Priimkit naujoką! Avensis D4-D 2001. Tepalo nuotekis. Kaskokie garsai vaziuoklej

Pradėjo Erniz, Vasaris 03, 2014, 22:03:29 PM

« ankstesnis - sekantis »

megejas

Citata iš: eceris Įrašytas Vasaris 07, 2014, 19:17:44 PM
tai koks tikslas vaziuot tikrint pries? vistiek dabar galima vaziuot pries keleta savaiciu besibaigiant TA, o TA kai baigiasi, isigalioja nauja jei is karto praeini...

1.pasitikrini ir jau konkreciai zinai, ka reikia tvarkyti arba keisti pries TA;
2. po patikrinimo nepraeiti TA praktiskai neimanoma;
3 neprisako kaip kokiam "super" servise gedimu, kuriuos taisyti siulo pas juos;
4.negadini automobilio TA istorijos (jeigu ateityje nori parduoti uz realia kaina, priekabus pirkejas gales pats isitikinti);
5. ir t.t.



tevas

Citata iš: megejas Įrašytas Vasaris 07, 2014, 18:53:55 PM


Jus nesupratote, tikrina tie patys darbuotojai, kurie dirba TA centruose. Galima TA centruose patikrinti automobili nepraeinant TA, papildoma paslauga. Pvz Jus nuvaziuojate pasitikrinti automobili pries TA, kad ten suzinoti, kas konreciai yra negerai, o veliau pasalinus defektus - jau ramia sazine vaziuojate atlikti privalomosios technines apziuros.

http://www.tuvlita.lt/lt/klausiate_atsakome

nesusikalbejom  :) dabar aisku, ka turejot omeny.


egariukas1

Nuvaziuoji menesi pries technikine,pravarai.Naujos galiojimas prasideda,kai baigesi sena TA.Jei nepravarai gauni lapa su gedimais,Turi visa menesi susitvarkyt.Sumoki uz pakartotine nuo 6 lt iki 21 ir tikrina tik tuos dalykus,del kuriu nepraejai.Kam varyt papildomai?Del kazkokios istorijos?Paprastai uz pinigus buna pravaryta is pirmo karto,taip kad ta istorija nieko nereiskia

megejas

Citata iš: egariukas1 Įrašytas Vasaris 07, 2014, 19:56:03 PM
Nuvaziuoji menesi pries technikine,pravarai.Naujos galiojimas prasideda,kai baigesi sena TA.Jei nepravarai gauni lapa su gedimais,Turi visa menesi susitvarkyt.Sumoki uz pakartotine nuo 6 lt iki 21 ir tikrina tik tuos dalykus,del kuriu nepraejai.Kam varyt papildomai?Del kazkokios istorijos?Paprastai uz pinigus buna pravaryta is pirmo karto,taip kad ta istorija nieko nereiskia

Sutinku, kad nepraeidamas TA gauni lapa su gedimais, bet juk kartais del darbuotojo atliekancio patikra ivyksta ir klaidos (kazkur forume skaiciau, dabar negaliu duoti nuorodos, kad atliekanciam patikra darbuotojui, "pasirode" kazkokie pasaliniai garsai vairo koloneliai, nors vairuotojas, tikiuos saziningaa, jam aiskino, kad tik ka remontavo vairo kolonele ir jokiu garsu nera.) einant patikra pries TA, ziuri dar kitas darbuotojas ir klaidos tikimybe mazeja. O jeigu per pacia TA pradeda patikra atliekanciam darbuotojui "rodytis" - pateiki ataskaita, kad kitam ju kontoros darbuotojui nieko "nesirode". tada galima ir su kontoros vadovybe pakalbeti apie ju darbuotoju kvalifikacija ir pan.

