Didelė variklio vibracija tuščia eiga

Pradėjo rar, Rugsėjis 07, 2015, 13:44:40 PM

« ankstesnis - sekantis »

rar

Sveiki,

Trumpai apie auto: toyota avensis sedanas, 1998m, 2.0 TD, variklis 2C-TE.

Varikliui dirbant tuščia eiga juntama didelė vibracija, einanti per visą saloną, dreba vairas, barška apdaila ir t.t. Pavarų svirtis stovi kaip įbesta, nejuda. Truputį pakėlus apsukas, vibracija dingsta, bet jaučiamas tok periodinis virptelėjimas. Būna kartais, jog kuriasi kiek ilgiau įšilus varikliui, bet nėra taip jog reikia ilgai sterteriu pjauti... per 1-2 sec. užsikuria. Toks jausmas jog žiemą vibracija juntama labiau, gal dėl to jog medžiagos šaltyje kietėja... Turiu kelis pamąstymus šioj vietoj:

1. Variklio pagalvės? (servise pagalves tikrino, sakė jog tvarkingos)

2. Kompresija? Servise patikrino kompresiją, gavosi trijuose cilindruose 25, vienam 27 (man to neprašius daryti, bei neįspėjus prieš atliekant darbus)

3. EGR vožtuvas? Ar gali būti, jeigu taip, bandyčiau nusiimti ir išsivalyti.

4. Blogas degimo kampas? Artimiausiu metu keisiu pagrindinį diržą su visais reikiamais priedais, tad gal tai išspręs problemą?

5. Smagratis? Kiek pamenu šiuose varikliuose buvo  montuojami paprasti, vienos masės smagračiai, tad toje vietoje kaip ir nėra kam gesti...

6. Kuro siurblys į pabaigą?

7. Oras patenkantis iš degalų filtro?

8. Purkštukų bėdos?

9. Purkštuko tarpinė?

10. Oro srauto matuoklė?

Taip pat, ties vakumu matosi tepalo, artimiausiu metu įdėsiu porą foto, gal bus aiškiau...

Balto dūmo nemeta, juodo taip pat, išmetamosios dujos atrodo niekuo neypatingos...

Esmė ta, jog galvoju ar verta dar investuoti ir keisti pagrindinį diržą, ar geriau jau šį auto parduoti, bei pridėjus šiek tiek lėšų įsigyti kitą. Sunku apsispręsti todėl, jog automobilis gerai prižiūrėtas, nesurūdijęs, žiemą praktiškai nevažinėtas, laikytas garaže.... aišku, yra šiokių tokių nuansų, kaip kad atsilupusi durų apdaila iš lauko, ar barkšyelėjimas jungiant antrą pavarą (sinchronizatoriai?) bet visa kita kaip ir normoj. Žodžiu, lauksiu jūsų pamąstymų šia tema

egariukas1

Vien del kompresijos netvarkyciau nieko.Ziema stovejo garaze,nes neuzsivesdavo turbut.25 atmosferos praktiskai  galas varikliui.Gali netgi vibruot del isibarstymo tarp cilindru

robertas1993

Nebutinai kad varikliui galas, gali buti kad galva remontuoti reikia, bet isemus reikia reik apziuret kokia cilindru bukle ir panasiai. Pas mane kompresija irgi prasta buvo, bet auto vaziuoja kuo puikiausiai, kai variklio galva perdaviau meistrui tai sake kaip as apskritai sugebu vaziuot su tokia buklę, tai sutvarkes varikli viskas atsistate, teko variklio galvos voztuvus visus keisti :-)
Auto:
Toyota Yaris
MB E270 W211

rar

#3
Citata iš: egariukas1 Įrašytas Rugsėjis 07, 2015, 17:58:48 PM
Vien del kompresijos netvarkyciau nieko.Ziema stovejo garaze,nes neuzsivesdavo turbut.25 atmosferos praktiskai  galas varikliui.Gali netgi vibruot del isibarstymo tarp cilindru

Kad ne, žiemą stovėjo, nes tai buvo tėvų automobilis, o jie žiemą nevažinėja. Kai atsinaujino, šį egzempliorių perėmiau aš. Kūrėsi praeitą žiemą lengvai, neturėjau problemų. Pagal catalog.auto.ru kompresija nurodoma netgi mažesnė nei mano turimi 25, kiti šaltiniai teigia tą patį ,tad jos kaip ir neturėtų būti maža... Ar aš kažką maišau? http://auto.ru/cars/toyota/avensis/i/group-sedan/mod-15672/

rar

Citata iš: robertas1993 Įrašytas Rugsėjis 07, 2015, 21:01:54 PM
Nebutinai kad varikliui galas, gali buti kad galva remontuoti reikia, bet isemus reikia reik apziuret kokia cilindru bukle ir panasiai. Pas mane kompresija irgi prasta buvo, bet auto vaziuoja kuo puikiausiai, kai variklio galva perdaviau meistrui tai sake kaip as apskritai sugebu vaziuot su tokia buklę, tai sutvarkes varikli viskas atsistate, teko variklio galvos voztuvus visus keisti :-)

