D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.

Pradėjo belito77, Rugsėjis 19, 2009, 11:34:10 AM

« ankstesnis - sekantis »

Myjack

Sveiki,
Avensis d4d 85 kw. Pries dvi savaites pastebejau, kad vazinejant, isijungus turbinai (~2000 - 2200 rpm) ismeta gale juoda duma. Tai ypatingai pasireiskia staigiai akseleruojant 1 ar antru begiu ir sukelus apsaukas ties minetomis. Idomu ir tai, kad staigiai uzmynus turbos isijungimo metu apsukus nukrenta iki 1800 rpm ir toliau tolygiai kyla (toks kaip "permusimas" gaunasi). Pries pusmeti daryta diagnostika su turbina problemu nerode...
Tenka neretai pavazineti ir Kaunas-Klaipeda, tad sistemos prasiputimas kaip ir atkrenta.
Gal kas susidurete ar siaip turite minciu siuo atveju?
Dekui uz sugaista laika

minde204

Citata iš: Myjack Įrašytas Liepa 04, 2014, 18:40:21 PM
Sveiki,
Avensis d4d 85 kw. Pries dvi savaites pastebejau, kad vazinejant, isijungus turbinai (~2000 - 2200 rpm) ismeta gale juoda duma. Tai ypatingai pasireiskia staigiai akseleruojant 1 ar antru begiu ir sukelus apsaukas ties minetomis. Idomu ir tai, kad staigiai uzmynus turbos isijungimo metu apsukus nukrenta iki 1800 rpm ir toliau tolygiai kyla (toks kaip "permusimas" gaunasi). Pries pusmeti daryta diagnostika su turbina problemu nerode...
Tenka neretai pavazineti ir Kaunas-Klaipeda, tad sistemos prasiputimas kaip ir atkrenta.
Gal kas susidurete ar siaip turite minciu siuo atveju?
Dekui uz sugaista laika

Jei pries pusmeti buvo daryta diagnostika, tai nereiskai, kad dabar nera bedu. Tavo vietoje pasidaryciau pilna diagnostika ir tada butu jau aiskiau kas cia darosi.

pumis

Citata iš: Myjack Įrašytas Liepa 04, 2014, 18:40:21 PM
Sveiki,
Avensis d4d 85 kw. Pries dvi savaites pastebejau, kad vazinejant, isijungus turbinai (~2000 - 2200 rpm) ismeta gale juoda duma. Tai ypatingai pasireiskia staigiai akseleruojant 1 ar antru begiu ir sukelus apsaukas ties minetomis. Idomu ir tai, kad staigiai uzmynus turbos isijungimo metu apsukus nukrenta iki 1800 rpm ir toliau tolygiai kyla (toks kaip "permusimas" gaunasi). Pries pusmeti daryta diagnostika su turbina problemu nerode...
Tenka neretai pavazineti ir Kaunas-Klaipeda, tad sistemos prasiputimas kaip ir atkrenta.
Gal kas susidurete ar siaip turite minciu siuo atveju?
Dekui uz sugaista laika
pirma pamegink pasikeist kuro filtra jei nepades tikrink turbina

Saulius SSS

Citata iš: pumis Įrašytas Liepa 05, 2014, 07:02:29 AM
pirma pamegink pasikeist kuro filtra jei nepades tikrink turbina
Paaiškink,kaip gali kuro filtras įtakoti aprašytą dūminimą.
Ne visada sakyk ką žinai,bet visada žinok ką sakai

pumis

Citata iš: Saulius SSS Įrašytas Liepa 05, 2014, 11:26:13 AM
Paaiškink,kaip gali kuro filtras įtakoti aprašytą dūminimą.
labai elementariai jei filtras uzsikises ir siaip pririnkes visokio brudo tai ir  atsiranda duminas

vitiok

Citata iš: pumis Įrašytas Liepa 06, 2014, 10:03:04 AM
labai elementariai jei filtras uzsikises ir siaip pririnkes visokio brudo tai ir  atsiranda duminas
nemanau

katana7

Citata iš: pumis Įrašytas Liepa 06, 2014, 10:03:04 AM
labai elementariai jei filtras uzsikises ir siaip pririnkes visokio brudo tai ir  atsiranda duminas
Didelis dūmingumas būna, kai trūksta oro (užsikišęs oro filtras), arba blogai išpurškia kurą purkštuvai. Jeigu kuro filtras užsikišęs auto netrauks, bet tikrai nedūmins.

kalava

Biski ne i tema, bet apie EGR - norejau toyodiy.com paziuret kur mano EGR randasi (2007, 2l d4d 93kW), tai nusitebejau, kad vizualizacijos/ paveiksliuku nebera.
Gal kas zino, cia laikina problema ar cia jau taip kuris laikas?
Teko toyota-parts.eu naudoti


Priezastis - standartine: vel garsioji triju lempuciu kombinacija, ir servizo rezimas.
Sausio menesi EGR jau buvo valytas del tos pacios priezasties. Siandie - vel tas pats. dumu tik ner. vos parsliauziau i Kauna.


