Variklio garsas*

Pradėjo singlas, Spalis 11, 2009, 11:21:01 AM

« ankstesnis - sekantis »

singlas

Sveiki neseniai pastebejau kad variklis garsiau dirba,bet vaziavimui ar apsukom niekuom nesiskiria.Tik ant laisvu apsuku garsiau dirba,gal kas susiduret,ka tai galetu reiksti?avensis D4D 2001

Gintautaz

#1
Nepastebėjai, ar apsukos nepadidejo iki 1100 ...  (atvėsus orams).
nes pas mane jau įsijungia padidintos apsukos (ant laisvu apsuku)

Gal prie to pačio paklausiu ir aš... tai vistiek kažkuo susiję su varikliu ir garsu :)

Važiuojant girdžiu kažkokį papildomą garsą, kaip kokį siurblį įsijungiant ir tarytum sukėlus spaudimą išsijungia... toks keistas garsas... tarytum koks užsiurbimas. Pastaruoju metu padaugėjo šio "užsirbimo" garso pasireiškimų.  Pačiam nei garso šaltinio vietos, nei dėsningumo nepavyko nustatyti.
 
Veiksmas vyksta - Toyota Avensis 2001, D4D 2 l.

Gal kas esate susidūręs? Ar taip turi būti ar kažkas jau genda?
Avensis, 2.0 D4D 81 kW, 2001, universalas

singlas

Siandien paziurejau taip apsukos padidejo,ar tai normalu kad atsalus orams padidetu apsukos?Avensis D4D 2.0

Henris

#3
Kad padidejo iki 1200rpm tai normalu, pas mane irgi padidejo, jei isjungis peciuka iskart nukris iki 950rpm. Kartais isjungiu peciuka ir pravaziuoju apie kokius 5km, kad variklis greiciau isiltu ir vaziuoju ekonomiskiau. Nes jei ijungtas peciukas jis po 1km iskart pradeda gerai sildyt salona, bet pats variklis leciau syla, to pasekoje saltas suvartoja daugiau kuro. Beje pas mane kitas dalykas, atvesus orams ypac kai dregna, po nakties pagriebia gal tik is kokio 7-8 aboroto ir uzsikuria nelygiai, atrodo kad prabziaoje pakurtu tik kokius 2 cilindrus o po sekundes dirba kai bite. Pakaitinimas zvakiu patikrintas, nes toks uzsikurimas buvo jau ir pavasari. Kas keisciausia, kad ziema kai budavo zemiau nulio ir sausa kurdavosi is 3 aboroto, bet kai yra kokie +5 tai kuriasi ilgiau, a pas jumis panasiai ar pas mane kazkas netaip? Keli meistrai itaria purkstuku beda... Nors reguliariai nauodoju kuro sistemos valikli ir pilu kura tik Statoile.
Beje variklio garsas pas mane irgi didesnis atsalus orams ypac kol saltas, bet manau tai normalu, kiekvienas dyzelis saltas dirba garsiau, bet vistiek nepalygsinsi su kokiu VW ar SKODA tie tai traktoriai savsem
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

singlas

Pas mane tai uzsikuria be problemu,taip peciukas pastovei ijungtas,kad nerasotu langai:),reiks pabandyti rytoi isjungti ar keisis apsukos paziureti.O pas tave Henri gal kaitinimo zvakes,arba akumas silpnas.Na cia as taip galvoju nesu profas:)

Henris

Na pakaitinimas tikrintas du kartus viskas ten ok, del akumo negarantuoju, gal ir senokas, speju kad nuo gamyklos dar stovi, bet esme tame kad starteris suka gerai, bet kuriasi sunkokai.. Na aisku nereikia drocint, po kelis kartus. Matosi, kad kai kokie +5 kad labai trumpai pakaitina zvakes, lempute greit uzgesta, o va kai -5 tai pakaitina kokias 3 sec, tada kuriasi gerai. Bet cia speju ne pakaitinime esme belieka cia koks nors kompas reaguoja pagal lauko temp ir nustato kiek reikia kaitint, pvz kai bandau kurt masina nepalaukes kol uzges spyruokle tai isvis nesikuria :) Matyt rele nesuveikia kol nepalauki :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

singlas

Henri o jeigu kelis kartus pakaitini,o po to uzvedi nera skirtumo?Jei ne tada net nzn,kuro filtra senei keitei,arba purkstukus reik praplauti...Keistas atvejis:)

NNZ

va dabar aišku gintautaz nes man ir keista kad toks variklis buvo, tai va tavo bėda nebėda ten tas garsas yra turbinos, net nežinau kaip paaiškint, ale kontrolinis pasisukimas, vienu žodžiu nieko baisaus, nežinau kodėl taip yra, nes manes į servisą su tokiom bėdom nepriima, sako atvažiuok, kai ištikrųjų bus blogai :D.
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

