Dingsta alyva

Pradėjo Metsys, Lapkritis 20, 2014, 12:00:25 PM

« ankstesnis - sekantis »

egariukas1

Blogai vedasi,dingsta tepalas.Pamatuok kompresija,tik reik matuot praplovus cilindrus zibalu,nes jei litras per 800 km bus del tepalu praleidimo per tepalinius ziedus netikslus matavimas

Tiutis

Vat Bemsas aiskiai paaiskino tvarkingas dyzelis dyrba dusliai, o netvargingas su netvarkingais purkstukais astriai skardziai...

Metsys

Na kagi, šiektiek informacijos turiu apie tepalų dingimą ir kitas bėdas.
Paaiškėjo, jog prapūstos tarpinės po purkštukais dvi leido konkrečiai, vienas purkštukas užkepęs traukiant buvo sugadintas. Tad dėl kompresijos praleidimo ir sudegdavo tepalas per ilgesnę kelionę.

Dėl nesivedimo trubūt kalti purkštukai, nes 3 patikrinus nei vienas nebuvo geras, visų parametrai viršija ribas. Na gerokai pavarge trys purkštukai o ketvirto išvis reikia naujo dabar :)

Kompresijos nepamatavau, nes reikia susitvarkyt su purkštukais ir jų tarpinėm, tikiuosi, jog nebus siurprizo, kad dar ir kompresijos nėra...

Gal teko kamnors restauruot purkštukus? Ar verta ar geriau šrote ieškot geresnio dėvėto?

egariukas1

Sudesi purkstukus ir bus ta kompresija

Tiutis

Regis, atspejau tavo beda, kad del purkstuku tarpiniu  (y) :)

Bemsas

Kad pamatuoti kompresija - reikia ismineti purktukus. Kol isimti purkstukai reikia matuoti. O meistrai igi geri - sulauzo purkstukus, nes nemoka isimti, o tu pirk kitus.
Kai nuvarysi priekini stikla keisti, ziurek kad su bulgarke neispjautu jo :D

Tiutis

Tai vat, pilnai isitikinau kad Tokvila tik pinigus gali paskaiciuot uz net ne ta problema taisant. :) Zmogui pasiule viso variklio kapitalini remonta, normaliai sakyciau :think:

Metsys

Taip, ir aš įsitikinau, kad Tokvila labai lengvai atsikrato problemų paieškomis, tiesiog keičia/taiso viską pagal teorines žinias.

Beje pamatuot kompresiją galima per kaitinimo žvakes, nebūtinai per purkštukus, ir matuot reiktų varikliui pašilus iki darbinės temperatūros. Na bet šis darbas kolkas neaktualus. Tvarkysiu tarpine, purkštukus ir žiūrėsiu.

Purkštuką apgadino išimdami specialiais įrankiais ir ne kokiam garažę ir viską atliko gerai (išskyrus purkštuką :) ), manau padarė ką galėjo, nes jis tikrai buvo prikepęs, geriau purkštukas aplamdytas, negu galvą nuiminėt ar kažkas panašaus daryt.

Tiutis

Beje, isitikinau, kad Toyota pervertintas kokybes zenkliukas:) Kas liecia vaziuokle tai pliusas didelis:) turejau tris toyota Rav 4 avensis II avensis II Facelift pas visas vaziuokle buvo dar neklibinta originali... Dar vienas pliusas elektronika kaip pas ziguly paprastutele(neproblematiska kaip daugumos auto). o minusu kruva... didziausias minusas yra kai reik ieskot gedimo ypatingai avensiui...

ToyotaClub

#24
Visos auto turi minusu. Vienas sako gyvenime nepirks golfo, kitas toyotos. Laikui einant turbut kokybe prasteja, kas cia forume rase kad dabartines auto gaminamos tam tikram metu intervalui.  Ir dar daug kas priklauso ir nuo meistro. Neranda problemos keicia viska, ir buna kad ta problema vistiek lieka. Pamenu buvo man ir su golf, viska iskeite o vistiek problema liko. Tik kad brangus buna meistro speliojimai. Tai Tiuti kita auto turbut nebus Toyota :)
Toyota Klubo Forumas: ToyotaClub.lt/forumas

Tiutis

Siaip avensiai smagiai vaziuoja ypatyngai facelift modeliai, bet vistiek ne bmw  :) bmw vaziuoji 5klase nieko nesigirdi duobes labai minkstai sugeria medziagu kokybes nera ka lygint su toyota... O kaina betmeno nuo avensio maza kuo skiriasi... ir varikliai zymiai geresni nei d4d. Tik didelis pliusas toyotai - vaziuokle, bet irgi yra niuansu su vairo kolonelem nes issidauzo slicai atsiranda laisvumas ir tada prasideda bildejimai :)

Metsys

Taigi va gryžau su naujienom. Mašina užsiveda ir važiuoja puikiai dėka Vikrus įmonės darbuotojų.
Buvo restauruoti purkštukai ir patikrintas siurblys, pridėtas magnetinis filtras, metalo drožlėms pritraukti. Garantuoju kad pas kiekvieną jų rastų, žinoma smulkios nepavojingos, bet didesnės gadina purkštukus, tas magnetinis filtras pritrauks didesnes metalo drožles aišku ne 100 proc, bet vistiek apsauga šiokia tokia.

Asmeniškai dalyvavau purkštukų patikroj, visoj diagnostikoj, defektacijoj ir mačiau purkštukų gedimus, buvo tikrai įdomu ir netikėta ką galima pamatyt per mikroskopą.

Kadangi buvo pradegusios tarpinės ir išmetamosios dujos ėjo į tepimo sistemą gali būti užsikimšęs tepalo siurblio paėmimo tinklelis, gal kas susidūrę su tuo? Yra tam tikri požymiai? ar tiesiog jau reik plaut karterį ir valyt tinklęlį ir tiek?

Metsys

Manau visos mašinos turi savų pliusų ir minusų, čia jau kaip pasiseks nupirkt, man su toyota nelabai pasisekė, bet važiuoja ji smagiai, pakaba dirba irgi labai smagiai, čia mano nuomonė :)

ToyotaClub

#28
Ir kiek visas sis malonumas gavosi?
Toyota Klubo Forumas: ToyotaClub.lt/forumas

Metsys

Purkštuko restauracija 450, magnetinis filtras 200, siurblio perinkimas ir visa patikra 200, kadangi visus surinkimo išrinkimo darbus dariau pats tai darbai neką ir kainavo. Man asmeniškai tikrai nemaža suma :) Bet reik tikėtis, kad viskas susitvarkė.

Tik dėl karterio plovimo dar reiks pagalvot kuo greičiau, kad nereiktų paskui dar ir turbinos restauruot.