2.0 D-4D nuo 2007- tarpines po galva keitimo kaina?

Pradėjo gintarasi, Gegužė 08, 2014, 09:22:59 AM

« ankstesnis - sekantis »

muncis

Aš keičiau garaže pas rekomenduotus meistrus, jau daugiau kaip metai praėjo, kol kas viskas gerai. Man šlifavo galvą, keitė galvos tarpinę , plius kitos tarpines kurios keičiamos automatiškai, vandens pompa, tepalai, aušinimo skystis, viskas kainavo 1900lt.
D-4D 2200 cm³ (2ADFTV) | 136 AG | 2006m.

naujas32

o ar nedaugiau darbo ir pinigu visa varikli traukti? manau kad geriau nusiardyti puse agregatu ir nusiimti galva. Pasidomesiu pas variklistus kokie niuansai manau atsakymas bus "zinoma kad patogiau isemus varikli ir uz darba daugiau prasyti gali". seniau ir audi a6 c5kebule nuimdavo visa prieki kad pakeistu dirzus bet sumanus meistrai to nedaro. kazkada turejau bedu su bmw530d purkstukais teko visus imti lauk, servise paprase 400lt uz darba tipo lb sunkus darbas tai pats per 2.5 val ta darba pasidariau be problemu. Nenoriu nieko sakyti bet kita karta tas darbas buna perdetas ir daromas brangesnis variantas. Zinoma buciau meistras buciau suinteresuotas daugiau uzdirbti  :)

naujas32

Citata iš: muncis Įrašytas Gegužė 09, 2014, 08:51:29 AM
Aš keičiau garaže pas rekomenduotus meistrus, jau daugiau kaip metai praėjo, kol kas viskas gerai. Man šlifavo galvą, keitė galvos tarpinę , plius kitos tarpines kurios keičiamos automatiškai, vandens pompa, tepalai, aušinimo skystis, viskas kainavo 1900lt.
ir sutaupiai saunu ;)

Sonixas

Citata iš: naujas32 Įrašytas Gegužė 09, 2014, 08:55:25 AM
". seniau ir audi a6 c5kebule nuimdavo visa prieki kad pakeistu dirzus bet sumanus meistrai to nedaro.
pats matei kaip jie tai daro? ar pats matei kiek ten vietos tarp televizuoriaus ir dirzo dangtelio tarpas?ten vos ne genero dirza pakeist reikia prieki ardyt o apie dangteli pagrindinio dirzo isvis tyliu.
Zmogus moka ne uz darba,o uz kito zmogaus zinias :D

tevas


S_Kulikauskas

Citata iš: naujas32 Įrašytas Gegužė 09, 2014, 08:37:01 AM
kas per auto ta Toyota kad keiciant tarpine reikia varikli imti lauk... paprastai kitom masinom niekas neima to variklio, pakeicia ir vaziuoji toliau... kas ten tokio mandraus kad tokia kaina "kosmine" uz tarpines keitima. Kam tada toyota jeigu tokios bedos...

Citroenui, kad pakeisti kaitinimo žvakes reikia variklį išimti, tai kaikurie serviziukai už 300 Lt. sutinka tris pakeisti, o prie ketvisrtos net nelenda.

Šiaip tai galiu pasakyti, kad bendrai paėmus tai Toyotos remontas gana paprastas. Dėjau signalkę, tai elektra sakyčiau elementari, vos ne kaip pas Golf-2, važiuoklė visa irgi paprasta kaip trys kapeikos, žvakes, lemputes, kaladeles, akumuliatorius ir kt. einamieji remontai elementarūs, nereikia nieko nuardinėti ar kažkaip kitaip per užpakalį lystį, o patikėk kai kuriems automobiliams reikia.

