Noriu pirkti Aurį, reikia patarimo

Pradėjo Adas123, Balandis 22, 2015, 22:58:33 PM

« ankstesnis - sekantis »

eceris

o kodėl sakot, kad benziną geriau apsimoka nei dyzelinį, jei mažiau nei 10k per metus važiuoja? čia ta taisyklė galioja, jei perkama nauja auto iš salono - dyzelinis brangesnis. jei perkama jau važinėta auto, dyzelinu varoma pigesnė gerokai. dabar madinga tapo pirkti benza - ir tokių kainos "pagerintos" tapę. dyzelis, jei rida proto ribose, gan patikimas variklis ilgam....
   kažkodėl dyzelio neteko remontuoti dar, todėl ir bandau taip sakyti :). benzo remontas-nors pirkau iš dalinai pažįstamo su "tikra" 132k rida(dūmino, bet vožtuvų gumytes pakeisi ir važiuosi ilgai) kainavo tik 3000 litų. remontavo nuo iki - tik velenas kad liko nešlifuotas.
   

Henris

todel, kad dyzelio eksploatacija brangesne (kad ir elementarys tepalu keitimas). Po kapotu daugiau gendanciu mazgu (turbina, dpf, purkstukai, smagratis dvimasis). Juolab dyzelino ir benzino kainu skirtumai dabar nebera tokie drastiski. Jei vazineji mieste pagrinde ir trumpais atstumais, tai dyzelio valgys tiek pat kiek benzino. Ypac ziema, dyzelis ilgai syla iki darbines temp.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

eceris

na taip, čia argumentai rimti-jei tą dyzelį tenka remontuoti. bet gali ir netekti remontuoti, tada dyzeliukas vieni privalumai gaunasi :). bet, žinoma, priklauso kiek ir kur važinės juo.

Henris

neremontuosi dyzeliuko pirmus 5-7 metus nuo 0km. Aisku nuo ridos dar priklauso. Pirmoausia, kas pasiduoda is brangesniu dyzelio mazgu, tai dpf filtras, po to jei mechanika dvimasis smagratis, po to eina turbo ir purkstuku eile. + dar nuo liepos prisideda dyzeliam ekologijos mokestis. Dyzelyje matau realiai tik viena privaluma, didesnis sukimo momentas nei benzino. Na ir jei prisuki daugiau km uzmiestyje. Siaip ypac jei kokiam Vilniuj maltis su dyzeliu D4D dar ir nekomplektuojamas su automatine deze, tai nematau visiskai pliusu. As tai isvis nesuprantu, kam gamintojui reikejo deti dyzelius i Yaris ar Auris, tai yra miesto auto. Nu Smart'as dyzelinis tai cia isvis pasityciojimas :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

balticam

Citata iš: Henris Įrašytas Gegužė 03, 2020, 22:35:06 PM
...Nu Smart'as dyzelinis tai cia isvis pasityciojimas :)

Mano draugelis Briuselyje su tokiu Smart CDI 41PS "pasityciojimu" vazinejasi ir man teko, kai sveciavausi praeitais metais. Jokiu minusu nemaciau, kuro sunaudojimas Briuselyje - 3,11l/100km. Tik hibridas gal pasiektu toki suvartojima ir tai labai abejoju...o pie benza net nekalbu, minimum 6l/100km.

LM

 Reikia kelių atskirų mašinų : miestui, užmiesčiui ir bekelei  :goodboy: :think: vat tada bus išnaudojami visi privalumai pagal paskirtį. Nėra universalių variantų , kad tenkintų visus poreikus vienas auto.
Virtuvinis kombainas daug visko gal9i daryti tik nieko gerai neatliks   :goodboy:  :-]

eceris

#321

  galima remontų priburti daug, tik ar jie bus...
  aš skaičiuoju kitaip. tarkim perkant aurį prieš pora mėn buvo dilema - imti iš salono, ar važinėtą pirkti. kadangi visos sumos neturėjau, imti lizingą (planavu 3 metus lizinguot) ir mokėti kasko kasmet po 450 !! !! ar aš remontuodamas(su 82k rida) važinėtą auto sudėsiu remontui tiek į metus? nemanau... nes turiu dar du auto su 330k ir 200k rida - nėra ką remontuoti, apart einamųjų detalių...
  ekologinis mokestis dar neaiškus, juolab jei emisija mažiau 130 - ar jis bus aplamai, o jei bus, jis bus ir benzinui.

Henris

#322
as tai pirkau pirma karta is salono ir norejau benzino, kadangi ridos nedideles, bet pasitaike geras variantas hibrido su gera nuolaida, tai net nesvarsciau. Naudotos nebenorejau, nes turejau Avensi D4D, teko keisti sankaba su smagraciu, turbina jau buvo pradejus po truputi valgyt tepala, dvieju purkstuku kompensacijos jau didokos buvo, bet isvengiau siu remontu nes sudauziau ta avensi magistralej. Su kasko ismoka ir likusios masinos atidavimu i aikstele dalimis, man isejo geresne suma, nei as ja buciau pardavinejes nedauzta :)
Reikejo greit kitos masinos, pasiemiau honda crv amerikona 2.4 benza. Variklis dirba kaip bite, tik kad rydavo mieste 15l benzo arba 19 duju :) Bet ne tame beda, apie sanaudas zinojau, bet reikejo pasikeist atraminius guolius. Pagal katalogus uzsakyti europiniai nelaike ne savaites, menesi vazinejau po srotus, kad rasti amerikoniskus naudotus atraminius su visom lekstem. Po situ bajeriu, supratau, ksd as per ta vazinejimo po autodaliu parduotuves ir lankymusi reguliariai servisuose, galeciau geriau uzdirbti daugiau ir leisti tuos pinigus auto lizingui, bet i servisa uzsukti du kartus per metus: kai tech aptarnavimas ir padangu keitimas. As nenoriu nieko trolinti del naudotu auto pirkimo, kiekvienas naudotos pirkimas yra didele loterija. Gali painti ir labai gera ir ne cento nekist i ja, bet gali toki lavona prigriebt, kad teks ikisti dar tiek pat kiek pati masina kainavo :)
Kas liecia dyzelius, kadangi ieskoma naudoto, as tik surasoau pastebejimus, kur dyzeliai turi brangesniu ir didesne tikimybe sugesti mazgu, bet tai nereiskia, kad jie suges. Bet pas dyzelius vistiek islieka didesne rizika investuoti daugiau per remontus, tai turi ivertinti ar vaziuosi bent po 20k km i metus ir bent puse to kilometrazo turetu buti uzmiestis, tada imi dyzeli.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

