Galvoju pirkt Avensis Verso

Pradėjo mnt, Sausis 07, 2015, 15:47:24 PM

« ankstesnis - sekantis »

tebunie

Arba jeiku kas dar iesko pirkti ir domisi avensis verso, galetumem susitikti Kaune, duociau su savo pralekti, kad zinotumet palyginimui ; ) bent kol dar ji turiu. Savus pastebejimus pasakyciau ir pan. arba ir cia galeciau surasyti jeigu ka domina. Siaip modelis patinka ir noretusi ji pasilaikyti. Nes dar antras kandidatas buvo Toyota Previa.

Egis_

Citata iš: tebunie Įrašytas Liepa 28, 2015, 19:11:38 PM
Arba jeiku kas dar iesko pirkti ir domisi avensis verso, galetumem susitikti Kaune, duociau su savo pralekti, kad zinotumet palyginimui ; ) bent kol dar ji turiu. Savus pastebejimus pasakyciau ir pan. arba ir cia galeciau surasyti jeigu ka domina. Siaip modelis patinka ir noretusi ji pasilaikyti. Nes dar antras kandidatas buvo Toyota Previa.
parasiau tau i pm ;)

Awriuxx

Citata iš: tebunie Įrašytas Liepa 28, 2015, 18:45:37 PM
Sveiki, prisijungiu i sia tema. Kaip tik pats ieskojau Avensis Verso, isigijau pries savaite per skelbimus. Bet paaiskejo kad kokybe nevisai gera ir jau apturejau bedu. (pilant degalus puse isbego ant zemes, nes garlavinos vamzdis kiauriai prarudijo, pirsta ikisau per skyle...) zodziu turiu bedele ir nezinau kaip nustatyti bukle visos auto bendrai, ar apsimoka man ja pasilikti ir ikisti kruvele pinigu, ar geriau pardavineti. Dar nekeiciau dirzu ir tepalu. Tiesiog galvoju ar parduoti ja kol perdaug neinvestavau ar galiu atgaivinti dar auto, nes matosi meiles truko masinai.

Gal kasnors is forumo gaudotes gerai sioje auto ir galetumete apziureti (Kaune) , sumoketi galeciau uz ivertinima situacijos. Arba gal zinote kur kreiptis kad automobili ivertintu, patikrintu gerai. Ar i Autotoja geriausia varyti ir tiek patikrai?

Zalias esu su auto ir ypac dyzeliais. Nusipirkau ir pats nesuprantu ar gera nusipirkau ar graba, ar toki fifty / fifty, kur idejes finansu turesiu gera auto. Pardavejas labai gerai mokejo itikineti kad su auto viskas gerai. Pirkdamas i servisa "detalita" variau, tai nieko jie man nepasake, tipo visai gera, pirk, atsainiai labai. tik vaziuokle geriau iskrate ir patikrino..

Prikėlinėti apsimoka, jeigu pats mokate atlikti darbus ir mašina paimta nebrangiai. Na arba jeigu būtų koks retas ar senovinis modelis. O jeigu ne - geriau atsikratyti, nes kainuos remontai dar tiek pat, kiek pati mašina ir tai, bėdos niekada nesibaigs. Jau turėjau tokią bėdą tai žinau. Kas ten žino kiek su ja bėdų. Prarūdijęs bakas keistai atrodo. Kažin keik druskoje maudyti reikėjo kad supūdyti. Klausimas kaip tada dugnas atrodo, gal ir ten skylės

iparado

Na ka, gi vis dar ieskausi masinos, skelbimuose realiai ju isvis nebeliko, gal kokios 5 tik, turguose avensiu ne su ziburiu nerasi, Gariunuose viena maciau, Utenoj viena, Kaune dvi ir viskas :D savaitgali vaziuoju apziureti paskutiniu likusiu variantu ir td jau teks sukti galva ka cia daryti...vis near ju be trukumu - pas viena isore ledine, salonas baisus, pas kita salonas grazus, isore ilenkta, apibraizyta, pas trecia nera priesrukiniu, lietu ratu ir galiniu sedyniu...liko dar vienas variantas, atvezta neseniai is prancuzu, bet be galiniu sedyniu eiliu, pardavejas sake prides sedynes pats, kazi ten irgi taksais tarnauja jos kaip ir Danijoj?

MindaugasB

Toyotas daug kur taxais ima, ypac hibridus.
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

Awriuxx

Citata iš: iparado Įrašytas Liepa 30, 2015, 22:34:14 PM
Na ka, gi vis dar ieskausi masinos, skelbimuose realiai ju isvis nebeliko, gal kokios 5 tik, turguose avensiu ne su ziburiu nerasi, Gariunuose viena maciau, Utenoj viena, Kaune dvi ir viskas :D savaitgali vaziuoju apziureti paskutiniu likusiu variantu ir td jau teks sukti galva ka cia daryti...vis near ju be trukumu - pas viena isore ledine, salonas baisus, pas kita salonas grazus, isore ilenkta, apibraizyta, pas trecia nera priesrukiniu, lietu ratu ir galiniu sedyniu...liko dar vienas variantas, atvezta neseniai is prancuzu, bet be galiniu sedyniu eiliu, pardavejas sake prides sedynes pats, kazi ten irgi taksais tarnauja jos kaip ir Danijoj?

