Meta melyna duma*

Pradėjo noshell, Spalis 29, 2009, 09:29:39 AM

« ankstesnis - sekantis »

Henris

Va net nezinau ar LT kur nors isvis atlieka leak down testus, jei kazkur yra tai super nuvarai prasiputi viska ir zinai, ar tarpine kaiura ar dar koks shudelekas, o kai prasideda tokie ieskojimai su skyssciu ar oro praputimais kazkur tai vienas vargas.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

wikcia

TO NOSHELL:
pirma karta, kai keiciau tepalus pyliau kiek dokumentacija reikalauja - buvo ryskus pereboras. dabar po keliu keitimu teko issiaiskint, kad telpa apie 5.1L (kai tiek ipilu rodo kazkur apie viduri matuokles). nezinau kaip pas kitus.( 2001 d4d):)

noshell

To Wikcia:

Dekum, pagaliau aisku kiek versti :) alyvos i zidini. Klausimas dar Wikcia - kokios pasekmes buvo perpylimo?

wikcia

to Noshell:

 jokiu pasekmiu nebuvo, atsukau propke ir ispyliau pertekliu:)

kaktusas

Man kai keisdavo 6 litras  supildavo, bent jau taip rašė sąskaitoj :)

noshell

so, padariau diagnostika - kaip ir buvo tiketasi, oro kiekio matuokle tada kai buvo atjungta veikiant motorui, zodziu be jos daugiau nieko, nebet tas kuris atliko diagnostika turejo neteisinga kompa, nors kiek zinau, kruva litu padejo ir daugumai masinu diagnostika atlieka, chipina ir t.t.
Grizau garazan ir pagal jusu patarimus landzioti po vamzdynus - interkuleris nekiaurias, bent jau slegis susidaro - dariau pusdamas uzspaudus viena is dvieju angu.
Tepalai nuo intercoolerio iki turbinos ir kitoje zarnoje minimaliai, tiesiog vienoje yra, bent koks geras arbatinis sauktas, kitoje tik sudreke nuo tepalo.
Surinkau viska. Kuriu. Apsukos leidziasi virs 3000 aps. Biski pasyla, vel keliu apsikas, leidzia virs 4000. Maniau vaziuosiu banyti, dar pergazuoju ir prasideda. Pradeda riboti iki 4200 kartais iki 3900 aps. Zodziu sudai liko. What to do? :|
Dar pries girzdamas i garza, visiskai issikvepe variklis, uzkuriu ir geriausiu atveju leidzia iki 2000 aps pakelti ir vaziuoti, kai vaziuoju, visiskai galia kazkur dingsta ir uzgesta netgi. Tai zodziu dziaugiuosi kad davaziavau iki garazo. Jau pradeda biesinti ir ziauriai.
Liko dabar keli variantai - EGR daviklis, kuro slegio (mazai tiketina) daviklis, pats kuro siurblys (bet tai neleistu saltam gazuoti ir siaip dirbti, nors), elektronine oro sklende (labiau tiketina kad ji kertasi, nes per nezinojima ten ta spirale biski pasukiojau, nes maniau jog vis dar mechaninis gazas) kuri gali nepateikti tam tikro kiekio oro.
Tad toyota gerbejai, o gal netgi jei skaito ir toyota meistriukai - zodis jumi :)

NNZ

jojo būt gerai, kad kas pasisakytų, nes pas mane ta bėda buvo, kaip atėjo taip ir išėjo nieko nesupratau, bet jei vėl ateis tai bent jau žinočiau ką daryti jei nepraeis.
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

noshell

#22
dar taip pamasciau, nuo ko gali kristi galia auto, kas tai reguliuoja, nes kaip minejau, vakar po diagnostikos, vos davaziavau iki garazo, jau netgi iki 1500 apsuku leido sukelti ir netgi uzgesdavo. Visai susinervijau tadom, tad kaip manote - vezti i toyota servisa ir kruva lituku ismesti, ar da kazka burtininkauti ;)

Skaitau, kad galia kristi gali del uzsikisusiu filtru, bet pas mane kiek suprantu yra kuro, oro ir tepalo filtras, koks dar gali but arba bent jau nuo kurio priklausytu galio paradimas.

noshell

So, ir del ko gi tas variklis netraukia ir panasiai, o gal netgi ir melynas dumas eina.
Pradzioj viskas nuo pradziu. Pradejo nebetraukti net ir salta, kaip ir mineta, kad kaip nebepaduotu kuro ar kazka panasaus. Rusu forumuose atradom kad tipo yra kuro siurblio temperaturos daviklis kuris yra pridengtas tokia izoliacija porolonine, a kai ketem visus dirzus atradom toki suplysusi ir nukrito, tad nesuratom is kur, tad ir kaip siuskliu dezej palikom. O forume raso, kad tai turi buti, nes tipo duoda neteisingus signalus jei pasyla ir panasiai, tad idejo - 0 rezultatas.
Nu tada aisku pradejom ieskoti ir siurblio ir daviklio temperaturinio ir t.t. suzinojau, ka ir toyotos atstovybe ji parduoda bet kompelte su siurbliu kitaip niekaip (vot tebe i toyota) uz 800 lt padeveta (restauruota). Nu zodziu, sakau tai gal bake siurbliukas yra ir jis uzsikises, bet kaip pasirodo, jokio siurbliuko bake nera. Tada ukiskai padarem - numovem zarna nuo filtro ir gerais plauciais paputem (gi nerukom  pradzioj ejo sunkiai, paskui lyg ir lengviau praejo eiti. Uzmovem, rezultatas - RABOTAJET. Vakar isardem baka, a ten toks tinklelis yra ant zarnos galo kur pasiurbia kura - visas rudas, apejas ziauriom nuosedom, o bake plaukioje dugne tokios kaip pastovejusiame dyzelyje susidariusi sunkioji medziaga (ne parafinas, bet ir nezinau kaip vadinasi), tad issiurbem visa kura, isvalem, svaru atgal, kolkas tik dar 20 km ir rieda - pfiu pfiu. Tikiuos nesamoniu daugiau nebebus.
Tad tokia istorija apie netraukima ir kaip sako pasakos mintis tokia - pradek nuo paprastu dalyku - elektronika arba dirba arba ne.

Dar klausimas - tai kaip ipilti teisinga kieki tepala, nes matuokle - D4D didziausias brokas. Sekmes visiems :)

NNZ

supili 5ltr. tada daug patarčiau daug nevažiuoti ir tada iš ryto pasimatuoji, ryte jau gerai matosi ir nusistovėję yra lygis tik pastatyk mašiną lygiai ir matysi kiek reikia dapilt
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

kubilas

I mano motora D 4 D O1  5,7 litro. cia su tusciu filtru.