Ieškau Avensio III

Pradėjo MD555, Gruodis 08, 2014, 17:20:40 PM

« ankstesnis - sekantis »

Venza

 Tai pats ir isbandei Smart Key esme,kad nereikia traukiot raktelio is kisenes ir maigyt atrakinimo mygtuko.Palieti ta pazymeta bruksneliais vieta ant duru rankenos ir masina uzsirakina,o atejus uzkisi rankos pirstus uz duru rankenos ir ji atsirakina.Patogu  :)
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

MD555

o, super, aciu uz informacija, sito nezinojau :)

ketvirtasis

Citata iš: Venza Įrašytas Sausis 16, 2015, 23:28:38 PM
Tai pats ir isbandei Smart Key esme,kad nereikia traukiot raktelio is kisenes ir maigyt atrakinimo mygtuko.Palieti ta pazymeta bruksneliais vieta ant duru rankenos ir masina uzsirakina,o atejus uzkisi rankos pirstus uz duru rankenos ir ji atsirakina.Patogu  :)
Tas dalykas patiko, vien tik dėl to dėjau integruotą signalizaciją. Pridėjai pirštą užsirakino ir signalizacija įsijungė jokių papildomų pultelių. Bagažinė irgi atsirakina su signalizacijos atjungimu. Na įdomi toji sistema, bet ir minusą didelį turi vagims nereikia nieko daryti tik šalia bestovėdamas nuskaito tavo pultelio kodą, apie tai rašė spaudoje.
Dar prie bendros info pridėsiu: jei raktelį viduje pamiršai mašinos neužrakinsi.

MD555

šaunu, viskas apgalvota  (y)
Beje, nesidraskydamas pravazinejau mieste 143km, D-CAT 2.2 automato kompiuteris rodo 8.0l vidurkį kuro (realų pasiskaičiuosiu vėliau, išbaigęs baką), D4D 2.0 kompas rodo mieste apie 7.8l vidurkį...
Dar norėjau paklausti, ant skydelio dešinėje pusėje apačioje dega kai važiuoju žalias užrašiukas "ECO". Kam jis reikalingas? Ar čia kai įjungtum prie svirties sport mygtuką užrašytų toje vietoje "SPORT"? Nebandžiau dar...

ketvirtasis

Citata iš: MD555 Įrašytas Sausis 17, 2015, 10:08:25 AM
šaunu, viskas apgalvota  (y)
Beje, nesidraskydamas pravazinejau mieste 143km, D-CAT 2.2 automato kompiuteris rodo 8.0l vidurkį kuro (realų pasiskaičiuosiu vėliau, išbaigęs baką), D4D 2.0 kompas rodo mieste apie 7.8l vidurkį...
Dar norėjau paklausti, ant skydelio dešinėje pusėje apačioje dega kai važiuoju žalias užrašiukas "ECO". Kam jis reikalingas? Ar čia kai įjungtum prie svirties sport mygtuką užrašytų toje vietoje "SPORT"? Nebandžiau dar...
Įdomu, tą "daikčiuką" įjungti reikia ar jis pats?

LTUaudrius

ta eko žalia lemputė yra toks kaip ir rodiklis, kiek gazo duoti, kad vis dar važiuotum "economiškai". Ta prasme pabandyk, jeigu duodi daugiau gazo, eco užgesta. Iš esmės naudos iš jo 0, niekad nežiūrėdavau į jį, per Display gali jį visai išjungti. Beraktė užvedimo sistema start-stop  man yra turbūt vienas geriausių avensio privalumų. Isimetei raktus į kišenę ar rankinę, ir nereikia jų niekur kaišioti, spaudi ir važiuoji. Tiesa, budavo nervas paima, kai ateini prie mašinos, o pasirodo rankinėje raktų nėra, grįžti vėl namo .. ;;// :D Bet čia gal dėl to, kad apie raktus visai pamiršdavau. Man sąnaudos buvo 7-7,5 užmiestyje ir apie 10 mieste. Su baku ( nesu daugiau įpyles 50-52l) pravažiuodavau 680-700km, mieste 500-550km. Nežinau kaip tavasis, bet savuoju ( būtent automatinę dėže) nebuvau patenkintas, baisiai dažnai mėtydavo pavaras ir pavaras jungdavo prie labai aukštų apsukų.
Matyt man tokia kaina atrodo didelė dėl to, kad visus savo auto perku lengvai daužtus, susiremontuoju, taip savikaina gaunasi mažesnė. Sąvajį pirkau prieš 2 metus, rida buvo 124t. km lengvai perbrauktas sonas, bamperis, priekinis žibintas, sparnas keitėsi. Pirkau 9000e. + parvežimas + remontas gavosi 10700e.  beveik 2 metus pravažiavau, pardaviau už tuos pačius pinigus.


