Ieškau Avensio III

Pradėjo MD555, Gruodis 08, 2014, 17:20:40 PM

« ankstesnis - sekantis »

darius555

Citata iš: Egis_ Įrašytas Gruodis 04, 2016, 22:21:04 PM
gerai, griztam prie toyota dyzeliu. Pagrindines problemos cia daugumai su D-Cat varikliais.  2.0l toyotos varikliai ekonomijos prasme tikrai super, 2.2 - jau reikia pilti,taciau ir traukia smagiau. Jei nori is vis negendancios toyotos, tai turi grizti atgal ir pirkti toyota carina. Siai dienai paimk bet kuria marke ir kaip ''bemsas''rase, siu dienu automobiliai gaminami tik garantiniam laiktarpiui. EGR/DPF/FAP siai dienai praktiskai visu nuo 2005m automobiliu beda, taciau per 10m taip pat meistrai ismoko kaip protingai apeiti sias sistemas, taip pat kaip ir isprogramuoti klaidas del sudegusiu benzininiu varikliu katalizatoriu ar susidevejusiu antru liamda zonu, ne isimtis ir toyota. Tikrai nesakau,kad benzines ar + dujomis varoma toyota yra blogesne uz dyzeline, taciau kiekvienam savo, mane labai tenkina dyzelio ekonomija, kadangi vaziuoju tikrai ne mazai + del patvarumo dyzelinio variklio jokiu priekaistu neturiu, svarbu laiku priziureti, tuomet daiktas tarnaus tikrai ilgai ir bdidesniu rupesciu.

2.0l toyotos varikliai ekonomijos prasme tikrai super,  - Apie koki snekam 85kW ar 93kW?

slashas


darius555


slashas

Citata iš: darius555 Įrašytas Gruodis 06, 2016, 10:31:28 AM
Nuo kada Toyota juos gamina? Kokios pas Toyota pagrindines ju problemos?
Jau nuo Toyota avensio t22, aš turiu t25 su tokiu varikliu ir jokių bėdų jam nėra... Avensis 3 visi ne direct inject ;) tad su dujomis draugauja jei reikia...

Egis_

Citata iš: darius555 Įrašytas Gruodis 06, 2016, 09:56:29 AM
2.0l toyotos varikliai ekonomijos prasme tikrai super,  - Apie koki snekam 85kW ar 93kW?
tiek 85kw tiek 93 kw, 93kw sukamas grandine, tad nereikia keisti dirzo komplekto. Be to 93kw - 6 pavaru.

darius555

Citata iš: Egis_ Įrašytas Gruodis 06, 2016, 10:40:18 AM
tiek 85kw tiek 93 kw, 93kw sukamas grandine, tad nereikia keisti dirzo komplekto. Be to 93kw - 6 pavaru.

Mano nuomone butu kad 85kW yra super, 93kW tikrai nera super nei ekonomijos poziuriu nei traukos. VW 2,0TDI CR tikrai geriau

Egis_

Citata iš: slashas Įrašytas Gruodis 06, 2016, 10:38:22 AM
Jau nuo Toyota avensio t22, aš turiu t25 su tokiu varikliu ir jokių bėdų jam nėra... Avensis 3 visi ne direct inject ;) tad su dujomis draugauja jei reikia...
tai ''Venza'' ir raso kad nuo 2016m eina FI motorai. I juos dujas ideta komplikuota,nepigu, bei vaziuoja naudojant tiek dujas tiek benzina (esu susidures su FSI varikliais). Tarkim ateina lenkas pirkti automobili,pakelia kapota, pamato kad ant variklio gaubto raidziu uzrasyta FSI, uzdaro kapota, palinki grazios dienos ir bega tolyn :D

slashas

Citata iš: Egis_ Įrašytas Gruodis 06, 2016, 10:42:58 AM
tai ''Venza'' ir raso kad nuo 2016m eina FI motorai. I juos dujas ideta komplikuota,nepigu, bei vaziuoja naudojant tiek dujas tiek benzina (esu susidures su FSI varikliais). Tarkim ateina lenkas pirkti automobili,pakelia kapota, pamato kad ant variklio gaubto raidziu uzrasyta FSI, uzdaro kapota, palinki grazios dienos ir bega tolyn :D
Mes juk 3 avensio temoje ar jau 4? :)
Pilnai žinau kas yra FSI ir TFSI ir taip toliau ir kaip ten dujos dedasi ir veikia... ačiū ;)

Egis_

Citata iš: darius555 Įrašytas Gruodis 06, 2016, 10:41:50 AM
Mano nuomone butu kad 85kW yra super, 93kW tikrai nera super nei ekonomijos poziuriu nei traukos. VW 2,0TDI CR tikrai geriau
cia is patirties kalbi ar siaip kaip sakoma VBS (''viena boba sake'')? Esu ekploataves mazdaug virs metu tiek 85kw tiek 93kw, isbandyta visais rezimais, tiek vienas tiek kitas ekonomijos prasme jokiu priekaistu ar skirtumu nesukele. Ir tas ir tas motoras yra geras.

