Ieškau Avensio III

Pradėjo MD555, Gruodis 08, 2014, 17:20:40 PM

« ankstesnis - sekantis »

MindaugasB

Balticam - tai kaip ir viska pasakei kuo dyzelinis DCAT yra netinkamas motoras: rida, DPF. Dar prideciau purkstukus pavargstancius nuo ridos, smagrati dvimasi, EGR. Beje, atstovybeje sake kad EGR voztuvus keicia naujais masinoms kurios nuvaziuoja 250km, arba 500km arba 700km, nes uzlinksta elektrine dalis 1.6L dyz varikliuose :) Ant tos masinos dar kelio dulkes nenusedo, o jau reikia EGR keisti :D
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

Bemsas

#286
Toyota atsisako dyzeliu. Nauju modeliu dyzeliu jau nebera. Paliks tik Land Cruiser dyzeli. Visos kitos bus benzinas arba hibridas.

drejan

nu tai nudziuginote :) o tai kaip musu Lietuveles dyzelistai vazineja su sitom Toyotomis ?
Nejaugi taip prastai su tais dyzeliais ?
Neseniai aplankiau Kauno turgu, ieskojome tievukui Corolla Verso 2006-2008 metu benzina, ne vienos benzinines visame turguje, visi dizeliai.
Dar ka pastebejau, benzu ir mazai rinkoje (nemanau kad ju mazai leido gamyklose) galbut kas naudojasi benzu neparduoda ju ?
As su savo II jau 6 metus vazineju, benzas pas mane, tai butu idealiausia rasti benza, bet ju beveik nera. Tame ir beda.
O ieskau nuo 2012 metu, nuo 2015 neipirksiu.

Vaidas81

Taip, teisingai, tiek D-4D, tiek D-CAT tampa ypač netinkamu motoru, kai pasiekia 500 k ridą, tada jau tikrai būna "prastai" :D Nuo ridos, eksploatavimo intensyvumo technika dėvisi, kaip ir žmogus priklausomai dėl nesveiko gyvenimo būdo ir įpročių, metų naštos. Stebuklų nebūna. Todėl išvada tokia, kad su mažesne TIKRA rida (pvz. 200 k rida) galima drąsiai pirkti ir dyzelį, aišku prieš tai patikrinus tech. būklę. O dyzelių pamažu pasaulyje atsisakoma vis dėl labiau griežtėjančių standartų dyzeliams, įvairių apribojimų, taršos mokesčių, vienodėjančių degalų kainų lyginant su benzinu ir pan.   

drejan

Ieskosiu, stebesiu rinka.
Komplektacija tik reikia parinkti kokia geresne, 2.2 110kw, arba 1.8 - 2.0 benza ziuresiu.

slashas

Citata iš: Vaidas81 Įrašytas Balandis 13, 2018, 08:26:55 AM
Taip, teisingai, tiek D-4D, tiek D-CAT tampa ypač netinkamu motoru, kai pasiekia 500 k ridą, tada jau tikrai būna "prastai" :D Nuo ridos, eksploatavimo intensyvumo technika dėvisi, kaip ir žmogus priklausomai dėl nesveiko gyvenimo būdo ir įpročių, metų naštos. Stebuklų nebūna. Todėl išvada tokia, kad su mažesne TIKRA rida (pvz. 200 k rida) galima drąsiai pirkti ir dyzelį, aišku prieš tai patikrinus tech. būklę. O dyzelių pamažu pasaulyje atsisakoma vis dėl labiau griežtėjančių standartų dyzeliams, įvairių apribojimų, taršos mokesčių, vienodėjančių degalų kainų lyginant su benzinu ir pan.
Žinai prie 500k bet koks motoras jau būna gerokai pasidevėjęs ir keliantys problemų :)

MindaugasB

Benzininiu mazai atveza. O is vokieciu lenkai daug nuperka Corollu verso ypac. Kadangi kiekviena vasara tenka Lenkijoje nemazai pavazineti, ten CV benziniu labai daug.
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

