Avensis d4d 110kW, traukos dingimas ir švilpimas nuo 3000apsuku

Pradėjo Vadas, Birželis 19, 2014, 16:56:14 PM

« ankstesnis - sekantis »

Tiutis

nu jo pakliuvai... 1. Pradek nuo visu filtru keitimu. 2.Issivalyk isiurbimo kolektoriu ir egr voztuva. Jei nepageres.... 3. Pabandyk atjungti egr fyske ir vaziuoti su uzdarytu isjungtu egr . jei nepageres.... 4. Bandyk atjungt oro srauto davikli ir pravaziuot...jei trauka bus bent kazkiek geresne arba tokia pat reiskiasi jis netinkamai funkcionuoja... beje, dar perziurek visas slangas pradedant nuo intercoolerio radiatorio baigiant turbinos, ar viskas yra sandaru... Jeigu padarysi visus siuos dalykus, kuriuos gali pasidaryt pats ir vistiek netrauks tadaTIK varyk i normalia diagnostika gali i Tokvila arba Solorina... arba pas klubo nari vilniuje 860006229. Sumokesi 60Lt, o Tokviloj apie 200-300Lt. Nes bet kuriuo atveju tai bus tik i nauda nustatinejant ir ieskant gedimo, kai meistrai ieskos gedimo ir zinos kad tas anas padaryta...

naujas32

jeigu nepaslaptis kiek mokejai uz auto?
siauliuose toyota centre diagnostika 50lt
Tiuti jis rase, kad jam kazkas ten jau prikombinuota yra (uzglusinta ir t.t.)

Donis7

Tai jei auto paimta prieš kelias valandas, dar pas pardavėją reikėtų kreiptis. Tegul pasiima atgal.
O jei nebesusitarsi, tai aš pirmiau į rimtesnį servisą ir diagnostiką varyčiau. Toks jausmas, kad ten jau lt meistriukas rankas įkišo. Kuro sąnaudų vidurkis plius-minus panašus į realybę.

Gyconis

na siandien pasikrapsciau prie auto,kaip tiutis ir sake pasikeiciau oro,kuro filtrus,issiploviau oro srauto matuokle,pravaliau erg (bet nebuvo ten butina kaska daryt,beveik nebuvo "nagaro"). ir rezultate nekas,kaskiek gyviau zinoma juda,astresne pasidare is vietos pajudant,bet nuo 3000 nera traukos ir daryk tu ka nori...... atjungtu erg isvis nevaziuoja,apsukos iki 3000 kilo ir viskas. oro srauto nebandziau atjunges vaziuoti.
Vienas rimtesniu elektriku ir programuojanciu siuo metu atostogauja,tad manau lauksiu jo kad paziuretu.
Buvau uzsukes dar i servisiuka pasikonsultuot,papasakojau savo situacija,tai iskart pareiske reiks pjaut lauk katalizatoriu su kietuju daleliu filtru ir perprogramuot kaska... tiesos gali tame buti ka paporino serviziuki? kiek toks "malonumas" gali kainuoti?  :think: 


Sonixas

Egr tikrai gerai isvalei.kada i vidu ziuri ar nera tarpelio kur voztuvas pats vaiksto?
Zmogus moka ne uz darba,o uz kito zmogaus zinias :D

Gyconis

Citata iš: Sonixas Įrašytas Rugpjūtis 19, 2014, 18:45:14 PM
Egr tikrai gerai isvalei.kada i vidu ziuri ar nera tarpelio kur voztuvas pats vaiksto?
nu lyg ir nera,dar atsuktuvu pastumdziau ta vostuveli ir lizda pavaliau i kuri vostuvelis sueina.
nebezinau ko ir griebtis daugiau...
realu kad bus tas dpf uzkistas ir pan?
nes skydeli jokios lempos neuzsidege.

Sonixas

jei dpf uzsikisa vaziuojant pastoviu greiciu pvz 60km/val 5 sek.uzsidega chekas.chekas neuzsidega ir netraukia tik del nepilnai uzdaryto EGR voztuvo.jisai visai neusidaro bet dar slegi kolektori isiurbimo islaiko del to kolkas klaidos nemeta veliau mes ir klaida.jei ten terpelio nera reiskia pats EGR parejo.bet pradziai padaryk diagnostika jei voztuvas pilnai uzsidaro.su diagrnostika padarikit active test EGR ir matisit ar veikia jisai
Zmogus moka ne uz darba,o uz kito zmogaus zinias :D

