Reikia pagalbos! Rytais is po nakties sunkiai kuriasi D4D 2.2 100kw

Pradėjo TcorollaVers, Spalis 11, 2015, 12:49:32 PM

« ankstesnis - sekantis »

Mants

bemsai, o klausiau auksciau, ilgai gali pulsuot, ar jau kelti panika man :D ir ieskot kuom keist
Toyota Verso 2009 2,0 D4D 93kw
Toyota Yaris 2010 1.3 74kw

Andrys87

Citata iš: mindkuzm Įrašytas Liepa 31, 2017, 11:35:00 AM
Biški prikelsiu seną temą. D4D 2.2 100kw/136 ps.

Atnaujinto kompa, pravale SCV. kuriasi, negesta. Šiek tiek plaukioja kuro slėgis sistemoj, bet sako normos ribose. Ateity visvien reikės pasikeisti SCV.

Autotoja surašė tinkamus kodus:
- 04226-26020 (denso DCRS301370)
- 04226-26030 (denso DCRS301380) <-- atnaujinta versija, minėjo, kad paleidimo metu palaiko iki 2x didesnį slėgį, nei standartinis. Really?

Ar kas bandėt statytis tą atanaujintą SCV?


Sveikas, džiugu girdėti, kad nustatė tikrą problemą.
Aš čia anksčiau buvau įkėlęs , kaip mano toyota prie -16 užsikuria iš 6 ar 7 karto.
Dabar jau pradėjo iš kelinto karto užsikurti ir prie teigiamos temp. https://youtu.be/ijdOvTlYGow Todėl reikia šitą dalyką susitvarkyti, nes kantrybė jau nelaiko, o dar kai pašals tai išvis neužkursiu jau.
Pažįstamas, sako pasikeisk starterį jam tipo padėjo.. Bet čia spėlioti, nesinori..
Kiek kainavo autotoj diagnostika, atnaujinimas versijos? Nes nesinori vežt į bet kokį servisą ir tvarkyti spėlionės būdu, nenustačius realios problemos priežasties.
Kurioj vietoj randasi tas SCV vožtuvas? (gal foto turit)

katana7


Sapyra

Siandien man tas pats su Toyota.Garaze stovejo tris dienas tai is trecio karto tik pagavo.Matau ,kad problema pas daugeli ta pati.Ka reiks daryt kai pasals?Galimi GEDIMAI,,PURKSTUKAS,,SLEGIO REGULIATORIUS,,KURO NUSEDIMAS,, daugiau nezinau.

Bemsas

Citata iš: Sapyra Įrašytas Spalis 29, 2017, 10:41:21 AM
Siandien man tas pats su Toyota.Garaze stovejo tris dienas tai is trecio karto tik pagavo.Matau ,kad problema pas daugeli ta pati.Ka reiks daryt kai pasals?Galimi GEDIMAI,,PURKSTUKAS,,SLEGIO REGULIATORIUS,,KURO NUSEDIMAS,, daugiau nezinau.
Starteris dar, ir softas ECU. Toyotos dyzeliai starteriai kaprizingi. Jei truputi leciau suka negu reikia - nesikurs.

Sapyra

Del starterio tai sutinku.Akomuliatorius atrodo gerai suka ,o nesiveda -pajungus ant laidu kaip mat.Cia kaiminui taip buvo,tai netycia pasiuliau laidus .Sako nesvaik ,o kai pasiteisino tyli specai...jo irgi 100kw.

Andrys87

Citata iš: Bemsas Įrašytas Spalis 29, 2017, 10:47:21 AM
Starteris dar, ir softas ECU. Toyotos dyzeliai starteriai kaprizingi. Jei truputi leciau suka negu reikia - nesikurs.
O tai seną starterį tvarkyti? Ar pirkti iš šroto ir keisti? (aišku iš šroto gali irgi būt sudrožtas, bet apkeis, jei blogas bus)

slashas

Citata iš: Andrys87 Įrašytas Spalis 29, 2017, 12:07:56 PM
O tai seną starterį tvarkyti? Ar pirkti iš šroto ir keisti? (aišku iš šroto gali irgi būt sudrožtas, bet apkeis, jei blogas bus)
O naujas karvę kainuoja? Aš su tais šrotiniais net neprasidedu, nes būklė neaiški, o ir kainas kai pasako tai kartais vos ne kaip naujo, durnių ieško...

Bemsas

Srote gali nupirkti dar blogesni nei esamas. Starteriai restauruojami. Ivores pakeicia, sepetelius ir toliau vazioji. Nera prasmes pirkti nauja starteri.

augisz

Starterio remontas man 70e gavosi, bet cia ir isemimas-idejimas. Pats remontas 50. Kauno kainom cia.  Srote pirkdamas ar vaziuosi ir su juo parduosi auto, arba kita menesi nauja vel ieskosi.

slashas


bimas

naujas kazin ar originalas ir kaip tasykle ,jie nekaip ir laiko

slashas

Na vagui eina originalas bosch, bosch ir pirkau, taip ir pardaviau auto po 4 metų ir dar veikė. Jei Pvz restauravimas 100€, o naujas 150€ tai rinkčiausi turbūt naują.

Sapyra

Cia kiekvieno pasirinkimas,bet toyotos originalios dalys labai brangios,pvz.bakas original 500e.o lenkiskas 100e. taip pat ir su starteriais.Kai kuriu detaliu kito gamintojo ir nera reik imt originala,bet laiko gerai tada..

Bemsas