Uzvedimas ziema

Pradėjo laurynui, Gruodis 19, 2009, 12:59:19 PM

« ankstesnis - sekantis »

Edvatronas

#30
Na jo sarkazmas cia ne i tema... Daugmaz normaliai viska parase...
Man tik neaisq, kam nesildzius prasukt kelis kart? Gal geriau iskart sildyt ir tik tada sukt.
Beje dar reiktu paminet, kad kiekvienas auto turi savu kaprizu... vieniems patinka kai gazas nespaudziamas, kitiems geriau kai paspaudi ir t.t.
Is kitos puses dar pagalvojau - sviesu trumpas ijungimas gal daugiau benzui aktualus, nes dyzelis ir taip susizadina kaitinant zvakes.

cu

jei patinka - gali ir sušokti. dar vištos galvą kraujuotą nepamiršk ant kuolo paverti ;)

dėl sukimo nešildant - naudojama tik nuorinti kuro sistemą, jei žinoma kažkur nėra tinkamo vakumo, ir pakelti tepimo sistemos spaudimą, jei tepalo lygis kritęs dėl koše pavirtusio tepalo :)

dėl šviesų - per pirmą kaitinimą nevisada gerai suveikia žvakės dėl mažos akumo srovės, ir žinoma jei žvakės nepirmos jaunystės.

gazo nespaudinėju - tas aktualiau benzui, tuo labiau karbui ;)

kam mano vudu šokis nepatiko - užvedinėkit savaipB)

gsk

niekas nesako, kad nepatinka. šiaip procedūra tokia išskirtinė. jei kada mirs mano katafalkas, tai neatmetu galimybės, kad ir tai išbandysiu :D

cu

Citatagsk parašė:
niekas nesako, kad nepatinka. šiaip procedūra tokia išskirtinė. jei kada mirs mano katafalkas, tai neatmetu galimybės, kad ir tai išbandysiu :D

jei tau keista ši procedūra - pažiūrėk į tai grynai iš tech pusės ;)

sėkmės vartojant kariną. puikus auto

gsk

iš techninės pusės žiūrint man nepatinka. jei neveikia žvakė, tai kad ir 10 kartų pakaitinimą junk - nepadės. jie tiesiog neveikia. nebent ji prie mirties. tada gal.
sistemos nuorinimas? amm... kurioj vietoj ten oras? kuro sistemoje? "siurblys - cilindras" atkarpa po aukštu slėgiu. kiek suprantu jis išlieka ir išjungus variklį ar bent jau nenukrenta tiek, kad prigaudytų oro. ar ne? išretėja iki kuro siurblio? užvedimo momentu tai kažin ar turi reikšmės.
sukelti tepalo slėgį? kaži ar jis nuo 2-3 pasukimų sąlyginiai lėta eiga labai susikelia. ir kas jei susikelia, jei paskui kaitini, lauki 20 sek ir t.t. kiek sukilo, tiek sumažėjo.

aišku aš ne sexpertas. ir jei mašina nesikuria gūdžią žiemos naktį, tai ir poteriaut kartais visai protinga išeitis atrodo. nu bet dabar tai kažkaip neįtikinamai atrodo ir tiek :)

modeliuka

ogo kokia visa ilga procedūra, dar reiktų tris kartus perskaityt, kad prisimint.
nu bet kai esi tiesiog pasiryžęs bet kam, kad tik užvest, visos priemonės tinka :)

nu ne, aš tai dabar tos prabangos užšalti pasistengsiu sau nebesuteikti
Modeliuka

cu

dėl šildymo ir dar šio tokio palaukimo. priklausomai nuo modelio, bet avensiui tai mažas skirtums. turėjau nisaniuką seną dyzelinį - tai labai skiriasi. vedi iš karto po lempelės užsigesinimo - sunkiau. palauki keliasdešimt sekundžių, brimt ir yra ;)

slėgis taip greitai nekrinta.
ir kas be ko, pasikartosiu. galioja tiems stebuklams, kurie iš pirmo, na gal antro apsisukimo neužsiveda. tada jau pradedi burti ir gilintis kas kur kaip:@

MantasT

d4d varikliukas. Kuriasi be problemu (tfu, tfu, tfu). Tiesiog praeita ziema pasikeiciau visas zvakes. Akumas senas, turginis, bet pasikrauna normaliai. Taip kad riedam ir dainuojam. Tik vat kuro sanaudos jau padidejo.

tom

O pas mane D4D varikliukas jau prie -7 kazko spyriojasi :( Bekuriant reikia spustelti gaza, tai tuomet pagalvojusi dar uzsiveda, kitaip nenori uzsivesti nors tu ka. Niekam nebuvo tokios situacijos? Jei kas susiduret, tai papasakokit kaip elgetes ir ka tvarket.

mmersass

#39
Maniske irgi taip kaprizinasi, kad reik gaza spustelt, kartais kai uzsiveda reik paspaust gaza nes uzgesta, kai buna -10 ir daugiau :|
'05 Avensis 2.0 D4D TSpirit

FUX

bet idomiai, gazas siaip pradeda veikt tik uzvedus, cia pas karbiratoriu galedavai papompuot kuro.
Mindaugas,
Vilnius
Avensis 01 D4D Uni
----

tom

#41
siaip idomiai, taciau praktika rodo, kad starteriuj bandant paleist varikli gazo paspaudimas padeda, tik turiu itarima, kad taip neturetu buti, juo labiau, kad ir masina neperseniausia, common rail, tai turetu kurtis be papildomu veiksniu :| Gal kas turi daugiau praktikos siuo klausimu ir issprendes sia problema?

Saulius SSS

cia tas zvakiu sildymas su palaukimais visai geras sprendimas "pavargusiems"varikliams.kadangi nuo pakaitini9mo zvakiu vistiek teoriskai kazkiek pakyla metalo temperatura degimo kameroje.tai ir matyt kaikuriems motoriukams uztenka to.                  del kuro nusedimo: visi pamirso toki dalyka kaip  atgalinio kuro sugryzimo slangutes(abratkes).kur stovi tarp forsunkiu.yra ne vienam buve kad slangutes pakeitus naujomis dingsta kuro nusedimas. o ir kaina ju kapeikine.manau verta pabandyti pirmiausia nuo ju.blogia tikrai nebus.                                  pakaitinimo zvakes bent jau pas mane per sezona "nudusta".nesvarbu,kad jos veikia,o svarbu kaip veikia.as nesigilinu kodel taip yra tiesiog kas sezona jas pakeiciu naujomis is nesuku sau galvos.kuriasi is puses abaroto.
Ne visada sakyk ką žinai,bet visada žinok ką sakai

horn

Citatalaurynui parašė:
Tai neisgirstu geru variklistu adresu kaune gal kas susiduret pradziai pabandysiu pakeist zvakes ar bent jau patikrint jas   ir pabandysiu ta kuro filtra patikrinti  

Nuo Krėvės g. ir Partizanų g. važiuojant link Taikos pr., ta gatve, kuri vadinasi Garažų, pirmas posūkis į dešinę, atsiremi tiesiai į garažus su servisu, kažkas lyg ir apie tepalus reklama iškabinta, o iš dešinio garažo šono yra įvažiavimas ir variklistas Vytas, beje vienintelis atbūrė mano variklį. Atrodo iš išvaizdos nerimtai, bet realiai ruošia ralistų mašinas.

MantasT

O jūs, dyzelistai, pakaitinate žvakes? Palaukiate iki kol užges lemputė (spyruoklė)? Prie žemų temp. ji dega ypač ilgai.