D4D engine preheater. Kaip veikia?

Pradėjo drwtsn, Spalis 20, 2009, 12:29:08 PM

« ankstesnis - sekantis »

ketvirtasis

Pas tamsta yra gamikliškai integruotas šildytuvas tai reiškiasi, kad savo vandens siurblio jis neturi. Ptikrink tai išėmęs šildytuvą, vizualiai matosi kad nėra pompos. Iš to seka, kad šildytuvo smegenys susiję su atomobilio ECU. Nežinau dėl toyotų, bet kitų mašinų integruoti šildytuvai atskirai be auto nepasileidžia. Tai apsunkina taisymą na nebent gali kekvieną agregatą atskirai patikrinti tiek vizualiai tiek su 12V.
Ir dar, vandens šlangos su jomis "atsargiau" na vandens neišleisk ir nuorinti nepamiršk.

Bemsas

#256
D5WZ - ne autonominis sildytuvas. Jis neturi vandens pompos ir veikia tik ant uzkurto motoro. Yra dar 1 salyga - lauke turi buti maziau, nei +5 laipsniai, kitaip jis nepasileis. Jo paskirtis- greiciau susildyti tosola.

Tikrai  galima paleisti ir be masinos, reikia 3 laidus sujungti ir paduoti +12V. Aisku jis issijungs iskart, nes tie 200ml vandens uzverda labai greitai ir automatiskai issijungia.

virme

#257
Citatabemsas parašė:
D5WZ - ne autonominis sildytuvas. Jis neturi vandens pompos ir veikia tik ant uzkurto motoro. Yra dar 1 salyga - lauke turi buti maziau, nei +5 laipsniai, kitaip jis nepasileis. Jo paskirtis- greiciau susildyti tosola.

Tikrai  galima paleisti ir be masinos, reikia 3 laidus sujungti ir paduoti +12V. Aisku jis issijungs iskart, nes tie 200ml vandens uzverda labai greitai ir automatiskai issijungia.
Pilnai su tavim sutinku, bet jis be labai didelių investicijų lengvai yra perdaromas į autonominį, kas ir padaryta pas mane. Yra įdėtas taimeris, kuris įjungia eberį nustatytu laiku, įstatyta papildoma vandens pompa kuri varinėja antifrizą mažuoju aušinimo sistemos ratu kai neužvestas variklis, salono ventiliatoriaus valdymas kai įsijungia autonomkė, nes kartu su varikliu yra šildomas ir salonas tai yra šildomas mažasis aušinimo sistemos ratas. Beje ta pati bėda buvo eberiui jau pavasarį kai dar rytais būdavo minusine temperatūra. Dabar irgi lygiai tas pats.

ketvirtasis

Citatabemsas parašė:
D5WZ Yra dar 1 salyga - lauke turi buti maziau, nei +5 laipsniai, kitaip jis nepasileis
Pats dėjausi, tai Webasto TermoTop veikia net ir karščiausią vasarą. Yra ten joje tas pats baeris su 5 laipsniais tik ten kažkaip kitaip.

Bemsas

#259
Citataketvirtasis parašė:
Citatabemsas parašė:
D5WZ Yra dar 1 salyga - lauke turi buti maziau, nei +5 laipsniai, kitaip jis nepasileis
Pats dėjausi, tai Webasto TermoTop veikia net ir karščiausią vasarą. Yra ten joje tas pats baeris su 5 laipsniais tik ten kažkaip kitaip.

Webasto Thermo top veikia visada, kaip ir Eberspacher su WS galune, nes cia yra pilnavertes AUTONOMINES sistemos. Jos privalo veikti betkada, prie ju yra taimeriai. Eberspacher WZ yra tik dasyldytojas, kuris saltu metu padeda uzkurtam motorui greiciau susilti iki darbines temperaturos. Standarte stovi visoseOPEL DTI 2.0, 2.2 motorose, VW Sharan TDI gal ir dar kur. Galima perdaryti sistema WZ i pilna autonomine, bet tam reikes papildomos vandens pompos, bei taimerio.

pinokis

taimerio nebutinai reikia, gali deti distancini valdyma. su distanciniu patogiau. :)

Bemsas

Faktas tas, kad autonomke veikia betkada neuzvestoje masinoje (taimeris, distancinis, sms paleidimas ir t.t), o preheateris tik uzkurtoje masinoje saltu metu, kai lauke temperatura mazesne nei +5 laipsniai.