Egis_

Citata iš: slashas Įrašytas Gruodis 06, 2016, 10:43:31 AM
Mes juk 3 avensio temoje ar jau 4? :)
Pilnai žinau kas yra FSI ir TFSI ir taip toliau ir kaip ten dujos dedasi ir veikia... ačiū ;)
kolega, zinute buvo adresuota ''darius555'', jis klause:     

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Gasoline_direct_injection
Nuo kada Toyota juos gamina? Kokios pas Toyota pagrindines ju problemos?

Manau atsakiau i jo klausyma, jei turi pastebejimu,gali drasiai papildyti mane ;)

slashas

#235
Citata iš: Egis_ Įrašytas Gruodis 06, 2016, 10:48:48 AM
kolega, zinute buvo adresuota ''darius555'', jis klause:     

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Gasoline_direct_injection
Nuo kada Toyota juos gamina? Kokios pas Toyota pagrindines ju problemos?

Manau atsakiau i jo klausyma, jei turi pastebejimu,gali drasiai papildyti mane ;)
Nuo 98 metų gamina su avensiu 3 nustojo, su 4 grįžo ;)
Vienas pastebėjimas, su visais FSI/TFSI, D4 gazas jautrus labai, nėra tokio tolygumo kaip su paprastu įpurškimu ;) paspaudi ir iškart sureaguoja nes greitesnis įpurškimas ir nėra užvėlavimo.

darius555

Citata iš: Egis_ Įrašytas Gruodis 06, 2016, 10:46:04 AM
cia is patirties kalbi ar siaip kaip sakoma VBS (''viena boba sake'')? Esu ekploataves mazdaug virs metu tiek 85kw tiek 93kw, isbandyta visais rezimais, tiek vienas tiek kitas ekonomijos prasme jokiu priekaistu ar skirtumu nesukele. Ir tas ir tas motoras yra geras.

Is patirties kalbu. Turejau ir D-CAT ir 93kW. 93kW turejau ir Auri ir Avensis. 2.0TDI CR ir trauka nepalyginamai smagesne, kuro degina maziau ir dirba zymiai tyliai uz D4D. Ir tepalo nedegina nei laso. D-CAT turejau nuo naujo

darius555

Citata iš: slashas Įrašytas Gruodis 06, 2016, 10:43:31 AM
Mes juk 3 avensio temoje ar jau 4? :)
Pilnai žinau kas yra FSI ir TFSI ir taip toliau ir kaip ten dujos dedasi ir veikia... ačiū ;)

TFSI resursas 150k, tas pats BMW bezinams. Remontas kainuoja kiek dyzelio, taigi BMW ar VW/Audi tik dyzeli pirkt

slashas

Citata iš: darius555 Įrašytas Gruodis 06, 2016, 10:54:21 AM
TFSI resursas 150k
Tu tuom tikras? Kaimynas važinėja su C6 3.0 TFSI net čipuota, pirko metų senumo, jau dabar 340k km ;) važiuoja, gan įspūdingai...
Šitie varikliai jautrus kuro kokybei kaip ir dyzeliniai nes turi aukšto slėgio siurblį ir purkštukus, tad geras kuras, laiku tepalai ir važiuoji sau. Betkokį variklį nepriežiūra užmuš...

slashas

Citata iš: darius555 Įrašytas Gruodis 06, 2016, 10:54:21 AM
TFSI resursas 150k, tas pats BMW bezinams. Remontas kainuoja kiek dyzelio, taigi BMW ar VW/Audi tik dyzeli pirkt
TFSI VAGo nevykę buvo 1.4 ir 2.0 pirmi modeliai, ten bėda su tepaliniais žiedais ir kraterio ventiliacija... nebepamenu nuo kelintų metų jau viskas Ok. TFSI 3.0 V6 realiai evoliucionavęs nuo seno gero V6 2.8 ;) sakyčiau vienas geresnių TFSI variklių rinkoje.