stabdžių kaladėlės..?

Pradėjo barzda, Gegužė 18, 2009, 09:53:49 AM

« ankstesnis - sekantis »

NNZ

neturiu user manual, bet tie metaliukai turi iš tos pusės kur kabinasi tokią ausikę ir ji ten į metalą kabinas, turėtų būt tokia skylutė.
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

rusali

gal patarsit? pakeiciau galines kaladeles (pagridnines ir rankinio) su pagrindiniais viskas ok, o rankinio st. atsukus ta kaladeliu reguliavimo bugneli iki tokio lygio kad ratas suktusi laisvai - ustraukus rankini isvis nelaiko, padarius kad truputi diskas liestusi i kaladeles - vaziuojant kaista ir svarbiausia laiko masina blogiau nei iki paketimo :(
ka daryt? gal reikia atleisti ta bugneli ir tempti trosa?nes kol prisitrins bijau kad guoliui pakenks temperatura...

Child

Palauk kol kaladeles prisitrins ir laikys

rusali

bet ar guoliui nepakenks tas isilimas?nes kad ir prisitrinus reiks turbut kazka dar sukti, tempti, nes stivejimo stabdziu rankenele traukiasi iki pat galo...

Child

Na mes mazdai 626 keitem tai kol jos neprisitrine , tol rankini bet kaip galejai tampyt  nors iki pat virsaus bet jokio efekto nebuvo

wikcia

Citatarusali parašė:
gal patarsit? pakeiciau galines kaladeles (pagridnines ir rankinio) su pagrindiniais viskas ok, o rankinio st. atsukus ta kaladeliu reguliavimo bugneli iki tokio lygio kad ratas suktusi laisvai - ustraukus rankini isvis nelaiko, padarius kad truputi diskas liestusi i kaladeles - vaziuojant kaista ir svarbiausia laiko masina blogiau nei iki paketimo :(
ka daryt? gal reikia atleisti ta bugneli ir tempti trosa?nes kol prisitrins bijau kad guoliui pakenks temperatura...
Na o rankinio kaladeles ar buvo susidevejusios, nes jos apkrovu nelabai gauna ir turi laikyt labai ilgai, neziurint i tai kad ju tera 2 mm. (tiek is tiesu turi but). del rankinio teko susidurti su kita problema: prikepes buvo rankinio trosas, vienos puse, tai teko keist. Na cia patirtis su Avensiu I, Bet manau turetu but kazkas panasaus.

rusali

nebuvo susidevejusios, lyginant su naujom tik gal iki 1 mm skirtumas, o gal ir maziau. bet tekinau diskus iki 9 mm del to ir pakeiciau jau viska, kad paskui neardyti. tai ka patartumet mano situacijoj? ar geriau atleisti rankinio stabdzio kaladeles, ar vazineti kolkas? kas keite, ar jum irgi kaito diskai pirma laika? (nes bijau del guolio).

HDPaulius

Sveiki,

Nenorėjau kurti naujos temos. Laikas priėjo kaip ir keisti stabdžių kaladėles Avensiui 00m 2.0D4D, tačiau nuvažiavus į auto prekių parduotuvę, pažiūri į katalogą apskritai kokios kaladėlės tinka, bet pagal kėbulo numerį nepažiūri, yra pakankamai įvairių ir t.t, nes su sena mašina buvo, kad nusipirkau, keisti reikia, pasirodo netinka, tada nuvažiavus pakeitė, norėčiau, kad daugiau tokia istorija nepasikartotų, gal yra kokia galimybė kur nors pažiūrėti būtent kokios eina pagal kėbulo numerį? Bandžiau su PLIKAS susisiekti, bet nesigauna.

Ačiū

NNZ

bandiai žiūrėt čia ką pagal VIN meta, tada žiūrėtų ką katalogai meta pagal orginalų numerį
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

Grigarasas

Citatarusali parašė:
bet ar guoliui nepakenks tas isilimas?nes kad ir prisitrinus reiks turbut kazka dar sukti, tempti, nes stivejimo stabdziu rankenele traukiasi iki pat galo...

 Pas mane irgi buvo panasi beda, pakeitus kaladeles i naujas rankinis silpnai stabde, bet po truputi prisidirbo ir dabar puse bedos. Manau jos turi prisidirbti, o del kaitimo tai ziurek, jei jau is rato dumai eina tai tikrai negerai guoliui, o jei tik biski siltas tai manau isgyvens. Bet geriau jau atleisti kaladeles kad nesiliestu, nes ir kuro sanaudos dideja ir yra rizika kad uzsikirs ratas vaziuojant, jei labai uzkais. Geriau truputi pavazineti pirmyn atgal uztraukus rankini, kad kaladeles prisidirbtu, o po kazkiek laiko galesi ir susikelt kaladeles, kad geriau stabdytu, bet manau tam reikia koki 10 000 km pravaziuoti. Bent jau pas mane sitas metodas suveike.

