Kurimosi beda

Pradėjo GALLANT, Gruodis 22, 2009, 19:56:03 PM

« ankstesnis - sekantis »

Tadas25

arytis servise pasakė, kad tik tarpines užtenka pakeist? nes spėju jeigu ir nuvarysiu kur, viską pakeis net nesukdami galvos reikia ar nereikia, nes juk pinigėliai...

Egis_

Citata iš: Tadas25 Įrašytas Sausis 23, 2016, 20:33:50 PM
šiaip gal pasiskolinsiu testerį, kad ramiau būtų. Kokie žvakių parametrai turi matytis testeryje? Ta prasme varža kokia turi būti? 0,7 omo?
Tu zvakes nori matuot su testeriu ar geros,ar i jas pareina srove is valdymo reles? Zvakiu varza turi buti panasi kaip tavo testerio gnybtu ''trumpo'' varza. panasiai 1.2-1.5 omo.

Tadas25

Taip butent tai noriu pasiziureti. Sakau gal rele ar koks saugiklis neveikia.

Raiforas

Tadas visos temos nesekiau. Ar bandei scv voztuva keisti?

Tadas25

Nebandziau, nesinori pinigu kisti jeigu jis geras yra. Kadangi nusipirkus ir isbandzius jei niekas nepasikeis el. Prekiu i autodetaliu parduotuve atgal nepriima... Siaip visi siurblio slegiai geri. Neturetu matytis ant slegiu jei jis blogai veikia? ;)

Tadas25

#560
Sarmata net sakyti, patikrinom su testeriu ar į žvakes ateina srovė, pasirodo ne  (aa) Viltis iš karto nušvito akyse :D atsidarėme saugiklių dėžę variklio skyriuje, o ten 80A saugiklis, kuris užvadintas GLOW (t.y. skirtas būtent žvakių pakaitinimui) nudegęs :))) nuvažiavome į autoaibę 3,9e už saugiklį, 3min susukti saugiklio varžtus atgal ir du kartus iš eilės pakaitinus žvakes variklis užsižiebė kaip bitutė :))) Visa bėda buvo tokiame menkniekyje apie kurį nepagalvojo nei keisdami žvakes, nei jungiant prie kompo tris kartus ir tikrinant kodėl nesiveda, nei pas purkštukų meistrus pasakojant apie bėdą. O ir pačiam ta mintis, kad GALBŪT iki žvakių neateina srovė šovė tik vakar ir ji pasiteisino. Visos išlaidos ieškant bėdos sprendimo:
Naujos pakaitinimo žvakės + pakeitimas 100e
Greičiausiai dėl pačio kaltės sudegintas generatoriaus diodų tiltas, kadangi bandyta ne kartą užvesti laidų pakalba. 85e
Naujas akumuliatorius 70e
3 kartai jungti prie kompo + egr voztuvo išvalymas 35e.
Viso: 290e nors reikėjo išleisti tik 3,9e. :think:
Visiem ačiū už pagalbą ir patarimus.  (+)

ginciavas

Vieno nesuprantu, iš kur kilo mitas, kad žvakes reikia kaitinti kelis kartus.

arytis

As kaitinu viena karta, bet ilgai, gal 10-15 sekundziu.

MindaugasB

Citata iš: ginciavas Įrašytas Sausis 24, 2016, 15:24:45 PM
Vieno nesuprantu, iš kur kilo mitas, kad žvakes reikia kaitinti kelis kartus.

Man padeda saltu oru. Lengviau uzgriebia.
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

Tadas25

Kai stovi kelias dienas kieme nevesta mano galva pora kartu pakaitinimas palengvina uzvedima.

Tadas25

Citata iš: arytis Įrašytas Sausis 24, 2016, 15:38:39 PM
As kaitinu viena karta, bet ilgai, gal 10-15 sekundziu.
Arytis o kaip tu tiek kaitini jeigu kaitinimo rele bent jau pas mane is akies sprendziant zvakem duoda kaisti iki 10s nes tada uzgesta pakaitinimo zvakiu lempute skydelyje.

Shelby-

#566
Nesuprantu, kodėl kai kurie kaitina po porą kartų tas žvakes, čia ne koks senas VW su TD varilkliu, kur žvakės žiemą vasarą kaitina, čia jau naglesnis variklis, žvakės naudojasi tik kai būna mažiau +6, ir priklausomai nuo variklio/lauko temperatūros kaitinimas trunka skirtingai, ir užgesus lemputei dar kažkiek ten kaitina. Aš vedu vos užgesus lemputei, užsiveda ties 3-4 variklio vertimusi prie -20. Du kartus kaitinant iš eilės greičiau persilydis žvakės spyralė, o jei po ilgesnio auto stovejimo sunkiai vedasi, tai gali pakakti prieš vedant užpumpuoti kuro filtrą, auto mūsų jau seni, nėra ten idealiai sandaru ir koks grįžtamas vožtuvas ar dar ten kas gali leisti kurą atgal, ko pasekoje po ilgesnio stovėjimo reikia variklį sukti ilgiau kol normaliai kuro paduoda.
02 IS300 10XE 3.0 2JZ
04 Avensis T250 2.0 1CD
08 Auris E150 1.8 2ZR
17 Avensis T270 2.0 3ZR

augisz

Na pas mane 2.2 d4d 100kw tai paspaudi knopke, kad vestusi, pasyla zvakes ir kuriasi automatiskai, bet prie didesnio salcio tai suka ir neuzsuka taip greit, reik pavargt, o kai pasisildai pora kart tai fyst ir uzkure.  :think: Kadangi tai pirmasis mano dyzelis tai cia gerai ar blogai kai is pirmo pakaitinimo nevisada uzkuria?

Bemsas

Citata iš: augisz Įrašytas Sausis 24, 2016, 16:58:58 PM
Na pas mane 2.2 d4d 100kw tai paspaudi knopke, kad vestusi, pasyla zvakes ir kuriasi automatiskai, bet prie didesnio salcio tai suka ir neuzsuka taip greit, reik pavargt, o kai pasisildai pora kart tai fyst ir uzkure.  :think: Kadangi tai pirmasis mano dyzelis tai cia gerai ar blogai kai is pirmo pakaitinimo nevisada uzkuria?

Iki -29C visada uzsikurdavo is pirmo zvakiu sildymo. Spaudi knopke - syla zvakes, 3-4 motoro abarotai ir uzsikure.

Raiforas

Citata iš: Tadas25 Įrašytas Sausis 24, 2016, 15:51:59 PM
Arytis o kaip tu tiek kaitini jeigu kaitinimo rele bent jau pas mane is akies sprendziant zvakem duoda kaisti iki 10s nes tada uzgesta pakaitinimo zvakiu lempute skydelyje.
Lempute uzgesta skydelyje greiciau o rele issijungia mazdaug uz 20s. jei uzsidarysi durys ir itempsi ausys isgirsi kaip rele sudyrba.