D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.

Pradėjo belito77, Rugsėjis 19, 2009, 11:34:10 AM

« ankstesnis - sekantis »

Smac

Nerasykit man asmeniniu pranesimu, jei nenorite laukto po puse metu atsakymo :) Geriau e-mailu :)

NNZ

grigarasas>> jei pas tave nėra tokio vamzduko kaip nuorodoj 1 puslapį reiškia, kur tu galvoji, kad wastegate yra ten yra EGR...

p.s. dar pasitikrink žarnas iš interkūlerio gal bus įtrūkusi, nes temoj traukos dingimas, kai kam pasitaikė.
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

Naujokas

Va imetu linka i foto  su siokiu tokiu aprasymu kur yra tas egr ant 2.0d4d motoro

Kai keiciau kuro filtra viska nusiardziau tai egr matesi. Beje is kuro filtro ispyliau nepermatoma pilna su.o kura. Pakeitus ji masinos trauka lyg ir pagerejo.

Grigarasas

naujokas > dekui uz nuoroda pameginsiu ieskoti, buvau isemes ir as kuro filtra bet egr kazkaip nepastebejau. Reiks dar karta krapstytis, ten toks priejimas bjaurus, metalinis vamzdis kuriuo eina oras is turbos i intercooleri viska uzstoja, tai gal del to ir nepamaciau. O seip pas mane su trauka viskas ok, trukciojimu irgi nera tik vat tie juodi dumai man nerima kelia, tai ir ieskau slieku :)

Naujokas

o pas mane isvis jokio dumelio nemeta net greziant, bet ties 2K apsuku juntamas traukos sumazejimas ir net mazas trukciojimas. kol motoras saltas tol viskas lyg gerai kai pasyla iki normos prasideda. Buna net zemais begiais neina masina gaza spaudziant

Tuziukas

CitataNaujokas parašė:
o pas mane isvis jokio dumelio nemeta net greziant, bet ties 2K apsuku juntamas traukos sumazejimas ir net mazas trukciojimas. kol motoras saltas tol viskas lyg gerai kai pasyla iki normos prasideda. Buna net zemais begiais neina masina gaza spaudziant

jei rasi beda pakomentuok.

saskelas

Sveiki. Ir as turiu problemu su dingstancia trauka. Kai variklis isyla prie mazdaug 2500 min-1 dingsta trauka, uzsidega lempute "Chek engine" ir tik uzgesinus varikli ir po kiek laiko uzkurus vel pakenciamai dirba kol nevirsiji tu 2500. Neseniai remontavau turbina po remonto viskas buvi ciki kol suvazinejau i Kauna ir atgal sekancia diena ant betonkes kai lenkiau masina dingo trauka, gal sakau katalizatorius pasikises?

azart

Nzn. as saviskei vis delto nusprendziau ismesti katalizatoriu ir dabar tik patenkintas tuo ka padariau. Ispjove man parode visa vidaus turini, tai net baisu pasidare. Suodziais viskas ant tiek uzlipe kad katastrofa. Pasiekes 100 000 km katalizatorius ju pasiekia savo atitarnavimo laiko riba (ne visiems aisku, bet kas ten zino kas su jusu auto anksciau vazinejo ir koki kura pyle). Faktas kad mano auto tai buvo tik i nauda.
O del traukos dingimo ties 2500 aps/min. pirma patarciau bake surasti siurbli, pries ji yra toks filtracijos sietelis, kuris dazniausiai apauga ir uzsikemsa visokiais brudais, ko pasekoje sumazeja paduodamo kuro kiekis ir efektyvumas. Analogiskos problems siuo budu buvo issprestos su abiem anksciau turetom italiskom JTD common rail'inem masinom.
festina lente

Naujokas

Ar pas avensi bake yra siurblys? Mano nuomone bake jokio siurblio nera.

dtinas


egiosa

EGR meistrai praplovė, šiandien sulaksčiau 500 km viskas veikia puikiai, ir traukia ir nedūmina, o prieš tai tai permy......ęs buvau.

azart

na dar keleta tukstranciu suminsi ir vel ta pati problma bus. Suodziu matyt prisikaupe. Glusint ji reikia ir baigsis visos bedos.
festina lente

lawyer

#72
Citataazart parašė:
na dar keleta tukstranciu suminsi ir vel ta pati problma bus. Suodziu matyt prisikaupe. Glusint ji reikia ir baigsis visos bedos.

pamirsk tas nesamones apie glusinima.
prisiklausei buduliu, kurie glusina EGR savo senuose trantuose ir skleidi cia vejus.
pabandyk uzglusink D4-D varikliui EGR, pamatysi kokia nauda is to bus, daugiau glusint nesinores.

azart

Lawer - kuom gi skiriasi tas D4D motoras nuo kitu analogisku metu common rail'iniu varikliu, a?  Kiek zinau pirmas dizelinis common rail sistemos variklis buvo pagamintas italu ir placiai nauduotas tokiuose autuose kaip alfa romeo 156, 166, 145, 146, fiat bravo, brava, marea, Lancia Lybra, ir t.t. Visi ju 1.9 jtd-2.4 jtd varikliai buvo pirmieji common rail varikliai, o tik po to atsirado D4D. Nieko jame ispudingo nera, elektroninis kuro padavimas ir forsunkes. EGR - tai recirkuliacinis voztuvas, labiau skirtas aplinkos tausojimui , ko pasekoje dalis ismetamuju duju grazinama i degimo kameras. Visi mano dizeliniai auto: Alfa Romeo 156 (1.9 jtd 2001m) , 166 (2.4 jtd 2002), Lancia Lybra (2.4 jtd 2002 m.) vazinejo su uzglusintais EGR. Maniske toyota nuo pirmu pirkimo dienu atsikrate uzkimsto katalizatoriaus ir buvo uzglusintas EGR. Viskas iki siol idealu kaip ir su kitais buvusiais auto. O nauda is EGR glusinimo tokia ir yra kad visos atidirbtos ismetamosios dujos ismetamos lauk pro duslintuva o ne grizta atgal i varikli. Realiai ir slegis nezymiai pasikelia ko pasekoje padideja trauka esant zemom apsukom.
festina lente

NNZ

pritariu azart, nes kad ir HDI irgi glušinami ir jie toliau važiuoja be jokių bėdų. Šiaip jokio skirtumo koks variklis,kad ir benzinas egr glušini ir visos išmetamos dujos tiesiog eina per glušą...
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)