Kurimosi beda

Pradėjo GALLANT, Gruodis 22, 2009, 19:56:03 PM

« ankstesnis - sekantis »

babiniux

slegio voztuvas ant kuro rampos padavus maitinima uzsidaro,o isjungus maitinima atsidaro,todel common-railas niekada taip nesikurs kaip pumpeduzas ar paprasta kuro sistema,kur slegis net isjungus islieka.(kaip sakant is puses abaroto)
nem anau kad kompresija,nes jaustusi ant traukos.
Avensiuose gamykline kompresija yra 16.5-17 bar priklausomai nuo variklio,todel kyla problemos su uzvedimu esant saltam orui.Priezastys gali buti kelios: akumas,kuris atrodo kad suka pakankamai,bet is tikruju neissuka tiek kad uzvestu,bake uzkistas paemimo sietelis ir zvakes.
sitoj sistemoj zvakes kaitina cilindre esanti ora ne tik kai uzvedinejam bet ir uzvedus dar kazkiek laiko,kol prasidirba variklis, ir nesvarbu,kad lempute skydelyje nebedega. Tai reguliuoja kompas per pakaitinimo rele.
Del ko tai reikalinga: kompresija zema,todel suspaudus ora jis maziau ikaista,nei pvz kai kompresija kokiam vw 30 bar. Dali ikaitusio oro silumos paima cilindro sieneles ir suspausto oro temperatura  nukrenta iki tokios kad nebeuzdega dyzelinio kuro. Tam reikalingos zvakes,kurios sukelia ta temperatura ir kuras uzsidega.Tai va,jei zvakes nebekaitina uzgesus lemputei skydelyje,tai ir reikia sukti varikli kol prikaitinam ora cilindruose.tada uzkuriam.

egariukas1

Apie kompresija cia biski paburei,su 16 baru neuzkursi su starteriu.Maisai su suspaudimo laipsniu.1cd-ftv variklio kompresija 30-26 barai.Jei tiek yra,su uzvedimu problemu nekyla.Aisku jei nemyza purkstukai ir pan.Zvakes CR variklyje nevaidina tokio svarbaus vaidmens,kaip senam dyzely,kur kuras buvo ispurskemas i prieskameri

babiniux

sakykim klystu :)

compression- (skysciu,duju) suspaudimas
o suspaudimo laipsnis - tai kas cia yra??? atleiskit uz neisprusima...
del zvakiu vaidmens common rail sistemoje  tai ne as ta sugalvojau o R.Boch'as. kompresija siuose varikliuose buvo sumazinta del to jog auksto slegio kuro siurbliai dabar sugeba kura ispurksti ,,ruko,, pavidalu,kas igalina kuro misini uzdegti zemesneje temperaturoje bei mazina kuro sanaudas.Common - railo slegis siekia net 2000 ,o naujieji lygtais jau gali pasiekti net 2500 bar. kai tuo tarpu senieji tiksliai nepamenu bet lygtais iki 1300 bar buvo.
senieji dyzeliai buvo ne tik su prieskamerem.
truputis teorijos....
DI-(angl. direct injection) tiesioginis ipurskimas,kai kuras dyzeliniame variklyje ipurskiamas tiesiai i degimo kamera(cilindra jei taip aiskiau)
IDI -(angl. indirect injection) netiesioginis ipurskimas,kai kuras dyzeliniame variklyje ipurskiamas i prieskamera,kas itakoja svelnesni variklio paleidima bei darba.


Bemsas

#378
Ne CR sistemu kuras ipurskiamas tik iki 300bar.
skaityk apie suspaudimo laipsni. Suprasi kuom skiriasi nuo kompesijos:
http://en.wikipedia.org/wiki/Compression_ratio

egariukas1

Compresion ratio-suspaudimo laipsnis.Suspaudimo laipsnis yra teorinis ir nekintantis. Tai santykinis dydis, isreiskiamas kaip degimo kameros ir cilindro darbinio turio santykis. PVZ 10:1, tai reiskia, kad darbinis cilindro turis nuo ART iki VRT yra 10 kartu didesnis nei degimo kameros turis.Jis keistis gali,minimaliai,nuslifavus galva,dedant kitokia tarpine ar panasiai.Turbut seni automobilistai prisimena,kaip buvo moskviciu varikliu suspaudimo laipsnis mazinamas.Dedavo tarp galvos ir bloko papildoma tarpine ir tarp tu tarpiniu kisdavo metaline tarpine.Tai darydavo del to,kad galetu naudot mazesnio oktano bendzina,kurio buvo galima gaut dykai.Mazesnis suspaudimo laipsnis-mazesne detonacija.Panasi situacija ir su turbo bendzininiais,irgi reikalingas mazesnis suspaudimo laipsnis,kad isvengt detonacijos.Dyzeliui detonacija maziau aktuali.Compresion presure-tai yra spaudimas cilindruose,arba kompresija.Sis dalykas yra kintantis,dylant varikliui ji mazeja.Taip,tiesioginio ipurskimo dyzeliai,nekontroliuojami elektronikos butu triuksmingi ir neekonomiski.Bet esant elektronikai ir aukstam ispurskimo slegiui su sitom bedom susidorota.Pameginkit uzvest pvz audi 100 td su senu idi varikliu nepasilde zvakiu kad ir vasara.Minute sukimo garantuota.O di varikly,kad ir avensio,esant 0 laipsniu zvakiu niekad nekaitinu,keli sukiai ir dirba

