generatoriaus isemimas

Pradėjo jaunuolis, Gruodis 09, 2009, 21:46:50 PM

« ankstesnis - sekantis »

jaunuolis

sveiki, nusprogo mano avensio 1999 m , 2.0 TD generatoriaus sepeteliai...siandien nuvariau pas pazisama meisriuka kad isimtu generatoriu ir duodu speteli kaip pavizdi nes be jo nelabai kas pataria pirkti...be meistriukas apziurejo ir sake varyti kitur nes neisivaizduoja kaip isimti generatoriu, nes ten 0 vietos...gal kam teko susidurti su tuo? kaip islupti ta generatoriu?...aciu...

noshell

mda... na meistas aisku tigi pekloti masinele ir nuimti keleivio puses rata, apsauga. Pas mane bent jau taip jis stovi. Taip aisku ji issimti bus pakankamai sudetinga, nes ten viskas stovi - ir vairo stiprintuvas ir pusasis salia, tad atsukti pagrindinius varztus reikes kaip per ().() Na jei supratot. Nes vien patempimas generatoriaus dirzo, visa tai reikia padaryti. Manau, jei turi vietos ir gali be auto pabuti 2-3 dienas, ardyk pats, sutaupysi apie 150 lt nes maziau neimciau. Aryk nuo virsaus, nes tik pro virsu ji issimti galesi, nors ten beveik nieko nera, berods tik variklio virsutine apsauga. Dar variantas, nors zinoma nelabai rekomenduojamas - nuimk tik gala kur sepeteliai, bet manau rankos tikrai nepasieks. Stiprios sekmes :|

guminis

Nzn. kaip avensy, taciau picnic'e 2.2td priejimas š... , imasi per apacia nuemus ilgaji pusasi. Tuo paciu, teko ir pusasio guoli keist, kadangi nepavyko graziai jo nuimt ....

jaunuolis

aisku daugiau maziau...bus kaip bus bet be auto jau ir taip 2 sav prabuvau tai kaip ir gana...varau ryt i servisa, zadejo padaryt per diena...ikiuosi pavyks ir neteks dar papilodomai kazka keisti...o nuimti tik gala su angliukais neimanoma, nes visiskai nera vietos...net pirstas netilptu...:(

guminis

#4
Klausimas nusimanantiems apie generatorius.
Laisvos apsukos pas mane 750-800 aps/min siltam varikly, tuo metu akumuliatoriaus krovima rodo ~12,7V, sukelus variklio apsukas ~1000 aps/min - krovimas 14,3-14,5V. Lyg normaliai, taciau si svyravima jaucia sviesos, ventiliatorius, valytuvai, t.y. prie didesniu variklio apsuku sviesos truputi stipriau sviecia, valytuvai greiciau ir pan. ar cia itampos reguliatoriaus problemele galetu buti, nes taip buti, manau, neturetu.... ieskot slieku ?
p.s. generatorius remontuotas pries pora men.

noshell

kiek zinau ir matavom pas tave viskas grai, o nezymus sustiprejimas turi buti, nes prie 850 apsuku akumas kraunamas simboliskai, tad ijundus lempas apkrova ir aisku generatoriaus nepakanka, ima is akumo. o jei greiciau generatorius sukasi, tai pats supranti kas buna. Sekmes

