D4D 2.0l 85kw, ar 93kw ar 2.2 110kw

Pradėjo vincas, Kovas 10, 2014, 14:36:57 PM

« ankstesnis - sekantis »

katana7

110 kW maloniau važiuoja (traukia), o kuro sąnaudos nedaug didesnės, ypač jei 93 kW su DPF. Be to 85 kW variklis buvo montuojamas tik iki 2006 m.

Ralfas

tuom, kad 110kw tai ne D-cat, trauka gera, kazkokiu esminiu bedu jis kaip ir neturi, grandine, o ne dirzas, nera dpf. 85kw kaip ir silpnokas, kuro ekonomijos nebus ir dezes tik 5 begiu, bet jis neturi galvos praputimo problemos.

Saulius SSS

#32
Ziurek kad gyvas butu. 2.2 ar 2.0 ir viskas. Geresnis blogesnis i vidu neilysi. Panasus tie varikliai. (Cia ne apie 85kw). Jeigu sakai vaziuosi ramiai tada jokio skirtumo. Abu varikliai tikrai geri. As turiu 2.0 ,kaimynas 2.2 . Jo truputi smagesnis. Mano truputi taupesnis. Abu patenkinti.
Ne visada sakyk ką žinai,bet visada žinok ką sakai

Povilas07

Aišku aš čia galbūt ne į temą, bet man tai tik keista ir aišku gaila, kad Toyota į šį automobilį nemontavo tokių "važiuojančių" variklių. Na, nes iš asmeninės patirties, tai man toks įspūdis susidarė - 85kw ir 93kw totalūs lavonai (norint tą suprast, užtenka tik truputį į užmiestį pasukt) ; 110kw važiuot galima, bet ir nekažką ; D-CATas kažkiek traukia, nu bet ne tas ko tikėjausi tech. pase išvydęs 130kw ir sąlyginai nedidelį auto svorį. Beje, jei reikėtų rinktis iš pirmų trijų nurodytų variklių, tai tik 110kw (su juo bent jau fūras užtikrintai galima apsilenkt). Iš techninės pusės, tai viskas priklauso nuo automobilio stovio (manau šito teiginio net neverta plėtoti, ir taip viskas aišku), tik va D-CATo DPFas ramybės neduoda, tačiau juk jį galima iškastruot, jei labai prispiria. Pradžioje gal kiek pasikarščiavau su tuo galios trūkumu, mat nežinau, kokiame kelyje kolegos mašina praleis daugiausia laiko. Jei pagrinde miestas, tai ir tų 110kw per akis, na 85kw ir 93kw taipogi pusė velnio (iki 80km/h vis vien įsibėgėja  :-])

Tiutis

jeigu tvarkingas 85kw nelavonas pilnai uztenka tiek mieste tiek ant lenkimo.

Saulius SSS

Povilai07 apie furos lenkima tu cia visai. Su 66kw visi sekmingai lenkdavo. 82 buvo dar galingesni. Dabar 93 ir 110 jau nebepaima furos... Turbut kazka ne taip darai. Is patirties galiu pasakyti,kad 4 zmones su pilna bagazine labai sekmingai lenke furas lenkijoj ir LT. O dar anglisku vairu...
Ne visada sakyk ką žinai,bet visada žinok ką sakai

tevas

Paskaiciau, kad Povilas07 130kw motora pavadino kazkiek traukianciu, juokas sueme  :) turbut, kolega, vaziavote uzmustu variantu, prasukusiu daug tkm. Turiu dabar 70.000km pravaziavusi, tai yra ka veikti uzmynus, norint suvaldyti.

Toshis

As pradzioj norejau auto su 110kw, buvo pasirinkime dvi auto viena 110kw ir 93kw. Paklausiau uzvesta viena ir kita, ir apsistojau ties 93kw.
Ans su 110kw man kaip plaktukas kale palyginus su 93kw. Nesakau gal tas 110 kw buvo "nuvarytas" bet sirdis linko i 93kw.
As ieskojau kad auto butu su 6 pavarom. 85kw Avensis eina tik su 5.
Aisku papuoliau ant prapustos tarpines, bet po Solorinos meistru ir 3k su biskiu auto skraido su metu garantija remontui ir detalems kurios sudetos buvo. Traukos pakankamai labai patenkintas.
Tfu tfu tfu kad neprisisnekeciau  :-] :-] :-]

tevas

Reali galia, didejant kilometrazui mazeja. Teko ne vienos auto testus lyginti kiek nauja turi ir kiek uzmusta. Buvo atveju, kad reali galia "uzmustos auto" nesieke ne puses, ka deklaruoja gamintojas. Isvada, rinktis neuzmustas masinas  :)

