Ieškau Avensio III

Pradėjo MD555, Gruodis 08, 2014, 17:20:40 PM

« ankstesnis - sekantis »

ketvirtasis

Citata iš: LTUaudrius Įrašytas Vasaris 15, 2015, 12:23:13 PM
Tokiu atveju pastoviai pyps...  kaip bandydamas užrakinti mašina palieki raktą viduje ..
Pypsi beplaunamt zaraza pastoviai, palieku kažką pravirą tai aprimsta. Dėl raktelių viduje patiko, syki buvau palikęs išeidamas "užrakinėju" kažkotais spyriojasi ir keistai cypia. Poto tik durnam dašuto, kad raktas viduje.

waidotas

Laba diena,

Planuoju pabandyti Toyota Avensis III universalą (galbūt faceliftą nuo 2012). Seniau važinėdavau pagrinde vokiškom, šiuo metu su Skoda Octavia. Gal kas turėtų atsakymus į mane dominančius klausimu, būčiau labai dėkingas, nes apie Toyotas nelabai žinau...

1. Ar į visus šiuos Avensis III benzinus dedasi dujos? (paėmiau iš wiki). Visada važinėjau tik dujom, bet dabartinėm mašinom, ypač vokiškom, jau mažai kur gali įdėti, dėl to tiesioginio įpurškimo.
          1.6-litre 1ZR-FAE 97 kW (130 hp) 2008-present
          1.8-litre 2ZR-FAE 108 kW (145 hp) 2008-present
          2.0-litre 3ZR-FAE 112 kW (150 hp) 2008-present 2008-2011 (Germany)

2. Jeigu imti dyzelį, kokį rekomenduotumėte?

2. Ar galima bandyti imti automatą? (beje wiki sako, kad į 1.6 ir 1.8 benzus ėjo tik Multidrive S CVT , o į kažkokį dyzelinį Automatinė...tai kuo jos skiriasi? Ar jos linkę gesti, ar pakankamai patikimos?
3. Kaip su garsi izoliacija? Ar bus kažkas panašaus kaip Škoda Octavia, Opel Astra, ar blogiau?

Labai ačiū.

ketvirtasis

#137
Jei kas pasiūlys DCAT drasiai duok į nosį - neimk. Tojotinis dyzelis irgi ne stebuklas, tai smagratis, tai purkštukai, kažkas vistiek lauk lenda. Nors mano turėtos  keturios tojotos dyzeliai dar neturėjau jokių baisių problemų. Bet paskaičius forumą, "norisi nusišauti". Kolega turi benziną 1,6 korova verso 2006 sumetė dujas + kažkokią tepalo "lašalinę" ir nesuka sau pautų.

Raiforas

#138
CVT tai variatorius,bepakopis automatas, pasaka.  Yra tik viena pavara, vaziuoja kaip troleibusas, plius ekonomiskesne kuro atzvilgiu net uz mechanine. Automatine jau tures pavaras ir jausis kaip junginejasi.

kalava

Citata iš: Raiforas Įrašytas Gruodis 16, 2015, 00:10:50 AM
CVT tai variatorius,bepakopis automatas, pasaka.  Yra tik viena pavara, vaziuoja kaip troleibusas, plius ekonomiskesne kuro atzvilgiu net uz mechanine. Automatine jau tures pavaras ir jausis kaip junginejasi.
Nezinau, bandziau automobilius su CVT ( auris, yaris hibridai, 1.2 Turbo) ir DSG ( 1.4 tsi), tai man DSG kur kas labiau patiko. Kazkaip niekaip "traukos" neisejo gaut su cvt, uzmynus gaza apsukos tik sukyla, bet greitejimas toks tolygus is leto
Ex-Avensis '07, 2L D4D, 93 kW, sidabrinis universalas

MindaugasB

Citata iš: kalava Įrašytas Gruodis 16, 2015, 06:36:07 AM
Nezinau, bandziau automobilius su CVT ( auris, yaris hibridai, 1.2 Turbo) ir DSG ( 1.4 tsi), tai man DSG kur kas labiau patiko. Kazkaip niekaip "traukos" neisejo gaut su cvt, uzmynus gaza apsukos tik sukyla, bet greitejimas toks tolygus is leto

CVT optimizuoja apsukas ir galios perdavima i ratus. Ne gazavimui skirtas dalykas, o labiau kuro taupymui :)
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

ValdasG

Bandžiau naują Škoda Octavia sedaną 1.6 TDI CR DPF (mechaninė, nebuvo tuo metu DSG), 81kw
Bandžiau naują 2016 m. modelio Opel Astra hečbeką dyzeliuką 1.6 81kw berods, ar tai 100kw mechaniką,
Bandžiau Tokviloje naudotą 2013 m. Toyota Avensis universalą 1.8 benziną 108kw (variatorius)...

Žodžiu labiausiai nusivyliau Avensiu...nežiūrint į tai, kad benzas, ji man pasirodė triukšmingesnė ir už Astrą ir už Octavią. Tik 2013 m. mašina, o jau plastmasės ant statramščio (kur uždengia saugos diržą), atšokusios...stabdant kažkokie neaiškūs garsai...plastmasės kažkokios jau pasibraižiusios...žodžiu tikrai daugiau tikėjausi kaip iš 2013 m. mašinos...va tik pliusas, kad į jas gali dėti dujas, ko negali nei į Octą, nei į Astrą J...