HDPaulius

NNZ, žiūrėjau, bet konkretaus neradau, nebent ne taip žiūrėjau, ten reikia pagal kodą ant užrašytą ant kaladėlių?

Ačiū

rusali

Pas mane irgi buvo panasi beda, pakeitus kaladeles i naujas rankinis silpnai stabde, bet po truputi prisidirbo ir dabar puse bedos. Manau jos turi prisidirbti, o del kaitimo tai ziurek, jei jau is rato dumai eina tai tikrai negerai guoliui, o jei tik biski siltas tai manau isgyvens. Bet geriau jau atleisti kaladeles kad nesiliestu, nes ir kuro sanaudos dideja ir yra rizika kad uzsikirs ratas vaziuojant, jei labai uzkais. Geriau truputi pavazineti pirmyn atgal uztraukus rankini, kad kaladeles prisidirbtu, o po kazkiek laiko galesi ir susikelt kaladeles, kad geriau stabdytu, bet manau tam reikia koki 10 000 km pravaziuoti. Bent jau pas mane sitas metodas suveike.[/quote]

na dumai neina, bet islaikyti rankos ant bugno isorinio pavirsiaus pravaziavus 10-15 km beveik neimanoma. siandien vel isardziau ta visa mazga, tai idomus dalykas: stovejimo stabdzio kaladeles atleidau iki pat galo, kad uztraukus rankini su ranka galiu prasukt rata, tada pastebejau toki dalyka, kad nors truputi atleidus visus penkis rato tvirtinimo varztus ratas prasisuka laisvai (siek tiek girdis kaladeliu trinimas i diska), o uzverzus visus varztus ratas sukasi jau sunkiai... tai mano hipoteze, kad ikatimas vyko del to kad uzspausti rankinio kaladeles atkrenta..bet kodel prisukus rata sunku ji prasisukt? versija tik viena kolkas turiu, kad trinasi tolimesne (kuri su metaliuku) pagrindine kadele i diska..tai matomai reikia laukti kol pristrins, o tada jau zaisti su rankiniu, bet keista kad is kitos puses viskas kaip ir OK...tikiuosiu nebus kokia stebule lenkta ar dar koks sh..:(

NNZ

#72
CitataHDPaulius parašė:
NNZ, žiūrėjau, bet konkretaus neradau, nebent ne taip žiūrėjau, ten reikia pagal kodą ant užrašytą ant kaladėlių?

Ačiū

nu pas mane eina rast va trinkelės rodo kad kodas 04495-05020 ten kai aprašymą paspaudi tam puslapį. Plius permečiau, kad trinkelės eina visiem vienodos, plius primečiau, kad kaladėlės irgi eina visiems avensiams į galą vienodos. Tai nežinau kaip jie rado kelis variantus. Gal jie sumaišė su priekinėm kaladėlės, nes ten tikrai 3 variantai yra. Tu įvedęs savo VIN irgi turi rasti tokį paveiksliuką kaip rodau tik pas teve ne trinkelės bus, o kaladėlės.

p.s. geriausia su pavyzdžiu nueit pas juos tada pagal piešinuką parinks...
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

Grigarasas

Cia jau kazkokia mistika. pamegink nuimti galiniu stabdziu (pagrindiniu) suporta ir pamegink  pasukti rata neutraukus rankinio. jei sukasi laisvai, tada uztrauk ir atleisk. jei ir po to suksis lengvai reiskai problema ne rankinio stabdzio kaladeles. uzdek suporta ir paminkyk stabdzius kelis kart, jei ratas suksis sunkiai reiskia nevaiksto suportas normaliai, reikia ziureti kame saknys, gal kreipinciosios uzsinese - sutruke apsugines gumeles tiek pagrindinio cilindro, tiek kreipianciuju. Jei sitaip smarkiai stringa tai geriau nevazineti, ieskoti kame saknys nes ir padanga gali neatlaikyti tokio karscio, ne tik kad guolis. sekmes ieskant.

rusali

eilini karta isardziau visa mazga, gal pusvalandi apziurinejau viska ir radau, kad nuimant senas rankinio st.kaladeles t.y. traukiant diska (o traukiau is pradziu per jega, kol radau kaladeliu suvedimo bugneli) su isukom M8 palenkiau ta skarda, kuri stovi uz kaladeliu, ant ju buvo trinties pedsakai i stabdziu diska, atlenkiau ja atgal ir viskas ok... bet blemba aklas buvau vakar kai ziurejau... :)