Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*

Pradėjo mind, Lapkritis 25, 2009, 08:46:48 AM

« ankstesnis - sekantis »

Dar746

Citatagsk parašė:
kiniška. paprastai traukių ir panašių detalių gamyboje nenaudojami super duper lydiniai. didelio skirtumo tarp kiniškos ir senos "originalios" beveik niekinis. be to, ta pati Toyota gaminasi subrangos principu greičiausia toje pačioje Kinijoje (antraip mašinos išbrangtų iki absurdo). taip, kokybės kontrolė GAL didesnė, bet tik tiek. be to, iš šroto tu irgi nežinai kokią nusipirksi. gali būti lygiai tokia pati "originali" kai Aleksoto turguje.

Pritariu, kad kalbant apie traukes nera didelio skirtumo nauja ar is lauzyno.
O del taupymo tai kiekvienas savaip supranta - jei jau toks poziuris, kad nepritaupysi tai reikia pirkti masina nauja is salono (yra lizingai, dirbanciam nupirkt ner problemos), ir ja remontuoti atstovybese.
As pasirinkau ne nauja masina ir manau, kad 2001 m. avensiu keisti traukes toyota atstovybeje nera butina, tokius darbus sekmingai gali padaryti ir kitur.
Toyota Avensis '01 m. 1.8 VVT-i +LPG
Toyota Corolla Verso '06 m. 2.0 D4D

Aurimas

Dar746 paklausdamas kaip trauke gali nusibaigt pasisakiai jog nieko neismanai..

Traukems tenka lb didelis kruvis, jos juk juda, dazniausiai issimaskatuoja, buna,kad net taip nusidevi jog restauruot net nebeimanoma,jau iskranta is lizdo savo patraukius stipriau.

Reikia pirkt nauja originalia o ne nauja uz 50lt
Kazkas cia jau buvo minejas,jog oem tai tik tavo auto pagaminta detale.
O jei ja gamina kinijoje, japonijoje,britanijoje ar dar kur, neturi reiksmes, nes gaminamos pagal standartus, kitaip nebutu oem.

Laisvidas

#17
Avensiaus vaziuokle orginale sudaro Lemforder pakabos detales.

Trauke is koloneles laiko apie 120-150tukst. km o selenblokai apie 200tukst.km sarnyrai irgi laiko apie 200tukst.km.Ir neisradinekit dviraciu dekit Lemforder dalis.Ir vaziuosit.

Dar746

CitataAurimas parašė:
Dar746 paklausdamas kaip trauke gali nusibaigt pasisakiai jog nieko neismanai..

Traukems tenka lb didelis kruvis, jos juk juda, dazniausiai issimaskatuoja, buna,kad net taip nusidevi jog restauruot net nebeimanoma,jau iskranta is lizdo savo patraukius stipriau.

Reikia pirkt nauja originalia o ne nauja uz 50lt
Kazkas cia jau buvo minejas,jog oem tai tik tavo auto pagaminta detale.
O jei ja gamina kinijoje, japonijoje,britanijoje ar dar kur, neturi reiksmes, nes gaminamos pagal standartus, kitaip nebutu oem.

Kotai neteko girdeti, kad galiniu ratu traukes Avensiui issimaltu ar kitaip nusibaigtu.
Be tokiu atveju traukes is sroto jau atlaike 50 tukst., tikiuosi, kad laikys ir toliau.
Toyota Avensis '01 m. 1.8 VVT-i +LPG
Toyota Corolla Verso '06 m. 2.0 D4D

Aurimas

Tai dazniau patikrink, neuztenka viena paziuret ir sakyt oj geras. Nors ir menkiausias laisvumas, jau reiskia kad laikas keisti.

O del sroto, tai zn jei tu manai, kad 80 uz trauke is sroto verta paklot, tai jau tavo reikalas,bet geriau tada dvigubai sumoket ir nusipirkt originale.

Dar746

#20
Masina priziurima ir pakaba patikrinama reguliariai.

Jei reikia keisti viena ar dvi traukes, gal ir neapsimoka imti is lauzyno. Mano avensiui reikejo keisti visas tris vieno rato traukes, stebule su visu laikikliu (taip vadinamu "kuloku" ) . Sita visa "komplekta" surasti lauzyne nei parduotuvese (ne maza tikimybe, kad reiketu uzsakineti ir laukti) man paprasciau (taip pat kokiais 500 Lt viskas pigiau kainavo). Cia sprendzia kiekvienas pagal save.
Toyota Avensis '01 m. 1.8 VVT-i +LPG
Toyota Corolla Verso '06 m. 2.0 D4D

Smac

Prisivazinejau ir as vakar. Galvojau sankaba, nes nesijunge nei viena pavara, bet service pakelus masina surado pusasi parejusi. Tokvila 2250, srotas 650.
Nerasykit man asmeniniu pranesimu, jei nenorite laukto po puse metu atsakymo :) Geriau e-mailu :)

mind

#22
CitataFUX parašė:
pas mane kazkas bilda gale, TA sake kad pakaba tvarkinga... Gal amortikas bilda

Prieš naujus metus buvau nuvaręs į TA centrą, patikrinau tik galinę pakabą(20 Lt)- nieko stipriai susidėvėjusio nerado, bet ir bildesio židinio nerado. Nusprendėm, kad bilda amortikai- viršuje įvorės bus išsidėvėję ar kokie ten "velniai". Lauksim šiltesnių orų ir bandysim žiūrėt. :)
Darbas yra tiems, kas nemoka žvejoti. :D

kaktusas

CitataSmac parašė:
Prisivazinejau ir as vakar. Galvojau sankaba, nes nesijunge nei viena pavara, bet service pakelus masina surado pusasi parejusi. Tokvila 2250, srotas 650.
O tai kas liečia pusašį, tai girdisi kokie įspėjamieji garsai ar tiesiog pareina ir tiek?