Bemsas

Tas smart pultelis labai gerai telpa i dzinsu maza kisenele. Ta kisenele turbut specialiai sukurta raktui (y)

MD555

#82
Na tai reskia tas Eco panasiai kaip ant mechankes skydelio ijungia patariamaji "Shift" zenkla kada mesti sekanti begi. Sport mygtuko dar nejungiau, manau tada aukstesne pavara mestusi prie labai aukstu apsuku, reiks pabandyt.
Man mieste ramiai vazinejant pavaros metosi prie 1,5-1,8 apsuku, gerokai daugiau paspaudus prie 2,1. Prie 2,8 buvo persijunge praktiskai kai beveik iki dugno buvau nuspaudes. Zodziu viskas atrodo man cia logiskai ir protingai, metasi kada reikia, variklis dirba graziai. Beje gyvenu ne sostineje, cia galima ir ramiau pavazineti, del to tas Eco man dega  visada :)

guners

Citata iš: MD555 Įrašytas Sausis 16, 2015, 23:21:58 PM
Uz tokia rida ir bukle kaina manau tikrai normali. Ivedus paieskos filtra automobilio iki 100tukst ridos tikrai geresnio varianto neradau. I ta kaina dar siandien Toyota centras sumontavo galinius originalius parktronikus, taip pat originalia Toyotos signalizacija (taip buvom sutare vietoje nuolaidos). Be to padare pilna aptarnavima, pakeite tepalus, filtrus. Padangos beje vasarines irgi uzdetos naujos, kalades naujos, akumas naujas. Patys pravare technikine, sumokejo uz registracija, numerius. Kai paskaiciuoji visa tai kainuoja papildomus pinigus, o cia buvo all included :)
Beje pries atiduodant raktus masina pastate viduje, paciame toyotos centro salone ir uzdejo ant stogo gera kazkokio nematyto sampano firmini buteli. Zodziu aptarnavimas liuksusinis :)
Zinau, kad didesnes ridos jos gerokai pigesnes, bet nenorejau daryti vel klaidos ir pirkti su didele rida, nes pinigai vistiek nemazi. Norisi pasivazineti ilgiau, bent kokius 4 metus. O pirmaji T27 pirkau prie 160tukst ridos, pravaziavau dabar iki 220tuks ir pabandyk su tokia rida parduot brangesni automobili. Perlipai 200tuks manau jau ir apsizenijai. Nebent pusvelciui atiduot... Zmoniu prichologija pas mus, jei 200tuks virsija, tai net nesidomi, nesvarbu, kad pilnas servisas ir kas 15tuks lankaisi tvarkingai Toyotos centre... Svarbu visiems kad butu iki 199tuks :)  Dabar jau pats taikysiu taip: perku apie 100tuks, vazineju tvarkingai iki kokiu 180tuks ir stumiu :)
Siandien visa diena vazinejau, likau maloniai suzavetas ir automatu ir masinos bukle, vaziuoja be priekaistu kaip nauja, automatas taip pat labai patiko, svelnus, super tinginiams. Trauka be abejo irgi smagesne nei 2.0 D4D, nebekalbu apie vairavimo komforta. Uz tai negaila ir poros litru dyzelio daugiau dapilti :) Beje skirtingai nuo manojo Avensio nustebino ir pati salono kokybe: kokybiskesnis audinys, tvirta gelsvo sidabro apdaila (maniske kazkokia pigesnio sidabrinio dazymo, jau apsibraizius), geresne audio sistema (daugiau garsiakalbiu), sildomi valytuvai, o ir durys normaliai is karto visos sustojus atsirakina perjungus i parkinga (pas mane lieka keleiviu durys uzrakintos, reikia paciam atsirakint). Be abejo patiko ir sildomos sedynes bei start-stopo uzvedimo sistema ko nebuvo pas mane. Beje ant laukiniu rankeneliu yra kazkoks dar pricindalas, nelabai ir supratau: du tokie ispausti bruksneliai, pridedi pirsta ir masina uzsirakina. Gal kas turit, kokia jo veikimo esme? Tipo vietoje rakto uzrakinti ar kaip, cia kaip suprantu visoms taip yra su start-stop uzvedimo sistema?
O Tavo T27 jau po facelifto?
Sąžiningumas-brangi vertybė, nesitikėk jo iš pigaus žmogaus.

