D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.

Pradėjo belito77, Rugsėjis 19, 2009, 11:34:10 AM

« ankstesnis - sekantis »

UfO

Dėl naudotų purkštukų, tai mano galva yra rizika, kuri pasiteisina arba ne. Čia kiekvieno reikalas rinktis kas jam priimtiniau.
O dėl detalių keitimo urmu :) (t.y. pakaitinimo žvakės ar purkštukai) tai čia tas pats kas namuose perdegus vienai elektros lemputei pakeistum visas kiek yra. Yra sugedęs daiktas - jį ir keiti. Visa kita nereikalingos papildomos išlaidos.
Kai perku po 1, 2 vnt. (dažniausiai vieną keičiu, o kitą atsargai :) ) pakaitinimo žvakių turimiem auto, tai manęs pardavėjai dažnai paklausia "O kodėl ne 4 perki? Kaip tu čia po vieną keitalioji?", bet kažkodėl nei vienas nesugeba paargumentuoti kai pasakau "Įrodyk, kad ne vien dėl komercinės pusės reikia keist visas 4 iškart, tada pirksiu...". Bet čia tik mano nuomonė.

bladas

CitataUfO parašė:
Kai perku po 1, 2 vnt. (dažniausiai vieną keičiu, o kitą atsargai :) ) pakaitinimo žvakių turimiem auto, tai manęs pardavėjai dažnai paklausia "O kodėl ne 4 perki? Kaip tu čia po vieną keitalioji?", bet kažkodėl nei vienas nesugeba paargumentuoti kai pasakau "Įrodyk, kad ne vien dėl komercinės pusės reikia keist visas 4 iškart, tada pirksiu...". Bet čia tik mano nuomonė.

Iš teksto supratau, kad dažnai perki po1 ar 2 pakaitinimo žvakes. Bet tai juk ne ta detalė, kurią reikia pastoviai keisti. Gal vienąkart pakeisk visas 4, ir neteks taip dažnai kaitalioti?:o

UfO

Citatabladas parašė:
Iš teksto supratau, kad dažnai perki po1 ar 2 pakaitinimo žvakes. Bet tai juk ne ta detalė, kurią reikia pastoviai keisti. Gal vienąkart pakeisk visas 4, ir neteks taip dažnai kaitalioti?:o

Nesupyk, bet čia vėl tas pats kaip - pakeitęs žvakę dapūsk padangose po 0,2 bar, GAL nebereiks niekada keist :D

O dėl parašymo:
Sudėjau 3 auto eksploataciją (viena tėvo, eksploatuojama nuo 1995m, tad ir ne viena žvakė pakeista) į krūvą ir dėl tingėjimo to neparašiau.

Tuziukas

pastebejau jog trauka dingsta nuo 2tkst apsuku. tai suprantu kai jungiasi turbina ir prislobsta masina. labiau jauciama saltam varikliui. kokie pamastymai?gal kam taip yra?

Ralfas

tuziukas pas mane panasi beda salta ties 2000 rpm keliom sekundem prislobsta kaip sutrukcioja irn iekaip negaliu rast kame reikalas...

Tuziukas

CitataRalfas parašė:
tuziukas pas mane panasi beda salta ties 2000 rpm keliom sekundem prislobsta kaip sutrukcioja irn iekaip negaliu rast kame reikalas...
hm..taiva ir as nerandu..toks jausmas kai turbina isijungia varikli nepagyvina, bet prislobina. Jei rasi kame beda pranesk..man tai kai prislobsta ir sakes nebetraukia..sakau gal turbinoje ka sutepti reikia, gal kokie sparneliai nebesisuka lengvai..

Ralfas

ai tada pas mane kitaq beda man keliom sekundem toks jausmas kad susitampo ir po to viskas gerai, jau beda nustate ant turbinos yra toks grybas kurio viduje yra spiruokle ji ten kazkaip reguliuoja turbinos geometrija, tai vat ji yra tiesiog issidevejus ir viskas kitaip tariant praradus savo standuma.

Tuziukas

CitataRalfas parašė:
ai tada pas mane kitaq beda man keliom sekundem toks jausmas kad susitampo ir po to viskas gerai, jau beda nustate ant turbinos yra toks grybas kurio viduje yra spiruokle ji ten kazkaip reguliuoja turbinos geometrija, tai vat ji yra tiesiog issidevejus ir viskas kitaip tariant praradus savo standuma.
vava ir man ta paminejo kazkokia geometrija. bet ka ten imanoma paciam padaryti?kaip tixliai nustatyti?

Ralfas

pats nieko nepadarysi turi daryt zmogus kuris zino kaip ja reguliuot, o jeigu jau ta spyruokle issitampiusi tai pareguliuoja kazkuri laika vazineji gerai, o po to ji vel nukrenta ir patrukcioja ant salto taigi dabar reikia ieskot pirkt to grybo taip vadinamo, o naujo jo negausi atskirai nuo turbinos, o su devetu galima nusipirkti toki koks yra su ta pacia beda kaip sakoma.

Tuziukas

#129
bet kaip tiksliai nustatyti kad kaltas jis? kituose forumuose raso jog turbinos sklende kertasi..beje kaip tas grybas vadinasi?

Ralfas

nzn ji taip ir vadina grybu siaip jame yra tik spyruokle kuri juda ir reguliuoja turbinos geometrija. kad kaltas jis man meistras pasake kaip nustate nzn, matomai pagal tai kad sugrybauja butent tada kai turba turi jungtis :)

Tuziukas

CitataRalfas parašė:
nzn ji taip ir vadina grybu siaip jame yra tik spyruokle kuri juda ir reguliuoja turbinos geometrija. kad kaltas jis man meistras pasake kaip nustate nzn, matomai pagal tai kad sugrybauja butent tada kai turba turi jungtis :)
reiks su kuvalda ja pareguliuot ta gryba ;-)

Ralfas


Tuziukas

vel vaziavau i palanga. viena diena traukos nera, lenkiu masina, padumija juodai. kita diena vaziuoju, puse kelio nuvaziavau, traukt kaip raketa pradejo, dumu 0. diagnostika nieko nerodo, egr svarus. tai lieka oro srauto matuokle ir ka itariu turbinos beda, tikiuos rasiu beda iki parduosiu masina :-D

Ralfas

pasitikrint turbinos geometrijos reguliavimo gryba kitaip tariant aktuatoriu.