Mmt dežė

Pradėjo Sarunas1991, Gegužė 16, 2014, 04:07:39 AM

« ankstesnis - sekantis »

Rainas

Citata iš: melrunas Įrašytas Spalis 16, 2015, 19:34:29 PM
Tai kad manau 2-3 nepastatysi, jos automatiskai sustojus susizemina į pirmą pavarą
O tai ne E o M rėžime?
Kaip supratau, ten gali, kad ir 5 įjungti stovint.

bladas

Mašina normaliomis sąlygomis  užsiveda tik tada, kai pavarų perjungimo svirtis stovi N padėtyje ir nuspaustas stabdžio pedalas. Jei buvo užgesinta E ar M padėtyse, įjungus degimą reikia svirtį pastatyti į N. Gera žinia yra ta, kad kokio nors gedimo atveju  ir neužvestą, ir užvestą  mašiną su MMT dėže galima tempti trosu , aišku, pavarų svirti turi būti N padėtyje.
Dėl užvedimo "ant buksyro"  - manau, kad neįmanoma.

Rainas

Citata iš: bladas Įrašytas Spalis 16, 2015, 20:20:15 PM
Dėl užvedimo "ant buksyro"  - manau, kad neįmanoma.

Kiek žmonių, tiek nuomonių! :D
Kai jau turėsiu namuose automobilį reikės pabandyti...
Beje, jau galima sakyti, kad nusipirkom, antradienį pasiimsim.  ;)

bladas

Paeksperimentuok, kol nebūsi pinigų sumokėjęs  :-]

Rainas


melrunas

Galiu uztikrinti, kad M padety, kad ir kaip noresi sustojusi persijungs pati i pirma pavara, vat didinti reikia stumdant pavarą į + ir tai tik prie tam tikrų apsuku, tiesiog pravaziuok ir pamatysi.

bladas

Dar yra variantas važiuoti ant virvės N padėtyje ir pasiekus greitį perjungti į E, bet tam reikia nuspausti stabdžio pedalą... Arba per jėgą įkalti E, bet nesant variklio apsukų aktuatoriai pavaros neįjungs...

Rainas

Citata iš: bladas Įrašytas Spalis 16, 2015, 21:17:59 PM
Dar yra variantas važiuoti ant virvės N padėtyje ir pasiekus greitį perjungti į E, bet tam reikia nuspausti stabdžio pedalą... Arba per jėgą įkalti E, bet nesant variklio apsukų aktuatoriai pavaros neįjungs...
Žodžiu, situacija tokia pati kaip ir su normalia automatine pavarų dėže, turėti gerą ir prižiūrimą akumuliatorių. :)

MindaugasB

Masinos niekaip ant buksyro neuzvesi. M2 arba M3 neimanoma palikti masinos. Sustojus visada bus pirmas begis. Gali ijungti M2, bet uzgesinus motora ir ijungus degima vel perjungia i pirma begi. Stovinti vietoje galima perjungti is M1 i M2, kad vaziuotum antru begio. Pvz ziema gerai, kad ratai neprasisuktu daug. M3 ir t.t. neijungsi niekaip. Tik vaziuodamas ir tai pagal apsukas. pvz M6 gali ijungti kai greitis 60+ km/h. Tik nukrenta maziau nei 60km/h ir permeta i M5.
Deze kalibruojasi pati.
Jeigu kalbant apie ta masina kur moteris vazinejo su rida 142 ar kiek ten tukst. tai pajungus kompa ir atliekant kalibravima gali buti masina poto isvis nebevaziuos, nes kompiuteris negales sukalibruoti - jam neuzteks sankabos storio. Tektu iskart daryti remonta. Verciau nereikia. Kol vaziuoja tol vaziuoja ypac kai nezinai sankabos ridos - kiek su ja pravaziuota.
Kaip melrunas sako galima ir paciam atlikti kalibravimus - yra video internete. Uztrumpinimas 4 ir 16 (is atminties rasau tai galiu labai klysti :D ) kontaktai ir tuomet pavaru svirtis yra judinama pagal instrukcija.
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

Rainas

Citata iš: MindaugasB Įrašytas Spalis 18, 2015, 00:50:08 AM

Kaip melrunas sako galima ir paciam atlikti kalibravimus - yra video internete. Uztrumpinimas 4 ir 16 (is atminties rasau tai galiu labai klysti :D ) kontaktai ir tuomet pavaru svirtis yra judinama pagal instrukcija.
Jau skaičiau apie tą kalibravimą ir ruošiuos, kai turėsiu automobilį namuose, pabandyti padaryti tą procedūrą.

MindaugasB

Citata iš: Rainas Įrašytas Spalis 18, 2015, 16:39:18 PM
Jau skaičiau apie tą kalibravimą ir ruošiuos, kai turėsiu automobilį namuose, pabandyti padaryti tą procedūrą.

Paskaityk ka parasiau auksciau: uztrumpinsi, kalibravima inicijuosi ir nebevaziuos masina visai. Tada man rasinesi zinutes, kad blogai patariau :) ant savo galvos darai.
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

Rainas

Citata iš: MindaugasB Įrašytas Spalis 18, 2015, 18:43:33 PM
Paskaityk ka parasiau auksciau: uztrumpinsi, kalibravima inicijuosi ir nebevaziuos masina visai. Tada man rasinesi zinutes, kad blogai patariau :) ant savo galvos darai.
Gal pradžioje pažiūrėsim, kaip sankaba elgsis po važiavimo autostrada.
Gal ir tas padės?

melrunas

Jei masiniukas rieda iš vietos ir lygiojoj ant tuščių apsukų isivaziuoja iki 8-9 km/h nieko nedaryk, kalibruok, jei jau visai nerrieda is vietos, nes tada ir vaziuojant jauciasi diskomfortas ( tamposi perjungdama pavaras).

Rainas

Citata iš: melrunas Įrašytas Spalis 18, 2015, 22:07:37 PM
Jei masiniukas rieda iš vietos ir lygiojoj ant tuščių apsukų isivaziuoja iki 8-9 km/h nieko nedaryk, kalibruok, jei jau visai nerrieda is vietos, nes tada ir vaziuojant jauciasi diskomfortas ( tamposi perjungdama pavaras).

Kai jau turėsiu mašiniuką savo rankose, tada geriau išbandysiu, nes prieš perkant nebuvo laiko gerai išbandyti, tiesiog tokia situacija buvo. :)

Palemonas

Citata iš: bladas Įrašytas Spalis 16, 2015, 21:17:59 PM
Dar yra variantas važiuoti ant virvės N padėtyje ir pasiekus greitį perjungti į E, bet tam reikia nuspausti stabdžio pedalą... Arba per jėgą įkalti E, bet nesant variklio apsukų aktuatoriai pavaros neįjungs...

Nežinau, kaip ant virvės, bet vaziuojant gali junginėti kiek nori is E i N ir atgal.  E1-E5 isijungia priklausomai nuo greičio (ne nuo apsukų). Ir stabdžio spausti nereikia, jį reikia spausti tik stovint,kad įjungti pavarą. Tai galbut, ir ant virvės įsibėgėjus, galima bandyti užvesti.