O apie argumenta, kad "paprastai uz pinigus buna pravaryta is pirmo karto", diskutuoti galima ilgai, bet tai tik laiko klausimas ir kiek tas ilgai. kiek kartu kad ir spaudoje buvo aprasomi atvejai, kad po TA praejimo (visiems aisku, kad uz pinigus ir is pirmo karto) masina pardavus pirkejui, kita diena atsiranda tokie gedimai, kuriu net pasalinus, TA praeiti neimanoma.

megejas

gal apie automobilio patikrinima TA diskusija reiktu nutraukti, nes temos pavadinimas kitas.  (H-) Arba sukurti kita tema  :think:

Bemsas

Masina varyta "ant durniaus". Cia mano buvusi, kuria pardaviau pries 13 metu :D  Pabandyk parduoti masina su tokia istorija.
Nedideli trūkumai:
205.2 - Gabaritiniai žibintai. Įsijungia ir (ar) šviečia ne visi vienos paskirties žibintai (priekiniai, galiniai, šoniniai).. Įjungus (išjungus) atitinkamą jungiklį, vienu metu privalo įsijungti (išsijungti) visi įrengti gabaritiniai žibintai.
Dideli trūkumai:
210.1 - Galiniai(-is) rūko žibintai(-as). Neįsijungia arba įsijungia (išsijungia) netaisyklingai.. Galinis (-iai) rūko žibintas (-ai) privalo įsijungti (išsijungti), įjungus (išjungus) atitinkamą jungiklį, tik kai įjungti artimųjų, tolimųjų šviesų ar priekiniai rūko žibintai.
211.3 - Atbulinės eigos žibintas(-ai). Nešviečia visi žibintai.. Atbulinės eigos žibintas (-ai) privalo įsijungti (išsijungti), įjungus (išjungus) atbulinės eigos pavarą, kai įtaisas varikliui paleisti (užgesinti) yra padėtyje, atitinkančioje variklio
212.1 - Valstybinio numerio ženklo apšvietimo žibintas. Netaisyklingai įsijungia (išsijungia), nešviečia visi/visos žibintai/lemputės.. Privalo įsijungti (išsijungti), įjungus (išjungus) atitinkamą gabaritinių žibintų jungiklį.
404.4 - Galinio tilto stabdymo jėga ir veikimas. Vienos ašies ratų stabdymo jėgų netolygumas > 30 proc.. Vienos ašies ratų stabdymo jėgų netolygumas > 30 proc.
407.2 - Stovėjimo (atsarginis) stabdys. Ratų stabdymo jėgų netolygumas > 70 proc.. Vienos ašies ratų stabdymo jėgų netolygumas turi būti ne didesnis kaip 70 proc.
422.3(1) - Stabdžių žarnelės. Yra didesnių įtrūkimų arba pažeidimų.. Neturi būti didesnių įtrūkimų arba pažeidimų.
503.5 - Padangų naudojimas. Ant vienos ašies ir (ar) sudvejinto tilto naudojamos nevienodos padangos.. 2. Transporto priemonės vienos ašies ir sudvejinto tilto padangos turi būti vienodos, t. y.: 2.1. to paties gamintojo; 2.2. vienodo konstrukcinio tipo; 2.3. vienodų matmenų; 2.4. vienodos paskirt
507.5 - Priekinės pakabos kreipiančioji sistema ir tamprieji elementai. Yra didesnis laisvumas (susidėvėjimas) šarnyruose (sujungimuose).. Neturi būti didesnio laisvumo (susidėvėjimo) šarnyruose (sujungimuose)
.510.5 - Galinės pakabos kreipiančioji sistema ir tamprieji elementai. Yra didesnis laisvumas (susidėvėjimas) šarnyruose (sujungimuose).. Neturi būti didesnio laisvumo (susidėvėjimo) šarnyruose (sujungimuose)
607.2 - Priekinis ir galinis buferiai. Nepatikimai pritvirtinti.. Turi būti patikimai pritvirtinti.
705.3 - Degalų, alyvos ir kitų eksploatacinių skysčių prasisunkimas. Didesnis alyvos ar kitų eksploatacinių skysčių prasisunkimas.. Neturi būti alyvos ar kitų eksploatacinių skysčių didesnio prasisunkimo.
707.2 - Maitinimo sistema. Yra didesnių pažeidimų dėl senėjimo, mechaninio poveikio ar panašiai.. Neturi būti didesnių pažeidimų dėl senėjimo, mechaninio poveikio ar panašiai. (Kūro vamzdeliai)Draudžiama eksploatuoti:
503.8 - Padangų naudojimas. Nuo balandžio 10 d. iki lapkričio 1 d. naudojamos dygliuotos padangos.. Nuo balandžio 10 d. iki lapkričio 1 d. draudžiama naudoti transporto priemones su dygliuotoms padangoms.