NNZ

CitataYariuke parašė:
Gerai as gal nelabai nusimananti bet ryte apsukos sakot sukyla saltu oru tai gal koks pasosas negali buti?

yariuke tu visai teisingai galvoji, pacosas (automatinis) yra ir netgi išjungus pečiuką vistiek apsukos išlieka užkilusios, kol užšyla variklis
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

Henris

#9
Tai taip tai yra padsosas jis reaguoja i lauko temp, bet pas mane ant peciuko padarius off apsukos iskart nukrenta iki 950rpm, aisku jei variklis jau isiles pilnai, tai peciuko isjungimas/ijungimas neduoda jokios reakcijos.
Beje, o ar kelis kartus zvakiu pakaitinimas nera kenksmingas paciom zvakem. Kazkur viena ausim  esu girdejes kad neva galima supleskint zvake??? ar yra cia tiesos ar visiska nesamone?
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

singlas

kelis kartus zvakiu pakaitinimas nera kenksmingas;)

MantasT

CitataHenris parašė:
Kad padidejo iki 1200rpm tai normalu, pas mane irgi padidejo, jei isjungis peciuka iskart nukris iki 950rpm. Kartais isjungiu peciuka ir pravaziuoju apie kokius 5km, kad variklis greiciau isiltu ir vaziuoju ekonomiskiau. Nes jei ijungtas peciukas jis po 1km iskart pradeda gerai sildyt salona, bet pats variklis leciau syla, to pasekoje saltas suvartoja daugiau kuro.
Teisingai pastebėta. Aš iki darbo spėju nuvažiuoti pečiukui neišilus. Jeigu nori, kad apsukos nekiltų po nakties taip staigiai, neatsuk karšto oro padavimo iki galo. Pas mane galima atsukti iki pusės karšto oro padavimo ir tada apsukos laikosi apie 1000rpm, o šilumos duoda tiek pat kiek atsukus max prie 1200rpm. Eksperimentuok ir nesinervuok, čia dyzelinio variklio ypatybės.

HDPaulius

Kas dėl apsukų man irgi prasidėjo jų kilimas po aušinimo skysčio keitimo. Visų pirma, keičiausi Toyotos atstovybėj, tai nežinau kaip ten gavosi, sunkiai su nuorinimu, nes apsukos pradėjo vaikščioti. Sušilus varikliui būdavo 1000, tai 900 ir taip keiteliojasi. Vakar bandžiau pats nuorinti, atsukus MAX kartą vėjelį ir variklis kol sušils iki dabartinės normos. Taip, apsuko nukrino ir stabilizavosi. Pradėjus įšilti varikliui apsukos nuo 1000 krenta iki 900 ir laikosi pastoviai, viskas kaip ir gerai. Tačiau atsirado viena problema, ko seniau nebuvo, kol aušinimo skystis nebuvo keistas. Atsukus ant pačio raudoniausio vėjelio taško apsukus iškart pakylą 100rmp/s, nesuprantu, nes seniau to nebuvo. Nesvarbu ar variklis įšylęs ar ne, vis taip darosi. Aišku, jeigu tik raudonas ant pusė, tai to nėra, bet jeigu tik MAX raudonas, tai taip ir pakyla. Kaip sakiau mieli, kolegos, to seniau nebuvo. Nuorinimo taškas kaip sakė, tai yra tik vienas, prie išplėtimo bakelio. Man dar beje, nepavyksta padaryti, kad įsijungtų ventiliatorius. Dirba savai eiga ant normos sustoja ir niekaip daugiau nekyla. Aišku, variklio nepjaunu ir nelaikau ten apsukų visą laiką.

Laukiu nuomonių :)

pauliusdd

Reiškia automatika veikia. Kai atidarai pilnai dydįjį aušnimo ratą (t.y. per šildymo pečiuką), automatiškai pakyla apsukos, kad salone kuo greičiau pakiltų temperatūra. O dėl aušnimo ventiliatoriaus įsijungimo yra taip: aušinimo ventiliatorius įsijungia prie 102-105 laipsnių celsijaus. Tai turėtum palaikyti apsukas, kad jį davaryti iki įsijungimo.
टोयोटा इस बल.

HDPaulius

pauliusdd, tai nori pasakyti, kad tai yra visiškai normalu? Matai, seniau to nebuvo, beje, čia tik pirmą kartą keičiamas pas mane, nes nežinau, ką seniau savininkai darė, o ko ne. Logiškai skamba, kad greičiau įšiltų visas salonas. Beje, kita prasme, jeigu pečiuką ant MAX laikysi, tai pakyla apsukos, o kuro sanaudos turėtų padidėti. Kaip manai, jau galutinai yra viskas nuorinta, kai yra galimybė atidaryti didįjį aušinimo ratą?


Ačiū