CitataFUX parašė:
pas mane kazkas bilda gale, TA sake kad pakaba tvarkinga... Gal amortikas bilda

Ir pas mane atsirado kažkoks keistas duslus bildesys, niekaip nesuprantu kame reikalas...

Smac

#24
Citatakaktusas parašė:
CitataSmac parašė:
Prisivazinejau ir as vakar. Galvojau sankaba, nes nesijunge nei viena pavara, bet service pakelus masina surado pusasi parejusi. Tokvila 2250, srotas 650.
O tai kas liečia pusašį, tai girdisi kokie įspėjamieji garsai ar tiesiog pareina ir tiek?

Kad zinok ypatingai nieko, tik vaira iki galo susukus kazkas traskejo kartais, tai stengiausi nesusukinet taip. Galvojau ratas kabina isvis. O gal cia ir ne prie ko...
Siaip kai parejo (bent as manau, kad tai buvo tas momentas, nes susukes vaira biski galu per sniega paspaudziau, kad uznestu), tai dar apie 500m pravaziaves buvau, kol visai sustojo, tada jau aiskiai girdejosi kad kazkas netaip toje puseje. Is pradziu iki namu ~200m, lyg silpnai kazkas bildejo. Tada ryte zmona po aikstele pasisukinejo, nes laukem biski, o kaimynus reikejo praleidineti, tai jau tada girdejome keista garsa, kai i kaire (atrodo) susuka vaira, o kai tik isvaziavom is kiemo, dar ~300m i sustojo isvis. Gazuok kiek nori, begi junk koki nori, nevaziuoja. Galvojau sankaba is pradziu. Tempiant aiskiai jauciasi ir girdisi, net baisu buvo kol tempe, nes ant biski didesnio greicio krate kaip reikia. Is tikruju gal reikejo tralo. Bet jau kaip buvo taip buvo. ~2km iki serviso...
Nerasykit man asmeniniu pranesimu, jei nenorite laukto po puse metu atsakymo :) Geriau e-mailu :)

Smac

Taigi 650+70 darbas = 720 iskeliavo i kasa.

Dar apziurejo, viena trauke is kitos puses parejo ir variklio pagalvele... Gal ryt varysiu vel...

Kaip galvojat ar apsimoka ieskoti is sroto spyruokles priekines ir keisti, paliekant senus amortikus? Per zemos pas mane, noriu standartiniu, kad prieki pakelti. Bet naujus amortikus+spyr, kazkaip ~1000 gaunas. Kol kas nenoriu.
Nerasykit man asmeniniu pranesimu, jei nenorite laukto po puse metu atsakymo :) Geriau e-mailu :)

Smac

#26
Aciu uz atsakymus ir pamastymus. Paemiau senas spyruokles+naujus amortikus. Keista bet is sroto originalios spyruokles vis tik aukstesnes nei tos kurios yra Vilniuje parduotuvese (koki slamsta veza?). Taigi turiu atsarginiu spyruokliu komplekta priekiui po koki 100lt atiduociau (atvazinetos ~1 metus), bet perspeju is karto jos kazkokios per zemos, bent jau man taip buvo, nors viskas pagal kataloga pardoj rinkta. Gal kam is bedos reikes.

O gal cia del to, kad pas mane 2000 m. d4d variklis, bet kebulas dar ne po facelift'o??? Gal ten pakaboje buvo skirtumu kokiu?

Beje dar info apie detales:
variklio pagalvele D4D varikliui: 220Lt, paprastam TD kazkas apie 160.
Nerasykit man asmeniniu pranesimu, jei nenorite laukto po puse metu atsakymo :) Geriau e-mailu :)

aurimasz

D4D pagalves priekine 220lt  galine 420lt dezes berots apie 400 ar pigiau tiksliai neprisimenu. tik galine pakeisti tai darbelis nieko gero traversa paledi zemiau paskui begiu trosa atpalaiduoji ir finale vairo koloneles slangas  tiesa dar gofra atsukt reikia nes isimt tai niekaip nejo.o visos kitos tai tik juokas:)

horn

Nežinau kiek dalių pasikeitė carinos nuo avensio važiuoklės, bet spėčiau ne per daugiausiai. Pats dažniausiai keičiau galinio stabilizatoriaus traukutes, net 3 kartus. Paskutinį kartą prie to pačio keičiau salenblokus ir dar variklio 2 pagalves po 100Lt, kurias perpresavo. Kartu su tepalais ir filtrais apie 600 lt išėjo ir tai vienos didžiausių išlaidų. Prieš metus keičiau visus stabdžius, o prieš  tris metus keičiau sankabą, vandens pompą, dirželius. Visi kiti apsilankymai servise būdavo maži. Važinėju tuoj sueis 4 metai, 80 t km. duobėtais keliais, laukais ir kitais prastais keliais.

cu

jau beveik metai avensiui pas mane, kolkas nieko nekeičiau iš pakabos. važiuoja gerai:D