a1611a

Citata iš: Bemsas Įrašytas Vasaris 07, 2014, 20:26:19 PM
Masina varyta "ant durniaus". Cia mano buvusi, kuria pardaviau pries 13 metu :D  Pabandyk parduoti masina su tokia istorija.
Nedideli trūkumai:
205.2 - Gabaritiniai žibintai. Įsijungia ir (ar) šviečia ne visi vienos paskirties žibintai (priekiniai, galiniai, šoniniai).. Įjungus (išjungus) atitinkamą jungiklį, vienu metu privalo įsijungti (išsijungti) visi įrengti gabaritiniai žibintai.
Dideli trūkumai:
210.1 - Galiniai(-is) rūko žibintai(-as). Neįsijungia arba įsijungia (išsijungia) netaisyklingai.. Galinis (-iai) rūko žibintas (-ai) privalo įsijungti (išsijungti), įjungus (išjungus) atitinkamą jungiklį, tik kai įjungti artimųjų, tolimųjų šviesų ar priekiniai rūko žibintai.
211.3 - Atbulinės eigos žibintas(-ai). Nešviečia visi žibintai.. Atbulinės eigos žibintas (-ai) privalo įsijungti (išsijungti), įjungus (išjungus) atbulinės eigos pavarą, kai įtaisas varikliui paleisti (užgesinti) yra padėtyje, atitinkančioje variklio
212.1 - Valstybinio numerio ženklo apšvietimo žibintas. Netaisyklingai įsijungia (išsijungia), nešviečia visi/visos žibintai/lemputės.. Privalo įsijungti (išsijungti), įjungus (išjungus) atitinkamą gabaritinių žibintų jungiklį.
404.4 - Galinio tilto stabdymo jėga ir veikimas. Vienos ašies ratų stabdymo jėgų netolygumas > 30 proc.. Vienos ašies ratų stabdymo jėgų netolygumas > 30 proc.
407.2 - Stovėjimo (atsarginis) stabdys. Ratų stabdymo jėgų netolygumas > 70 proc.. Vienos ašies ratų stabdymo jėgų netolygumas turi būti ne didesnis kaip 70 proc.
422.3(1) - Stabdžių žarnelės. Yra didesnių įtrūkimų arba pažeidimų.. Neturi būti didesnių įtrūkimų arba pažeidimų.
503.5 - Padangų naudojimas. Ant vienos ašies ir (ar) sudvejinto tilto naudojamos nevienodos padangos.. 2. Transporto priemonės vienos ašies ir sudvejinto tilto padangos turi būti vienodos, t. y.: 2.1. to paties gamintojo; 2.2. vienodo konstrukcinio tipo; 2.3. vienodų matmenų; 2.4. vienodos paskirt
507.5 - Priekinės pakabos kreipiančioji sistema ir tamprieji elementai. Yra didesnis laisvumas (susidėvėjimas) šarnyruose (sujungimuose).. Neturi būti didesnio laisvumo (susidėvėjimo) šarnyruose (sujungimuose)
.510.5 - Galinės pakabos kreipiančioji sistema ir tamprieji elementai. Yra didesnis laisvumas (susidėvėjimas) šarnyruose (sujungimuose).. Neturi būti didesnio laisvumo (susidėvėjimo) šarnyruose (sujungimuose)
607.2 - Priekinis ir galinis buferiai. Nepatikimai pritvirtinti.. Turi būti patikimai pritvirtinti.
705.3 - Degalų, alyvos ir kitų eksploatacinių skysčių prasisunkimas. Didesnis alyvos ar kitų eksploatacinių skysčių prasisunkimas.. Neturi būti alyvos ar kitų eksploatacinių skysčių didesnio prasisunkimo.
707.2 - Maitinimo sistema. Yra didesnių pažeidimų dėl senėjimo, mechaninio poveikio ar panašiai.. Neturi būti didesnių pažeidimų dėl senėjimo, mechaninio poveikio ar panašiai. (Kūro vamzdeliai)Draudžiama eksploatuoti:
503.8 - Padangų naudojimas. Nuo balandžio 10 d. iki lapkričio 1 d. naudojamos dygliuotos padangos.. Nuo balandžio 10 d. iki lapkričio 1 d. draudžiama naudoti transporto priemones su dygliuotoms padangoms.