Turiu nudžiuginti, geriausiai pasirodė Octavia...vietos lyg ir tikrai gale daugiau negu 99m. Octoje, netgi tų 81kw užtenka (bet vienas važiavau), bet jei imčiau, tai kokį 110kw...garso izoliacija mano manymu geriausia iš šių bandytų mašinų, žodžiu paliko geriausią įspūdį...Dar jei DSG būtų buvus...

Dar reikėtų kokią Opel Insignia pratestuoti, pasižiūrėti, kaip ten su triukšmu, gal kiek geriau būtų už Astrą :). Bet žodžiu vis labiau linkstu, kad liksiu ištikimas Octai (arba galbūt Superbui)...galbūt nenaujam auto, 2-3 m. senumo...tik reik dabar apsispręst benzą ar dyzelį imti...bent jau dabar važinėju daugiausiai mieste, metinė rida iki 15K km...ką patartumėt kolegos? Čia vieno testuotojo istorija.

balticam

Citata iš: ValdasG Įrašytas Gruodis 16, 2015, 21:16:02 PM
Bandžiau naują Škoda Octavia sedaną 1.6 TDI CR DPF (mechaninė, nebuvo tuo metu DSG), 81kw
Bandžiau naują 2016 m. modelio Opel Astra hečbeką dyzeliuką 1.6 81kw berods, ar tai 100kw mechaniką,
Bandžiau Tokviloje naudotą 2013 m. Toyota Avensis universalą 1.8 benziną 108kw (variatorius)...

Žodžiu labiausiai nusivyliau Avensiu...nežiūrint į tai, kad benzas, ji man pasirodė triukšmingesnė ir už Astrą ir už Octavią. Tik 2013 m. mašina, o jau plastmasės ant statramščio (kur uždengia saugos diržą), atšokusios...stabdant kažkokie neaiškūs garsai...plastmasės kažkokios jau pasibraižiusios...žodžiu tikrai daugiau tikėjausi kaip iš 2013 m. mašinos...va tik pliusas, kad į jas gali dėti dujas, ko negali nei į Octą, nei į Astrą J...

Turiu nudžiuginti, geriausiai pasirodė Octavia...vietos lyg ir tikrai gale daugiau negu 99m. Octoje, netgi tų 81kw užtenka (bet vienas važiavau), bet jei imčiau, tai kokį 110kw...garso izoliacija mano manymu geriausia iš šių bandytų mašinų, žodžiu paliko geriausią įspūdį...Dar jei DSG būtų buvus...

Dar reikėtų kokią Opel Insignia pratestuoti, pasižiūrėti, kaip ten su triukšmu, gal kiek geriau būtų už Astrą :). Bet žodžiu vis labiau linkstu, kad liksiu ištikimas Octai (arba galbūt Superbui)...galbūt nenaujam auto, 2-3 m. senumo...tik reik dabar apsispręst benzą ar dyzelį imti...bent jau dabar važinėju daugiausiai mieste, metinė rida iki 15K km...ką patartumėt kolegos? Čia vieno testuotojo istorija.

Škodos naudotos jokiu būdu neimčiau,nauja-gal,kaip ir su Opel.
Dirbu su AA ir RAC UK tarnybomis,tai didžiausi iškvietimai pagalbai kelyje- Škoda,Vauxhall(Opel) ir Ford mašiniukam. Ir tegul juos giria kiek kas nori-patikimumo atžvilgiu statistika sako savo...
Pagal tavo važinėjimo poreikius- tik benzinas,o dar geriau hibridas.

kalava

Citata iš: MindaugasB Įrašytas Gruodis 16, 2015, 08:18:57 AM
CVT optimizuoja apsukas ir galios perdavima i ratus. Ne gazavimui skirtas dalykas, o labiau kuro taupymui :)

Tai va, o kur vaziavimo malonumas? :-)
Ex-Avensis '07, 2L D4D, 93 kW, sidabrinis universalas

kalava

Citata iš: ValdasG Įrašytas Gruodis 16, 2015, 21:16:02 PM
Bandžiau naują Škoda Octavia sedaną 1.6 TDI CR DPF (mechaninė, nebuvo tuo metu DSG), 81kw
Bandžiau naują 2016 m. modelio Opel Astra hečbeką dyzeliuką 1.6 81kw berods, ar tai 100kw mechaniką,
Bandžiau Tokviloje naudotą 2013 m. Toyota Avensis universalą 1.8 benziną 108kw (variatorius)...

Žodžiu labiausiai nusivyliau Avensiu...nežiūrint į tai, kad benzas, ji man pasirodė triukšmingesnė ir už Astrą ir už Octavią. Tik 2013 m. mašina, o jau plastmasės ant statramščio (kur uždengia saugos diržą), atšokusios...stabdant kažkokie neaiškūs garsai...plastmasės kažkokios jau pasibraižiusios...žodžiu tikrai daugiau tikėjausi kaip iš 2013 m. mašinos...va tik pliusas, kad į jas gali dėti dujas, ko negali nei į Octą, nei į Astrą J...