Bemsas

Keleta perrinkinejau D5WZ, tai buna tranzas atsoka, kuris duoda maitinima zvakei. Prilituoji ji ir veikia viskas. Aisku priejimas prie jo tai nesamoningas, nes plokste uzpilta arba silikonu, ar kieta smala. Dar buna tinkliukas pradega viduje, ant kurio kuras lasa.

virme

#263
Citatavirme parašė:
Pradėsiu nuo žvakes. Išsukti ją neišėmus autonomkės beveik neįmanoma, na galbūt yra koks mistinis būdas bet aš jo nežinau. Ir įtarimas man nekrinta ant jos, nes jeigu pečius  pasikuria tai dirba (girdisi toks specifinis ūžimas). Taigi nuo pradžių. Įjungus pirmiausiai turi pasigirsti eberio ventiliatoriaus ūžimas ir po kelių sekundžių jis turi nutilti. Bet dažniausiai to nebūna. Įsijungia tik antifrizo siurblys ir salono ventiliatorius. Dar palaukus maždaug minutę pasigirsta kuro siurblio taksėjimas, bet kadangi eberio ventiliatorius stovi, po kelių sek. nustoja. Tuo pačiu iš pačio pečiuko (ne pro duslintuvą) pasirodo lengvas saliarka smirdintis dūmelis. Po to daugiau niekas nevyksta. Pajunginėjus įjngimo mygtuką kelis kartus (įjungi- ventiliatoriaus eberio nesigirdi- išjungi.Ir taip kelis kartus) ventiliatorius pasileidžia, maždaug po minutės, gal kiek greičiau, pasigirsta siurblio caksėjimas, eberis pasikuria nes pasigirsta toks lietlempės garsas ir užkaista išmetimo vamzdelis, tačiau po kokio 15-20 jos darbo nustoja klaksėti kuro siurblys, degimo garsas po truputį nuslobsta, prasideda prapūtimas. Kartais veikia nors ir valandą, bet tik kartais. Duslintuvas išvestas atskirai, pasikūrus pradžioje pasimato lengvas dūmelis, kai veikia dūmų nesimato tik kvapas deganios salerkos, užgęsus irgi parodo lengvą dūmelį. Dar vienas pastebėjimas, papūtus į oro paėmimo žarną, oras gan laivai išeina kažkur pro patį eberį (girdisi sniokštimas). Ar taip gali būt, turėtų išeiti per duslintuvą. Kyla įtarimas kad kažkas negerai su oro padavimu, arba ventiliatorius kertasi ir nepadaro reikiamo oro srauto, arba tas oras išeina dėl nesandarumų ne ten kur reikia. Reikės turbūt lupti lauk,patikrinti žvakę, gal reikia paprasčiausiai jį išvalyti. Na rodos suprantamai parašiau.
bemsai, gal ką gali patarti pagal tokius simptomus.

Bemsas

Ijungus Eberi jis daro diagnostika, prasuka ventiliatoriu patikrina zvake ir t.t. Kiek supratau, pas tave stovi D5WZ su papildomai pastatyta pompa. As bandyciau pirma ji paleisti privesrsinai, padavus +12V i dar 2 laidus (generatorius ir T davyklis). T.y reikia sujungti 3 laidus, tada sistema priverstinai turi pasileisti. Dar galiu pasakyti, kad buna ventiliatorius stringa, tada irgi nepasileis sistema.
Nezinau, kaip jis sumontuotas pas tave, bet dazniausiai kad prieiti prie zvakes, jo nereikia nuimineti. ten atsuki varztus ir nuimi dangti tiesiog.

egariukas1

Citatavirme parašė:
Citatabemsas parašė:
D5WZ - ne autonominis sildytuvas. Jis neturi vandens pompos ir veikia tik ant uzkurto motoro. Yra dar 1 salyga - lauke turi buti maziau, nei +5 laipsniai, kitaip jis nepasileis. Jo paskirtis- greiciau susildyti tosola.