Žodžiu visada galima pasakyti, kad Toyotoje nėra Vokiškos kokybės, o VW nėra Japoniškos ir visada verkti, kad blogai.

tevas

Paskambinau i Toyota servisa Diuseldorfe, tiek 1.4, tiek 2.2 motoru remonto kaina su detalem ir darbu 1000eur su pvm ir garantija. Bet meistras ten gauna atlyginima apie 3000eur. O Lietuvoje kiek gauna? Tiek pat, kad kaina faktiskai tokia pat?

mega

Citata iš: Sonixas Įrašytas Gegužė 09, 2014, 09:03:51 AM
pats matei kaip jie tai daro? ar pats matei kiek ten vietos tarp televizuoriaus ir dirzo dangtelio tarpas?ten vos ne genero dirza pakeist reikia prieki ardyt o apie dangteli pagrindinio dirzo isvis tyliu.
tai kad priekis ten nusineria nu max per pusvalandį, mano galva

ToyotaClub

#38
Astovas tada idomu kaip ten ta galva slifuoja kad tokios kainos, Vistiek manau veza tiek tas, tiek tas kas pas tuos kurie slifuoja galvas.
Toyota Klubo Forumas: ToyotaClub.lt/forumas

katana7

Citata iš: ToyotaClub Įrašytas Gegužė 09, 2014, 10:47:09 AM
Astovas tada idomu kaip ten ta galva slifuoja kad tokios kainos, Vistiek manau veza tiek tas, tiek tas kas pas tuos kurie slifuoja galvas.
Visiškai teisingai, nekartą esu sakęs, kad pigiausias variantas yra pačiam remontuoti, žinai kokias detales sumontuoji, jei kas blogai niekam pretenzijų neturi, tik sau. O servise sumoki ne už darbą, o už žinias. O jeigu, kam brangu, tai tegul patys ir remontuojasi.

Sonixas

Citata iš: tevas Įrašytas Gegužė 09, 2014, 09:30:20 AM
Paskambinau i Toyota servisa Diuseldorfe, tiek 1.4, tiek 2.2 motoru remonto kaina su detalem ir darbu 1000eur su pvm ir garantija. Bet meistras ten gauna atlyginima apie 3000eur. O Lietuvoje kiek gauna? Tiek pat, kad kaina faktiskai tokia pat?
Citata iš: mega Įrašytas Gegužė 09, 2014, 10:24:26 AM
tai kad priekis ten nusineria nu max per pusvalandį, mano galva
tai vat bet ji vistiek reikia ardyt be to neapsiesi kaip (naujas 32) rase.
Zmogus moka ne uz darba,o uz kito zmogaus zinias :D

mega

Citata iš: Sonixas Įrašytas Gegužė 09, 2014, 12:17:58 PM
tai vat bet ji vistiek reikia ardyt be to neapsiesi kaip (naujas 32) rase.

tai kad ir apsieitum, vis tiek patogiau nunert, paminėjau dėl to, kad nėra ko bijot to priekio nuardymo

Sonixas

tai geras meistras to ir nebijo padaro savo darba ar tai prieki nuardo artai varikli nuima.savo patogumui dirba o ne bele kaip dirba.
Zmogus moka ne uz darba,o uz kito zmogaus zinias :D

naujas32

Citata iš: Sonixas Įrašytas Gegužė 09, 2014, 14:40:51 PM
tai geras meistras to ir nebijo padaro savo darba ar tai prieki nuardo artai varikli nuima.savo patogumui dirba o ne bele kaip dirba.
kur kaina varikli isismti ir kur tik nusiardyti, kad galetum galva nuimti, manau du skirtingi dalykai taip pat ir kainu skirtumas turetu buti... nevisada butina viska kelti lauk (matau nelabai mane suprtot)

Toshis

Kai keite tarpine atstovybej, isiminejo varikli, ko pasekoje isvale isiurbimo kolektoriu, viska patikrino ir tikiu gal ir sunkiau varikli isimt tik priejimas prie visu agregatu tikrai patogesnis ir lengvesnis. Juolab paprasiau kai nuims kad patikrintu smagrati, sankabos diska.