Kurimosi beda

Pradėjo GALLANT, Gruodis 22, 2009, 19:56:03 PM

« ankstesnis - sekantis »

kalava

#240


Citata iš: neber Įrašytas Gruodis 27, 2013, 18:51:39 PM
o kuri tau butent keite? su zaliu ar su raudonu ziedeliu ten? nes jie du yra kiek matau

pvz:
http://www.dyzeliukas.lt/kuro-slegio-reguliatoriai/22-096710-0052.html
http://www.dyzeliukas.lt/kuro-slegio-reguliatoriai/23-096710-0062.html

tiesa radau info kad jie turi turet ne didesne kaip 500 omu varza gal kas galit patvirtint, eitu nustatyt kuris tiksliai tada kaltas

Pasiemiau isimtaji - tai pas mane fyske pilka, ir ne statmenai aselei, o isilgai. O kitas gala atrodo panasiai.

Kodas nuo dezutes:
Cust P/No: SM294200-03002D
PART NO: SM294200-03009X
Part name: valve assy suction c

O pas tave 93kW, 2 l diesel?
Ex-Avensis '07, 2L D4D, 93 kW, sidabrinis universalas

neber

jop
o juos gal eina sutvarkyt

Renis

Kaip jau minejau, analogiska kurimosi beda turejau, softo atnaujinimas padejo. Bet po kurio laiko (praejus pusmeciui) vel tas gesimas pasireiske, tiesa gana retai. Pastaruoju metu vasaromis prie dideliu karsciu (25-30 C) man pradzioj buna kad uzvedi ir uzgesta. Pries softo naujinima, sitie bajeriai darydavo prie dabartines temperaturos (~5 C). Toks ispudis kad po softo naujinimo viskas persikele prie kitu temperaturu tiesiog :) Reik truputi gazo ir viskas tvarkoj. Ir po pirmo uzvedimo, tada visa diena gali bet kada vest, nebegesta. Po nakties - next day, jeigu karsta lauke vel pirmas uzvedimas su gesimu pasitaiko kartais. Panasu kad ir dregmes ar kazko panasaus variantas atkrenta. Gal cia su tuo paciu auksto slegio reguliatoriumi viskas susije? Nes pas man irgi apsukos ant laisvu plavineja/pulsuoja vos vos (50-100 rpm diapozone).
Toyota Avensis, 2005 m., 2.2 D4D 110kw

RemigijusRemis

mano kibiriokas irgi ilgai kurdavosi nors viskas buvo tvarkinga ir zvakes ir akumas ir purkstukai ir diagnostika nieko nepasake. reikalas buvo tame kad D4D variklio alkuninio veleno daviklis gauna impulsa per starteri kuris kaip zinia sueda didziaja dali elektros starto metu o kadangi starterio sepeteliai buvo susideveja ar tai uzsinese techniniu purvu... esme tame kad reikia ieskoti bedu nuo straterio gali buti ivores susidevejusios, sepeteliai, rotorius apsineses ir neperduoda tinkamos itampos ir kuriasi tada lyg MTZ nuo "puskaciaus"

neber

Kalbejau su vienu,sake yra pawyke sutwarkyt voztuvus tuos tiesiog praplovimo budu,tad pakolkas bandysiu pazaist-pravalyt juos. Po nauju uzsiimsiu,pranesiu kaip seksis,ikh tol gal dar kas kokhu minciu duos

egariukas1

Kas per tecnologija-alkuninio veleno daviklis gauna impulsa per starteri?Didesnio briedo neteko girdet.Kad starteris trumpina-taip,siurbia srove,bet daviklis is starterio impulsu ar dar kazko negauna

neber

tai va sy sav  planuoju pasikrapstyt prie avensio, isvalyt egr, isvalyt tuos du valves ir galbut ispjaut lauk katalyzus.... ziuresim kaip seksis. pranesiu

kalava

Citata iš: neber Įrašytas Sausis 08, 2014, 21:24:58 PM
tai va sy sav  planuoju pasikrapstyt prie avensio, isvalyt egr, isvalyt tuos du valves ir galbut ispjaut lauk katalyzus.... ziuresim kaip seksis. pranesiu

Sveikas,

o pas tave D-CAT'as (nematau prie tavo info, kokia konkreciai auto turi)? nes tik ten buvo katalizatorius, kituose - galejo but DPF (turbut tai ir turejai omeny).