Gyconis

Citata iš: Sonixas Įrašytas Rugpjūtis 19, 2014, 19:30:43 PM
jei dpf uzsikisa vaziuojant pastoviu greiciu pvz 60km/val 5 sek.uzsidega chekas.chekas neuzsidega ir netraukia tik del nepilnai uzdaryto EGR voztuvo.jisai visai neusidaro bet dar slegi kolektori isiurbimo islaiko del to kolkas klaidos nemeta veliau mes ir klaida.jei ten terpelio nera reiskia pats EGR parejo.bet pradziai padaryk diagnostika jei voztuvas pilnai uzsidaro.su diagrnostika padarikit active test EGR ir matisit ar veikia jisai
na reiks rytoj dar karta islupt ta egr ir geriau apziuret. reiks dar paieskoti kur cia sitam dievo uzmirstam kraste galeciau diagnostik gerai pasidaryti. pas kokius dyzelistus gal bandyt? yra cia vieni neblogi... :think:

Tiutis

Siandien kaip ehr sau valiau... is neturejimo ka daryt ir nauju raktu komplekta isbandyt  :) Tai valiau taip: is vienos puses egr uzklijavau skyle lipnia juosta, kad neisbegtu chemija... pripyliau pilna egr tos stiprios chemijos ir palikau 20minuciu... tada su karstu vandeniu su slanga po spaudimu nupurskiau... idealiai issivale...

Bemsas

Citata iš: Tiutis Įrašytas Rugpjūtis 19, 2014, 20:57:44 PM
Siandien kaip ehr sau valiau... is neturejimo ka daryt ir nauju raktu komplekta isbandyt  :) Tai valiau taip: is vienos puses egr uzklijavau skyle lipnia juosta, kad neisbegtu chemija... pripyliau pilna egr tos stiprios chemijos ir palikau 20minuciu... tada su karstu vandeniu su slanga po spaudimu nupurskiau... idealiai issivale...

Kas per chemija?

Saulius SSS

Ne visada sakyk ką žinai,bet visada žinok ką sakai

Vadas

As siulyciau konsultuotis su forumieciu Modka. Man padejo, matosi kad gaudosi Toyota automobiliuose.

Gyconis

na siandien dar karta isiemiau EGR ir isploviau iki blizgancio metalo su specialia chemija,tipo specialiai EGRam valyt dave Detaliu parduotuvej. viskas pilnai vaiksto ir pilnai uzsidaro garantuotai,jokiu strigimu ar panasiu dalyku...
tiesa galbut kaskiek dar atsigavo masina,bet nu to kad spustelni ir i sedyne lipdytu nera... pries tai turetame volvo S60 su D5 varikliu 120kw tai buvo ohoho... palyginus su dabartiniu vaziavimu Toyotos,o manau turetu nebuti ka lyginti...
ka dar galima ziuret bandyti? beja,ant laisvu be problemu vercia apsukas iki galo,o vat vaziuojant to nenori daryt greit,iki 3000 greit susirenka o virs 3000 jau renkasi po leto bet atrodo kad jau taip nezmoniskai per prievarta kad net baisu  :A
dar galvojau kad turbinos valdymas galbut nuejas,bet pasiciurejus ir pastumdzius ji, jis puikiai vaiksto. taip pat numovus slangute kur i ta valdyma ateina,vakumas tikrai yra. o pabandzius vaziuoti su numauta slangute nuo to valdymo,sukiai isvis nekyla daugiau 3000.

naujas32

Citata iš: Gyconis Įrašytas Rugpjūtis 21, 2014, 01:06:56 AM
na siandien dar karta isiemiau EGR ir isploviau iki blizgancio metalo su specialia chemija,tipo specialiai EGRam valyt dave Detaliu parduotuvej. viskas pilnai vaiksto ir pilnai uzsidaro garantuotai,jokiu strigimu ar panasiu dalyku...
tiesa galbut kaskiek dar atsigavo masina,bet nu to kad spustelni ir i sedyne lipdytu nera... pries tai turetame volvo S60 su D5 varikliu 120kw tai buvo ohoho... palyginus su dabartiniu vaziavimu Toyotos,o manau turetu nebuti ka lyginti...
ka dar galima ziuret bandyti? beja,ant laisvu be problemu vercia apsukas iki galo,o vat vaziuojant to nenori daryt greit,iki 3000 greit susirenka o virs 3000 jau renkasi po leto bet atrodo kad jau taip nezmoniskai per prievarta kad net baisu  :A
dar galvojau kad turbinos valdymas galbut nuejas,bet pasiciurejus ir pastumdzius ji, jis puikiai vaiksto. taip pat numovus slangute kur i ta valdyma ateina,vakumas tikrai yra. o pabandzius vaziuoti su numauta slangute nuo to valdymo,sukiai isvis nekyla daugiau 3000.
o priestai buvai vaziaves su d-cat? tas 130kw kitose auto geriau lupa gal perdaug reikalauji is masiniuko savo?..