Intake Air temperatūra aukšta

Pradėjo DGS, Lapkritis 01, 2015, 15:17:03 PM

« ankstesnis - sekantis »

DGS

Sveiki,
Ar viskas tvarkoj, kad įeinančio oro temperatūra bevažiuojant kyla? Po kokio pusvalandžio važiavimo Intake Air Temp raportuojama apie 34-40C. Šiandien prie +9C lauko, po 5 minučių važiavimo Intake Air rodė apie 25C. Po 20 min. važiavimo perėjus į testavimo režimą "3 bėgis -> gazas dugnas" po ~300 metrų pasiekta 44C temperatūra.
Po nakties užkūrus variklį, temperatūra rodoma tokia pat, kaip ir lauke.
Čia taip turi būti ar ieškot iš kur prisiurbia karšto oro?
Dėkui
2003 Avensis 2.0 D-4D 85kW

egariukas1


RDeEsser

Citata iš: DGS Įrašytas Lapkritis 01, 2015, 15:17:03 PM
Sveiki,
Ar viskas tvarkoj, kad įeinančio oro temperatūra bevažiuojant kyla? Po kokio pusvalandžio važiavimo Intake Air Temp raportuojama apie 34-40C. Šiandien prie +9C lauko, po 5 minučių važiavimo Intake Air rodė apie 25C. Po 20 min. važiavimo perėjus į testavimo režimą "3 bėgis -> gazas dugnas" po ~300 metrų pasiekta 44C temperatūra.
Po nakties užkūrus variklį, temperatūra rodoma tokia pat, kaip ir lauke.
Čia taip turi būti ar ieškot iš kur prisiurbia karšto oro?
Dėkui
2003 Avensis 2.0 D-4D 85kW
Pats logiškai pamąstyk jog šylant varikliui,šyla ir viskas aplink jį,tame tarpe ir turbina kuri momentaliai pakelia įsiurbto oro temperatūrą.Tam tyčia yra interkūleriris kuris jei yra tvarkingas ir švarus pamuša temperatūrą vėl iki žemesnės reikšmės,o geriausiai tai daro važiuojant. !!Taigi kuo greičiau judi,tuo geriau intercooleris dirba,o myžinant ten stovint vietoj gali tą intake užkelt ir iki belenkiek aukštai...
E

egariukas1

 :think:Na cia kaip ir aisku,bet kodel zmogui parupo ta temperatura?Negi seip sau sugalvojo pamieruot? (H-)

RDeEsser

Citata iš: egariukas1 Įrašytas Lapkritis 02, 2015, 18:55:11 PM
:think:Na cia kaip ir aisku,bet kodel zmogui parupo ta temperatura?Negi seip sau sugalvojo pamieruot? (H-)
Nežiau kodėl jam tai parūpo,bet žinau tik tiek kad kuo tas intake ºC žemesnis,tuo geriau traukia.
E

DGS

CitataPats logiškai pamąstyk jog šylant varikliui,šyla ir viskas aplink jį,tame tarpe ir turbina kuri momentaliai pakelia įsiurbto oro temperatūrą.Tam tyčia yra interkūleriris kuris jei yra tvarkingas ir švarus pamuša temperatūrą vėl iki žemesnės reikšmės,o geriausiai tai daro važiuojant. !!Taigi kuo greičiau judi,tuo geriau intercooleris dirba,o myžinant ten stovint vietoj gali tą intake užkelt ir iki belenkiek aukštai...
Fiziką žinau, spaudžiamos dujos šyla... Tik va, MAF yra prieš turbiną. Na bet jei "interkūleris" aušinamas tuo pačiu įeinančiu oru, tai viskas stoja į savo vietas (nors ir keista - pradžioj tą orą pašildom, o tada aušinam).
Kodėl parūpo? Galiu matyt telefone "Realtime data" tad ir pasidarė įdomu, kodėl temperatūra aukštesnė per 30OC, kai maniau, jog ji turėtų būti artima aplinkos temperatūrai.

arytis

Taip ir pagalvojau, kad telefone matai. O kadangi daugiau nelabai kas ten matosi, tai prisikabinai prie temperaturos

DGS

Neprisikabinau. Kažkada kažkur esu girdėjęs, kad kuo vėsesnė IAT, tuo geriau. Pamačiau, susirūpinau, patestavau, paklausiau. Berods forumas tam ir egzistuoja, kad ieškot informacijos, uždavinėt klausimus, gaut atsakymus.

RDeEsser

Citata iš: DGS Įrašytas Lapkritis 03, 2015, 17:19:43 PM
Fiziką žinau, spaudžiamos dujos šyla... Tik va, MAF yra prieš turbiną. Na bet jei "interkūleris" aušinamas tuo pačiu įeinančiu oru, tai viskas stoja į savo vietas (nors ir keista - pradžioj tą orą pašildom, o tada aušinam).
Kodėl parūpo? Galiu matyt telefone "Realtime data" tad ir pasidarė įdomu, kodėl temperatūra aukštesnė per 30OC, kai maniau, jog ji turėtų būti artima aplinkos temperatūrai.
MAF yra MAF,o intake air temperature sensor yra įsiurbimo kolektoriaus prieigose,šalia droselinės sklendės.Taigi pro jį oro srautas atkeliauja praėjęs bene visą oro padavimo sistemos kelią ir toli gražu ne aplinkos temperatūros.
E

egariukas1


DGS

Buvau šventai įsitikinęs, kad IAT yra MAF dalis  :) Vis kažką naujo sužinojau :)
Dėkui!

RDeEsser

Citata iš: DGS Įrašytas Lapkritis 05, 2015, 21:24:13 PM
Buvau šventai įsitikinęs, kad IAT yra MAF dalis  :) Vis kažką naujo sužinojau :)
Dėkui!
Jei įdomu,tai tiksliau jis vadinasi "INLET AIR TENPERATURE SENSOR" ir štai kaip jis atrodo -->>
E

DGS

Vakar atkapsčiau, kaip tas realus IAT atrodo.
Visažinis Dėdė Googlas ieškant paveiksliukų "d4d IAT sensor" rodo vos ne išskirtinai į MAFus ir klaidina tokius kaip aš :(

egariukas1

Jo,norejau ir as numest nuotrauka,bet googlas rodo oro srauto matuoklius