Vaidas81

#292
Aš tik norėjau atkreipti dėmesį į Balticam pasakymą "Didžiausias trukumas-virs 500k kilometražas", bet jei yra žinoma TIKRA, (o ne atsukta, o dilerių patvirtinta) rida, kuri, tarkim, yra apie 200 k, tai nėra dėl to iš anksto labai baimintis, kad iš karto įsigysi blogį, tik reikia prieš perkant gerai "iškratyti" ir žiūrėti, ar tinka-netinka:). O jei nenori dyzelio, tai pirk benzą, hibridą ar kokią TESLĄ.

balticam

Citata iš: Vaidas81 Įrašytas Balandis 13, 2018, 13:55:27 PM
Aš tik norėjau atkreipti dėmesį į Balticam pasakymą "Didžiausias trukumas-virs 500k kilometražas", bet jei yra žinoma TIKRA, (o ne atsukta, o dilerių patvirtinta) rida, kuri, tarkim, yra apie 200 k, tai nėra dėl to iš anksto labai baimintis, kad iš karto įsigysi blogį, tik reikia prieš perkant gerai "iškratyti" ir žiūrėti, ar tinka-netinka:). O jei nenori dyzelio, tai pirk benzą, hibridą ar kokią TESLĄ.

Teip draugas,teip. Bet  LT maziau 300k ridos masinu reik su ziburiu ieskot. Nes geros, mazu ridu masinos kaina atitinkama ir uzsienyje. O brolis lietuvis nori pusvelciui gera, 110k per 10-15 metu prabegusia gaut...Nerealu.

Bemsas

Tikra dyzeliu rida: 2015m masinos - 150-200kkm. Jei rida bus iki 100kkm - masina kainuos 10-15% pigiau, nei salone nauja. Avensiu su didelem ridom nebuna, nes ten koreguojasi gan lengvai be jokiu pedsaku :D
Dyleriai negali partvirtinti ridos, nes nera bendros duomenu bazes. Dyleriai mato tik garantinius REMONTUS. Jei masina garantiskai sugedusi nebuvo - nebus jokiu zymiu sistemoje.

balticam

Citata iš: Bemsas Įrašytas Balandis 13, 2018, 22:39:29 PM
Tikra dyzeliu rida: 2015m masinos - 150-200kkm. Jei rida bus iki 100kkm - masina kainuos 10-15% pigiau, nei salone nauja. Avensiu su didelem ridom nebuna, nes ten koreguojasi gan lengvai be jokiu pedsaku :D
Dyleriai negali partvirtinti ridos, nes nera bendros duomenu bazes. Dyleriai mato tik garantinius REMONTUS. Jei masina garantiskai sugedusi nebuvo - nebus jokiu zymiu sistemoje.


(y)
Butent! Bet ne visi gali(ar nori) tai suprast.

kapsis

Citata iš: Bemsas Įrašytas Balandis 13, 2018, 22:39:29 PM
Tikra dyzeliu rida: 2015m masinos - 150-200kkm. Jei rida bus iki 100kkm - masina kainuos 10-15% pigiau, nei salone nauja. Avensiu su didelem ridom nebuna, nes ten koreguojasi gan lengvai be jokiu pedsaku :D
Dyleriai negali partvirtinti ridos, nes nera bendros duomenu bazes. Dyleriai mato tik garantinius REMONTUS. Jei masina garantiskai sugedusi nebuvo - nebus jokiu zymiu sistemoje.
Tai teoriskai automobilis ir neturi sugesti per jam skirta garantine rida, bet yra pastovus aptarnavimai, kuriu metu turi būti fiksuojama rida.....Pagal tave jei  europoje automobiliui buvo darytas aptarnavimas ir keiciami tik tepalai ir filtrai, to aptarnavimo  lietuvos Toyota astovybes nematys, o jei prie to pacio jau pakeite stabilizatoriaus guma tai jau remontas ir jau tada lietuviai matom jo istorija?  Nezinau, idomu pasidare,  todel ir klausiu kas tas REMONTAS ...     