Tikrai  galima paleisti ir be masinos, reikia 3 laidus sujungti ir paduoti +12V. Aisku jis issijungs iskart, nes tie 200ml vandens uzverda labai greitai ir automatiskai issijungia.
Pilnai su tavim sutinku, bet jis be labai didelių investicijų lengvai yra perdaromas į autonominį, kas ir padaryta pas mane. Yra įdėtas taimeris, kuris įjungia eberį nustatytu laiku, įstatyta papildoma vandens pompa kuri varinėja antifrizą mažuoju aušinimo sistemos ratu kai neužvestas variklis, salono ventiliatoriaus valdymas kai įsijungia autonomkė, nes kartu su varikliu yra šildomas ir salonas tai yra šildomas mažasis aušinimo sistemos ratas. Beje ta pati bėda buvo eberiui jau pavasarį kai dar rytais būdavo minusine temperatūra. Dabar irgi lygiai tas pats.
Ar pats perdarinejai ar su tokia pirkai masina?Butu nepakeiciamas dalykelis ziema:pKazi kiek kainuotu perdaryt?

Bemsas

Citataegariukas1 parašė:

Ar pats perdarinejai ar su tokia pirkai masina?Butu nepakeiciamas dalykelis ziema:pKazi kiek kainuotu perdaryt?


Perdaryti kanuoja pompa ~70lt ir tameriukas pagal fantazija. As buvau pritaikes 220v taimeri su daug programuojamu funkciju. Jis galejo ijungti peciu kiekviena ryta ir vakara darbo dienomis ir t.t

ketvirtasis

Citatabemsas parašė:
Perdaryti kanuoja pompa ~70lt ir tameriukas pagal fantazija. As buvau pritaikes 220v taimeri su daug programuojamu funkciju. Jis galejo ijungti peciu kiekviena ryta ir vakara darbo dienomis ir t.t
Taimeris kaip ir geras daiktas, bet pats principas netinka. Pvz.: kekvieną rytą jis suveikinės (jei nepakeisi nustatymų), kartais vakare nesinori iš naujo nustatinėti naujų parametrų. Ir pagrindinė priežastis, nežinia kada tau prireiks važiuoti. Geriauia distancinis, na kad ir tokis
http://www.bkgrupe.lt/lt/catalog/view/?id=489
Pas rusus forumuose skaičiau, kad "autonomkę" reikia kurti nepertankaiusiai tik tuo atveju kai kelionė nusimato ilga, akumas sodinamas.  Pakaitinimo žvakė jama nemažai (tik laikinai) poto siurbliukas, oro padavimo turbina ir kuro pompa, o daugiausia energijos atima salono ventiliatorius.

spyglys


O gal kas turit pardavimui kokia paprasta autonomke, tinkancia Corolla Verso II 2,2 100kw, uztenka ir paprastesnio varianto, kad veiktu uzvedus varikli.

Bemsas

#269
Paprasti preheatoriai stovi OPEL DTI motorose. Srote preheaterio kaina pilno komplekto (pecius + kuri siurblys) apie 300lt buvo. Dar ju skirtumas yra pagal galinguma. D3WZ - 3KW, D5Wz -5Kw. Dar galima isimti is kokio Sharan, Galaxy Alhambra TDI, Ten stovi 5kw, bet siurbiai kuro buna supuve. Suvartojimas autonomkes nedidelis per valanda apie 0.1L kuro ir 21w elektros (faktiskai kaip degantis 1 STOP lempute gale.) Perdarinejau OPEL i autonomke, tai klimato kontroles bloke yra paruosimas Webastai, tad ventiliatorius pradeda suktis, kai tosolas gerokai pasyla. Toyotos tokios galimybes nera lyygtais.