babiniux

#380
jau issiaiskinau :) na jo mokytis,mokytis ir dar karta mokytis man.
aciu  (h)
del slegio 300 bar common raile,tai cia yra startinis uzvedimo slegis,aukstas slegis (2000 ir daugiau)reikalingas tam ,kad greitai sukantis varikliui,per kuo trumpesni laika butu ipurskiamas kuo didesnis kuro kiekis.
Ipurskiamo kuro kiekis reguliuojamas slegio dydziu ir ipurskimo laiku.
del kompresijos dar pasiaiskinsiu,gal kazka ne taip supratau..... kol kas nedristu priestarauti tada  (H-)

katana7

Citata iš: babiniux Įrašytas Vasaris 08, 2014, 20:58:41 PM
jau issiaiskinau :) na jo mokytis,mokytis ir dar karta mokytis man.
aciu  (h)
del slegio 300 bar common raile,tai cia yra startinis uzvedimo slegis,aukstas slegis (2000 ir daugiau)reikalingas tam ,kad greitai sukantis varikliui,per kuo trumpesni laika butu ipurskiamas kuo didesnis kuro kiekis.
Ipurskiamo kuro kiekis reguliuojamas slegio dydziu ir ipurskimo laiku.
del kompresijos dar pasiaiskinsiu,gal kazka ne taip supratau..... kol kas nedristu priestarauti tada  (H-)

Variklis išvis nesisuka (jis prisuktas per variklio pagalves prie kėbulo), sukasi alkūninis velenas variklyje.

babiniux

tai dar pamirsai pamineti jog ir paskirstymo veleneliai,ir skyvai,ir guoliai sukasi jei tokia seka eiti toliau.... (+)

egariukas1

Jo,nesikabinekit prie zmogaus

Rrūta

Visai pasimetę - prašom pagalbos! Mūsų Toyota Avensis nesikuria šilta. Problema yra ~ 2 mėn. senumo: iš pradžių šilta šiek tiek sunkiau užsikurdavo, su laiku kurdavosi vis sunkiau, kol galiausiai šiltos neužkuriam visiškai. Kitų problemų nepastebėjom: variklis dirba normaliai, trauka gera, šalta kuriasi gerai, kuro sąnaudos nepadidėjo.
Ką darėm: patikrintos žvakės (viena neveikė, bet pakeitimas problemos neišsprendė), kompiuteriu tikrinta Toyotos servise - problemų nėra, ten patarė patikrinti purkštukus, nes jie tikrinimo metu neatsidarė, tačiau patikrinus paaiškėjo, kad jie veikia, prie to paties patikrinom siurblį - jis irgi geras.
Kurą pilam tik iš kolonėlės, profilaktika - tepalų keitimas, kuro filtro keitimas atliekama pagal reikalavimus.
Esam aklavietėj: patarkit, kas per problema čia galėtų būti ar kur kreiptis, kad būtų nustatytas gedimas.

arytis

Gedimas paprastas, bet apkalbėtas jau kokius 24 kartus :)

Rrūta

Tai atsakykit 25-tą kartą   ;) Arba parašykit, kur ieškot atsakymo - forumas platus  :)

katana7

Citata iš: Rrūta Įrašytas Balandis 02, 2014, 07:52:07 AM
Tai atsakykit 25-tą kartą   ;) Arba parašykit, kur ieškot atsakymo - forumas platus  :)
koks variklis?

Rrūta


MindaugasB

Citata iš: Rrūta Įrašytas Balandis 02, 2014, 07:52:07 AM
Tai atsakykit 25-tą kartą   ;) Arba parašykit, kur ieškot atsakymo - forumas platus  :)

Eini i pagrindini puslapi ir desineje, virsuje rasai: nesikuria silta. Ir ieskaisi :)
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis