Avensis vibracija ant laisvu ir 2000aps

Pradėjo Ignas D-cat, Lapkritis 26, 2014, 13:14:35 PM

« ankstesnis - sekantis »

Bemsas

Citata iš: Ignas D-cat Įrašytas Lapkritis 27, 2014, 11:41:12 AM
Taip, o pas mane ne pasalinis garsas, bet tiesiog vibracija, atsiranda pavibruoja, dingsta, vel atsiranda pavibruoja ir vel dingsta, dazniau vibracija yra negul jos nera.

Cia kompresorius isijungia. Pabandyk viska isjungti ir ziurek.

Ignas D-cat

Bemsas koki kopresoriu turi omenyje? A/C ?
BMW 320d 1998m.
VW Passat FL 1,9TDI 2001
Toyota Avensis 2,2 D-cat 2006

Venza

Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Tiutis

Na nemanau kad kas nors ziemos metu su ijungtu kondicionieriu vazineja :think: Turejau rav 4 d4d tai tai panasiai buvo kaip ir pas tave kartais visiskai jokios vibracijos kartais dreba visa masina, beda buvo 2purkstukai.... pabandyk pagazuoti taip negreitai iki kokiu 3000rpm, jei purkstuku beda turetu gidetis toks kaip storas zemas variklio garsas t.y netolygiai cilindrai dirba arba isvis kuris nors nedirba... Itariu kad tau problema purkstukuose kaip jau ir minejau... Beje, o kaip trauka nesumazejus?nedumyja? nors pas mane kai buvo purlstukai visiskai jokio dumelio nemesdavo... Vienu zodziu nusipirkai beda D-Cata:)

Donis7

Įjungus priekinio lango apipūtimą, kondicionierius pats įsijungia. Ir aš važinėju jį įjungęs, kai priekinis langas apipučiamas. Manau tai žinai. :)
P.S. negazdink žmogaus, ne visi D-CAT-ai bėdos ;)

Venza

 O kondicionieriaus Toyotai nereikia ijungt,jeigu ant langu apiputimas nustatytas,tai jis junginejasi automatiskai ir prie -20 .
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Tiutis

Atsiminiau tikrai taip:) Bet ant 2.0d4d 85kw ijungus kondicionieriu jokiu pokyciu su apsukom stovi vietoj... bet ant 2.2 tai jo jos kilojasi leidziasi... ir atsiranda vibracija pasikelus apsukoms... Tai ,visdelto, jeigu jis su ijungtu kondicionieriu vazineja tai 100proc kad nuo ijungtos kondiskes jam ta vibracija :)

Ignas D-cat

Tiutis ---> Tavo paskutinis sakinys aisku mane labai paguode  :-) Kiek žinau tai pagrindinės D-Cat problemos yra galvos tarpinė, purkštukai ir DPF kuris jau išmestas (jeigu klystu pataisykite). Kiti varikliai taipat turi savo pliusu ir minusu, tačiau sutikite su tuo, kad su D-Cat važiuoti tikrai yra malonu. Sutvarkius šias pagrindines ligas kurios kainuoja nepigiai, tai betkokiu atveju gali turėti labai dinamišką ir patvarų automobilį. Prie 3000rmp variklis dirba tolygiai ir gražiai, trauka nesumažėjusi ir tikiuosi nepradės mažėti  :-) Kaip ir dauguma kolegų rašė, bandysiu pašildyti varikli ir visiškai išjungti pečiuką, būtinai informuosiu kokie rezultatai.
BMW 320d 1998m.
VW Passat FL 1,9TDI 2001
Toyota Avensis 2,2 D-cat 2006

Ignas D-cat

Pastebejau, kad pas mane irgi kartais isijungia A/C automatiškai, bet tik pamates stengiuosi iškungti, nes žinau kad kondicionieriaus radiatorius yra nuo akmenuku visas sudaužytas ir kogero tose vietose kiauras. Pagal jus kolegos kuo toliau tuo labiau viskas susiveda i kondicionieriu, nes apsukos megsta pašokineti ir prie mazdaug 30-40 laipsniu, o ant laisvu, nukritus iki 900rpm variklis nepulsuoja o tik kaip ir pasikartosiu jau kelinta karta tiesiog atsiranda vibracija, dingsta, atsiranda, dingsta ji yra lengva bet tokia erzinanti.
BMW 320d 1998m.
VW Passat FL 1,9TDI 2001
Toyota Avensis 2,2 D-cat 2006

Tiutis

Nu tai ka tu nematai kad pas tave ijungtas kondicionierius? Nematai kad apsukos tai pakyla tai nusileidzia?? :think: paspaudus priekinio lango apiputimo mygtuka jis visalaik isijungia kondisas tai ji visalaik ir isjunk... o del traukos, tai pas mane buvo 110kw gyvas su 150k realia rida... tai lyginant su d-cat jokio skirtumo, gal net sakyciau uz kai kuriuos smagiau d-cat vaziavo... audi a4 2005m 2.0tdi 103kw tvarkinga priziureta durdavau gan nesunkiai... o tie 2.0tdi 103kw jeigu tvarkingi visi zinome kad labai smagiai vaziuoja ypatingai nuo zemu sukiu, ko toyotoje 2.2nera...

