D-CAT pavaru dezes niuansai

Pradėjo Apuokas80, Sausis 28, 2014, 14:43:04 PM

« ankstesnis - sekantis »

Apuokas80

Sveiki, nesenai nusipirkau is Italijos atvaryta 2006 metu D-CAT'uka. Viskas pasaka, geresnes masinos nesu turejes, taciau...Vienas erzinantis dalykas:
- Pavaru dezej labai sunkiai jungiasi begiai. Pirmas isijungia toks kaip per du kartus - jungiasi kazkiek eigos ir poto lyg dasimusa iki galo. Pajudi is vietos jungi antra jis toks lyg atsiremia i besisukancius krumplius ir isikisa ganetinai sunkai su traskejimo garsu. 3-4-5-6 begiai - grazus svarus be problemu.
Problema dingsta ilgai pavazinejus. Pavaru dezeje tepala keiciau pries pora dienu, nepadejo.
Kolegos sako kad taip turi buti. Susyla tepalas ir viskas jungiasi graziai. Kaip yra pas jus? nes mane net ne truputi erzina tokia deze  :-{.

vitiok

Citata iš: Apuokas80 Įrašytas Sausis 28, 2014, 14:43:04 PM
Sveiki, nesenai nusipirkau is Italijos atvaryta 2006 metu D-CAT'uka. Viskas pasaka, geresnes masinos nesu turejes, taciau...Vienas erzinantis dalykas:
- Pavaru dezej labai sunkiai jungiasi begiai. Pirmas isijungia toks kaip per du kartus - jungiasi kazkiek eigos ir poto lyg dasimusa iki galo. Pajudi is vietos jungi antra jis toks lyg atsiremia i besisukancius krumplius ir isikisa ganetinai sunkai su traskejimo garsu. 3-4-5-6 begiai - grazus svarus be problemu.
Problema dingsta ilgai pavazinejus. Pavaru dezeje tepala keiciau pries pora dienu, nepadejo.
Kolegos sako kad taip turi buti. Susyla tepalas ir viskas jungiasi graziai. Kaip yra pas jus? nes mane net ne truputi erzina tokia deze  :-{ .
ka zinau,pas manes ir gal siek tiek sunkiau,ner su kuo palygint,nesuk galvos sau del tokiu smulkmenu

Vaidas81

Pirma mintis, kad gal sankabą ne iki galo išspaudi (pvz. dėl po pedalu palindusio kilimėlio)? Nors, tokiu atveju problema nedingtų ir pavažinėjus... Kažkaip sunkiai tikėtina, kad vien tik neįšilęs tepalas trukdytų jungtis bėgiams.

katana7

Problema yra pavarų dėžėje, pirma ir antra taip pat dažnai atbulinė pavara, daug pas ką jungiasi sunkiai esant šaltai, o sušilus lengviau. Jei nori, kad normaliai jungtųsi reikia keisti sinchronizatorius 1 ir 2 pavaros. Pakeitus pavarų dėžėje alyvą dažniausiai niekas nepasikeičia (pigiausias variantas). Šios 6 pavarų dėžės Toyotai nenusisekė. Viskas gerai veikia, tik kol automobilis naujas.

Bemsas

Kokia rida? Jei is italu tai bus nedaugiau nei 140.000km :D

melrunas

Pas mane tikra rida apie 160 000 ir jau apie 40 000 su ta pacia problema vazineju, kiek  preliminariai tas sinchronizatoriu keitimas gali kainuoti?, nes pilnai tikiu, kad juose ir bus problema :-/ .

kalava

#6
Citata iš: Apuokas80 Įrašytas Sausis 28, 2014, 14:43:04 PM
Sveiki, nesenai nusipirkau is Italijos atvaryta 2006 metu D-CAT'uka. Viskas pasaka, geresnes masinos nesu turejes, taciau...Vienas erzinantis dalykas:
- Pavaru dezej labai sunkiai jungiasi begiai. Pirmas isijungia toks kaip per du kartus - jungiasi kazkiek eigos ir poto lyg dasimusa iki galo. Pajudi is vietos jungi antra jis toks lyg atsiremia i besisukancius krumplius ir isikisa ganetinai sunkai su traskejimo garsu. 3-4-5-6 begiai - grazus svarus be problemu.
Problema dingsta ilgai pavazinejus. Pavaru dezeje tepala keiciau pries pora dienu, nepadejo.
Kolegos sako kad taip turi buti. Susyla tepalas ir viskas jungiasi graziai. Kaip yra pas jus? nes mane net ne truputi erzina tokia deze  :-{.
Wecome on board ;-)

