Ieškau Avensio III

Pradėjo MD555, Gruodis 08, 2014, 17:20:40 PM

« ankstesnis - sekantis »

darius555

Citata iš: slashas Įrašytas Gruodis 06, 2016, 10:56:42 AM
Tu tuom tikras? Kaimynas važinėja su C6 3.0 TFSI net čipuota, pirko metų senumo, jau dabar 340k km ;) važiuoja, gan įspūdingai...
Šitie varikliai jautrus kuro kokybei kaip ir dyzeliniai nes turi aukšto slėgio siurblį ir purkštukus, tad geras kuras, laiku tepalai ir važiuoji sau. Betkokį variklį nepriežiūra užmuš...

Vat apie 3,0TFSI ir nieko nezinau ir idomu butu suzinot. Gal gali suzinot ar needa tepalo.
1,8TFSI ir 2,0TFSI tikrai tiek nevaziuoja. BMW 2,0 benzinas irgi dasibaigia prie 150k. Luzineja veleneliai, prasokineja grandines - tepalus eda kibirais.

slashas

Citata iš: darius555 Įrašytas Gruodis 06, 2016, 11:01:03 AM
Vat apie 3,0TFSI ir nieko nezinau ir idomu butu suzinot. Gal gali suzinot ar needa tepalo.
1,8TFSI ir 2,0TFSI tikrai tiek nevaziuoja. BMW 2,0 benzinas irgi dasibaigia prie 150k. Luzineja veleneliai, prasokineja grandines - tepalus eda kibirais.
Nevalgo, o 1,4/2,0 pirmi varikliai valgė ir t.t., antros kartos nebevalgo, sutvarkė tepalinius žiedus ir kraterio ventiliacijos vožtuvą, t.t.
Aš nuo vago nulipęs, giminėje pilna jų... dar ir vcds'aš užsilikęs, reikės help, sakykite ;) plius galiu tokių šposų pvz apie 3.0 TDI papasakoti, kad gera darosi...

darius555

Citata iš: slashas Įrašytas Gruodis 06, 2016, 11:03:19 AM
Nevalgo, o 1,4/2,0 pirmi varikliai valgė ir t.t., antros kartos nebevalgo, sutvarkė tepalinius žiedus ir kraterio ventiliacijos vožtuvą, t.t.
Aš nuo vago nulipęs, giminėje pilna jų... dar ir vcds'aš užsilikęs, reikės help, sakykite ;)

Tai VW jei pirkt mano nuomone tik dyzeli. Nes eksplotacija ir remontas ten benzo ar dyzelio vienodi?

slashas

Citata iš: darius555 Įrašytas Gruodis 06, 2016, 11:05:07 AM
Tai VW jei pirkt mano nuomone tik dyzeli. Nes eksplotacija ir remontas ten benzo ar dyzelio vienodi?
Ką žinau, 3.0 TDI tragedija pakankama, dėl dpf varo kurą į tepalą, tepalo lygis kyla :D, sklendės užsikerta, purkštukai maks 180k km, tada pila per šoną ir užmuša variklį, kaina vieneto 900€ su nuolaida, nesirestauruoja , o su 2.0TDI turi su ąšelę tepalo siurblio problemą, gali variklį užmušti, ąšelės kaina 10eur :D, siemens purkštukui nors vienam pradėjus kažkas blogai darytis visus atjungia ir sėdi kelkraštyje... čia liečia tuos 125kw variklius na ir t.t. :D

Bemsas

VW 3.0 TDI reikia dar paeiskoti :D 2.0TDI su CR visai geras variantas. Neturi jokiu bedu.

darius555

Citata iš: slashas Įrašytas Gruodis 06, 2016, 11:10:15 AM
Ką žinau, 3.0 TDI tragedija pakankama, dėl dpf varo kurą į tepalą, tepalo lygis kyla :D , sklendės užsikerta, purkštukai maks 180k km, tada pila per šoną ir užmuša variklį, kaina vieneto 900€ su nuolaida, nesirestauruoja , o su 2.0TDI turi su ąšelę tepalo siurblio problemą, gali variklį užmušti, ąšelės kaina 10eur :D , siemens purkštukui nors vienam pradėjus kažkas blogai darytis visus atjungia ir sėdi kelkraštyje... čia liečia tuos 125kw variklius na ir t.t. :D

2.0TDI buvo bedos iki CR su tom aselem ir purkstukais. 3.0TDI kiek zinau briedas buvo pirmieji, nors teke matyt su 600k rida. O ka galit pasakyt apie 3.0TDI Bi-Turbo kur su C6 kebulu eina. Eksplotuoju dabar 2014 metu 2,0TDI CR 110kW ta pati naujausia. Trasoj degina <5 dirba ziauriai tyliai numyniau jau 50k

slashas

Aš jei prie Audi grįšiu, tai tik TFSI 3.0, pakankamai taupus ir labai smagus ;)

darius555

O gal zinot ar turi bedu 3,0TDI Bi-Turbo C6 kebule? Nes as kiek zinau 3,0TDI daug kas buvo istaisyta po 2009 face lift?. Bi-Turbo gimines turi jau nubegus 100k kol kas dar nieko

slashas

Citata iš: darius555 Įrašytas Gruodis 06, 2016, 11:29:20 AM
O gal zinot ar turi bedu 3,0TDI Bi-Turbo C6 kebule? Nes as kiek zinau 3,0TDI daug kas buvo istaisyta po 2009 face lift?. Bi-Turbo gimines turi jau nubegus 100k kol kas dar nieko
Didžiausios bėdos sutvarkytos, bus tik dpf kažkada ir sklendės, na ir kaip visad egr :)

darius555

Citata iš: slashas Įrašytas Gruodis 06, 2016, 11:31:07 AM
Didžiausios bėdos sutvarkytos, bus tik dpf kažkada ir sklendės, na ir kaip visad egr :)