kapsis

Citata iš: Saulius SSS Įrašytas Kovas 10, 2014, 17:40:32 PM
Ziurek kad gyvas butu. 2.2 ar 2.0 ir viskas. Geresnis blogesnis i vidu neilysi. Panasus tie varikliai. (Cia ne apie 85kw). Jeigu sakai vaziuosi ramiai tada jokio skirtumo. Abu varikliai tikrai geri. As turiu 2.0 ,kaimynas 2.2 . Jo truputi smagesnis. Mano truputi taupesnis. Abu patenkinti.
as kai lyginau savo 93kw su kaimyno 110kw tai  gaunasi, kad mano 93 ekonomiskesnis trasoj, o jo 110 ekonomiskesnis mieste vazinejant.... na savaji varianta patobulinau "power box" , ir trauka geresne  ir sanaudos   sumazejo 0.5-1 litru :)   

Povilas07

Citata iš: tevas Įrašytas Kovas 10, 2014, 21:58:39 PM
Paskaiciau, kad Povilas07 130kw motora pavadino kazkiek traukianciu, juokas sueme  :) turbut, kolega, vaziavote uzmustu variantu, prasukusiu daug tkm. Turiu dabar 70.000km pravaziavusi, tai yra ka veikti uzmynus, norint suvaldyti.
Pats važinėju su Corolla Verso 2.2 D-CAT. Varikliui prapūtė tarpinę, todėl Toyota pagal garantiją pakeitė visą agregatą, jam dabar 35000km, todėl užmuštos auto variantas atkrenta. Juk aš nesakau, kad šie Toyotiniai varikliai visiškas netraukiantis šlamštas, bet 2.5 ar 2.8 dyzeliuko tikrai norėtųsi. Beje dėl suvaldymo, tai paprieštaraučiau. Siūlyčiau BMW 530d e60 ar Audi A6 3.0TDI pavaikyt, šios auto ramiai ir užtikrintai bėgėjasi, tai apie didesnes pastangas norint suvaldyt Toyotą net kalbos negali būt.

Povilas07

Citata iš: Tiutis Įrašytas Kovas 10, 2014, 18:38:43 PM
jeigu tvarkingas 85kw nelavonas pilnai uztenka tiek mieste tiek ant lenkimo.
Aha, tik paskui nuo šviesoforo antras guolis su 1.8 benzu pro šoną deda  :-]. Nesistengiu kaip nors išsityčiot, tik prisiminiau realią situaciją :)

tevas

Citata iš: Povilas07 Įrašytas Kovas 10, 2014, 23:49:19 PM
Pats važinėju su Corolla Verso 2.2 D-CAT. Varikliui prapūtė tarpinę, todėl Toyota pagal garantiją pakeitė visą agregatą, jam dabar 35000km, todėl užmuštos auto variantas atkrenta. Juk aš nesakau, kad šie Toyotiniai varikliai visiškas netraukiantis šlamštas, bet 2.5 ar 2.8 dyzeliuko tikrai norėtųsi. Beje dėl suvaldymo, tai paprieštaraučiau. Siūlyčiau BMW 530d e60 ar Audi A6 3.0TDI pavaikyt, šios auto ramiai ir užtikrintai bėgėjasi, tai apie didesnes pastangas norint suvaldyt Toyotą net kalbos negali būt.

jeigu lygini septynviecius minivenus, tai siulau ir lyginti, kad butu objektyvu. Kadangi turiu ir galingesniu auto is tos pacios klases, tai nei vienas tokiai dinamikai, kaip 130kw neprilygsta, be to nuolat laikant pakankamai dideli greiti, gana ekonomiskai vaziuoja, turiu omeny 180 - 200 gaunasi apie 10 litru.

katana7

Citata iš: Povilas07 Įrašytas Kovas 10, 2014, 23:49:19 PM
Pats važinėju su Corolla Verso 2.2 D-CAT. Varikliui prapūtė tarpinę, todėl Toyota pagal garantiją pakeitė visą agregatą, jam dabar 35000km, todėl užmuštos auto variantas atkrenta. Juk aš nesakau, kad šie Toyotiniai varikliai visiškas netraukiantis šlamštas, bet 2.5 ar 2.8 dyzeliuko tikrai norėtųsi. Beje dėl suvaldymo, tai paprieštaraučiau. Siūlyčiau BMW 530d e60 ar Audi A6 3.0TDI pavaikyt, šios auto ramiai ir užtikrintai bėgėjasi, tai apie didesnes pastangas norint suvaldyt Toyotą net kalbos negali būt.
Kai AUDI A6 3,0 TDI ar BMW kaina bus kaip Avensio tada ir lygink, dar palygink su PORSCHE.

egariukas1

Beviltiska diskusija,jei zmogui 130kw netraukia,kaip jis seniau vazinejo?Tiek kw net bendzinines turbo neturejo.Atvazinejau su 1,6 d 40kw ir uztekdavo tos traukos