Ieškau Avensio III

Pradėjo MD555, Gruodis 08, 2014, 17:20:40 PM

« ankstesnis - sekantis »

Egis_

Nuo vaikystes pamenu kiek tevas mano yra varges su mazda 626 su dujine iranga ir kai nuspirko dyzelini passata jo visos bedos baigesi, nuo to laiko i dujini automobili jo nepersodinsi...tai reduktoriu reikedavo vis perrinkti naujai (pakeisti membranas), ti nedirba ant tusciu apsuku, tai vedasi tik benzinu ir t.t.....aisku tuo laiku duju irangos buvo isbandytos nuo rusiskos, olandiskos iki italiskos...As nesuprantu is kur visi istraukia jog benzinine masina nekainuoja is vis nieko eksploatuoti, genda tik dyzelines? Benzininese reikia keisti zvakes, zvakiu laidus (jei toki yra),taip pat pacios babinos nera ilgaamzes, kurios jau stovi dauguma atveju kiekviena ant atskiros zvakes. Tarkim paimikime siuolaikinio benzinino variklio degalu tiekimo sistema - ji panasi kaip dyzelio: stovi auksto slegio siurblys, degalu purkstukai, slegio regulaitoriai - tas pats kas common rail'as... Zmones, jeigu jus perkat automobili pirmaja internetine kaina, tai kaip Jus galite tiketis kad jis vaziuos be gedimu? NEnuostabu kad ir turbinos genda, purkstukus reikia keisti ir pan... Pats vairuoju tik dyzelinius automobilius (visoj seimoj tik tokie), kol kas neatsidziaugiu ir vargo nematau, tik priziureti reikia laiku, tuomet tikrai automobilis tarnaus be dideliu rupesciu

balticam

#211
Citata iš: slashas Įrašytas Gruodis 04, 2016, 12:15:43 PM
Palygink benzininio variklio kainą ir dyzelinio perkant naują ;)

Nežinau kiek pas jus tėvynėj permokėti reikia, aš UK primokejau £1090 perkant nauja ir tai manau nėra daug. Nauja Verso 2.0 D4D 2012 metais kainavo £16700, čia už dyzelį. Važinėju daug ir jau seniai ta štuka svarų atsipirko kelis kartus. Jokių papildomu remontu per 300k+ nebuvo, tik eiliniai aptarnavimai laiku.

Gmc

Man dyzelis tiktu tik tuomet jei daug vazineciau ilgais atstumais. Tada ekonomija tikrai jausis.
Malantis po miesta per kamscius, trumpais atstumais tikrai benzas geriau (hibridas geriausia).
Del skirtumu, dauguma benzu neturi turbinu, dpf filtru ir dar kruvos nesamoniu skirtu ekologijai.
As sakau, mano CV per 3.5metus nebyrejo isvis, pakeiciau parktronika viena :D bet dyzelis tikrai nera ekonomiskiausias mieste, su vw lygint net negalima. Taciau negedo, tas visiska tiesa.

Raiforas

Citata iš: Egis_ Įrašytas Gruodis 04, 2016, 14:18:56 PM
Nuo vaikystes pamenu kiek tevas mano yra varges su mazda 626 su dujine iranga ir kai nuspirko dyzelini passata jo visos bedos baigesi, nuo to laiko i dujini automobili jo nepersodinsi...tai reduktoriu reikedavo vis perrinkti naujai (pakeisti membranas), ti nedirba ant tusciu apsuku, tai vedasi tik benzinu ir t.t.....aisku tuo laiku duju irangos buvo isbandytos nuo rusiskos, olandiskos iki italiskos...As nesuprantu is kur visi istraukia jog benzinine masina nekainuoja is vis nieko eksploatuoti, genda tik dyzelines? Benzininese reikia keisti zvakes, zvakiu laidus (jei toki yra),taip pat pacios babinos nera ilgaamzes, kurios jau stovi dauguma atveju kiekviena ant atskiros zvakes. Tarkim paimikime siuolaikinio benzinino variklio degalu tiekimo sistema - ji panasi kaip dyzelio: stovi auksto slegio siurblys, degalu purkstukai, slegio regulaitoriai - tas pats kas common rail'as... Zmones, jeigu jus perkat automobili pirmaja internetine kaina, tai kaip Jus galite tiketis kad jis vaziuos be gedimu? NEnuostabu kad ir turbinos genda, purkstukus reikia keisti ir pan... Pats vairuoju tik dyzelinius automobilius (visoj seimoj tik tokie), kol kas neatsidziaugiu ir vargo nematau, tik priziureti reikia laiku, tuomet tikrai automobilis tarnaus be dideliu rupesciu
Uz viena nauja dyzelio purkstuko kaina, nusiperku srote kita benzinini varikli arba pasidarau kapitalini benzininiam varikliui. Kiek turejau benzininiu varikliu dar neteko keisti nei vieno laido, zvakes, siurblio ar babinos. Velnias net kuro filtro nera :D

