Oras atsukus tepalų kurką

Pradėjo t0mas, Birželis 20, 2015, 16:44:35 PM

« ankstesnis - sekantis »

egariukas1

Kai intercooleris uzkimstas,arba prakiures,dumina juodai.Melynas dumas del myzciojancio purkstuko gali but.Nors jei degina tepala turi melsva mest.Turbinos asele gali turet llaisvima i sonus,isilginio neturi buti jokio klibejimo.Jei kiba isilgai tampant sparnuote-reiketu susirupinti nes jei privarys to tepalo daugiau i kolektoriu laukia raznosas.Tepalo kamstis kazkiek kliba,bet pergazavus prilimpa.

NNZ

Pasikeiskit tarpines po purkstukais tarpines.
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

egariukas1

Gali ir tos sukelt duminguma,bet dazniausiai saltam varikliui pasireiskia,ir atsukus tepalo kamsti girdisi kliurkimas

t0mas

#18
Tai manau rytoj reikėtų išsiimt tą interkūlerį ir prasivalyt. Tik klausimas, ar reikia nuimt priekinį bamperį, kad išeitų išsiimt jį? Ar užtenka posparnį atsisukt tik?
Dar kartelį paklausiu, kaip jį valyt? :)
Beje, toks durnesnis klausimas papildomai: būtų įmanoma parvažiuoti 13km be interkūlerio, iš bėdos, nepakenkiant mašinai?

dtinas

jei važiuosi be interkūlerio, mašina "įsijungs" į avarinį rėžimą. Gal ir nieko nenutiks.. Bet bus daug... daug juodų dūmų :D
gal geriau neeksperimentuok.

Bemsas

Galima be problemu pravazioti tuos 13km, tik reikia abi zarnas sujungti.

RDeEsser

#21
Citata iš: t0mas Įrašytas Birželis 23, 2015, 15:27:29 PM
Tai manau rytoj reikėtų išsiimt tą interkūlerį ir prasivalyt. Tik klausimas, ar reikia nuimt priekinį bamperį, kad išeitų išsiimt jį? Ar užtenka posparnį atsisukt tik?
Dar kartelį paklausiu, kaip jį valyt? :)
Beje, toks durnesnis klausimas papildomai: būtų įmanoma parvažiuoti 13km be interkūlerio, iš bėdos, nepakenkiant mašinai?
Neperseniausiai ėmiau lauk pas save intercoolerį,bet neprisimenu ar būtina nuimti buferį,aš buferį ir taip buvau nuėmęs nes šiek tiek jį norėjau padailinti.Pradžiai nusiimk apatinę apsauga,ratą ir posparnį su grotelėm.Tada matysi ar reikia imti buferį.Pats intercooleris su dviem varžtais berod prisisuka (palik ausis ant radiatoriaus,atsuk tik nuo rėmo,mažiau bėdų turėsi),dar su dviem varžtais prisisuka plastmasinė "gerklė" prie paties radiatoriaus.Šiaip vidaus išplovimui nemaišo,bet jei norėsi pravalyti ir išorę teks nuimti.Ten atsargiai,gali nusukt varžtus,turi juos sukt laaabai atsargiai pirmyn atgal ir t.t. sukiodamas ;) taip kaip jie bus gerokai įpuvę į aliuminį radiko korpusą,bet atsukti įmanoma.
Plauk su benzinu,tiesiog įpili į vidų ir teleškuoji kol nusibos,ir taip kelis kartus :D
Dar beje prisiminiau kad neprošal būtų pasitikrint radiatoriaus sandarumą.Tam paprasčiausiai užglušink abi angas,ir šalia vienos angos pamatysi ploną vamzdelį,ant jo užmauni šlangutę ir puti su burna orą į vidų panardinęs radiatorių į bačką su vandeniu.Jei neburbuliuoja - jėga,radikas sveikas,jei burbuliuoja - nieko gero,bet čia jau kita tema.
E