EGR fyshkes atjungimas nieko nekeicia.


Vienu zodziu, jau atsizadejau bet kokio siuolaikinio "ekologisko" dyzelinio variklio. nebent garantinis.


Paskutinis mano privatus dyzelis. ir taskas. nes nervai nebelaiko.


tik benzinas... arba hybridas :)


pvz kazkas tokio:


Skoda Octavia Combi 1.4 TSI/103 kW (140 AG) Green tec DSG





Ex-Avensis '07, 2L D4D, 93 kW, sidabrinis universalas

Bemsas


Saulius SSS

Dabar nepamenu,kurie FSI ar TSI nedraugauja su dujomis
Ne visada sakyk ką žinai,bet visada žinok ką sakai

kalava

Citata iš: Saulius SSS Įrašytas Liepa 06, 2014, 23:39:35 PM
Dabar nepamenu,kurie FSI ar TSI nedraugauja su dujomis

Tai kad kai benzino vidutines (gamintojo) sanaudos yra 5 l simtui kilometru, kam tas dujas bedet? :)

Aisku, realios sanaudos bus didesnes, bet net jei butu 6.5 litro - benzinui vistiek tai yta labai mazai
Ex-Avensis '07, 2L D4D, 93 kW, sidabrinis universalas

Venza

 Geriau rinkis Toyota hybrida,tu TSI tikrai nepatarciau rinktis nes atsiliepimai nelabai kokie.Ivertink tai,kad ten taip pat kuro ipurskimas panasus i dyzelio ir visokiu makaraju prideta kurie sukelia problemas.Jau ne is vieno VW turetojo girdejau nekokiu atsiliepimu apie tuos variklius.
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Bemsas

FSI, TSI - cia skaityk dyzelis pagal konstrukcija, tik kad pili benzina. Dujinasi irgi kaip dyzelis, ta pacia iranga stato. Vazioja ant duju, bet naudoja ir benzina kartu.

narushnikas

Kadangi manasis Avensis identiskas Kalavos - papasakosiu savo istorija, gal pades kam...

Po pirmos ekplotacijos ziemos, uzsidege check'as, klaida P0400. Isvalytas EGR, po kokiu 3 men vel tas pats. Kiekviena karta valant ir uzgesinus check'a laiko intervalas vis trumpedavo iki sekancio check'o isiziebimo. Taip pasieke 1 men laikotarpi. EGR valytas ir ultragarsu. Po check'o realiai nebudavo uzsikimses EGR suodziais, todel kilo itarimas, kad priezastis yra elektronineje EGR dalyje. Pirkau deveta ERG voztuva (buvau nusiteikes ir nauja pirkti, bet del didelio kainu skirtumo pirma isbandziau deveta (nauja pavyko rasti uz 1200LTL, devetas kainavo 150LTL)) pakeitus - problema nedingo. Finale pasirodo, kad pakako nuvalyti EGR voztuvo kontaktus, kurie ir prisidedavo prie check'o uzsidegimo...
Nuvalius kontaktus, EGR valyti pakanka karta per metus po ziemos. Per metus vaziuoju ~25k km.

kalava

Citata iš: Venza Įrašytas Liepa 07, 2014, 07:34:25 AM
Geriau rinkis Toyota hybrida,tu TSI tikrai nepatarciau rinktis nes atsiliepimai nelabai kokie.Ivertink tai,kad ten taip pat kuro ipurskimas panasus i dyzelio ir visokiu makaraju prideta kurie sukelia problemas.Jau ne is vieno VW turetojo girdejau nekokiu atsiliepimu apie tuos variklius.

hmm, a tai tada klausimas kitaip - ar dar yra kokiu nors siuolaikiniu varikliu (benzinas/dyzelis/elektra), kurie pagal konstrukcija yra pakankamai patikimi (nepriklausomai nuo gamintojo)?

nes tada pirkt nebera ka :)


hybridai - hmm, netures nei vieno, kazkaip nelabai megstu automatiniu pavaru.


o pas toyota hybridus, kokie ten automatai stovi? normalus ar MMT?


tiek tos, jau ir taip nukrypom nuo temos
Ex-Avensis '07, 2L D4D, 93 kW, sidabrinis universalas