Ieškau Avensio III

Pradėjo MD555, Gruodis 08, 2014, 17:20:40 PM

« ankstesnis - sekantis »

MindaugasB

Citata iš: waidotas Įrašytas Gruodis 16, 2015, 23:48:52 PM
Bet čia jau off topic, sorry adminų. Taigi, galvoju, kad 2016 m. Avensis nelabai skirsis nuo 2013 m. komforto, triukšmo, salono kokybės prasme...turbūt liksiu prie Octos ar Superbo, galbūt Insignia dar pabandysiu...Passatas šiek tiek per brangus :)

Toks jausmas, kad mašinoje gyvensi po 8-9 val. per diena :) Arba tikrai daug km nuvaziuoji kasdien Namai - Darbas - Namai marsrutu.
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

ketvirtasis

Citata iš: MindaugasB Įrašytas Gruodis 17, 2015, 08:33:51 AM
Tai yra tam tikras komfortas ir malonumas "nedrocinti" pavaru svirties.
Tai būtent ir yra malonumas "dročinti" pavarų jungtį, net nesuprantu ir turbūt niekada nesuprasiu. Sėdi vieną ranka ant vairo kita ant sverties (vyrui). Automatas - tai viena ranka laikai vairą kita lūpas dažai (........) ;)

MindaugasB

Kas ant pavarų svirties, kas ant žmonos šlaunies ranka padėjęs važinėja. Tamstos valia - kur nori ten laikyk ranką :) Aš jau pasirinkau
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

MD555

Jo juokingai skamba, kad patogumas yra blogai :) Tikrai maloniau to riciago "nedrocinti", nei masinoje, kur yra  mechanika :) Tai tada perkam telikus be distanciniu ir keliam uzpakali nuo foteliu kiekviena kart perjunginedami kanalus, kam tas distancinis, ponu ismislas.... :))) Na mano pazistami kas Vilniuje gyvena ir kamsciuose mirksta isvis neziuri mechaniku ir as juos suprantu.... :))) Bet kaip visada reziumuojant- tai kiekvieno asmeninis reikalas: nori mechanika, nori automata, koks skirtumas....

MindaugasB

MD555, labai pritariu del Vilniaus kamsciu. Ypac kai reikia kilti i kalna vezlio greiciu.
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

Egis_

Citata iš: waidotas Įrašytas Gruodis 16, 2015, 23:48:52 PM
Šnekėjau aš su pora pažystamų, kurie naujas Kia ėmė...Tai situacija tokia, kad per tą garantiją labai daug ką reikėjo keisti - pakaba nelaiko, ir šiaip kiti dalykėliai...žodžiu gaunasi, kad turi pamirkti servise...Tai jei Kia pirkti naują, tai važinėti tik tol, kol garantinis (ir tai, jei netingi į servisą važinėti), o paskui (geriau dar kol galioja garantija) parduoti...ką jie abu ir padarė :).

Bet čia jau off topic, sorry adminų. Taigi, galvoju, kad 2016 m. Avensis nelabai skirsis nuo 2013 m. komforto, triukšmo, salono kokybės prasme...turbūt liksiu prie Octos ar Superbo, galbūt Insignia dar pabandysiu...Passatas šiek tiek per brangus :)


draugas dbr pries pora savaiciu pirko visiskai nauja kia sportage is salono.1.7L dyzeliniu varikliu. Patenkintas, nors isuko dar tik pirma 1000km. Del gedimu keista, nes jis pats pries pirkdamas daug domejosi, skaite atsiliepimus, rusu forumus. Yra youtube net ruso ikeltas video, kuris eksploatuoja konkreciai toki pat sporatage, per garantini laikotarpi pakeite tik viena galine stabilizatoriaus traukute...del pakabos abejoju ,kad nelaiko, nes visu azijos saliu automobiliu pakabos patvarios, nesvarbu ar tai toyota, kia honda ar mazda...

kalava

Citata iš: MindaugasB Įrašytas Gruodis 17, 2015, 08:33:51 AM
O kokio tu malonumo ieskai? :) Man malonu, kad yra automatas. Seimoje, tiek pas mane su zmona, tiek pas musu abieju tevus visos masinos su automatinemis transmisijomis. Tai yra tam tikras komfortas ir malonumas "nedrocinti" pavaru svirties.

Aš turejau omeny trauką paspaudus gazą - su DSG užmynus gazą greitėjimas kaip su mechanine pavarų dėže (įspūdis toks), jauti kaip "prie sėdynės" traukia, o va su Aurių CVT (hibridai, 1.2 turbo benzinas) - apsukos sukyla, tačiau greitėjimas toks tolygus, iš lėto, nėr "traukimo prie sėdynės" jausmo. Ir atrodo tada, kad "netraukia".

Šiaip, nors važinejau pagrinde tik su MT, mieste, ypač kamščiuose, manau automatas yra gėris :-)
Na, dar tik reiktų susirast, kur tą dešinę ranką dėt (patarimų jau čia buvo :-)  ), nes įpratęs pasidėt ant pavarų svirties, tad darydamas testdraivus su automatais, netyčia keletą kartų perjungiau į " rankinį" režimą :-)
Ex-Avensis '07, 2L D4D, 93 kW, sidabrinis universalas

MindaugasB

Su automatu desine laikau alkune ant ranturio pasidejes. (y)

O CVT ne traukai padaryta transmisija juk :) cia viskas remiasi i ECO.
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

Raiforas

Cia gal variklis tas 1,2 netraukia o ne cvt. Vazineju su cvt tiesa tik su subaru ir viskas ten puikiai traukia.Net nenoredamas spausti kazkaip visada prie sviesoforo ziuriu i visus per galini veidrodeli. Siek tiek starto pradzioje yra greiciu dezes uzdelsimas kokia nedidele sekundes dali, po to greiti renka ko puikiausiai. Su toyotos cvt neteko vazinet tad sunku paskyti kaip ten.