deficky

cia visi kurie rasineja kad dujos blogis tai bando save paguot kad su pilku dyzeliu vazineja, jau n kartu isdiskutuota kad dyzelis uzmiescio masina ir. turiu pirma avensi su dujom pravaziavau 100k, dabar avensis jau 330k o variklio kapitalinis nebuvo darytas dar duju iranga dar nebuvo sugedus neikarto, tik laiku keiti filtrus ir zvakes, tepalus. todel apie jokia dyzeline net nesvarstau, venza ziaurej gera masina ale kaina jos nemaza, o baze ju ne avensio? noreciau visai pralekt is kokio miesto tu VENZA ?

Vladas55

As kazkada turejau Mazda 626,buvau irenges italiska iranga ir neturejau jokiu problemu,vazinejau 6 metus,kuro ryjo kaip ir benzino,trauka nesiskyre,filtrus pats keiciau,kainavo pygiai nes pirkau pas dujininkus parduotuveje.

Egis_

Citata iš: deficky Įrašytas Gruodis 04, 2016, 19:29:41 PM
cia visi kurie rasineja kad dujos blogis tai bando save paguot kad su pilku dyzeliu vazineja, jau n kartu isdiskutuota kad dyzelis uzmiescio masina ir. turiu pirma avensi su dujom pravaziavau 100k, dabar avensis jau 330k o variklio kapitalinis nebuvo darytas dar duju iranga dar nebuvo sugedus neikarto, tik laiku keiti filtrus ir zvakes, tepalus. todel apie jokia dyzeline net nesvarstau, venza ziaurej gera masina ale kaina jos nemaza, o baze ju ne avensio? noreciau visai pralekt is kokio miesto tu VENZA ?
tevo passatas 1.9tdi kai pirkau vokieciuose buvo pravaziaves 416 000 km, dabar per 6 metus jau virs 500 000km su jo vaziavmu tikrai bus pramynes, ale keiciam irgi tik tepalus,filtrus ir stabdziu kaladeles :) kapatalinio dar irgi nedarem, ziema prie gero minuso vedasi is pirmo vertimo :) to ''raiforas'', pirkau neseniai d4d 85kw corolla verso purkstuka, jo kaina buvo 30 eur  + siuntimas is utenos 3 eur, purkstukas buvo patikrintas pardavejo, idejus i masina,pajungus teachstream visi parametrai ledas, tai apie kokias mes kainas kalbam? Jei tu lygini,kad uz dyzelio purkstuko kaina nuperki nauja varikli benzinini is toyota centro, tai tuomet labai klysti... nelygink naujo purkstuko kainos is centro bei srotinio variklio ir neklaidink zmoniu. Taip pat visi verkiat del dpf filtru, galiu atsakyt tiesiai sviesiai: uz senaji filtra isimta is masinos gavau 150 eur i rankas ( atmetus isemima), programavimas 100 eur darant pas meistrus,kadangi issiprogramavau pats, nes ta darba esu dirbes - nekainavo man nei cento, isemus filtra sumazejo degalu sanaudos, sveikiau varikliui ir t.t.t....turbinos restauravimas tarp 200-300 eur. Yra toks posakis l.liaudies: ''durna ir baznycioj musa''. perfrazuosiu: jeigu jus viska remontuojat centruose ar pseudo servisuose, tuomet Jums uzuojauta...Turejau atveji,kai moteriai servisas sutvarke variklio virsu ir vietoj 500-600 eur remonto bei detaliu kainos istate 1500 eur saskaita uz remonta, turiu detalia darbu ir detaliu isklotine, kuriose aiskiai matosi kad kainos maziausiai dvigubos surasytos nei kad istikruju yra. Manes i benzinine masina net su botagu nenuvarytu :D Psichologiskai net nebuciau nusiteikes i benzinine toyota ant 1000km pilti nepilna 1 litra tepalo, kaip i koki sena sena mercedes'a :D jeigu vaziuojat i metus i iki 10 000km ar malates mieste pirkit benzina, jei virs 10 000km - pirkit dyzeli.

