D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.

Pradėjo belito77, Rugsėjis 19, 2009, 11:34:10 AM

« ankstesnis - sekantis »

Donis7

Citata iš: ketvirtasis Įrašytas Kovas 14, 2014, 09:48:27 AM
Klausimas: negi užglušinus EGR-ą nereikia ant fiškių statyti kokį tai emuliatorių? Kad kuro daugiau valgo, tai naturalu
Nereikia jokių emuliatorių.

Tiutis

Patikek gerai isplautas ir istumdytas  :) Turiu tokios chemijos kad per tris kart isploviau kolektoriu ir kaip naujas :) Uztrukau vos valanda. O kad uzkista skyle tai visi suprantam kad motorui geriau, tik sakau kad labai ilgai syla ir automatiskai kuro sanaudos dideja.

katana7

Citata iš: Tiutis Įrašytas Kovas 14, 2014, 22:00:27 PM
Patikek gerai isplautas ir istumdytas  :) Turiu tokios chemijos kad per tris kart isploviau kolektoriu ir kaip naujas :) Uztrukau vos valanda. O kad uzkista skyle tai visi suprantam kad motorui geriau, tik sakau kad labai ilgai syla ir automatiskai kuro sanaudos dideja.
Kol variklis šaltas EGR vožtuvas neveikia, todėl neturėtų įtakoti variklio įšilimo greičio.

Tiutis

abejoju... jis veikia tiek saltam motorui tiek karstam... Motoras automatiskai greiciau syla nes esant egrui variklis sunaudoja dali tu paciu ismetamu duju. Isitikinau pats, nes buvau uzglusines tai  2kart leciau syla motoras prie tikios pat lauko temperaturos.

katana7

#394
Citata iš: Tiutis Įrašytas Kovas 15, 2014, 10:23:04 AM
abejoju... jis veikia tiek saltam motorui tiek karstam... Motoras automatiskai greiciau syla nes esant egrui variklis sunaudoja dali tu paciu ismetamu duju. Isitikinau pats, nes buvau uzglusines tai  2kart leciau syla motoras prie tikios pat lauko temperaturos.
Deja, esi neteisus, EGR vožtuvo tikslas dalį išmetamųjų dujų gražinti atgal į variklį, tam kad būtų mažesnė kuro degimo temperatūrą, ko pasekoje mažėja išmetamosiose dujose azoto oksidų. Esant šaltam varikliui EGR vožtuvas nedirba (išmetamosios dujos nepaduodamos į variklį), kad variklis galėtų greičiau pasiekti darbinę temperatūrą. O pas patį variklis šyla lėčiau, nes reikia mažiau užsiimti saviveiklą. Dar ką nors atjunk ir sakyk, kad variklis blogiau veikia.

Tiutis

Daug kas glusina egr voztuvus tai varikliui tik i nauda... variklis gauna tik svaru ora ir t.t visi tai jau puikiai zinome.  Tai tokia cia ir saviveikla. Nzn kaip yra istikruju su egr , bet dabar isemes skarda nuo egr variklis zymiai greiciau isyla. Taik kaip tu galetum tai paaiskinti? Jeigu ,visdelto, egr nedirba esant saltam varikliui. Kolegos gal kokiu minciu, nuomoniu? :) Beje, tada kada jis pradeda veikt? kokia temp pasiekt turi variklis?  :think:

vitiok

Citata iš: Tiutis Įrašytas Kovas 15, 2014, 13:34:24 PM
Daug kas glusina egr voztuvus tai varikliui tik i nauda... variklis gauna tik svaru ora ir t.t visi tai jau puikiai zinome.  Tai tokia cia ir saviveikla. Nzn kaip yra istikruju su egr , bet dabar isemes skarda nuo egr variklis zymiai greiciau isyla. Taik kaip tu galetum tai paaiskinti? Jeigu ,visdelto, egr nedirba esant saltam varikliui. Kolegos gal kokiu minciu, nuomoniu? :) Beje, tada kada jis pradeda veikt? kokia temp pasiekt turi variklis?  :think:
as skaitau kas gamykliskai numatyta geriau lai stovi aisku jei nekelia tam tikru rupesciu

Saulius SSS

Tiuti,egr voztuvas i degimo kamera atgal siuncia ismetamasias dujas antriniam sudeginimui.  Regeneracijai. Uztai ir sumazeja kuro vartojimas . Tavo atveju uzglusinus ji ir padidejo sanaudos. Ir syla tada ilgiau ,nes variklis maitinamas tik saltu oru. O kai yra egr tada i kamera patenka ir karsto oro dalis,todel ir syla greiciau. Mano galva taip yra.
Ne visada sakyk ką žinai,bet visada žinok ką sakai

katana7

Citata iš: Tiutis Įrašytas Kovas 15, 2014, 13:34:24 PM
Daug kas glusina egr voztuvus tai varikliui tik i nauda... variklis gauna tik svaru ora ir t.t visi tai jau puikiai zinome.  Tai tokia cia ir saviveikla. Nzn kaip yra istikruju su egr , bet dabar isemes skarda nuo egr variklis zymiai greiciau isyla. Taik kaip tu galetum tai paaiskinti? Jeigu ,visdelto, egr nedirba esant saltam varikliui. Kolegos gal kokiu minciu, nuomoniu? :) Beje, tada kada jis pradeda veikt? kokia temp pasiekt turi variklis?  :think:
Apie 60 C.