Beje, kodel tu galvoji iskart apie DPF (tikiuosi) kastravimus, kas pakolkas yra brangiausia procedura is tavo isvardintu?

Kaip minejau, tavo pozymiai (pulsavimas, nesikurimas) yra identiski maniskiems bei Melruno (del nesikurimo, nezinau kur jis tvarkesi). Abiems mums buvo diagnozuotas ir pakeistas kuro slegio voztuvo problema, ir to voztuvo pakeitimas problemas isprende.

Galu gale, jei nenori moketi 930lt uz jo pakeitima, gali pradziai tik diagnostika pasidaryt (NE AUTOTOJOJ!!!), kad ir tam paciam LBM, ir paziuret konkreciai slegio parametrus. Jei jie bus uz normos ribu, tai pirma potenciali vieta tavo problemai.

Tada galesi pats uzsiimt plovimu to voztuvo ir t.t. Idomus butu ir rezultatas, padejo ar ne.

Tai tiek.
Ex-Avensis '07, 2L D4D, 93 kW, sidabrinis universalas

neber

labas , pa smane 93kw 2l d4d ir ten tikrai yra katalizatorius iskart uz gofros ir uz turbinos...

melrunas

Citata iš: neber Įrašytas Sausis 09, 2014, 22:04:15 PM
labas , pa smane 93kw 2l d4d ir ten tikrai yra katalizatorius iskart uz gofros ir uz turbinos...
Citata iš: kalava Įrašytas Sausis 09, 2014, 10:22:20 AM
Sveikas,

o pas tave D-CAT'as (nematau prie tavo info, kokia konkreciai auto turi)? nes tik ten buvo katalizatorius, kituose - galejo but DPF (turbut tai ir turejai omeny).

Beje, kodel tu galvoji iskart apie DPF (tikiuosi) kastravimus, kas pakolkas yra brangiausia procedura is tavo isvardintu?

Kaip minejau, tavo pozymiai (pulsavimas, nesikurimas) yra identiski maniskiems bei Melruno (del nesikurimo, nezinau kur jis tvarkesi). Abiems mums buvo diagnozuotas ir pakeistas kuro slegio voztuvo problema, ir to voztuvo pakeitimas problemas isprende.

Galu gale, jei nenori moketi 930lt uz jo pakeitima, gali pradziai tik diagnostika pasidaryt (NE AUTOTOJOJ!!!), kad ir tam paciam LBM, ir paziuret konkreciai slegio parametrus. Jei jie bus uz normos ribu, tai pirma potenciali vieta tavo problemai.

Tada galesi pats uzsiimt plovimu to voztuvo ir t.t. Idomus butu ir rezultatas, padejo ar ne.

Tai tiek.

Kalava, Kaune keičiau davikli, dizridoj...dar ką pastebejau iki daviklio keitimo, prie 3 000 apsukų budavo toks "lagas", kaip kuro nepaduotų, dingdavo trauka, po daviklio ketimo dingo ir ši problema...žodžiu jis įtakoja kurimasį, trauką, pulsaciją apsukų, dar budavo šaltam aštrus purkštukų darbas (matyt barškėdavo, nes slėgio reikiamo nebesukeldavo, taip dizridoj paaiškino), dabar šaltas dirba žymiai tyliau...žodžiu esant panašioms problemoms reikia daryt kaip sako kalava- diagnostika ir ne klaidas žiūrėt, o konkretų slėgio parametrą...

