Variklio problemos 1.8 VVTI

Pradėjo julioze, Birželis 20, 2014, 10:20:55 AM

« ankstesnis - sekantis »

julioze

Sveiki , turiu tokiu problemu su savo avensiu. dingus trauka , ant tusciu apsuku dirba graziai , ant aukstesniu "baubia", apsukas nenoriai kelia , kompa pajungus randu 2ir4 cilindro misfire. Zvakes grazios, babinas keitaliojau , bet nieks nepasikeicia. Pasimatavau purkstuku varzas , lyg ir viskas gerai . Oro srauta atjungiau niekas nepasikeite . Kame gali but problema ? Nes su masina skaityk neina vaziuot.... Kompresija visuose cilindruose vienoda , kuriasi gerai.

MindaugasB

O babinos laidus vietom kaitaliojai? ar naujus buvai idejes vietoje senu.
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

julioze

Kad pas mane ateina fyskes i babinas , tokiu kaip zvaklaidziu nera , o laidu ten nepakeitaliosi , nes ilgiai neatitiks.

MindaugasB

Nebus taip kad babinos kazkurie du laidai pramusineja i isore ir gaunasi tas misfire?..
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

julioze

Kiek ranka ciupinejau, rites ir laidus negavau per nagus .

MindaugasB

Citata iš: julioze Įrašytas Birželis 20, 2014, 10:49:34 AM
Kiek ranka ciupinejau, rites ir laidus negavau per nagus .

O cia toks "teisingas" budas nuspresti, ar musa laukan ar ne? :) nes as tokio nezinau. Sorry, nesu mechanikas, ateis kiti, pasakys kazka daugiau :D
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

julioze

Kad tie laidai nera aukstos itampos , 12v jie teturi , o pati rite sukele auksta itampa , taip , kad ten nelabai ka ir patikrinsi. Iki rites ateina 12v , tikrinant voltaza jis neturi suoliu kazkokiu . Taik , kad atrodo lyg maisytum kazka arba visai ne i tema kalbetum.

Bemsas

Sukeisk babinas, pavazinek ir paziurek kokios klaidos bus. Ar tose paciose cilindruose. Jei babina bloga, tau sukeitimas vietom nepades, nes vietoj blogai veikiancio 2 cilindro gausi blogai veikianti 3 cilindra :D

julioze

Sukeitus tospacios klaidos ,dazniausiai fiksuoja 4 cilindro misfire , siandien bandziau vaziuot , tai max greitis 50km/h visas variklis purtosi kriokia ir tiek....

Venza

Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

julioze

bandyt issiimti purkstukus ir tikrinti  ir pati kuro siurblio slegi patikrinti ?

julioze

Viskas buvo istikrinta , tiek purkstukai , tiek visos rites , kuro siurblys , oro sklendes ir t.t. prieita prie isvados ir rastas subyrejas katalizas kuris uzkiso vidurini katalyza.

Saulius SSS

Ne visada sakyk ką žinai,bet visada žinok ką sakai

mind

#13
Pabėdavosiu apie panašias savo bėdas. Nupirktas Avensis 2001, 1,8 vvti su degančiu "čaku".
Kas blogai:
1. Dega lemputė, kartais užgęsta, kartais užsidega. Jokių sutapimų nepastebėta, tiesog užsidega arba ne.
2.Trauka. Važiavimas iki 3000 apsukų, viskas puiku. Daugiau nekylą. Pavaikėm žema pavara aukštesnėm apsukom. Prasimušė. Sukyla iki 4-5-6, bet matosi pulsavimas. Vėliau, vėl tas pats.
3. Stovint ant laisvų viskas normaliai. Nuspaudus staigiai gazo pedalą, jaučiasi pridusimas.

Kas gerai:
1. Važinėt galima.
2. Kuro sąnaudos vidutinės ~7,5.

Istorija:
1. Važinėjo moteris.
2. Vidutinis greitis 47 km/h  :think: .
3. Sakė diagnostiką darė, bet kas yra tikrai nežino. Anot meistro nieko tokio važinėk ir nesuk galvos.

Mano spėlionės:
1. Kuro filtras
2. Katalizatorius(užbezdėtas dėl važinėjimo pensininko stiliumi)
3 Nekokybiškas kuras(likęs senojo savininko)
Diagnostika nedaryta- savaitgalis, palauksim darbo dienų.

Jūsų spėlionės:
Paburkim kas ką manot, galima totalizatorių surengti :)

Pažadai:
Pažadu išsisprendus problemai viską aprašyt (y) (+) .

P.S.
Užtrumpinus OBD mirksi tik diržų ir ABS lemputės- pastoviai be jokių tarpų
Darbas yra tiems, kas nemoka žvejoti. :D

Venza

 Kuro filtra gali iskart atmest,dust pradetu esant maksimaliai apkrovai ir apsuku tikrai neribotu.Katalizatorius benzui gali tik nuo tepalo rijimo uzsikist,bet dazniausiai jis subyra ir taip uzkisa duslika,tada masina netraukia,dusta,snarpscia pro ismetimo kolektoriaus zieda ir smarkiau pamynus ismetimo kolektorius ikaista iki raudonumo.Kuras gali but nekokybiskas,gal su dyzeliu pamaisytas?Kas del speliojimo,tai siais laikais apie masinos gedimus galima suzinot tik pasijungus kompa ir tai dar tenka galva palauzyt kame reples  :-]
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...