dariux

sveiki, klubieciai,
as ir noriu pasidalinti su jumis apie generatoriu ziniom. tai va man ir buvo bedos pries velykas.uzsivedu masina, o vis negesta akumuliatoriaus, kuro filtro ir tepalo lygio kur tipo reik dapilt lemputes. issigandau uzgesinau paziurejau su tepalo viskas ok - norma, tada uzvedziau dar karta ir pagazavau ogi ziuriu prie 1200 apsuku jau ir viskas uzgeso.supratau, kad generoriui kazkas.
Tai siandien galvoju susitvarkyt ir sutvarkaiau, bet jau kainos :D ir priejimas tai jau sh... zodziu nuvariau i automintis tai tik uz darba nuemima ir pastatyma nu gal 180 - 200 lt, na galvoju per brangu, galvoju dar i mototoja paklausiu, tai ten ir kosmosas 250 lt ir gal dar daugiau, tai nuvaziavau laisves prospektu prie karolinos viesbucio ten lyg ir normaliai sako gal 100 lt, bet paskambino kazkokiam kolegai kad priimtu irgi netoli nuo tos vietos, kad nuimtu ir pasakytu galutine kaina, kadangi ten visi pakelejai buvo uzimti, nu ir nuvaziavau pas toki JANA. tai jis paziurejo ir pasake 120 lt as sutikau.
Bet zinokit kiek ten isrinkti reikia: rata atsukti, pusasi atsukti, nuimti. aisku tepalai pasipyle, bet nekeiciau, visai neblogai atrode, na dar dirzas, itempejai, varztai, ir tik tada issieme.
Na o kalban apie generatoriu tai sudege pilnai 2 diodai ir 1 jau silpnai laikes, tai kaina buvo 150 lt. sako dar pasiseke kad seno modelio generatorius, nes naujesnio 3 x daugiau butu, nu jo sakau. na viska surinko lyg ir viskas ok. a dar prisiminiau gal jau kokie puse metu buvo toks dalykas, kad kai ant tusciu apsuku tai viskas pritempdavo, o kai gazuodavai viskas paryskedavo iskyrus kompo displeju, ten viskas tvarkoje.
tai bendrai gavosi 120 darbas + 150 detale + 10 generatoriaus atvezimas ir nuvezimas = 280 lt. paplonino pinigine.

Niekas

Del bendros informacijos parasysiu savo istorija. Gal kam nors mano patirtis pravers. Tik nusipirkes savaji Avensi pastebejau. Jog prastai krauna generatorius. Ant laisvu apsuku apie 12,5V o sukantis 1500 - 2000 apie 13,5V. Pasiziurejus priejima prie generatoriaus tai iseina pasakyti tik keiksmazodzius. Tai situacija isprendziau taip kadangi keiciau visus dirzus tai meistriukui liepiau tuo paciu ir prie generatoriaus prieti ir sepetelius (angliukus) apziureti. Generatoriaus meistriukas viso neisiminejo  tik pasidare priejima prie sepeteliu juos nueme. Kaip ir reikejo tiketis sepeteliai jau buvo visai nudile. Sepetelius perlitavo generatoriu servise kainavo tiksliai nepamenu apie 30 lt. Po remonto generatorius pradejo krauti puikiai.

anjo

buvo ir man su starteriu problemos,nes tik nusipirkus masina sugedo starterio pritraukejas vadinamas bendeksu.vaziavau kaip tik i alta isideti signalizacija,tai jie man ji ir pakeite.su detale(70lt)kainavo 150lt visas tas ju darbas.

Gvidas1991

galima isimti ir pto apacia , tik reikia nusukti duslintuva , ten yra lankstu tai galesi duslintuvo gala patraukti kur reikes , ten nera darbo visiskai , 1valanda ir viskas

Vilius Liutkevicius

Man buvo uzlinkus generatoriaus sankaba D4D- kazkur apie 200K km.
Tai generatoristai sake apie 1000 pinigu jei nori, kad butu taip kaip buvo. O padare be sankabos uz 150 Lt ir jau vaziuoju beveik dar 200K km. su akumu viskas OK. Brangus siauraakiu ismislas.

kaimynas20091

sveiki,gal as cia ne i teme,bet paklausiu..pas mane ant laisvu rodo tik 400 apsuku,kas cia galetu buti? itariu,kad su generatorium problemos...gal galit patart.aciu

fennix

o vaziuojant apsukos ir greitis sinchroniskai kyla?
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

kaimynas20091

jo,vaziuojan viskas sinchroniskai kyla,ir masina nedreba ant laisvu,nors tik 400

fennix

#14
jei tikrai viskas kyla idealiai sinchroniskai(be paklaidos), tai reiskia kad pas tave arba generatorius ne tas, arba bent jau skiviukas neorginalus.
Taciau jei kyla (sinchroniskai -400 apsuku), tai beda gali buti arba generatoriuj arba paciam spidometre. Ty pvz rodykle pasisukus truputi :)
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!