kažkaip perskaitęs viska, pagalvojau apie 2 golfa :) kažkaip visi jie tokios būklės sėkmingai gatvėm laksto :DD
Pirksiu overloką, nebrangiai. Bent sužinosiu, kas tai per daiktas.

Bemsas

Citata iš: a1611a Įrašytas Vasaris 07, 2014, 21:06:51 PM
kažkaip perskaitęs viska, pagalvojau apie 2 golfa :) kažkaip visi jie tokios būklės sėkmingai gatvėm laksto :DD

Cia buvo Audi 100 C4 1992m :D Turejau ja puse metu. Dabar matau, jau patvory stovi kazkur :D

egariukas1

Jo,cia technines bukles viesune.Daukanto pagalba tokiu vazineja pilni kaimai

Erniz

Sveiki,  tepalo nuotekis buvo dėl nepriveržto tepalo filtro. Pavyko uzdėt filtro "raktą", bet pasukt pavyko tik su pigiausiu kinietišku- metalinė juostelė sulenkta i kilpą ir varžtas su veržle. Kitas ,  grandinės  tipo, uždėt irgi pavyko, bet per ilga rankena , tiesiog neduoda visokie agregatai pasukt rakto. Filtras be didesniu pastangu pasisuko apie puse apsukimo.Jauciu kad galeciau dar tiek pat  pasukt, bet manau , kad pakaks. Kas nustebino, tai filtro gabaritai, ir po filtru irengtas " a lia piltuvėlis" prie kurio gali prijungt slangutę ir atsukus tepalo fitrą tepalą sugaudyt į kokį butelį. FIltrą priverziau vakar, per vakar ir siandien įsukau gal simtą km, patikrinau- tepalo nė lašo. Tiesa, dar autonomini peciuka (webasto) susiremontavau, žvakės laidas buvo nupuves, kazkada pramusta izoliazija, viduj sutrunijes iki milteliu pavidalo. Tik kad nėra kada juo džiaugtis, šalčiai pasibaigė  :smoke: .

Bemsas


Saulius SSS

Man kazkaip idomu pasidare del to tepalo nupylimo kranelio. Nesu mates tokio. O vat kuro filtrai tai yra tokie. Nenoriu paties apdurninti,bet gal cia buvo aprasytas kuro filtras ???

Ar kas matet tepalo filtra su ale kraneliu???
Ne visada sakyk ką žinai,bet visada žinok ką sakai

Venza

 Nelabai supratau apie koki cia tepalo kraneli sneki?Kazkaip neuzfiksavau kas cia minejo toki?
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Erniz

As ir niekur neminejau kranelio. As minejau piltuveli. Tai visiskai skirtingi dalykai. Avensi po tepalo filtru yra piltuvelis, kai atsuki tepalo filtra atremi ji ant to piltuvelio ir tepalo likuciai per piltuveli ir prijugta slanga subega i buteli. Jei jo nebutu tepalas begtu ant ranku.