MD555

faceliftai nuo 2012m ir nuo 15tuks eur. Nors man atvirai pasakius nezinau, ar faceliftas apskritai pagrazino si modeli, bet cia aisku nuo skonio priklauso...

Saulius SSS

Nu priekinės lempos pas facelifta tikrai vykusios,ko nepasakyčiau apie 09-12.
Ne visada sakyk ką žinai,bet visada žinok ką sakai

guners

Citata iš: Saulius SSS Įrašytas Sausis 18, 2015, 12:10:35 PM
Nu priekinės lempos pas facelifta tikrai vykusios,ko nepasakyčiau apie 09-12.

Ir ne tik lampos, nemažai "bagų" pašalinta.  Tad ateityje (jei dar neatsibos T27) imčiau tik po facelifto ir tik aukščiausios komplektacijos:)
Sąžiningumas-brangi vertybė, nesitikėk jo iš pigaus žmogaus.

LTUaudrius

Po facelifto gal jau 2.0 d4d variklis kažkuom kitoks eina, nes kuro sąnaudos tai ženkliai mažesnės, bent jau gamintojas nurodo ...
Dar klausimas, kas žinot. Pvz 2007 2.0 d4d 93kw ir 2010 2.0 d4d 93kw tiksliai vienodi varikliai ? Nes kažkur nete buvau radęs, jog nuo 2009 sąnaudos truputį mažesnės ir sukimo momentas lyg ir didesnis. Važinėjau su 2003 d4d 85kw, tai sakyčiau bukokas, mažokai galios. Gal T27 su 93kw kiek judresnis ?

Saulius SSS

#88
Pagal www.autotrader.co.uk   kuro sąnaudos jau skiriasi naujesnių į mažają pusę. Pažiūrėk specifikacijas-rasi.
Visų pirma ir senasis 93kw bus "gyvesnis"už tavo 85kw. Aš 93kw patenkintas. Pilnai pakanka.
Ne visada sakyk ką žinai,bet visada žinok ką sakai

MD555

#89
Su 85kw neteko vaziuoti, tai sunku palyginti, bet 93kw man noretusi daugiau galios (gal ir del to, kad pries tai vazinejau su 2.2  110kw mersu). Ypac pirmas, antras begis sumetyti tenka gana greitai, kai isibegeja ir uzmiestyje viskas ok, ant lenkimo irgi ok. Cia priklauso nuo to kokie poreikiai, man pvz. savo mieste kur mazesni auto srautai tokio variklio kaip ir uztenka, bet kai vazineju Vilniuje, tai tikrai norisi galingesnio ir del kamsciu be abejo automato. Atvirai pasakius dabar su tuo 110kw automatu negaliu atsidziaugti jau trecia diena... :)
Kolega dabar isigijo facelifta su viltimi, kad garso izioliacija bus geresne. Sake nieko nepakeite, viskas tas pats, ir per duru gumas garsas lygiai taip pat pareina. Ka issprende facelistas net nezinau, butu labai idomu suzinoti. Kazkada gal irgi toki pasimsiu vietoje pirmojo T27...