frostas

Citata iš: Henris.Įrašytas: Gegužės 04, 2020, 17:23:38 pm servisa uzsukti du kartus per metus: kai tech aptarnavimas ir padangu keitimas.
pritariu 100%

eceris

#324
Citata iš: frostas Įrašytas Gegužė 05, 2020, 16:39:41 PM
pritariu 100%
aš pritariu sau 100% irgi - ratus keičiu pats, tepalus irgi. namuose tam salygas turiu :) . netgi antikorozini pasidariau namuose auriukui. kainavo 50 eu :) .
seniau, kai dirbau dviejuose darbuose, varydavau į servisus. dabar-parą atidirbu ir turiu 3 ar 4 išeigines. ką veikt - tai ir susigalvoju namuose pats darytis :)

LM

Citata iš: Henris Įrašytas Gegužė 04, 2020, 17:23:38 PM
as tai pirkau pirma karta is salono ir norejau benzino, kadangi ridos nedideles, bet pasitaike geras variantas hibrido su gera nuolaida, tai net nesvarsciau. Naudotos nebenorejau, nes turejau Avensi D4D, teko keisti sankaba su smagraciu, turbina jau buvo pradejus po truputi valgyt tepala, dvieju purkstuku kompensacijos jau didokos buvo, bet isvengiau siu remontu nes sudauziau ta avensi magistralej. Su kasko ismoka ir likusios masinos atidavimu i aikstele dalimis, man isejo geresne suma, nei as ja buciau pardavinejes nedauzta :)
Reikejo greit kitos masinos, pasiemiau honda crv amerikona 2.4 benza. Variklis dirba kaip bite, tik kad rydavo mieste 15l benzo arba 19 duju :) Bet ne tame beda, apie sanaudas zinojau, bet reikejo pasikeist atraminius guolius. Pagal katalogus uzsakyti europiniai nelaike ne savaites, menesi vazinejau po srotus, kad rasti amerikoniskus naudotus atraminius su visom lekstem. Po situ bajeriu, supratau, ksd as per ta vazinejimo po autodaliu parduotuves ir lankymusi reguliariai servisuose, galeciau geriau uzdirbti daugiau ir leisti tuos pinigus auto lizingui, bet i servisa uzsukti du kartus per metus: kai tech aptarnavimas ir padangu keitimas. As nenoriu nieko trolinti del naudotu auto pirkimo, kiekvienas naudotos pirkimas yra didele loterija. Gali painti ir labai gera ir ne cento nekist i ja, bet gali toki lavona prigriebt, kad teks ikisti dar tiek pat kiek pati masina kainavo :)
Kas liecia dyzelius, kadangi ieskoma naudoto, as tik surasoau pastebejimus, kur dyzeliai turi brangesniu ir didesne tikimybe sugesti mazgu, bet tai nereiskia, kad jie suges. Bet pas dyzelius vistiek islieka didesne rizika investuoti daugiau per remontus, tai turi ivertinti ar vaziuosi bent po 20k km i metus ir bent puse to kilometrazo turetu buti uzmiestis, tada imi dyzeli.
Henri, žlugdai servisų verslą  :-{ :D jeigu visi taip darys tai visiškos ŠAKĖS  :goodboy:
Bet deja mūsų skurdas savotiškas verslo generatorius, perkam senas nujotas auto ir visi turim ką veikti, remontuoti, pirkti detales, plauti, pilti kurą ir mokėti baudas už greičio viršijimą !
Taip kad pirkim naudotas auto! :goodboy: :-]

Henris

Vistiek autoparkas po truputi jauneja. Kuo naujesne auto ir ypac jei nuvaziuota su pirmu seimininku bus apie 200k km tai tikrai nebus verta tokios pirkti antrinej rinkoj. Taigi del vis aukstesniu euro standartu pvz ziedu grupes gaminamos vis is greiciau susidevinciu medziagu, na nebent nori pats persirinkti varikli ir dar vaziuot tiek pat. Bet cia tik variklis, o kur kiti mazgai dedami irgi tarnavimui ii 150 ar 200k km. Tai neisviangiama. Nemanau, kad visi uzsimarinuos su auto iki 2010m gamybos ir vazines dar 20 metu. Cia yra tas pats kaip siais laikais naudotis nokia 3310 :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

gintarsen

O tai Aurio hibride 73kw stovi toks pat agregatas kaip ir Priuse?

Henris

Auris hibride 73kw benzinas 1.8 + elektra 30kw.
Prius 4os kartos tokia pati pavara man rodos.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

gintarsen

Reiskia gan patikimas turetu buti.O del automato tepalu keitimo?Daleiskim rida 150000 km.