neber

tai va pravaliau egr. buvo uzsikises neblogai... trauka nebuvo dingus ir dumint nedumino visai, po isvalymo visiskai nieks nepasikeite  (-) po to atsukau ta reguliatoriu, bandziau praplaut su carb cleaneriu ir prapust su kompresorium ir naiviai tikejau kad pades, bet... va toks pas mane pasirodo yra reguliatorius: http://www.dyzeliukas.lt/40-thickbox_default/denso-scv-294009-0260.jpg
reiks bandyt daryt diagnostika ir ziuret tuos slegius, gal kas zino kiek turi but tas slegis to regulaitoriaus?

melrunas

Citata iš: neber Įrašytas Sausis 14, 2014, 19:19:12 PM
tai va pravaliau egr. buvo uzsikises neblogai... trauka nebuvo dingus ir dumint nedumino visai, po isvalymo visiskai nieks nepasikeite  (-) po to atsukau ta reguliatoriu, bandziau praplaut su carb cleaneriu ir prapust su kompresorium ir naiviai tikejau kad pades, bet... va toks pas mane pasirodo yra reguliatorius: http://www.dyzeliukas.lt/40-thickbox_default/denso-scv-294009-0260.jpg
reiks bandyt daryt diagnostika ir ziuret tuos slegius, gal kas zino kiek turi but tas slegis to regulaitoriaus?
Lygiai toks pat pas mane, kurį keičiau, slėgio nepasakysiu, nepamenu

Uris

#252
Citata iš: neber Įrašytas Sausis 14, 2014, 19:19:12 PM
tai va pravaliau egr. buvo uzsikises neblogai... trauka nebuvo dingus ir dumint nedumino visai, po isvalymo visiskai nieks nepasikeite  (-) po to atsukau ta reguliatoriu, bandziau praplaut su carb cleaneriu ir prapust su kompresorium ir naiviai tikejau kad pades, bet... va toks pas mane pasirodo yra reguliatorius: http://www.dyzeliukas.lt/40-thickbox_default/denso-scv-294009-0260.jpg
reiks bandyt daryt diagnostika ir ziuret tuos slegius, gal kas zino kiek turi but tas slegis to regulaitoriaus?
Atsalo oras ir mano sunkiau kuriasi, nors  dar kenteti galima. Pastebejau, kad starteri sukti reikia  dar ilgiau po to kai uzvedus salta varikli pravaziuoji koki kilometra gesini ir po keliu minuciu bandai vel uzvesti. Panasu, kad tikrai bus kaltas tas slegio reguliavimo voztuvas, radau tokia tema kitame forume- http://www.toyotaownersclub.com/forums/topic/142960-starting-problems-20-d4d/  ,cia sio voztuvo gedimui diagnozuoti siulo, pries kuriant salta varikli, pasildyti si voztuva fenu arba karstu vandeniu. O voztova siulo pakeisti i kitoki. Toks ispudis, kad visai nuo kito siurblio nes reikalingi perejimai/adapteriai,  o standartinis is principo yra blogai suprojektuotas/pagamintas. Idomu ar kam is forumieciu oficialiame servise yra  ideje ta nestandartini voztuva? Toki pirkti radau tik per ebay, o kainos ju vel nenormaliai dideles. Ziurint i nuotrauka standartinis atrodo lyg butu is kokios plastmases pagamintas, kaip suprantu ji irgi butu galima isardyti ir isvalyti nuemus ta spyruokle priekyje.

naujas32

Nesuprantu as jusu normali diagnostika parodo tiksliai ta voztuva normalus meistras zinos kokie parametrai turi buti. Siauliu sovli nustato be vargo (ispatirties)

neber

gal gali atsiust tas nuotraukas ir ta pdf nes reik ten registuotis i foruma.
man idomiausia kokie parametrai turi but nes pats turiu laida ir galiu matyt parametrus tuos.. nafik moket pinigus kazkam kai pats gali pasidaryt?