Bent pas 2,0TDI 110kW EGR voztuvai stovi 2 kiek teko dometis.

slashas

Citata iš: darius555 Įrašytas Gruodis 06, 2016, 12:35:28 PM
Bent pas 2,0TDI 110kW EGR voztuvai stovi 2 kiek teko dometis.
Nežinau, tiek nesidomėjau. Bet manau galima ir jais "atsikratyti" :)

darius555

#251
Citata iš: slashas Įrašytas Gruodis 06, 2016, 12:38:47 PM
Nežinau, tiek nesidomėjau. Bet manau galima ir jais "atsikratyti" :)

Autojutoj pazystamas sake kad 2,0TDI CR neturi jokiu problemu su EGR ir DPF. Sake karta i menesi duok iki 4200rpm pasisukt ir viskas bus OK + pilt tik gera kura. Bedos buna CR varikliams EA189 (kur su 103kW, 110kW = EA288) kad kuro siurbliai pradeda drozles varyt ir uzkemsa visa sistema prie mazdaug 300k ridos. Aisku juta tiket irgi nelabai manau kad verta, nors ir mano pazystamas ten

Visu nauju VW ir Audi pagrindines bedos elektronika - ten jos palyginimui su Toyota labai daug, dacikas pvz stovi net ant tepalo matuokles + automatines dezes pas Audi S-Tronic kurios megsta subyret. Dar minejo kad benzininiu varikliu jei itinka dyzelis geriau privengt ypac kur su daug kW.

Del 3.0TDI, cia jau kazkada buvau minejas, kad zmogus pirko Q7 2007 metais  is salono numyne 420k. Varikliui kaip ir nieko, bet susiplojo kaip reikejo AirMatic remontuot berods 20k LTL

slashas

Citata iš: darius555 Įrašytas Gruodis 06, 2016, 12:42:50 PM
Autojutoj pazystamas sake kad 2,0TDI CR neturi jokiu problemu su EGR ir DPF. Sake karta i menesi duok iki 4200rpm pasisukt ir viskas bus OK + pilt tik gera kura. Bedos buna CR varikliams EA189 (kur su 103kW, 110kW = EA288) kad kuro siurbliai pradeda drozles varyt ir uzkemsa visa sistema prie mazdaug 300k ridos. Aisku juta tiket irgi nelabai manau kad verta, nors ir mano pazystamas ten

Visu nauju VW ir Audi pagrindines bedos elektronika - ten jos palyginimui su Toyota labai daug, dacikas pvz stovi net ant tepalo matuokles + automatines dezes pas Audi S-Tronic kurios megsta subyret. Dar minejo kad benzininiu varikliu jei itinka dyzelis geriau privengt ypac kur su daug kW.

Del 3.0TDI, cia jau kazkada buvau minejas, kad zmogus pirko Q7 2007 metais  is salono numyne 420k. Varikliui kaip ir nieko, bet susiplojo kaip reikejo AirMatic remontuot berods 20k LTL
Visų šių bėdų šaltinis, kuras naudojamas, ypač dyzeliams aktualu, nes juo tepama sistema ;)

Egis_

Citata iš: slashas Įrašytas Gruodis 06, 2016, 10:59:35 AM
TFSI VAGo nevykę buvo 1.4 ir 2.0 pirmi modeliai, ten bėda su tepaliniais žiedais ir kraterio ventiliacija... nebepamenu nuo kelintų metų jau viskas Ok. TFSI 3.0 V6 realiai evoliucionavęs nuo seno gero V6 2.8 ;) sakyčiau vienas geresnių TFSI variklių rinkoje.
praeita diena kaip tik bendravau su savo motoristu sia tema. Dabar jis pas save dirbtuvese turi 2.0tfsi passat b6, kuri atvare remontuoti is Rusijos zmogus. Del tepaliniu ziedu yra sprendimas: pasakojo jog pratekina didesnes ipjovas i stumoklius senus (arba galima keisti is senojo variklio) ir deda senojo variklio tepalinius ziedus. Jau ne vienas toks variklis pas ji padarytas yra. Siandiena vakare paklausiu placiau, ka ir kaip dare, bet problema yra tokia kokia jus nurodet.

darius555

Citata iš: slashas Įrašytas Gruodis 06, 2016, 12:48:09 PM
Visų šių bėdų šaltinis, kuras naudojamas, ypač dyzeliams aktualu, nes juo tepama sistema ;)

O gal zinot kazka apie 1.6TDI nes imonej dabar galvojam ocatavia mk3 pirkt su 1.6TDI. Kiek man teko girdet ka nezumusamas kaip ir 2.0TDI CR