t0mas

Buvau išsiėmęs. Kas imsit, tai žinokit, kad priekinį bamperį reikia nuimti. Ir šiaip žinokit užtruksit, nes plastmases (apsaugas) visas nusilupt reikės :)
Išsiėmiau radiką ir pamačiau, kad nelabai ką ten ir bepadarysi (gaila nenufotkinau). Turėjau tik žibalo, tad vidų nevaliau, valiau išorę. Šiek tiek nugrandžiau pagrindinius purvus, bet radiatorius jau labai silpnas ir daug grandyt jo negalima, nes pradeda trupėt sparneliai. Tepalo nebuvo labai daug, iš radiatoriaus nė lašelis nebėgo (priešingai nei pvz audinės 1.9tdi interkuleriai, bėga balutėm iš jų...). Realiai bereikalo viską ardžiau nes nelabai ką galėjau padaryt :)

arunaskeras

Manau kad vidu ir reikia valyti o ne isore, nes ten buna suodziu.
Geras patarimas niekada nebūna pavėluotas. B.Džonsonas
Corolla verso 2009 2,2 l 100 kw
Ford Fiesta 2011  1,4 CDTI

egariukas1

Isores nera ten ka valyt,vidu reikia.Bet jei niekas nevarva,tiketina,kad jis svarus.Ne tdi buna pilni tepalu,o tdi su damustom turbinom

Mari1us

Aš turiu klausimą: pas viskas lygiai taip pat, bet yra toks labai nemalonus ausiai garsas atsukus kurką, tarsi koks metalas trintūsi kur ar koks vakumas ir jis yra žymiai retesnis nei variklio apsukos. Meta šiek tiek mėlyną dūmą. Kurkos nenupučia, viskas lygiai taip pat kaip pateiktam klipe, tik sakau, yra čaižus retas garsas, kuris yra tikrai triūkšmingas. Užsukus kurkos jo nelieka. Variklis nesipūrto, važiuoja puikiai, traukia idealiai, bet meta mėlyną dumą bėgėjantis (ypač užspaudus dugną). Tai klausimas būtų, ar čia garantuotas žiedo skilimas? Ar negali būt kas paprastesnio?

Rolas1

Gali ir voztuvo gumeles jau suketejusios buti

Mari1us

O gal galit patart kur Vilniuj nuvaryt pažiūrėt/patvarkyt? nenoriu į kreivas rankas papult.

NNZ

Antanas 868497038, Vova 868611086. Buve tokvilos superiniai meistra.
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

Maarriiuus

#29
Citata iš: Mari1us Įrašytas Rugsėjis 17, 2015, 21:51:25 PM
Aš turiu klausimą: pas viskas lygiai taip pat, bet yra toks labai nemalonus ausiai garsas atsukus kurką, tarsi koks metalas trintūsi kur ar koks vakumas ir jis yra žymiai retesnis nei variklio apsukos. Meta šiek tiek mėlyną dūmą. Kurkos nenupučia, viskas lygiai taip pat kaip pateiktam klipe, tik sakau, yra čaižus retas garsas, kuris yra tikrai triūkšmingas. Užsukus kurkos jo nelieka. Variklis nesipūrto, važiuoja puikiai, traukia idealiai, bet meta mėlyną dumą bėgėjantis (ypač užspaudus dugną). Tai klausimas būtų, ar čia garantuotas žiedo skilimas? Ar negali būt kas paprastesnio?
Jei trauka nepakito - tai ne žiedai. Kai žiedai nueina, tai jaučiasi galios praradimas. Šiuo atveju labiausiai panašu į turbiną, tik klausimas iš kur tas garsas atsirado... Gal tai kita problema?
O šiaip kalbant apie tepalų deginimą, tai dažniausios bėdos: leidžia turbina (užtenka nusisukti oro šlangą ir paklibinti sparnuotę. Jei bent kiek klibą, tai kaip ir ragas), vožtuvų gumelės (bet jos staigian nepareina, kietėja palaipsniui. Jei vožtuvų gumelės sukietėjusios - turėtų mesti dūmą vos užvedus mašiną), pradegęs stumoklis (būna ir tokių variantų). Dar gali  būti purkštukų šaibos...