Ar ne per daug griežti vertinimai tų mašinų? Mano supratimu, svarbu, kad iš techninės pusės nebūtų didelių bėdų ir kėbulas būtų padorus. Salonas pakeičiamas, koks įlenkimas sutvarkomas, sėdynės nuperkamos, priešrūkinius irgi galima sudėti, nors ar jie tikrai reikalingi? Tada jei jau taip vertinam, vadinasi aš visišką chlamą pirkau: Langas išmuštas, sėdynės tik priekinės ir tos be atlašų (kitos pavogtos) Kėbulas bent 3 vietose nestipriai palankstytas. bet už tai 3000 lt pigiau nei rinkos vertė tuo metų buvo. Ir galima numanyti priežastį, dėl ko prancūzas ją pardavė: mašina ne pirmos jaunystės, o sėdynės nepigiai kainuoja. Ir mano toks manymas pasiteisino. 70 tūkst nulėkė pas mane be jokių problemų, tik dabar atsirado bėdų su traukos dinginėjimu

iparado

Tai panasu kad jau suprantu jog per daug gerai noriu, visgi masina ne nauja :) seip aisku kad viskas sutvarkoma, aiskiu norisi ir vidaus grazaus ir isores, bei variklio gero, bet jei nerasiu visko, imsiu kazka prastesnio...seip salono priekine panele keisti tai nzn nzn :D aisku imanoma, bet po kolkas nesvarsciau tokios galimybes...

iparado

Na ka gi, rytoj vaziuoju I Kauna apziureti paskutines potencialios masinos, ir turiu itarima kad greiciausiai ja ir paimsiu :) visgi cia buvo teisus, kas sake, kad neuzteks 4k, teks biski damesti, nes uz 4k kiek zejau tai buvo pusiau lavonai, varikliai gal ir ok, bet salonas ir isore tai ne kokia...radau uz 4,4k, is Olandu, nesudroztas, 3 rakteliai, serviso knygele ir t.t....tik db biski neaisku kaip su ta registracija,kiek zinau, neiseis man iki Vilniaus dasigauti su olandiskais numeriais, reikes Kaune viska tvarkyti...teorija kiek zinau tokia: praeini TA (ji ten salia masinu turgaus yra), td issimi numerous ir uzregini ant saves, o praktika kokia? kaip su mokejimu, kada geriausia moketi, ar sutiks pardavejas kad sumokesiu tik po to kai gausiu nuosavybes dokumentus, ar reikalauja iskarto jie sumoketi?jauciu neuzteks 4 valandu visai sitai valachitai sutvarkyti, jei tarkime TA praeina is pirmo karto?

MindaugasB

Bablo mokek minimum po sekmingos TA.

O perekupas neduos tau uzregistruoti ant saves kol nesumokesi :D
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

iparado

Tai tipo varyti kartu su juo I TA, ir jei praeina, td jau galima duoti pinigus ir keliauti I Regitra? o kur sutikrinami visi masinos numeriai, ir dokai, kad masina nevogta, netruksta kazkokiu popieriu ir pan? per TA ar per registracija?

Bemsas

Su perekupu geriausia pravaryti TA ir aikstele Regitroje. Tada duodi pinigus ir registruoji masina.

iparado

#71
Citata iš: Bemsas Įrašytas Rugpjūtis 02, 2015, 09:29:49 AM
Su perekupu geriausia pravaryti TA ir aikstele Regitroje. Tada duodi pinigus ir registruoji masina.
Na esme ta kad as turesiu mazai laiko Kaune, reikes man grysti I Vilniu, tai sutarem, kad rytoj pravarysim arba nepravarysim TA ir td ziuresim galutine kaina, ir po to vaziuoju I Vilniu iskarto su ta masina, nes ji turi olandiskus galiojancius numerius, o ten jau susitvarkysiu visa kita, nes ir meistrai pazystami cia randasi ir pan...beje, ten kiek maciau stovi euro4 standartas, tai kaip pas situs avensius reikalai su DPF filtrais?Jie ka duoda realiai, kad dumas nebutu juodas ar dar ka? ir kaip TA kabinasi prie to, ar tiesiog duminguma ziuri?

