D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.

Pradėjo belito77, Rugsėjis 19, 2009, 11:34:10 AM

« ankstesnis - sekantis »

jaunoniukas


Donis7

Gal ne D-Catui? Nors 140 eu kaina visai pakenčiama. (y)
Tik gaila, kad nepadėjo tie vaistai.


Donis7

Gal nusišnekėsiu, bet gal čia bėda su el. dalimi (kompu, laidais ar pan.), kuri patį EGR valdo?

jaunoniukas

#859
Istorija su Avensiu tesiasi, buvo daroma diagnostika, pagal realius parametrus vaziuojant viskas normos ribose, tiek maf, tiek slegis, tiek kiti , purkstuku kompensacijas ant laisvu rode -0,3   -0,3   0,6   0,7 . Bet problema tai yra, negali kartais turet itakos tam kuro filtras ( nors ir pakeistas pries 2000 km ) ?

ToyotaClub

Toyota Klubo Forumas: ToyotaClub.lt/forumas

Donis7

Man tai nelabai rimtai tas produktas atrodo. Kažin ar savo auto naudočiau.

Bemsas

Citata iš: ToyotaClub Įrašytas Kovas 31, 2015, 23:51:50 PM
https://www.youtube.com/watch?v=gOGjAQHVeCc

Kaip galvojat toks egr valymas efektyvesnis ar nelabai.

Tai kad nieko ten neisvale. Nera geresnio budo, nei mechaninis valymas. Cia nzn kokiu rekia buti dunduku, kad isimti EGR, pasukineti rankose ir tada pastatyti atgal ir valyti su balioneliu :D

ToyotaClub

Tas taip, bet kaip pravalyti kas giliau, nuimti tai nuimsi, bet vat kas ten giliau dedasi, kiek suprantu jei egr prikepes tai ten pacio variklio viduriai turetu ir buti ne balti
Toyota Klubo Forumas: ToyotaClub.lt/forumas

Bemsas

Tai taip, numi kolektoriu ir gramdai suodzius GABALAIS. Joks valiklis nepaims be gramdymo.

kajima


aurisss

Citata iš: vitiok Įrašytas Balandis 30, 2014, 21:14:32 PM
Krc atejo ir mano eile cia dazniau apsilankyt :)
Simptomai tokie patys kaip kad auksciau,isibegeja ziauriai sunkiai bet nuo 2k kazkur kazkas lyg atsigauna ir traukia gerai,dumu nemeta,variklis dirba tolygiai netrukcioja ir nesitampo,snd profilaktiskai pasikeiciau filtrus oro,kuro ir egr issivaliau bet aisku nepadejo.
Laukia diagnostika toliau.
O kol laukiu gal kokiu minciu turesit,cia turba ar dar kas gali but?

Sveiki,
zmona vairuoja Auris 2009m 1.4d4d.
Pastaruoju metu atsirado identiska problema kaip auksciau pamineta vitiok.
Jokiu, klaidu ar checkù nemeta, nedumina, pries ziema keisti visi filtrai su alyva, pagal gamintojo reikalavimus.
Problema ta kad nuo1-2k rpm vaziuoja lyg su priekaba 2 tonu :)) poto nuo mazdaug nuo 2k turbina uzpucia ir atsiranda trauka, tik dar papildoma vibracija is kazkur atsiranda prie tu 2k ir virs ju dingsta.... Anksciau  begedavosi tolygiai o dbr...
Savaitgali buvau nusiemes egr, pas mane jis elektrinis, na isvaliau as ka ten galima buvo valyti (su carb cleaneriu), tik ten ydomiai dar tokia vakuumine sklende pries pati egr buvo , na ja taip pat isvaliau, nelieciau tik ausintuvo ir pacio kolektoriaus. Aisq rezultatu nulis. Gavosi profilaktiskai :)
Gal kas siai dienai jau galit pasiulyt kazka ar patarti?
Nes del isdilimo nemaciau kas ten gali isdilti viskas kaip ir tvarkingai atrodo.

P.S. dpf ispjautas ir isprogramuotas jau.

MindaugasB

Citata iš: aurisss Įrašytas Balandis 20, 2015, 12:21:53 PM
P.S. dpf ispjautas ir isprogramuotas jau.

Kiek kainavo ir kur darei?

Man jauciu greitai reikes.
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

aurisss

http://www.1nsane.lt/

Mano motorui 1.4d4d jei gerai pamenu 750lt su viskuo. meistrai minejo , kad 2.0 ir 2.2 brangiau siek tiek.

Bemsas

1.4d programiskai galima isjungti DPF. Nereikia jokiu emuliatoriu. Belieka tik mechaniskai pasalinti.

Bet jau arteja ta diena, kai negalima bus nieko pjauti. Jau 2012m masinom negalima pjauti nieko, turi atitikti duminingumas gamyklinius parametrus.