Įtariu nemenkai viskas turėjo kainuoti...  :-)

robertas1993

300e ir mano darbas daugiau nieko bet cia yariui, o avensiui medziagos gali kainuot truputi brangiau arba tiek pat :)
Auto:
Toyota Yaris
MB E270 W211

robertas1993

Beje mano yario dabar kompresija 25 bar, o buvo maziau 19 bar.... :)
Auto:
Toyota Yaris
MB E270 W211

rar

Citata iš: robertas1993 Įrašytas Rugsėjis 07, 2015, 22:58:12 PM
300e ir mano darbas daugiau nieko bet cia yariui, o avensiui medziagos gali kainuot truputi brangiau arba tiek pat :)

Arba gal reik pasikeist diržą ir toliau važinėt kaip kokiu traktorium... Šiaip jei ne kamščiai, nepastebėtum  :D

RDeEsser

Citata iš: rar Įrašytas Rugsėjis 07, 2015, 23:02:59 PM
Arba gal reik pasikeist diržą ir toliau važinėt kaip kokiu traktorium... Šiaip jei ne kamščiai, nepastebėtum  :D
Gali važinėt,bet tai gali labai ilgai netrukt...Siūlyčiau pasidaryti diagnostiką,gal koks purkštuks baigiasi.
E

rar

#9
Citata iš: RDeEsser Įrašytas Rugsėjis 07, 2015, 23:22:20 PM
Gali važinėt,bet tai gali labai ilgai netrukt...Siūlyčiau pasidaryti diagnostiką,gal koks purkštuks baigiasi.

Turi omenyje kompiuterinę?  Seno tipo variklis, ne kaži kiek ten tos elektronikos yra, purkštukai irgi paprasti. Ar tiesiog pačius purkštukus individualiai vežti testuoti? Kiek tėvų klausiau, tai sakė jog seniai vibracija yra, toli gražu ne pirmi metai, bet jie įprato ir dėmesio nebekreipė...  :)

RDeEsser

Citata iš: rar Įrašytas Rugsėjis 07, 2015, 23:35:38 PM
Turi omenyje kompiuterinę?  Seno tipo variklis, ne kaži kiek ten tos elektronikos yra, purkštukai irgi paprasti. Ar tiesiog pačius purkštukus individualiai vežti testuoti? Kiek tėvų klausiau, tai sakė jog seniai vibracija yra, toli gražu ne pirmi metai, bet jie įprato ir dėmesio nebekreipė...  :)
Nepažiūrėjau kas per variklis pas tave,tiesiog primečiau kad vibracija būna ir dėl purkštukų kaltės.O jei jau du tuzinus metų šitaip važinėji,tai anokia ir bėda,tais laikais visos mašinos tokios buvo :D
E

Bemsas

#11
Sitam motorui kompresija turi buti 30, o minimali, kada jau reikia galvoti apie kapitalini - 25. Kompresija ir suspaudimo laipsnis visiskai skirtingi dalykai  :goodboy: .
Didele tikimybe kad pagalves sukietejo (ziema dar labiau sukieteja nuo salcio). Beto ir cia senas "traktorius" be jokios elektronikos, kaip ir GOLF2, kuriame irgi jauciasi vibracija :D . As vazineciau tap, nesukciau galvos, nes galima ismesti daug pinigu paieskoms, o rezultatas neaiskus.

rar

#12
Citata iš: Bemsas Įrašytas Rugsėjis 08, 2015, 01:16:12 AM
Sitam motorui kompresija turi buti 30, o minimali, kada jau reikia galvoti apie kapitalini - 25. Kompresija ir suspaudimo laipsnis visiskai skirtingi dalykai  :goodboy: .
Didele tikimybe kad pagalves sukietejo (ziema dar labiau sukieteja nuo salcio). Beto ir cia senas "traktorius" be jokios elektronikos, kaip ir GOLF2, kuriame irgi jauciasi vibracija :D . As vazineciau tap, nesukciau galvos, nes galima ismesti daug pinigu paieskoms, o rezultatas neaiskus.

Aišku, gal tada drebėjimo paieškas reik pamiršt ir naudotis kol važiuoja, nebent paprastesnius dalykus, kaip kad egr vožtuvas, ar oras degaluose, kuriuos galiu patikrinti pats. Vis tik išlieka skirstymo diržo klausimas, keist viską kaip priklauso, ar tik diržą, jeigu jau žada nusprogt manoji... O tai bus kaip lavonui kompresas...   :D dėl kompresijos ir suspaudimo laipsnio, tai nežinojau jog iš esmės skirtingi dalykai, dėkui už info :)

robertas1993

Keisk viska kaip  priklauso :-) jei nori ilgai vazinetis su auto
Auto:
Toyota Yaris
MB E270 W211

rar

Citata iš: robertas1993 Įrašytas Rugsėjis 08, 2015, 09:03:21 AM
Keisk viska kaip  priklauso :-) jei nori ilgai vazinetis su auto

Supratau. Gal tada bandysiu į Latransą pasiskambinti, pasiteirausiu kiek man tas malonumas kainuos. Gal tuo pačiu ir degimo kampą pažiūrės keisdami skirstymo diržą, gal dėl to gali kilti vibracija... Parašysiu kas ir kaip, kai nuvažiuosi iki serviso. Tuo  tarpu visi tolesni pamąstymai yra labai laukiami  (y)