iparado

#72
Na kagi, masina nupirkta Avensis Verso, 2005, D4D, trys rakteliai, serviso knygele, paskutinis pildymas pries 20k km, ryte gryzau is kauno su olandiskais numeriais ausis suglaudes :D ejau TA Kaune iskarto, tai prisikabino tik prie lempu, kad per zemai sviecia, visa kita normaliai, lempos kiek bandem nesireguliavo, ryt bandysiu taip pakelti jas...dumingumas 0.31, sake kaip nauja varo, ne dumelio gazuojant nebuvo :) klima saldo kaip saldytuvas, autopilotas berods veikia, tik arba nemoku, arba nera ten gazo numetimo, radau tik padidinima, zodziu toks grynai mechaninis daiktas :) ryt bandysiu prasokti TA ir iskarto i regitra issiimti numerius, o tada jau lauks tepalu, filtru, dirzu keitimas...pirmi ispudziai tik teigiami, tikekimes taip bus ir toliau :) veliau imesiu foto, jei kam nors idomu bus :) klausimas kokius butu tepalus geriausia pilti? net nzn ar stovi pas mane tas DPF filtras ar ne, pagal tuos numerius, tai neturetu buti, bet lygtais Euro4 ten yra...

Awriuxx

#73
Citata iš: iparado Įrašytas Rugpjūtis 03, 2015, 15:57:46 PM
Na kagi, masina nupirkta Avensis Verso, 2005, D4D, trys rakteliai, serviso knygele, paskutinis pildymas pries 20k km, ryte gryzau is kauno su olandiskais numeriais ausis suglaudes :D ejau TA Kaune iskarto, tai prisikabino tik prie lempu, kad per zemai sviecia, visa kita normaliai, lempos kiek bandem nesireguliavo, ryt bandysiu taip pakelti jas...dumingumas 0.31, sake kaip nauja varo, ne dumelio gazuojant nebuvo :) klima saldo kaip saldytuvas, autopilotas berods veikia, tik arba nemoku, arba nera ten gazo numetimo, radau tik padidinima, zodziu toks grynai mechaninis daiktas :) ryt bandysiu prasokti TA ir iskarto i regitra issiimti numerius, o tada jau lauks tepalu, filtru, dirzu keitimas...pirmi ispudziai tik teigiami, tikekimes taip bus ir toliau :) veliau imesiu foto, jei kam nors idomu bus :) klausimas kokius butu tepalus geriausia pilti? net nzn ar stovi pas mane tas DPF filtras ar ne, pagal tuos numerius, tai neturetu buti, bet lygtais Euro4 ten yra...

Nebuvo pas avensį verso DPF. Pilasi sintetika 5W30. Aš konkrečiai pilu Castrol Edge 5w30. Su lempom, jeigu koks garažistas sakys, kad nesireguliuoja, kažkas negerai ir tt, važiuokit į kitą servisą, kol atsiras kas sureguliuoja. Man ne kartą buvo, kad sakė neva nesireguliuoja, sulūžę ir tt. Vieną kartą vos kito žibinto nenupirkau, visa laimė, atėjo mintis pabandyti dar į kitą servisą nuvažiuoti

iparado

#74
Citata iš: Awriuxx Įrašytas Rugpjūtis 03, 2015, 18:11:20 PM
Nebuvo pas avensį verso DPF. Pilasi sintetika 5W30. Aš konkrečiai pilu Castrol Edge 5w30. Su lempom, jeigu koks garažistas sakys, kad nesireguliuoja, kažkas negerai ir tt, važiuokit į kitą servisą, kol atsiras kas sureguliuoja. Man ne kartą buvo, kad sakė neva nesireguliuoja, sulūžę ir tt. Vieną kartą vos kito žibinto nenupirkau, visa laimė, atėjo mintis pabandyti dar į kitą servisą nuvažiuoti
Hmm, na pagal kebulo nr tai jo,r aso kad near filtro, tik pardavejas buvo parases euro4 standarta, tai ir uzklausiau ar cia tiesa... :) jei ne, tai dar geriau, man kuo toliau tuo labiau ji pradeda patikti - nera filtro, nera plaukiojancio smagracio :D maciau Senukuose akcija buvo Castrolui, reiks paimti...o kiek mazdaug kainuoja dirzu pakeitimas visu? nes mano meistras tik kita savaite bus, neina susisiekti, tai bent orientacines kainos domina :) kad nesireguliuoja man tik TA sake zmogus kur ziureje, suko ten su atsuktuvu, bet nepasikele jos, ryt varau I servisa, sakiau kad sureguliuot reiks, sake ok, zesim kas bus :) nes dabartine tojotoje, tai tikrai zinau kad suluze vidinis dantratis tas, ir nesisuka, buvau issiardes...dar kas neramina biski, kad jei gerai suprantu olandiskus dokus, tai ji ten buvo registruota kaip 6 vietu masina, negi ir cia man tokia ja uzregins? seip nera labia baisu, blogiausiu atveju vesiu 6 zmones, bet sedynes tai turiu 7  :think: beje, kas kiek laiko keiciat tepalus sitom masinom, jei vazinejama 70% mieste, 30% trasoje? kas 8000-10000 km kazkur ar dazniau?