Dingsta alyva

Pradėjo Metsys, Lapkritis 20, 2014, 12:00:25 PM

« ankstesnis - sekantis »

Metsys

Sveiki,

turiu tokią problemėlę su savo avensis 2.2 D-4D 110kw. Esmė tokia, kad išvažiavus į ilgesnę kelionę dingsta tepalai, sudega kažkur, subėga ar panašiai, problemos nepavyksta rasti. Tokviloje išrašė kapitalinį variklio remontą, daugiau nieko nerado, jokių nutekėjimų nėra. Per 700-800 km supyliau virš litro tepalo, nes net užsidegė tepalo lemputė.

Trauka nepasikeitus, traukia gerai, mano manymu turbina nešvilpia ir dirba gerai,. Dūmų melynų nebuvo nei karto, juodi pasipila kai paspaudi gerai, bet ne kamuoliais, tai lyg ir normalu. Variklis dirba taip pat tolygiai jokiu pulsavimų kaip ir nėra.
Tai taip ir neaišku kaip sudegina tą teplą, gal kažkas esate su panašia situacija susidūręs? Ir gal alėtumėte kažką patarti?

guners

O kaip susiję švilpianti turbina ir tepalų dingimas?
Sąžiningumas-brangi vertybė, nesitikėk jo iš pigaus žmogaus.

Tiutis

Metsys - pas tave Facelift modelis ? kuriu metu? kiek auto begus? ir iskur ji parvaryta? jei is prancuzu italu, tai jie nelabai megsta tepalu keisti... Paziurek ar generatorius netepaluotas, nes buna per grandines dangtely leidzia tepala...

Tiutis

Beje, purkstukai nekalena? Buvo kazkuriam forume rasyta, kad keite purkstuku tarpines ir viskas ok.

Metsys

Na jei švilptų turba ar kažkas panašaus, galima būtų tikėtis, kad degina tepalą per turbiną, bet dūmų nesimato, tai čia tik teorija. Kažin ar išvis melsvi dūmai matosi kai degina tepalą...

Pas mane ne facelift, parvaryta iš Italijos 2005 m. Pirkau su silpnai daužtu kampu todėl rida 140000 km nors 100 proc negarantuoju, bet tokvila 2010m turėjo įrašą su ~80000 km.
Tai vat tikėjausi gero motoro, bet apsigavau kažkaip, nors ir požymių vizualiai ir techniškai, kad jam kažkas negerai neradau.
Generatorius švarus ir sausas, neteka ant jo tepalai, tad tepalo ten neleidžia.

Tiutis - o kaip turėtų purkštukai kalent? prie tam tikrų sūkių, ant laisvų ar kitaip? Stiprus tas garsas?
Purkštukų tarpines ir pačius purkštukus patikrint, jų neišėmus turbūt nelabai kaip ir išeis? Reik vežt ant stendo...


toyotad4d

Toyotom nelabai girdejau, kad svilptu turbinos.

Tiutis

Tas kalenimas buna ju ivairus... buna kad kaip plaktuku sukala ... buna kad ceksi taip nestipriai... d4d motorams tai labai daza problema... ypatyngai po atnaujinimo... Beje, labiausiai girdisi prasidarius langa greitejant iki 2.5apsuku... Kazkaip idomi pas tave situacija kad taip ruja tepala, bet jokio dumelio...  Pabandyk balta popieriu pakisti po varikliu ant zemes nuemus apsaugas gal kur nors prabega...

Tiutis

Beje pakelus apsukas iki 1,2 kai salta pati sukelia tada labai graziai dirba motoras be jokiu kalenimu...

Metsys

Na nuo pratekėjimų visų tikrinau pirmiausiai ir po apsaugom, niekur nebuvo nuotėkio. Dėl kalenimo tai gal ir yra kažkas, paspaudus šiektiek daugiau gazo nuo mažų apsukų kalenimas visai dingsta, kol pučia turba, na keičiasi kalenimas prie tam tikrų apsisukimų, bet šiaip stipraus kalimo kaip ir nėra.
Kol šaltas laiko 1,2 apsukas ir dirba gražiai, laisvai varikliui dirbant pašalinio kalenimo aš lyg ir negirdžiu.
Tiesa kai dabar atšalo truputį, tai sunkiai vedasi ryte, kaitinimo žvakes pakeičiau visas, bet kuriant neužgriebia, iš trečio kokio karto užsikuria arba gazo spustelt reikia.
Dėkui už info, bandysiu pasikonsultuot su meistrais, pranešiu ką išsiaiškinsiu

ToyotaClub

Bet real visi dyzeliai kalena. Vieni garsiau kiti tyliau. Nes ta kalenima kiekvienas skirtingai isisvaizduoja. As asmeniskai net neisisvaizduoju kaip tie purktukai turi kalenti. Ir koks tas garsas.
Toyota Klubo Forumas: ToyotaClub.lt/forumas

virme

#10
Jei pakaitinimo žvakės veikiančios ir prie tokios temperatūros sunkiai vedasi, labai panašu į susidėvėjusius stumoklių žiedus, tuo pačiu ir tepalinius. Pradžiai reiktu pas meistrus pamatuoti kiekvieno cilindro suspaudimą. Tada būtų aiškiau.

Bemsas

Citata iš: ToyotaClub Įrašytas Lapkritis 21, 2014, 17:41:04 PM
Bet real visi dyzeliai kalena. Vieni garsiau kiti tyliau. Nes ta kalenima kiekvienas skirtingai isisvaizduoja. As asmeniskai net neisisvaizduoju kaip tie purktukai turi kalenti. Ir koks tas garsas.

Dyzelis tvarkingas kalena dusliai. O purkstkai kai duodi gazo vaziojant - skardziai traska.

S_Kulikauskas

#12
Citata
Pas mane ne facelift, parvaryta iš Italijos 2005 m. Pirkau su silpnai daužtu kampu todėl rida 140000 km nors 100 proc negarantuoju, bet tokvila 2010m turėjo įrašą su ~80000 km.

Blyn ir kaip žmonėm pasiseka taip gerai nupirkti, aš nepilnų 3 metų senumo automobilį pirkau ir jau tiek pat prasukęs buvo.

Metsys

Nu kaip čia pasakius ar pasisekė...  :D Pirmadienį bandysiu varyt pas meistrus matuot kompresiją, jei ne tas tai paskui purkštukus tikrint reiks vežt manau, dar gal SCV vožtuvą kažkaip reiks patikrint. Nu reiks ieškot kažko, o teplao dingimas dar vis mistika...
Šiaip tai vedant griebia iškart, bet nepagriebia ir jei suki toliau tai visai negriebia, reikia nustot ir išnaujo pradėt, tada užsiveda po keletos kartų tokių vedimų.

Raiforas

Pries vedant nuspausk akseleratoriaus pedala iki galo ir vesk, kai uzsives atleisk. Bandyk gal pades.