Kaip eksploatuoti corola d4d su MMT deze ?

Pradėjo Acteksas, Gegužė 11, 2014, 19:00:49 PM

« ankstesnis - sekantis »

katana7


Saulius SSS

Tada MMT dėžė panaši į sunkvežimių. Tik čia bėgiai mėtomi spausto oro pagalba,o ne tais varikliukais aktuatoriais ar kaip jie tenUžgesinus ant bėgio,po to vėl įjungus degimą,kompiuteris rodo laisvą pavarą. Reiškia,užgesinus variklį bėgis automatiškai išjungiamas.
Dar klausimas: kada užkuriate mašiną ar būna įjungta pavara,kaip,kad "rekomenduojama" palikti ant pavaros, ar vis dėlto jungiate į kažkokią neutralią "N" pavarą ir tada kuriate? Užduodu tokius klausimus,nes aš tiesiog nesu susidūręs su MMT.
Ne visada sakyk ką žinai,bet visada žinok ką sakai

Sonixas

taip palikus MMT ant E ir kai ateisi vel ja kurt turesi ijunkt N ir tik tada uzkursi.jau mingaugas sake jok tai paprasta mechanine pav dedze.viskas tas pats tik pavaras ir sankaba jungineja varikliukai.jei ijungei begi tai begis ir liks kai usgesinsi ar vel ijunksi. Ir dar sauliau sss furoj isjungia pavara tam kad jei oras is sistemos iseina galetum uzkurt masina atejus ryte.
Zmogus moka ne uz darba,o uz kito zmogaus zinias :D

MindaugasB

#33
http://www.largus.fr/images/images/ORPHEA_55261.jpg

Taip atrodo MMT dezes svirtis salone. Jokiu P ar pazemintu begiu nera. Atbulinis R ir dvi padetys i prieki: E - pseudo-automatas, pats jungia kita begi prie apsuku atitinkamu ir M (+ -) begi jungia vairuotojas savo nuoziura aukstesni arba zemesni. Pati masina neperjungs. E padetyje vairuotojas gali ijungti begi aukstyn arba zemyn, pvz. Auryje prie vairo turiu svirteles kaip sitame skelbime 7 nuotrauka: http://auto.plius.lt/skelbimai/toyota-auris-1-4-l-hecbekas-2007-dyzelinas-3576890.html Jas galima naudoti su E ir M padetimis bet kada. Siaip smagus dalykas, nes jeigu vaira laikai dviem rankom ant 9 ir 3 valandu, tai begius metai greitai ir patogiai.

Uzvesti masina gali tik ant N (neutral) padeties. R ir E/M uzvesti neduos, nes kaip ir su mechanine masina, su ijungtu begiu neuzvesi, sankaba reikia isminti arba begi isjungti. MMT vedant reikia nuspausti stabdi vistiek :)

Zmona masina palieka ant N + rankinis. As ant begio arba laisvos su rankiniu kaip papuola pagal nuotaika (skirtumo ar blogybiu nesugalvoju jokiu). Jeigu neijungtas degimas ir palikai masina ant begio, begio isjungti i laisva negali. Butinai reikia degima jungti pirma.

Is esmes, tai mechanine deze, be sankabos pedalo.


Tiesa, nezinau kaip del vilkimo lankscia jungtimi. Teoriskai turetu buti galima.
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

Saulius SSS

Viskas aišku. Ekonominis arba Manual. Viskas tas pats kaip ir sunkvežimiui. Tik cia elektra ,ten oras. Tai dabar realiai ,koks skirtumas kaip palikti uzgesinta masina... Nebent aktuatoriuje yra kokia nors spyruoklè,kuri gali nusilpti budama pastoviai suspausta. Daugiau jokiu priezasciu nematau,del ko reiktu laikyti ant begio. Sankaba paliubomu nei ant laisvo,nei ant begio nenuspausta...  Net pagal taisykles turi buti isjungta pavara ir uztrauktas rankinis...
Ne visada sakyk ką žinai,bet visada žinok ką sakai

MindaugasB

Aktuatoriuje elektros varikliukas stumdo stumokliuka pirmyn ir atgal, man taip aiskino dileris. As jo neardziau, ir nezinau kas ten viduje stovi. Gal kokia spyruokle, velnias zino.

