Corolla verso 2008 gesta ant laisvu apsuku

Pradėjo Remiss, Spalis 25, 2012, 22:00:47 PM

« ankstesnis - sekantis »

MindaugasB

Softo atnaujinimas yra programines irangos perrasymas ir pakeitimas naujesne. Optimizuoja agregatu darba.
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

Ignas D-cat

Kaip ir supratau, bet kaip ir nelabai :) Kaip žinoti, kada tai reikia daryti? Kas puse metų kas metus, kas penkis ar pagal ridą. Otimizavimas tai ECU derinimas prie pasidėvėjusių agregatų ar kažkas kito?
BMW 320d 1998m.
VW Passat FL 1,9TDI 2001
Toyota Avensis 2,2 D-cat 2006

MindaugasB

Patikrinti reikia esama. Jeigu yra naujesnis, iraso. Galima suzinoti ar yra isleistas atnaujinimas. Nera apribojimu ties metais ar rida. Tiesiog isleidzia, o veliau nebe, nes tas modelis pasensta ir nera tikslo jam programas kurti, kai jis nebegaminamas. O modeliai ivairiai rinkoje issilaiko. Keleta metu, poto naujesni eini ir anas lieka toks koks lieka tuo metu.
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

Ignas D-cat

Jeigu gerai supratau tai mano Avensiui 2006m jau nebereikia atnaujinti, ar tiesiog reikėtų atsinaujinti paskutinę versiją? Tai daro tik Tokvila?
BMW 320d 1998m.
VW Passat FL 1,9TDI 2001
Toyota Avensis 2,2 D-cat 2006

MindaugasB

Atnaujinimas 100lt. Tai nuvaziuok ir pasidaryk :) Be Tokvilos daro ir Mototoja Vilniuje.
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

Ignas D-cat

O koki požymiai, kad reikia naujinti sorftą? Ar čia tiesiog elementari profilakti kaip ir stabdžių skystis, stambdžiai kaip ir veikia, bet laikas nuo laiko geriau pasikesti skystį :) ?
BMW 320d 1998m.
VW Passat FL 1,9TDI 2001
Toyota Avensis 2,2 D-cat 2006

MindaugasB

Pozymiu nera. Bet tie kas atsinaujino, maziau dumino, kiek sanaudos nukrito.
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

Farmeris

Citata iš: Ignas D-cat Įrašytas Gruodis 11, 2014, 20:24:43 PM
O koki požymiai, kad reikia naujinti sorftą? Ar čia tiesiog elementari profilakti kaip ir stabdžių skystis, stambdžiai kaip ir veikia, bet laikas nuo laiko geriau pasikesti skystį :) ?
na pvz man..tai blogiau kurėsi atvėsus orams..atnaujino  susitvarkė..
Corolla Verso.

AndriusB

#38
Prikelsiu temą, gal dar kam aktuali bus. Variklis D-Cat.  Tokia pat problema buvo, gesdavo nei iš šio, nei iš to, kartais net trūkčiojimas būdavo važiuojant. Variklio programos perrašymo versija kaip sprendimo būdas neįtikino, klaidų jokių nerodė. Kuro sistemos brangus plovimo skystis pagelbėjo mažai, bėda tik progresavo. Kaip išsprendžiau? Kaltas, pasirodo, aukšto slėgio reguliatorius, kuris buvo minimas šioje temoje. Jei susiduriate su neaiškiom variklio darbo, traukos, užgesimo, nesikūrimo problemomis, klaidų nerodo, išvalykite šį vožtuvą, esantį siurblyje. Kai atsuksite du varžtelius ir išimsite, pamatysite gale fiksatorių su mažom skylutėm atfiksavimui. Išimkite fiksatorių, tada ištraukite cilindriuką, po juo spyruoklė. Pas mane jis buvo apsinešęs apatinėje dalyje(horizontaliai laikant, kaip stovi siurblyje)gelsvom apnašom ir išilgai, greičiausiai dėl tų sukietėjusių apnašų, tik apatinėje dalyje suraižytas. Paėmiau 3000 stambumo švitrinio pavilgiau vandeniu ir ta subraižytą dalį  švelniai nupoliravau,gelsvas apnašas iš griovelių išvaliau, tada taip pat ant šepetuko užvyniojęs popieriaus pavaliau korpuso vidų. Sutepiau kuru ir surinkau. Viskas-jokių gesimų, apsukos šalto variklio vėl pakyla iki 1000-1100, negęsta, netrūkčioja, geriau kuriasi. Nešvaistykit pinigų nepasitikrinę. Šiandien išvaliau tik 130 tūkst. važiavusio D-cat reguliatorių. Apnašų gelsvų ir tamsaus dumblelio dar nebuvo, bet apatinė dalis irgi jau buvo pavelta/pabraizyta(nėra veidrodinio blizgėjimo). Sėkmės.

Ivo9

Sutapimas. Ir aš prieš pora dienų atlikau tą pačią procedūrą. Panašu, kad baigėsi sena problema - variklio pulsavimas ant laisvų apsukų ir savaiminis užgesimas.