Egis_

taip pat dar pridursiu, jei nusipirksit tikrai tvarkinga, nenuvazineta automobili, tuomet apie dideles remonto islaidas tikrai pamirsit ir nesvarbu ar tai dyzelis ar tai benzinas. Lietuvoje labai nedidele dalis vertina automobilio tikra rida, technine bukle. Daugumai reikia metu ir kainos ir kad masina butu uzsieny nupirkta be trukumu. Taip nebuna.

Venza

#218
Citata iš: Egis_ Įrašytas Gruodis 04, 2016, 20:26:56 PM
tevo passatas 1.9tdi kai pirkau vokieciuose buvo pravaziaves 416 000 km, dabar per 6 metus jau virs 500 000km su jo vaziavmu tikrai bus pramynes, ale keiciam irgi tik tepalus,filtrus ir stabdziu kaladeles :) kapatalinio dar irgi nedarem, ziema prie gero minuso vedasi is pirmo vertimo :) 
Visu pirma kam tu pasakoji koks puikus 1.9 VW variklis Toyota forume?Mes kalbam apie Toyota.
Ir nereikia sakyt,kad zmones durnina servisuose,nes jie nieko nesupranta.Jie ir perka Toyota tam,kad ji nuo seno garseja kaip negendanti masina ir niekas negalvoja,kad jiems teks mint servisu slenksti.O Toyota buvo legendine kol buvo benzinine.Dyzelis tikrai nera nei taupus,nei stiprus techniskai.Net ir naujausi dyzeliai garantiniu laikotarpiu lankosi servisuose del EGR ir DPF problemu,nors tie varikliai praktiskai nebe Toyota,o BMW.
p.s. nors ir benzininiai varikliai baigia galutinai sugesti  :(  .2017 metu modeliuose Amerikoj jau ir Sienna ir Yaris bus su FI varikliais (ko gero ir visi kiti modeliai).Taigi mano paskutinis Sienna modelis bus 2016m ( nebent dujines irangos gamintojai sukurs ka nors tikrai verta demesio tiems varikliams).Jeigu ne,teks pereit prie elektros arba bent jau prie hybrido  :-)  .Beja,Jums visiems irgi teks nulipt nuo dyzeliu,nes ju aplamai nebegamins  :D
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

deficky

aj ka cia aiskinti, kas cia is forumo vazibeja su dujintu 3 avensiu? 2litriai grandine turi?