Bet palikinesiu masina kaip noriu, nemanau kad apciuopiama itaka tures tarnavimo laikui. Vistiek dar apie 70-80 tukst. km reikes nuvaziuoti, kol sankaba keisiu. Tai dar maziausiai trys metai eksplotavimo nusimato.
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

Acteksas

#36
Na ka man beda pasikartojo siandiena vel, ilgiau pasivazinejus, po to, jei reik kur parkuotis ir imest R po to vel E arba M, spaudziu gaza ir masina nevaziuoja arba gazas kyla, o greitis tik po truputi, arba isvis nereaguoja, pastatai ant N ir jau kompas nereaguoja, kuri pavara yra imesta, uzsidega raudonas apskritimas trumpam skydelyje, uzgesinu, palaukiu siek tiek, kuriu, vel viskas gerai, galiu pramynt kokius 100km ir buna gerai viskas, po to vel uzeina karts nuo karto. Tai sankabai galas ar kame gali but beda ?? Man Toyotos servise nieko rimto nepasake, klaidas pratryne ir sukalibravo, bet nepadejo...

MindaugasB

Citata iš: Acteksas Įrašytas Gegužė 14, 2014, 11:28:07 AM
Na ka man beda pasikartojo siandiena vel, ilgiau pasivazinejus, po to, jei reik kur parkuotis ir imest R po to vel E arba M, spaudziu gaza ir masina nevaziuoja arba gazas kyla, o greitis tik po truputi, arba isvis nereaguoja, pastatai ant N ir jau kompas nereaguoja, kuri pavara yra imesta, uzsidega raudonas apskritimas trumpam skydelyje, uzgesinu, palaukiu siek tiek, kuriu, vel viskas gerai, galiu pramynt kokius 100km ir buna gerai viskas, po to vel uzeina karts nuo karto. Tai sankabai galas ar kame gali but beda ?? Man Toyotos servise nieko rimto nepasake, klaidas pratryne ir tiek...

Ten ne apskritimas. Ten dantratis. Kadangi, itariu, reiksmes nezinai, jis rodo sankabos gedima.

Pagaliau supratai, kas yra pergazavimas, kai sakiau pries tai?

Kai nusibos toks vazinejimas, keisk sankaba Toyotos servise.
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

Acteksas


Saulius SSS

Arba rašyk MindauguiB asmeninę žinutę. Prirodys kur pigiau ir kokybiškai atliks tą patį darbą ☺
Ne visada sakyk ką žinai,bet visada žinok ką sakai

MindaugasB

Citata iš: Saulius SSS Įrašytas Gegužė 14, 2014, 13:56:46 PM
Arba rašyk MindauguiB asmeninę žinutę. Prirodys kur pigiau ir kokybiškai atliks tą patį darbą ☺

Nezinau ar noriu Vovai hemoroju įduoti :D
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

Saulius SSS

Ne visada sakyk ką žinai,bet visada žinok ką sakai

MindaugasB

Nuvaziuos pas Sonixa ir pasikeis Mototojoje :) ir tai manau kad vaziuos dar negreitai
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

Acteksas

Kas cia per komentarai: hemorojaus nenoriu iduot vovai, greit nevaziuos tvarkyt, nesupratau ?

MindaugasB

Citata iš: Acteksas Įrašytas Gegužė 12, 2014, 20:01:38 PM
Buvau nuvares i Toyota ir viska paaiskino. O cia forume zmones kalba, kad sutvarkyt ta sankaba, tai 1000 lt gaunas, man toyotos servise paaiskino, kad uz tokia suma tik pakaitala kazkoki isidesi, siaip su originaliom dalim, sankaba visas komplektas, plius varikliukai kazkokie, tai gaunas sake apie 2500lt. Cia tiesa ? gal yra kas keite ir zino kainas...


Citata iš: Acteksas Įrašytas Gegužė 14, 2014, 15:21:45 PM
Kas cia per komentarai: hemorojaus nenoriu iduot vovai, greit nevaziuos tvarkyt, nesupratau ?


Zmogau, atejai cia patarimo. As tris kartus sakiau, kad dalys originalios, nes pats turiu tokia deze ir apie ja stengiausi is kuo daugiau saltiniu suzinoti kiek imanoma. Tu kazkoks nesusiprates. Tuo labiau kaune padeti niekuo negaliu.
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis