Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.

Pradėjo Bambalis, Rugsėjis 23, 2014, 20:57:25 PM

« ankstesnis - sekantis »

kalava

Citata iš: TYRAN Įrašytas Rugsėjis 15, 2015, 08:12:23 AM
Muset VSC uždega.

Taigi įspūdžiai po test drive'o degant "šventajai trejybei" (o dar plius kažkodėl ir rankinio raudonai žiba "prie chebros"): du kartus (vakar vakare ir šiandien ryte) važiavau pro tą pačią vietą Geležinio vilko g., kur dažniausiai pradėdavo pypsėti, mirksėti ir gesindavo trauką. Taigi abu kartus pasigirsdavo pypsėjimas, bet ta lemputė su mašiniuku ir vingiuotom vėžiom nemirksėdavo ir traukos negesindavo. Reziume - muset kažkas elektronikoj/davikliuose. Įtariu, kad suveikia esant tam tikrai vairo padėčiai, važiuojant tam tikru greičiu ir akseleruojant šiek tiek į įkalnę.

tai gal cia tu "soniniu slydimu" ta vieta pravaziuoji? :D tada isijungia VSC, pradeda pypset ir bandyt tiesint masina :)
jei gerai pamenu, "masiniukas su vingiuotom vezem" isiziebia prasisukant priekiniams ratams pas mane, tai cia antipraslydimas turetu but.
o tai VSC ir TFC OFF ne pagal ABS daviklius orientuojasi? dar davikliu yra ant ratu? (sorius, jei klausimas kvailas, nesidomejau)
Ex-Avensis '07, 2L D4D, 93 kW, sidabrinis universalas

TYRAN

Citata iš: kalava Įrašytas Rugsėjis 15, 2015, 14:56:11 PM
tai gal cia tu "soniniu slydimu" ta vieta pravaziuoji? :D tada isijungia VSC, pradeda pypset ir bandyt tiesint masina :)
jei gerai pamenu, "masiniukas su vingiuotom vezem" isiziebia prasisukant priekiniams ratams pas mane, tai cia antipraslydimas turetu but.
o tai VSC ir TFC OFF ne pagal ABS daviklius orientuojasi? dar davikliu yra ant ratu? (sorius, jei klausimas kvailas, nesidomejau)

Taigi, kad nedriftinu su tokiu autobusu... Dėl orientacijos pagal ABS daviklius nežinau. Dar paeksperimentuosiu ar grybaus sukišus atgal saugiklius ir su VRC OFF mygtuku išjungus VRC.

Bemsas

VSC mato kiekvieno rato greiti, vairo padeti ir turi giroskopa. Kai reikia islyginti masina - ABS tiesiog pristabdo reikiamus ratus.

TYRAN

Citata iš: Bemsas Įrašytas Rugsėjis 15, 2015, 16:36:32 PM
VSC mato kiekvieno rato greiti, vairo padeti ir turi giroskopa. Kai reikia islyginti masina - ABS tiesiog pristabdo reikiamus ratus.

tuomet įtariu per daug laisvą vairą

Awriuxx

Citata iš: Naitras Įrašytas Rugsėjis 13, 2015, 23:41:38 PM
Turbinoj  sparneliai viduj susilankste buvo

Tai ar keitėt turbiną į gerą dėvėtą ar restoravo senąją. Kiek atsiėjo? kas tvarkė?

Naitras

Citata iš: Awriuxx Įrašytas Rugsėjis 16, 2015, 21:14:55 PM
Tai ar keitėt turbiną į gerą dėvėtą ar restoravo senąją. Kiek atsiėjo? kas tvarkė?

tavrke senaja kaune 1100 litais berods

iparado

#66
O kame saknys, jei tarkime spusteli gaza 4 begiu ir jei apsukos nepasieke 2k, tai masina pasidaro buka, silpnai traukia, po to perkopus 2k riba pradeda jau normaliau dirbti, pasigirsta turbinos darbas...treciu begiu panasiai buna, bet reciau, penktu begiu irgi buna...tai cia standartas kad begejasi tik nuo 2k kazkur normaliai dyzelis, ar kazkodel veluoja turbina? Katalizatorius gali itakoti tai, jei yra uzsikises? elektronika? ar visgi reiks pasiskersti turbina ir visa ja issivalyti?Seip netrukdo per daug sita smulkmena, bet vistiek idomu butu nuomones...dazniausiai buna kai masina jau buna isilus, galvojau susieti ta su TRC ar kaip jis ten, nes buna kad isijungia tuo metu bet ne visada...beje cia tas TSC (masinele su kreivom vezem) gal dar nuo padangu priklauso, pas mane jos beveik plikos, tai ypac jei masina daugiau pakrauta ir tarkime vaziuoji didesniu greiciu kokiu savanoriu viaduku, ar geliazaku, tai isijungia tas pypsejimas?

TYRAN

Citata iš: iparado Įrašytas Rugsėjis 23, 2015, 15:03:48 PM
O kame saknys, jei tarkime spusteli gaza 4 begiu ir jei apsukos nepasieke 2k, tai masina pasidaro buka, silpnai traukia, po to perkopus 2k riba pradeda jau normaliau dirbti, pasigirsta turbinos darbas...treciu begiu panasiai buna, bet reciau, penktu begiu irgi buna...tai cia standartas kad begejasi tik nuo 2k kazkur normaliai dyzelis, ar kazkodel veluoja turbina? Katalizatorius gali itakoti tai, jei yra uzsikises? elektronika? ar visgi reiks pasiskersti turbina ir visa ja issivalyti?Seip netrukdo per daug sita smulkmena, bet vistiek idomu butu nuomones...dazniausiai buna kai masina jau buna isilus, galvojau susieti ta su TRC ar kaip jis ten, nes buna kad isijungia tuo metu bet ne visada...beje cia tas TSC (masinele su kreivom vezem) gal dar nuo padangu priklauso, pas mane jos beveik plikos, tai ypac jei masina daugiau pakrauta ir tarkime vaziuoji didesniu greiciu kokiu savanoriu viaduku, ar geliazaku, tai isijungia tas pypsejimas?

Pas mane pjovė katalizatorių. Iki pjovimo pūtė 0,7Bar, po  - 1,2Bar. Bet karvė pakankama, taigi normalus greitėjimas irgi jaučiasi po 2k apsukų. Lemputės mirksėjimas liovėsi išėmus ABS Saugiklius. Bet pas mane dar problema - vairo kolonėlė (neblogai laisva eiga vairas juda, gaudyti tenka) - įtariu, kad tai turi įtakos, susitvarkius pažiūrėsim ar iš tiesų. Nes nevažiuoju tokiu greičiu, kad mašina slystelėtų, taigi čiuožimą atmetu.

Donis7

Turbina pradeda veikti nuo 1800-2000 rpm, tai iki tokių apsukų ir atrodo buka. Kai nuo 1800-2000 rpm ji suveikia, tai ir rauna.  ;) Mano avensiui tas pats...matyt tokia toyotos variklių specifika.

Awriuxx

Citata iš: Donis7 Įrašytas Rugsėjis 23, 2015, 16:20:32 PM
Turbina pradeda veikti nuo 1800-2000 rpm, tai iki tokių apsukų ir atrodo buka. Kai nuo 1800-2000 rpm ji suveikia, tai ir rauna.  ;) Mano avensiui tas pats...matyt tokia toyotos variklių specifika.

Kaip tik, senesnių metų turbo dyzeliam labai jaučiasi bukumas iki 2000 apsukų. Turbo lagas tai vadinasi. Būtent 2,0 D4d variklio turbina jau yra kintamos geometrijos, t.y važiuojant iki 2000 rpm turbinoje esantys tam tikri kreiptuvai nukreipia išmetamų dujų srautą į turbinos sparnuotę, kad ji kuo greičiau suktųsi ir pasiektų efektyvų slėgį, apsukoms viršijus 2000 rpm sklendės pridaromos, kad per smarkiai nesisuktų ir nebūtų perpūtimų. Žodžiu turbina sukonstruota taip, kad ar mažais ar dideliais sūkiais  dirbtu normaliu dirbiniu režimu. Taip kad bukumas turėtų būti labai nežymus, arba jo visai neturi būti

TYRAN

Citata iš: Awriuxx Įrašytas Rugsėjis 23, 2015, 18:01:35 PM
Kaip tik, senesnių metų turbo dyzeliam labai jaučiasi bukumas iki 2000 apsukų. Turbo lagas tai vadinasi. Būtent 2,0 D4d variklio turbina jau yra kintamos geometrijos, t.y važiuojant iki 2000 rpm turbinoje esantys tam tikri kreiptuvai nukreipia išmetamų dujų srautą į turbinos sparnuotę, kad ji kuo greičiau suktųsi ir pasiektų efektyvų slėgį, apsukoms viršijus 2000 rpm sklendės pridaromos, kad per smarkiai nesisuktų ir nebūtų perpūtimų. Žodžiu turbina sukonstruota taip, kad ar mažais ar dideliais sūkiais  dirbtu normaliu dirbiniu režimu. Taip kad bukumas turėtų būti labai nežymus, arba jo visai neturi būti

Bet yra. Ir avensy buvo, ir corolloj buvo, ir avensy verso yra.

Bemsas

Ir turi buti "duobute" :D. Jei su kintama geometrija butu issprestos "duobes" problemos - BMW nemontuotu 2-3 turbinu, kur 1 turbina veikia nuo 1000rpm, antra "prisijungia" nuo 1500rpm, o trecia nuo 2500. Beje visos 3 turbinos su kintama geometrija :D

iparado

Na bala zino, as matyt neprates dar prie dyzelio, visgi pirmas :) bet vistiek jauciu reikes prie progos ir kataliza ziureti ir gal turbina pacia, nes nemanau kad turetu tokia "duobe" jauciama kaip pas mane buti, kuri tiesa ne visada ir yra, kai kada, ypac salta masina normaliai traukia...o yra kazkas, kas reguliuoja kada turbina turi isijungti? gal tas kazkas parejes, elektronika ten ar koks mechaninis daiktas stovi? nes suprasciau jei pati turbina butu parejusi, tai ji vienodai tolygiai nedirbtu, o cia tarpais, kaip uzeina, vadinasi dirbti ji dirba, tik ne visada isijungia ar kazkas tokio...o pvz yra kur galima pamatuoti kaip ji dirba, pagaudyti tuos dingimus, ar cia reikia su kompu sedeti masinoj vaziuojant ir ziureti?

TYRAN

#73
Citata iš: iparado Įrašytas Rugsėjis 24, 2015, 11:05:01 AM
Na bala zino, as matyt neprates dar prie dyzelio, visgi pirmas :) bet vistiek jauciu reikes prie progos ir kataliza ziureti ir gal turbina pacia, nes nemanau kad turetu tokia "duobe" jauciama kaip pas mane buti, kuri tiesa ne visada ir yra, kai kada, ypac salta masina normaliai traukia...o yra kazkas, kas reguliuoja kada turbina turi isijungti? gal tas kazkas parejes, elektronika ten ar koks mechaninis daiktas stovi? nes suprasciau jei pati turbina butu parejusi, tai ji vienodai tolygiai nedirbtu, o cia tarpais, kaip uzeina, vadinasi dirbti ji dirba, tik ne visada isijungia ar kazkas tokio...o pvz yra kur galima pamatuoti kaip ji dirba, pagaudyti tuos dingimus, ar cia reikia su kompu sedeti masinoj vaziuojant ir ziureti?

Manau, šalta geriau traukia dėl mišinio, kol nesušyla variklis. Beje, daugiau ir srebia :) . O kaip suprasti "ne visada įsijungia turbina", jei sakai, kad nuo 2000 normaliai traukia? Turbinos darbas matuojamas su kompu važiuojant gyvai.

Donis7

Citata iš: iparado Įrašytas Rugsėjis 24, 2015, 11:05:01 AM
Na bala zino, as matyt neprates dar prie dyzelio, visgi pirmas :) bet vistiek jauciu reikes prie progos ir kataliza ziureti ir gal turbina pacia, nes nemanau kad turetu tokia "duobe" jauciama kaip pas mane buti, kuri tiesa ne visada ir yra, kai kada, ypac salta masina normaliai traukia...o yra kazkas, kas reguliuoja kada turbina turi isijungti? gal tas kazkas parejes, elektronika ten ar koks mechaninis daiktas stovi? nes suprasciau jei pati turbina butu parejusi, tai ji vienodai tolygiai nedirbtu, o cia tarpais, kaip uzeina, vadinasi dirbti ji dirba, tik ne visada isijungia ar kazkas tokio...o pvz yra kur galima pamatuoti kaip ji dirba, pagaudyti tuos dingimus, ar cia reikia su kompu sedeti masinoj vaziuojant ir ziureti?
Prieš ardydamas savo auto, pabandyk su kitu AV pavažiuoti. Gal su kokiu kolega iš šio forumo susitarsi. Bus puikus palyginimas ir ramesnis jausies. ;)