Mažos apsukos, prie sankryžos jauciasi vibracija

Pradėjo Algirdasas, Gegužė 25, 2009, 21:51:38 PM

« ankstesnis - sekantis »

Henris

Del zemu apsuku dirbant laisva eiga gali buti kelios priezastys...
Pirmiausia ka tikrina tai laisvos eigos varikliuka (jei toks yra) Jis reguliuojamas, valomas arba keiciamas. Nepatingekit pasitikrint zvakiu, zvakiu laidu (benzam tai ypac aktualu). Jei filtrai tvarkoj, dar gali buti ir ipurskimo sistema (siurblys, purkstukai), degalu pralaidumas labai mazas laisvom apsukom, jis ten vos vos gara purskia, gal i pora cilindru nebeipurskia kiek reikia del to mazos apsukos, cilindrai nevienodai dirba ir kratosi variklis. Oro srauto matuokle taip pat vienas is veiksniu galinciu itakot laisvu sukiu rezima.
Struktura pagal minimalias islaidas:
1. Tikrinam zvakes zvaklaidzius
2. Oro srauto matuokles tikrinimas
3. Laisvos eigos vaikrliuko tikrinimas
4. Ipurskimo sistema.

manau siuos 4 punktus patikrinus turetu isaisket kur slypi problema...
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

zally

Mano auto prabėgus tik 10 K., o ir naują nupirkus tas pats efektas jau egzistavo.
Tie, kurie pamiršta istoriją yra pasmerkti ją kartoti.

Algirdasas

Citatazally parašė:
Mano auto prabėgus tik 10 K., o ir naują nupirkus tas pats efektas jau egzistavo.

geras, na tik patvirtina versija del auto taupumo :) bet kai zmonems reikia tapke spaust prie sankryzos, kad negestu, nu tai "taupumas" iseina oho...

kaktusas

Na nesuprantu - jei naujas auto, o gęsta ant laisvų, ir dar skaitos kad taip ir turi būt.

Algirdasas

Citatakaktusas parašė:
Na nesuprantu - jei naujas auto, o gęsta ant laisvų, ir dar skaitos kad taip ir turi būt.

na cia gesta ne naujam o "pagyvenusiam" (2003, ansktesnese zinutese rasyta), tas gesimas manau salyginis tiesiog, kartais taip buna, nes prie sankryzos sustojus mazos apsukos palaikomos. Manau taip but nelabai turi bet cia pasirodo nelabai reta liga siom masinom, bet gyvent su ja galima :)

zally

Na as nesakau, kad gesta ant laisvu apsuku=tik truputi dreba auto.Taciau ramiai bandant pradet vaziuot -gesta.Ir tada tenka rekdyt varikli.Atrodo pradedu vaziuot garsiausiai is kitu.Kiek auto turejau tokiu bajeriu nebuvo.
Tie, kurie pamiršta istoriją yra pasmerkti ją kartoti.

Henris

Na kazkaip benzinui 500-600rpm ant laisvu neturetu buti, jau dyzelis dirbantis mazesnem apsukom ir tai pas mane zemiau 800rpm nenukrenta, o cia benzas, kuris siaip dirba ausktesnem apsukom nei dyzelis, o ant laisvu 500-600rpm, cia tikrai nesamone ir pilnai tikiu, kad ant tokiu sukiu masina kratosi, nes nebera tolygumo. Pats anksciau vazinejau su japonu benzinu, visada apsukos buvo siltam apie 950rpm, saltam kai veikia padsosas 1500rpm. Ir kiti pazystami turi benzinu japonu, kuriu jei masina tvarkinga apsukos laisvos nuo 900-1000rpm. Man nukrisdavo apsukos benzui dazniausiai kai dregme laikydavosi tada nestabiliai laisvos apsukos plaukiodavo, bet pakeitus zvaklaidzius problema isnyko, nes padreke zvaklaidziai ypac kirsdavo i korpusa ir nedirbdavo cilindrai kaip turi buti...
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Edvatronas

CitataHenris parašė:
Na kazkaip benzinui 500-600rpm ant laisvu neturetu buti, jau dyzelis dirbantis mazesnem apsukom ir tai pas mane zemiau 800rpm nenukrenta, o cia benzas, kuris siaip dirba ausktesnem apsukom nei dyzelis, o ant laisvu 500-600rpm, cia tikrai nesamone ir pilnai tikiu, kad ant tokiu sukiu masina kratosi, nes nebera tolygumo. Pats anksciau vazinejau su japonu benzinu, visada apsukos buvo siltam apie 950rpm, saltam kai veikia padsosas 1500rpm. Ir kiti pazystami turi benzinu japonu, kuriu jei masina tvarkinga apsukos laisvos nuo 900-1000rpm. Man nukrisdavo apsukos benzui dazniausiai kai dregme laikydavosi tada nestabiliai laisvos apsukos plaukiodavo, bet pakeitus zvaklaidzius problema isnyko, nes padreke zvaklaidziai ypac kirsdavo i korpusa ir nedirbdavo cilindrai kaip turi buti...
Siaip reiktu ziuret i konkrecios auto, konkretu varikli kiek nurodo gamintojas. 1000 biski per daug... dazniausiai buna apie 800 rpm, jei automatas +50 rpm.

zally

Gamintojas mano varikliui nurodo 650-750 rpm.Tai jis ir dirba 650 rpm. o dirbtinai pakelt iki 750 negalima-reikia riebinti mišinį.Pariebinus TOYOTA nebus "žalias" automobilis.Dyzeliui su dideliu sukimo momentu 650-750 rpm yra normalu, o benzui jau diskomfortas.
Tie, kurie pamiršta istoriją yra pasmerkti ją kartoti.

Edvatronas

Jo dyzeliui biski maziau... 800 rpm cia as apie benzus.

mind

Va šiadien praploviau laisvosios eigos vožtuvą ar kaip ten jis vadinasi, nu vien žodžiu... jo efekto nepastebėjau. Nebent tai , kad labiau pradėjo vaikščiot apsukos +/-50, bet manu kompas susireguliuos laikui bėgant.
Darbas yra tiems, kas nemoka žvejoti. :D

Memelis

#26
Pas mane tai saltas dirba 1200, veliau nukrenta iki 1000 ir galutinai pasilus 800 lieka. Rodykle lygiai laikosi, jokiu sokinejimu nebuna.
'04 Avensis Liftback 2.0 D4D Linea Sol
'09 Corolla Verso 2.2 D-CAT Linea Sol Sport

TCL

Pas mane tai atvirksciai:-) saltas 800 kaip pasyla iki 1000 :-) bet ryte dreba tai biski apsukas sukeli ir issilygina.

devizas

Sveiki. esu naujokas toyota automobiliuose. isigijau corolla 2002m 66kw 2.0 dizelis. problemele, o gal ir neproblema, tiesiog noriu paklausti ar dizeliuose taip turi buti ar ne. esme tame, kad ryte ant saltos uzkurus, apsukos pakyla kazkiek virs 1, pasilus nukrenta maziau uz 9 ir jauciasi ikirus drebejimas. uzkeli apsukas iki 9 viskas issilygina ir graziai dirba. tai lausimelis, i ka reiktu atkreipti demesi; zvakes, kuro filtras ar dar kazkas? ar mechaniniu budu galima uzkelti apsukas, ar kaip kompas nustatytas ir nieko nepakeisi. dekui uz atsakymus.

jolitka

Apsukas galima pakelt - po akseleratoriaus pedalu yra reostatas, reguliuojasi ir pasikelsi apsukas. Bet del drebejimo ziurek variklio dezes pagalves.