Ignas D-cat

Sutinku su Tavimi, kad 2.2. turbo duobe yra, bet po jos visa likusi trauka iki galo yra tolygi.KAs liecia trauka tai Tu labai idomiai lygini, kad tvarkingas 110kw padedavo i vieta KAIKURIUOS D-cat. Manau teisinga butu lyginti tvarkinga 110kw su tvarkingu D-cat ir tada ziureti kaip ten kas yra, o ne Tvarkinga 110kw su neaiskiu D-Cat   :V
BMW 320d 1998m.
VW Passat FL 1,9TDI 2001
Toyota Avensis 2,2 D-cat 2006

Tiutis

Ta norejau pasakyti kad Lietuvoj nedaug D-cat gyvu yra... nes kiek vaizaves o vaziavau gal su keturiom tai ispudzio nepadare...

Venza

Citata iš: Ignas D-cat Įrašytas Lapkritis 27, 2014, 13:38:59 PM
Pastebejau, kad pas mane irgi kartais isijungia A/C automatiškai, bet tik pamates stengiuosi iškungti, nes žinau kad kondicionieriaus radiatorius yra nuo akmenuku visas sudaužytas ir kogero tose vietose kiauras.
Jeigu radiatorius butu kiauras,A/C neisijungtu isvis.Tavo sistema reiskia dar sandari.
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Tiutis

Na tai kaip dbr su isjungtu ac vistiek gal vibruoja kartais???






Ignas D-cat

Kad mano kondicionieriaus radiiatorius kiauras konstatavo vasaros gale (suvarpytas akmeneliu), A/C pas mane sekmingai issijungia tiek paspaudus langu nuputima, tiek ir Auto (isijungia turiu omenyje zalia lempute uzsidega) visada stengiuosi isjungti nes zinau, kad radiatorius kiauras, ar gerai darau nezianu. Taigi katik buvau testuoti jusu patarimus, istikruju antroji posto tema, kad sokineja apsukos tikrai yra todel, kad temperatura variklio nors ir pakyla iki mazdaug 40C. ijungus peciuka apsukos sokteli iskar iki 1100rpm, isjungus krenta iki 900rmp. Kuomet variklis isila iki kokiu 80C. peciuko ijungimas ir isjungimas itakos neturi, apsukos laikosi 900rmp. Taigi forumo dalyviu deka issiaiskinau, kad tai yra normalus dalykas (pries tai VW turetuose arba taip nebuvo arba tiesiog nepastebejau).
Tačiau atsirandanti ir dingstanti vibracija ant laisvu apsuku taip ir liko mistika. Katik uzsildziau varikli iki darbines temperaturos ir stebejau kad apsuku rodykle net nekruta, o variklis pavibruoja ir nustoja, pavibruoja ir nustoja ir taip pastoviai, taciau jeigu nori priversti varikli nevibravimo busenoje, kad jis pradetu vibruoti, spusteli staigiai gaza svelniai ir atleidi, tada jis laisvu apsuku rezime vel pavibruoja ir nustoja, taciau kokiai 20 sec ir vel viskas kartojasi. Pries atsirandant vibracijai atrodo tarsi kazkas pries tai isijungtu (bet tuo metu peciukas buna off) nes vibruoti pradeda ne staigiai o taip sekundes begyje vibracija savotiskai po truputi ateina. Bandziau paaiskinti kaip imanoma tiksliau, tikiuosi supratot situacija kokia turiu, gal kas turit pamastymu nuo ko pradet? Gal cia velgi normalus dalykas Toyotoje o as ieskau slieku>? Neieskociau slieku jeigu visada vibruotu arba visada nevibruotu, bet kaip variklis graziai dirba ir malonu jame sedeti be vibraciju, kazkaip labai norisi, kad ju ir nebutu...
BMW 320d 1998m.
VW Passat FL 1,9TDI 2001
Toyota Avensis 2,2 D-cat 2006