Henris

#159
Vazineju su CVT, jei persedi nuo mechanines tai sunku priprast kaip jis veikia :) Is pirmo jauciausi kaip ant skraidancio kilimo :) Nes nesijaucia vadinamos "sankabos" sukibimo. Bet uztat dirba plavnai, jokiu patrukciojimu kaip iprastuose automatuose permetant pavara. Taip uzdelsimas yra biski pajudant is vietos, bet cia ant ECO rezimo, labai smagiai vaziuoja PWR rezimu, pedalas gazo iskart jautrus ir gyvas, tada net pajudant is vietos nesijaucia uzdelsimo. Tik vat idomu kaip seksis su ja kai bus normali ziema su slidziom ikalnem ir nuokalnem, kol kas neisivaizduoju kaip si deze dirbs tokiom salygom. Kadangi pas mane hibridas yra varikliu stabdymo pavara vadinasi B. Tai esu nusileidziant nuo kalno ja ijunges, tai jauciasi, kad varikliu stabdo auto, tai sita matyt rezima teks naudot esant slidiem keliam. Tik su CVT nereikia issigast kai variklis uzriaumoja, nes si deze bepakope, tai variklis dirba visuose sukiuose, nuo 1000rpm iki 6000rpm. Tik sios dezes esme yra kuro taupymas, nes kai variklis dirba aukstuose sukiuose, tai dar nereiskia, kad jis dirba pilna apkrova. Cia panasiai, kaip ant laisvo begio gazuotum, deze elgiasi taip todel, kad grieciau isuktu varikli ir tik ji isukus vyksta perdavimas dezeje, del to ir gaunasi tas toks "nesukibimo" jausmas :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

RamasG

gal kas vazinejat benzininiu avensiu su 1,6 varikliu ?kokie butu atsiliepimai ?planuoju pirkti 2009-2011m benzinini avensi ir nezinau ar su 1,6 motoru bus viskas gerai ar vistik rinktis 1,8 varikli ?

slashas

#161
Citata iš: RamasG Įrašytas Lapkritis 13, 2016, 10:12:35 AM
gal kas vazinejat benzininiu avensiu su 1,6 varikliu ?kokie butu atsiliepimai ?planuoju pirkti 2009-2011m benzinini avensi ir nezinau ar su 1,6 motoru bus viskas gerai ar vistik rinktis 1,8 varikli ?
Jei vienas važinėsis ir tik mieste, pakaks, bet jei uzmiestis ir pakrautas nepakaks galios...
Aš išvis į 2.0 žiūrėčiau, litru sąnaudos skyriasi, o važiuoja kur kas smagiau..


Sent from my iPlyta

Edgardas

Citata iš: RamasG Įrašytas Lapkritis 13, 2016, 10:12:35 AM
gal kas vazinejat benzininiu avensiu su 1,6 varikliu ?kokie butu atsiliepimai ?planuoju pirkti 2009-2011m benzinini avensi ir nezinau ar su 1,6 motoru bus viskas gerai ar vistik rinktis 1,8 varikli ?
Pas mane 2011 1.6 sedanas, na man po miestą pakanka, aišku smagiau būtų galingesnis, bet neradau tuo metu tvarkingo, kai ieškojau.
Sąnaudos Vilniaus mieste vasarą 7l kažkur (borto kompiuteris rodė 7.3), na o dabar tokiu oru 8.5-9l (keliauju iš gedimino pr. iki pašilaičių).

MD555

Taip, pritariu kaip kolega minejo lemia ne CVT esme, o variklio galingumas. Galiu palyginti, nes šiuo metu važinėju su Toyota Avensis 2011 metų 2.2l dyzeliu su automatine dėže ir Subaru Legacy AWD 2015 metų 2.5l benzinu, su CVT dėže. Tai kai iš Subaru persėdu į Avensį net ašaros rieda... :) CVT su normaliu motoru yra pasaka, jokio variklio garso, jokių apsukų šokinėjimų ar variklio riaumojimo, o trauka ir "plavnumas" yra tikras malonumas :) Būtų labai įdomu išbandyti naują Toyota benzininę su CVT, kaip ten reikalai su ja  :think:

slashas

Citata iš: MD555 Įrašytas Lapkritis 14, 2016, 13:00:13 PM
Taip, pritariu kaip kolega minejo lemia ne CVT esme, o variklio galingumas. Galiu palyginti, nes šiuo metu važinėju su Toyota Avensis 2011 metų 2.2l dyzeliu su automatine dėže ir Subaru Legacy AWD 2015 metų 2.5l benzinu, su CVT dėže. Tai kai iš Subaru persėdu į Avensį net ašaros rieda... :) CVT su normaliu motoru yra pasaka, jokio variklio garso, jokių apsukų šokinėjimų ar variklio riaumojimo, o trauka ir "plavnumas" yra tikras malonumas :) Būtų labai įdomu išbandyti naują Toyota benzininę su CVT, kaip ten reikalai su ja  :think:
Viskas ten labai gerai, o dar geriau hibridas, pvz koks RAV ar Lexus ;)


Sent from my iPlyta