kapsis

#297
Citata iš: Bemsas Įrašytas Balandis 13, 2018, 22:39:29 PM
Tikra dyzeliu rida: 2015m masinos - 150-200kkm. Jei rida bus iki 100kkm - masina kainuos 10-15% pigiau, nei salone nauja. Avensiu su didelem ridom nebuna, nes ten koreguojasi gan lengvai be jokiu pedsaku :D
Dyleriai negali partvirtinti ridos, nes nera bendros duomenu bazes. Dyleriai mato tik garantinius REMONTUS. Jei masina garantiskai sugedusi nebuvo - nebus jokiu zymiu sistemoje.
Kiek tu pats pazysti zmoniu, kurie per metus vaziuoja 70-100 tukst ?   visi auto pas mus iki 2008 metu turi but  nuvaziave   po milijona :D ir turetu tiesiog byreti kelyje.... :D    automobilis naujas be ridos isvaziaves is salono nuverteja 10-15 proc, o tu kalbi kad dar po 2 metu  jis tiek pat kainuos?  taip del "biznio" daug lavonu atveza, bet reikia sugebet atsirinkti gera ir bloga....ka zmogus  nusipirks, priklauso nuo to   kaip jis sugebes tai atskirti  , bet nesakyciau kad dauguma auto gryzta "blogi" :D
Turima 6 metu  auto kai pirkau,   belgijoj  nuo naujo per  metus vaziavo apie 25tukst/metus,  ta rodo  paskutinis garantinis  aptarnavimas matomas musu kompuose,   ir belgiski  tech. apziuru lapai bardacioke.  Kitas auto buvo pirktas 11 metu senumo su 193 tukst  rida  su visom aptarnavimo saskaitom bardacioke nuo naujo automobilio, ir tai tik keli pvz.   Ir tikrai europoje gyvena daug  dieduku ir mociuciu, kurie  su automobiliu vaziuoja  tik i baznycia ar i soda  vasaros savaitgaliais , ir tikrai tokiu auto parvezama,   tik cia jau laime ant tokio pakliuti ar toki surasti  :)

Bemsas

Citata iš: kapsis Įrašytas Balandis 15, 2018, 00:57:49 AM

    Tai teoriskai automobilis ir neturi sugesti per jam skirta garantine rida, bet yra pastovus aptarnavimai, kuriu metu turi būti fiksuojama rida.....Pagal tave jei  europoje automobiliui buvo darytas aptarnavimas ir keiciami tik tepalai ir filtrai, to aptarnavimo  lietuvos Toyota astovybes nematys, o jei prie to pacio jau pakeite stabilizatoriaus guma tai jau remontas ir jau tada lietuviai matom jo istorija?  Nezinau, idomu pasidare,  todel ir klausiu kas tas REMONTAS ...     

Tam yra popierine serviso knyga, kur servisas atzymi savo aptarnavima. Garantinis REMONTAS - tai detales keitimas uz GAMYKLOS pinigus. Ta ir atzymi bendroje bazeje, kad butu matyti kas buvo keista. Garantija suteikia GAMYKLA, ji ir apmoka visus garantinius remontus. Bet cia tik kogero Toyotos tokia sistema. VAG fiksioja rida kiekvienu ivaziavimu i servisa, net lemputes keitimui.
Mano draugas buvo nuspirkes masina is Belgijos su CAR-PASS, kur nurodyta rida 160kkm. Pagal salonu nusidevejima matosi, kad cia yra nerealu. Pajungiau kompa ir radau 340kkm. Vat tau ir Car-pass.

balticam

Citata iš: kapsis Įrašytas Balandis 15, 2018, 01:02:37 AM
....  Ir tikrai europoje gyvena daug  dieduku ir mociuciu, kurie  su automobiliu vaziuoja  tik i baznycia ar i soda  vasaros savaitgaliais , ir tikrai tokiu auto parvezama,   tik cia jau laime ant tokio pakliuti ar toki surasti  :)


Tos bobutes ir senukai vazineja iki kol numirsta, o tada giminaiciai atiduoda i salona.Arba senukas atiduoda i salona part-exchange, ima nauja ir pautu nesuka. Niekas privaciai pardavinet neuzsiima, ten tau ne Lietuva. Is salono jau kita kaina eina. 
Visa kalba apie popierinius ar kompiuterinius kilometrazo irodymus- nulio verta. Atsukt ja-kaip du pirstus apmyzt. As pats pardaviau pora savo parko Toyotu su ale tikra 178k rida(buvo ir serviso kygute su irasais) o begus per 411k buvo. Galejai tikrint kur nori- visur ta "tikra" matytum. Nes pries kiekviena servisa buvo "patvarkoma" o apziura pirma praejo po 3 metu, kur visi parodymai irgi ciki.