Mmt dežė

Pradėjo Sarunas1991, Gegužė 16, 2014, 04:07:39 AM

« ankstesnis - sekantis »

bladas

Citata iš: Palemonas Įrašytas Spalis 20, 2015, 14:45:06 PM
Nežinau, kaip ant virvės, bet vaziuojant gali junginėti kiek nori is E i N ir atgal.  E1-E5 isijungia priklausomai nuo greičio (ne nuo apsukų). Ir stabdžio spausti nereikia, jį reikia spausti tik stovint,kad įjungti pavarą. Tai galbut, ir ant virvės įsibėgėjus, galima bandyti užvesti.
Kai važiuoji su užvesta mašina, tai ašku gali junginėti bėgius. Žmogus klausė apie mašinos su MMT dėže,  su nusėdusiu akumuliatoriumi , užvedimą ant buksyro.

Palemonas

Citata iš: bladas Įrašytas Spalis 20, 2015, 15:11:21 PM
Kai važiuoji su užvesta mašina, tai ašku gali junginėti bėgius. Žmogus klausė apie mašinos su MMT dėže,  su nusėdusiu akumuliatoriumi , užvedimą ant buksyro.

Tai ir sakau, kad reikia pabandyti nuo kalno užvesti - ar užvesta, ar įjungtas degimas, nėra labai didelio skirtumo.

MindaugasB

Citata iš: Palemonas Įrašytas Spalis 21, 2015, 09:40:53 AM
Tai ir sakau, kad reikia pabandyti nuo kalno užvesti - ar užvesta, ar įjungtas degimas, nėra labai didelio skirtumo.

Bet tai ar pirmu begiu uzsiveda? Kazkaip keleta kartu teko uzstumineti buksyru, tai 3 begi jungdavom. Mazai patirties siuo klausimu, nes akumus visada priziuriu :)
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

melrunas

#78
užsiveda ir pirmu, bet gal užstumiant sunkoka, reikia tempt, jei kompresija gera nesveika varikliui, ypač kai minusas lauke, būna net diržai peršoka, grandinei manau pirma pavara nebus linksma taip pat, na bet jei kartą į sezoną gal nieko ir nenutiks.

Venza

 Nelabai suprantu kodel uzvedinejant masina tokiu budu gali persokt dirzas?  :think:  Juk ratai per pavaru deze ir sankaba suka alkunini velena,o velenas per dantuota dirza suka paskirstymo velenelius.
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

melrunas

Kalbu is patirties, esant dideliems salciams ilgai tempiant didesne pavara zmogui nesiseke uzvesti, sugalvojo imesti pirma pavara, ko pasekoje persoko dirzas, as nieko pries tegu tampo kas nori ir kokia nori pavara, bet skaudi patirtis vercia susilaikyt nuo tokiu metodų. Nesu tos srities specialistas, bet kai sustatinejo degimo taskus, motoristas ivardijo kurimo pirma pavara priezasti. Manau logiska, jei tempiant kuri auto, stengiesi isibegeti iki didesnio greicio, tada kuriant, atleidus sankaba ir tarkim sekmingai uzsikurus, staiga sukyla apsukos ir esant mazai pavarai, didelis greitis, is pradziu pavara suka varikli, po to staiga uzsikures  varikls pavarą, gaunasi staigi priešpriešinė jėga. Sudetingai aiskinu, bet tikiuosi supras, kas bandes tai daryti. Ar as neteisus? :think: didesne pavara to galima isvengti, o ir prasukti varikli lengviau.

Bemsas

Dirzas persoka pacio uzkurimo metu, kai tik numeti sankaba. Gaunasi toks truktelejimas uz dirzo. Jei dirzas jai gana senas, gali ir nutrukti.

melrunas

Ačiū bemsai, kad apgynei manę nuo Venzos

Rainas

Liūdna, tačiau ir man jau tenka klausti apie MMT dėžės problemų sprendimą.  :think:
Dukra telefonu pasakojo, kad jai jau du kartus buvo, kad važiuojant mieste užsidegdavo dantračio su šauktuku simbolis ir dėžė persijungdavo į laisvą pavarą... :(
Sustojus, užgesinus ir vėl užvedus automobilį problema dingo, tačiau kitą dieną pasikartojo.
Taip buvo prieš savaitę, šią savaitę tokių "ciūdų" dar nebuvo.
Ką patars patyrę MMT dėžių vartotojai?

MindaugasB

Diagnostika pasidaryti :)
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

Rainas

Citata iš: MindaugasB Įrašytas Balandis 14, 2016, 22:39:25 PM
Diagnostika pasidaryti :)
Tada kitas klausimas, kas Vilniuje gerai ir nebrangiai daro diagnostikas Toyota MMT dėžėms?

P.S. O gal padėtų dėžės adaptavimas pagal kažkurioje forumo temoje duotas rekomendacijas?  :)

MindaugasB

Su adaptacija yra du budai: paciam uztrumpinant 4 ir 11 ar 13 kontaktus (youtubeje rusu kalba gali rasti video) arba pasijungus diagnostine iranga kompas padaro. BET - po adaptacijos masina gali isvis nevaziuoti, nes neuzteks sankabos storio ir teks iskart keisti viska naujai. Gali ir kazkiek vaziuoti geriau kuri laika, bet ne ilgam. Tai sugalvok koks variantas tau tinkamas :)

Diagnostika ir sankabas keicia Vladimiras Vilniuje bei forumietis Maikis is latransos serviso, galbut dar sonixas is forumo (del jo nzn). Atstovybes irgi zinoma padaro :)
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

Rainas

Citata iš: MindaugasB Įrašytas Balandis 14, 2016, 23:16:50 PM
BET - po adaptacijos masina gali isvis nevaziuoti, nes neuzteks sankabos storio ir teks iskart keisti viska naujai. Gali ir kazkiek vaziuoti geriau kuri laika, bet ne ilgam. Tai sugalvok koks variantas tau tinkamas :)
Skaičiau apie tokią galimybę, todėl ir dvejoju...  :think:
Tuo labiau, kad nežinau kokia tikra situacija su sankaba...
Nebent, nuvažiuoti į serviso kiemą ir ten pabandyti paburti, jei nevažiuos, tai bent netoli bus stumti...  :-]

Citata
Diagnostika ir sankabas keicia Vladimiras Vilniuje bei forumietis Maikis is latransos serviso, galbut dar sonixas is forumo (del jo nzn). Atstovybes irgi zinoma padaro :)
Gal patarsit kur jų kontaktus surasti? ;)

MindaugasB

Maikis ir sonixas pasiekiami per foruma :)
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

Rainas

Citata iš: MindaugasB Įrašytas Balandis 14, 2016, 23:35:06 PM
Maikis ir sonixas pasiekiami per foruma :)

O Vladimiras?
Skaičiau, kad jis originaliomis detalėmis ir už protingą kainą keičia MMT sankabų komplektą.
Ko gero, teks tokią procedūrą ir dukros Yariukui padaryti...  :V