Del duminimo*

Pradėjo Begas, Liepa 02, 2008, 09:07:33 AM

« ankstesnis - sekantis »

kaktusas

CitataNNZ parašė:
nuo aptarnavimo iki aptarnavimo tai nežinau  nei vienos mašinos(dėvėtos) kuriai užtenka tepalų

Būna būna, nepasakok čia ;)

Minju

Aš su savo Avensiu D4D keičiu tepalus kas 15k,nuvažiavau jau 56k km papildyti tepalo nė karto nereikėjo... galima būtų džiaugtis ,bet gamintojas rašo,kad tepalą turi po truputį valgyti .... ir dyzeliniame variklyje jo "suvalgymą" kompensuoja kuras ,patekęs į tepalą.. Gal kas pasidomėjote ar iš tikro taip būna?

modeliuka

geriau jau, kad kuras į tepalus nepatektų. o tai paskui gali blogai baigtis, kai pradės kuras skiesti tepalus. apturėjau tokį "malonumą".
gerai, kad laiku pastebėjau.
Modeliuka

Vasaris

Buna, kad leidzia per nesandaru kuro siurbli. Uztat geriau vazinetam auto dazniau keisti tepala.

Henris

Prikelsiu duminimo tema. Siandien ejau tech apziura, kadangi apziuretojas neisikirto, kad tikrina dyzeli neliepa pakelt apsuku iki 3000rpm, tai pamatavo ant laisvu ir kompas ismete 6proc duminguma (leistina norma 66proc), tai pagalvojau, ar kartais ne per daug kaip ant laisvu, o jei dar buciau uzkeles apsukas?? Ka manot apie si reiskini, ar purkstukai pas mane myza jau ar sis procentas normalus kaip D4D varikliui, kokie pas jus rezultatai puikuojasi ant tech apziuros lapo?
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019