Egis_

Citata iš: Venza Įrašytas Gruodis 04, 2016, 21:01:03 PM
Visu pirma kam tu pasakoji koks puikus 1.9 VW variklis Toyota forume?Mes kalbam apie Toyota.
Ir nereikia sakyt,kad zmones durnina servisuose,nes jie nieko nesupranta.Jie ir perka Toyota tam,kad ji nuo seno garseja kaip negendanti masina ir niekas negalvoja,kad jiems teks mint servisu slenksti.O Toyota buvo legendine kol buvo benzinine.Dyzelis tikrai nera nei taupus,nei stiprus techniskai.Net ir naujausi dyzeliai garantiniu laikotarpiu lankosi servisuose del EGR ir DPF problemu,nors tie varikliai praktiskai nebe Toyota,o BMW.
p.s. nors ir benzininiai varikliai baigia galutinai sugesti  :(  .2017 metu modeliuose Amerikoj jau ir Sienna ir Yaris bus su FI varikliais (ko gero ir visi kiti modeliai).Taigi mano paskutinis Sienna modelis bus 2016m ( nebent dujines irangos gamintojai sukurs ka nors tikrai verta demesio tiems varikliams).Jeigu ne,teks pereit prie elektros arba bent jau prie hybrido  :-)  .Beja,Jums visiems irgi teks nulipt nuo dyzeliu,nes ju aplamai nebegamins  :D
gerai, griztam prie toyota dyzeliu. Pagrindines problemos cia daugumai su D-Cat varikliais.  2.0l toyotos varikliai ekonomijos prasme tikrai super, 2.2 - jau reikia pilti,taciau ir traukia smagiau. Jei nori is vis negendancios toyotos, tai turi grizti atgal ir pirkti toyota carina. Siai dienai paimk bet kuria marke ir kaip ''bemsas''rase, siu dienu automobiliai gaminami tik garantiniam laiktarpiui. EGR/DPF/FAP siai dienai praktiskai visu nuo 2005m automobiliu beda, taciau per 10m taip pat meistrai ismoko kaip protingai apeiti sias sistemas, taip pat kaip ir isprogramuoti klaidas del sudegusiu benzininiu varikliu katalizatoriu ar susidevejusiu antru liamda zonu, ne isimtis ir toyota. Tikrai nesakau,kad benzines ar + dujomis varoma toyota yra blogesne uz dyzeline, taciau kiekvienam savo, mane labai tenkina dyzelio ekonomija, kadangi vaziuoju tikrai ne mazai + del patvarumo dyzelinio variklio jokiu priekaistu neturiu, svarbu laiku priziureti, tuomet daiktas tarnaus tikrai ilgai ir bdidesniu rupesciu.

RamasG

tai ar kas vazinejat su benzinu automatu variklis 2,0 ? ar pirkti su 1,8 motoru ?
aciu uz atsakymus

slashas

Citata iš: RamasG Įrašytas Gruodis 05, 2016, 18:31:41 PM
tai ar kas vazinejat su benzinu automatu variklis 2,0 ? ar pirkti su 1,8 motoru ?
aciu uz atsakymus
Realiai jokio skirtumo tarp jų, jie gaminami tik, dėl mokesčių. Nes sąnaudų skirtumas 0,5ltr...

Egis_

Citata iš: RamasG Įrašytas Gruodis 05, 2016, 18:31:41 PM
tai ar kas vazinejat su benzinu automatu variklis 2,0 ? ar pirkti su 1,8 motoru ?
aciu uz atsakymus
kazkur forume buvo tema apie benzininius toyota variklius, pasiskaityk, ten viskas labai aiskiai ir issamiai buvo paaiskinta ir issakyta. Naudokis paieska.

darius555

Citata iš: Venza Įrašytas Gruodis 04, 2016, 21:01:03 PM
Visu pirma kam tu pasakoji koks puikus 1.9 VW variklis Toyota forume?Mes kalbam apie Toyota.
Ir nereikia sakyt,kad zmones durnina servisuose,nes jie nieko nesupranta.Jie ir perka Toyota tam,kad ji nuo seno garseja kaip negendanti masina ir niekas negalvoja,kad jiems teks mint servisu slenksti.O Toyota buvo legendine kol buvo benzinine.Dyzelis tikrai nera nei taupus,nei stiprus techniskai.Net ir naujausi dyzeliai garantiniu laikotarpiu lankosi servisuose del EGR ir DPF problemu,nors tie varikliai praktiskai nebe Toyota,o BMW.
p.s. nors ir benzininiai varikliai baigia galutinai sugesti  :(  .2017 metu modeliuose Amerikoj jau ir Sienna ir Yaris bus su FI varikliais (ko gero ir visi kiti modeliai).Taigi mano paskutinis Sienna modelis bus 2016m ( nebent dujines irangos gamintojai sukurs ka nors tikrai verta demesio tiems varikliams).Jeigu ne,teks pereit prie elektros arba bent jau prie hybrido  :-)  .Beja,Jums visiems irgi teks nulipt nuo dyzeliu,nes ju aplamai nebegamins  :D

Kas tie FI varikliai? Gal galite apsviesti? - Tiesioginis ipurskimas kaip VW FSI ar kaip?