Sveikas prisijunges prie nusivylusiu toyota'u antra pavara klubo :)

Mano atveju tepalu keitimas situacija pagerino ( nebereikia per jega grust antros pavaros saltam varikliui esant), taciau neisprende.

Jeigu butu garantija, kad pakeitus sincheonizatorius tikrai problema issisprestu - gal ir ryzciausi.
O jei nepades? Vien dezes nuemimas - 400 lt, + detales + darbas.
Kiek tai galetu atseiti? Gal kas konkretesnius skaicius zino?
Ex-Avensis '07, 2L D4D, 93 kW, sidabrinis universalas

katana7

Pavarų dėžės nuėmimas nuo 400-600 Lt (priklausomai nuo serviso), dėžės išrinkimus-surinkimas, sinchronizatorių pakeitimas darbas apie 300 Lt , plius sinchronizatorius vienos pavaros, naujas, originalas apie 1000 Lt. Viso apie 3000 Lt. Kad padėtų tai 100 proc. Tik mažai, kas ryžtasi mokėti tokius pinigus už remontą, taip pat dažnai remontas galutinis būna dar brangesnis, nes išrinkus reikia keisti kai kurias tarpines ar dar koki riebokšlį ir t. t.

vitiok

#8
Citata iš: katana7 Įrašytas Sausis 29, 2014, 06:44:05 AM
Pavarų dėžės nuėmimas nuo 400-600 Lt (priklausomai nuo serviso), dėžės išrinkimus-surinkimas, sinchronizatorių pakeitimas darbas apie 300 Lt , plius sinchronizatorius vienos pavaros, naujas, originalas apie 1000 Lt. Viso apie 3000 Lt. Kad padėtų tai 100 proc. Tik mažai, kas ryžtasi mokėti tokius pinigus už remontą, taip pat dažnai remontas galutinis būna dar brangesnis, nes išrinkus reikia keisti kai kurias tarpines ar dar koki riebokšlį ir t. t.
tu cia rimtai ? :think:
kartais pagalvoji geriau ji nesugestu nes teks atsisveikint :D ir issibraukt is forumo nariu

Apuokas80

Rida mano 220000  (+) tikrinau Toyotoje visi servisai daryti tik pas juos. Nuliudinot su tais sinchronizatoriais kazkaip nesinori dar imerkti ~3k litu.
Visa kita ok, reiks kazkaip priprasti kol isyla ir vazineti, tiesiog abidna kad zmonos toyota corolla verso 2003 senute o pavaros junginejasi kaip pas nauja auto. Ir nesvarbu salta ar silta.
Tiesa pries tai turejau Toyota Carina 97, buvau prisirises iki praeitu metu galo niekaip nekeiciau, ten irgi 2 pavara nesijunginejo, taciau sutvarke man pazystamas isejo su visais nuemimais ir detalem 700. O cia kazkoks kosmosas

eceris

tai normalu-naujesne masina, brangesnis remontas (+)

Bemsas

Sinhronizatoriu kainos kazkur apie 400lt/vnt.

katana7


Bemsas


kalava

Citata iš: Bemsas Įrašytas Sausis 30, 2014, 10:34:03 AM
Taip. Pagal originalu kataloga rodo 90eur/vnt

na, tada kaina biski "krikscioniskesne" gaunasi, apie 1300LT su vieno sinchronizatoriaus keitimu, ir apie 1700 lt su dvieju sinchronizatoriu keitimu.
vieno naujo purktuko is dileriu kaina :)

gal ir galima surizikuot butu isleist tokia suma (del ramybes) :)
Ex-Avensis '07, 2L D4D, 93 kW, sidabrinis universalas