Donis7

Citata iš: Saulius SSS Įrašytas Kovas 16, 2014, 09:27:13 AM
Tiuti,egr voztuvas i degimo kamera atgal siuncia ismetamasias dujas antriniam sudeginimui.  Regeneracijai. Uztai ir sumazeja kuro vartojimas . Tavo atveju uzglusinus ji ir padidejo sanaudos. Ir syla tada ilgiau ,nes variklis maitinamas tik saltu oru. O kai yra egr tada i kamera patenka ir karsto oro dalis,todel ir syla greiciau. Mano galva taip yra.
Šiuo atveju pilnai pritariu.

Modka

Citata iš: katana7 Įrašytas Kovas 16, 2014, 12:25:02 PM
Apie 60 C.
egr kartu su varikliu dirba ne nuo jokiu 60 laipsniu. uzvesk ir uzdek ranka ant metalines zarnos ir pamatysi.
Toyota automobiliu diagnostika 860006229
Purkstuku patikra, adaptacija, DPF regeneracija ir t.t.
Priespirkimine automobiliu patikra: (diagnostika, dazu storio matavimas,apziura...)

Modka

Citata iš: Saulius SSS Įrašytas Kovas 16, 2014, 09:27:13 AM
Tiuti,egr voztuvas i degimo kamera atgal siuncia ismetamasias dujas antriniam sudeginimui.  Regeneracijai. Uztai ir sumazeja kuro vartojimas . Tavo atveju uzglusinus ji ir padidejo sanaudos. Ir syla tada ilgiau ,nes variklis maitinamas tik saltu oru. O kai yra egr tada i kamera patenka ir karsto oro dalis,todel ir syla greiciau. Mano galva taip yra.
Citata iš: katana7 Įrašytas Kovas 15, 2014, 12:35:33 PM
Deja, esi neteisus, EGR vožtuvo tikslas dalį išmetamųjų dujų gražinti atgal į variklį, tam kad būtų mažesnė kuro degimo temperatūrą, ko pasekoje mažėja išmetamosiose dujose azoto oksidų. Esant šaltam varikliui EGR vožtuvas nedirba (išmetamosios dujos nepaduodamos į variklį), kad variklis galėtų greičiau pasiekti darbinę temperatūrą. O pas patį variklis šyla lėčiau, nes reikia mažiau užsiimti saviveiklą. Dar ką nors atjunk ir sakyk, kad variklis blogiau veikia.
egr kaip tik padeda greiciau susilti varikliui, kam tada ant ant slangos dar aplinkui antifrizas teka? nes ismetamuju duju temperatura didesne negu antifrizo.
Toyota automobiliu diagnostika 860006229
Purkstuku patikra, adaptacija, DPF regeneracija ir t.t.
Priespirkimine automobiliu patikra: (diagnostika, dazu storio matavimas,apziura...)

Tiutis

Pritariu modkai 100proc, nes jei egr saltam motorui nedyrbtu tai tada kaip paaiskinti toky dalyka kai uzglusinus ji ziauriai sunkiai kelia temperatura motoras.

katana7

#403
Citata iš: Modka Įrašytas Kovas 17, 2014, 07:47:26 AM
egr kartu su varikliu dirba ne nuo jokiu 60 laipsniu. uzvesk ir uzdek ranka ant metalines zarnos ir pamatysi.
Teisingai, tik kol variklis šyla EGR vožtuvas uždarytas ir visos išmetamosios dujos eina tiesiai į išmetimo kolektorių. Todėl jis ir šiltas. Aušinimo skystis skirtas mažinti išmetamųjų dujų temperatūrai, o neatvirkščiai.

Modka

Citata iš: katana7 Įrašytas Kovas 17, 2014, 12:59:55 PM
Teisingai, tik kol variklis šyla EGR vožtuvas uždarytas ir visos išmetamosios dujos eina tiesiai į išmetimo kolektorių. Todėl jis ir šiltas. Aušinimo skystis skirtas mažinti išmetamųjų dujų temperatūrai, o neatvirkščiai.
tai pats sau kolega priestarauji. jei voztuvas uzdarytas tai dujos nepatenka i ta vamzdeli ir jis turi tada buti saltas. Esi tikras kad kol syla voztuvas uzdarytas ?
Toyota automobiliu diagnostika 860006229
Purkstuku patikra, adaptacija, DPF regeneracija ir t.t.
Priespirkimine automobiliu patikra: (diagnostika, dazu storio matavimas,apziura...)