D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.

Pradėjo belito77, Rugsėjis 19, 2009, 11:34:10 AM

« ankstesnis - sekantis »

azart

Na tiek tos mano asmenines patirties. Niekada neklausiau kas ka sneka, viskas buvo patikrinta savo kailiu. Bet visi mano auto nuo 1998 metu ypac dizeliniai su rida virs 100 000 km iskart vaziavo i katalizatoriaus pasalinimo ir EGR glusinimo proceduras. Ir dabar kartais sutinku savo pirmaja Alfa Romeo 156 1.9 jtd, kuriai iskart buvo uzglusintas EGR ir ismestas uzsikimses katalizas (jau 7 metus Lietuvoje sekminigai vazineja) be jokiu bedu del ismetimo.
festina lente

lawyer

kodel nieko nerasai apie davikli ant EGR is kurio duomenys eina i kompa?

azart

uzdarytas EGR mes klaida tik prijungus diagnostini kompa, tai ir tiek. ;) Maniske 2001.12 laksto su uzdarytu EGR ir viskas ciki ;)
festina lente

lawyer

maniske 2002-08 nelakste su uzdarytu EGR.
kompas (ECU) negaudavo duomenu is EGR, reguliavo xujova misini ir masina netrauke.
todel teko EGR statyti atgal.

azart

Keistas man tavo atvejis. Ko dizeliui reikia..oro ir kuro..Kuro padavimas - elektronika (purkstukai) . O oras - turetu skaityti nuo MAF'o oro kieki ir tuo paciu reguliuoti misini, argi ismetamuju duju kiekis kazkaip susietas su paduodamo kuro misiniu? Ir kaip suprasti "teko statyti EGR atgal"? Tu ka ji visai isemes buvai? Glusinasi gi tik "abratkes" anga su aliuminio plokstele ir viskas. Logiskai jei ir yra daviklis jis pries ja turetu buti.  Dujos tiesiog nedaro recirkuliacinio rato o ismetamos pilnai i duslintuva. Patys gamintojai deklaruoja kad EGR - labiu ekologinis daiktas skirtas ismetamuju duju kiekio mazinimui ir be kuriuo daugelyje ES salyse neimanoma TA. Kaip tai gai slopinti trauka i itakoti kuro misini..nesuprantu..:o
festina lente

Naujokas

Idomai cia diskutuojat.
Na tai kas, kad egr yra skirtas daugiau ekologiniam dalykam, bet jame esantis daviklis matuoja paduodamu duju kieki, taip pat paduodamu duju kieki matuoja oro srauto matuokle. Pagal siu abieju davikliu duomenis kompas "derina" variklio darba ir t.t. Vienu momentu ima per egr daugiau duju kitu momentu per srauto matuokle... Tai jei jus atjungiate EGR kazkuriuo momentu kompas gauna blogus duomenis (paduodamo oro) ir del to buna negeras degimas ir motoras negerai dirba, nes gauna per daug arba per mazai oro...
Jei labai nusisnekejau pataisykit mane.;)

azart

Oro srauto matuokle (MAF) nuskaito paduodama oro srauta ateinanti nuo interkulerio!!! Is kur ten dujom atsirasti???  Oro paemimas (po baperiu)-interkuleris-oro filtras ir tada MAF. Kur sitoje grandineje gali atsirasti ismetamosios dujos. MAF nuskaito oro srauta, o EGR uzsidaro/atsidaro dali ismetamuju duju ismetant i vamzdyna o dali recirkuliuojant. Oro padavimas ir ismetimo visai skirtingos sistemos.
http://en.wikipedia.org/wiki/Exhaust_gas_recirculation
cia gan paprastai bet pakankamai aiskiai destoma kas yra tas paslaptingasis EGR ;)
festina lente

rusali

ar teko kam nors keisti EGR'a? kokios kainos ir ar buna neoriginaliu bet patikimu variantu ?

azart

Nauju kainos bus ziaurios. Isivaizuoju kad 600-1000 lt turetu kainuoti naujas, jei nedaugiau. Cia apie 2000-2001 m. Is nenauju-srotai, bet tikra nieks jokios garantijos neduoda, tai jau sekmes zaidimas.
festina lente

gedimo

Man buvo (tikiuosi kad butasis laikas) bedos su trauka. Nenuspejamai dingdavo, masina vos vos sugebedavo pajudet. Kartais dingus uztekdavo kelti apsukas iki 2,5-3 ir vel saudavo kaip pasiutus. Pradzioj jokiu klaidu nemete. Tik vakar pravaziavus ant aukstu apsuku ismete variklio klaida - diagnostikas nuskaite, kad beda su turbina. Siandien ryte pirmtu reikalu i turbinu sevisa. Meistras pravaziavo, sako tokio varianto dar nesu mates, daro ka nori, tai trukia tai dusta.. Greiciausiai turbina nei prie ko, nes dirba, panasu, kad gerai. Pravaziavom, ant aukstu apsuku vel ismete klaida - kompas rode jau nebe turbina.. (nebepamenu ka). tada meistrai uzglusino EGR'a, sako paziuresim ar bus efektas. Prasinesem 130km/h - traukia kuo puikiausiai. Atvaziavau i darba be problemu. Reikia tiketis, kad nebepasikatos.. Tik nezinau kaip elgtis su tuo uzglusintu EGR. Ar palikti taip kaip yra, ar plauti, ar keisti. Gal kas turit minciu?

Henris

Jei nepadides ziauriai kuro sanaudos, tai nieko su tuo EGR ir nebedaryk...
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Grigarasas

Info is patirties del EGR voztuvo. Kadangi pas mane meta juoda duma uzmynus tapke, o diagnostika jokios klaidos nerodo, maniau kad bedos su EGR. Deja, issilupau as ji siaip taip, buvo truputi suodziu bet tikrai ne tiek kad trukdytu jam atlikti savo darba. Isvaliau sudejau atgal, jokio efekto. Dumai taip pat sekmingai pasirodo numynus tapke. Taip kad EGR ne visada reiskai juodus dumus. :| iskosime priezasciu toliau.

arunaskeras

CitataGrigarasas parašė:
Info is patirties del EGR voztuvo. Kadangi pas mane meta juoda duma uzmynus tapke, o diagnostika jokios klaidos nerodo, maniau kad bedos su EGR. Deja, issilupau as ji siaip taip, buvo truputi suodziu bet tikrai ne tiek kad trukdytu jam atlikti savo darba. Isvaliau sudejau atgal, jokio efekto. Dumai taip pat sekmingai pasirodo numynus tapke. Taip kad EGR ne visada reiskai juodus dumus. :| iskosime priezasciu toliau.
Per diagnostika kompas rodo jei EGR kaltas
Geras patarimas niekada nebūna pavėluotas. B.Džonsonas
Corolla verso 2009 2,2 l 100 kw
Ford Fiesta 2011  1,4 CDTI

egiosa

Visai tokie pat simptomai pas mane buvo. Ai, sakau meistriukui, lupk lauk tą EGR ir pažiūrėk. Išlupo-lyg ir nebaisiai purvinas atrodo. Sakau-vis tiek praplauk. Praplovė pora kartų. Ir........visos bėdos dingo. Nuo preitų metų rugsėjo važiuoju sau ir švilpauju.

Tuziukas

o ar ta egr isvalyti lb sunku? Su kuo valote? Buna niuansu su tarpine kokia? Kaip su antifrizu? Reikia atsijungti slangas?uzknisa su ta trauka ,trukciojimais..galvoju meginti ta egr ziureti..