Turiu nudžiuginti, geriausiai pasirodė Octavia...vietos lyg ir tikrai gale daugiau negu 99m. Octoje, netgi tų 81kw užtenka (bet vienas važiavau), bet jei imčiau, tai kokį 110kw...garso izoliacija mano manymu geriausia iš šių bandytų mašinų, žodžiu paliko geriausią įspūdį...Dar jei DSG būtų buvus...

Dar reikėtų kokią Opel Insignia pratestuoti, pasižiūrėti, kaip ten su triukšmu, gal kiek geriau būtų už Astrą :). Bet žodžiu vis labiau linkstu, kad liksiu ištikimas Octai (arba galbūt Superbui)...galbūt nenaujam auto, 2-3 m. senumo...tik reik dabar apsispręst benzą ar dyzelį imti...bent jau dabar važinėju daugiausiai mieste, metinė rida iki 15K km...ką patartumėt kolegos? Čia vieno testuotojo istorija.

Insignia labai komfortiska ir tyli. Tik reiktu vengt 1.8l benzino atmosferiko 103kW - buka "iki negaliu". Atrodo tokio variklio jau nebegamina, 1.4 turbo 103 kW pakeite. Zmona jau 5 metus darbine " nuo nulio" turi, tai atsitestaves :-)
Ex-Avensis '07, 2L D4D, 93 kW, sidabrinis universalas

kalava

Citata iš: balticam Įrašytas Gruodis 16, 2015, 21:47:37 PM
Škodos naudotos jokiu būdu neimčiau,nauja-gal,kaip ir su Opel.
Dirbu su AA ir RAC UK tarnybomis,tai didžiausi iškvietimai pagalbai kelyje- Škoda,Vauxhall(Opel) ir Ford mašiniukam. Ir tegul juos giria kiek kas nori-patikimumo atžvilgiu statistika sako savo...
Pagal tavo važinėjimo poreikius- tik benzinas,o dar geriau hibridas.

Nu va, tyrimo rezultatai - kokybiskiausios Kia ir Mazda, toyota trecia, Skoda lygiuojasi su Audi 15 vietoj :-)

http://www.delfi.lt/auto/autonaujienos/zurnalo-auto-bild-tyrimas-kokybiskiausios-kia-ir-mazda.d?id=69866120

Nu ir pasakyk tu dabar Audi fanui, kad Audi shudas - dar musht gausi :-D
Ex-Avensis '07, 2L D4D, 93 kW, sidabrinis universalas

balticam

Citata iš: kalava Įrašytas Gruodis 16, 2015, 22:28:02 PM
Nu va, tyrimo rezultatai - kokybiskiausios Kia ir Mazda, toyota trecia, Skoda lygiuojasi su Audi 15 vietoj :-)

http://www.delfi.lt/auto/autonaujienos/zurnalo-auto-bild-tyrimas-kokybiskiausios-kia-ir-mazda.d?id=69866120

Nu ir pasakyk tu dabar Audi fanui, kad Audi shudas - dar musht gausi :-D

Vien tokiais straipsniais pasitikėt nereiketu, dažnai buna užsakyti...
Kia tikrai nėra patikima,o Mazda- net juokas ima... Be to reikia skirt ir naujų mašinų vertinimą nuo naudotų.
Šiap tai geriausia pasikalbėt su remonto dirbtuvėm ir vaizdelis bus aiškus.

Bemsas

Na jei Kia suteikia 7m arba 150.000km garantija- reiskia nebloga masina. Kol Toyota miega ant lauru, Hyundai bei Kia ja pasivyjo ir aplenke.

waidotas

#148
Šnekėjau aš su pora pažystamų, kurie naujas Kia ėmė...Tai situacija tokia, kad per tą garantiją labai daug ką reikėjo keisti - pakaba nelaiko, ir šiaip kiti dalykėliai...žodžiu gaunasi, kad turi pamirkti servise...Tai jei Kia pirkti naują, tai važinėti tik tol, kol garantinis (ir tai, jei netingi į servisą važinėti), o paskui (geriau dar kol galioja garantija) parduoti...ką jie abu ir padarė :).

Bet čia jau off topic, sorry adminų. Taigi, galvoju, kad 2016 m. Avensis nelabai skirsis nuo 2013 m. komforto, triukšmo, salono kokybės prasme...turbūt liksiu prie Octos ar Superbo, galbūt Insignia dar pabandysiu...Passatas šiek tiek per brangus :)


MindaugasB

Citata iš: kalava Įrašytas Gruodis 16, 2015, 22:19:05 PM
Tai va, o kur vaziavimo malonumas? :-)

O kokio tu malonumo ieskai? :) Man malonu, kad yra automatas. Seimoje, tiek pas mane su zmona, tiek pas musu abieju tevus visos masinos su automatinemis transmisijomis. Tai yra tam tikras komfortas ir malonumas "nedrocinti" pavaru svirties.
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis