Vaziavimas ziema

Pradėjo fennix, Gruodis 27, 2009, 22:31:45 PM

« ankstesnis - sekantis »

Homer

CitataAurimas parašė:
O stabdziai, kiap cai pasakius yra skirti sustoti, o ne stabdyti, t.y. letinti greiti.
Tuomet jie turetu vadintis "stojai". ;)

CitataDar vienas geras posakis yra - geram vairuotojui stabdziai nereikalingi.
jo jo stabdzius sugalvojo bailiai :D

CitataBe to protingai vazinejant stabdziu kaladeliu uztenka nuvaziuoti 100.000km ir daugiau.
taip iseina kad dauguma tada vaziuot nemoka..

FUX

Na pvz kai vaziuoju nuo kalno visada ant 5 saibos riedu, tada normaliausiai palaiko greiti, kartais net isjungiu lsiva kad vel pagreitetu :)
Mindaugas,
Vilnius
Avensis 01 D4D Uni
----

horn

#62
žala -sulankstytas galinis dangtis, buferis ir galas sulindo link zapaskės. Dabar dar vienas į buferio kampą atsitrenkė, atėjo į namus, tai jau žvengt pradėjom. per dvi valandas du įvykiai
http://auto.plius.lt/skelbimas/lengvieji-automobiliai/honda-civic/id-594786
dabar jau neparduodamas

horn

CitataHomer parašė:
CitataAurimas parašė:
O stabdziai, kiap cai pasakius yra skirti sustoti, o ne stabdyti, t.y. letinti greiti.
Tuomet jie turetu vadintis "stojai". ;)

CitataDar vienas geras posakis yra - geram vairuotojui stabdziai nereikalingi.
jo jo stabdzius sugalvojo bailiai :D

CitataBe to protingai vazinejant stabdziu kaladeliu uztenka nuvaziuoti 100.000km ir daugiau.
taip iseina kad dauguma tada vaziuot nemoka..

geras čia parašymas apie 100.000km kaladėlėm. Taip išeina, kad kaladėlių keitimo intervalus kas 30.000km idiotai sukūrė. Įdomu kaip protinguoliams stūmuoklių žiedai laiko?

Aurimas

Homer, taip ir yra, dauguma tikrai nemoka vaziuot, paziurek kiek smulkiu auto ivykiu kas dien ivyksta, ir vien del to, kad nesilaiko saugaus atstumo, ar piktnaudziausia stabdziais, akseleratoriumi, ziopliu pilna, ju buvo ir bus.
Ne vetuj sakoma - jei ne tu ivaziuosi, tai tau ivaziuos.

Aurimas

Del to intervalo tai tikrai nera kas 30.000km, pamazinai cia, is vis nesu girdejas apie kaladeliu keitimo intervalus, zn tik tai kad komplekto uztenka 60.000km.
O kad ir  kaip be vaziuotum 50.000km su komplektu kaladeliu nuvaziuoji.

Aurimas

Ties del stumokliu, tai per 13metu su toyota ne karto neteko skustis del variklio.

FUX

Mano galines kazkaip nelabai atsileidzia, tai per metus teko komplekta pakeist, nuvaziuota kokie 5000-8000 km vasara reikes ardytis, matyt neatsileidzia iki galo
Mindaugas,
Vilnius
Avensis 01 D4D Uni
----

horn

Dėl kaladėlių toyota rašo kas 15.000km tikrinti, o 60.000 keisti

kaktusas

Na nežinau, galines keičiau, priekinių dar ne... Nuvažiuota su Avensiu 91000km.

Beje, tema yra - važiavimas žiemą. Tik va jau čiut ne visose temose pievos

fennix

CitataFUX parašė:
Mano galines kazkaip nelabai atsileidzia, tai per metus teko komplekta pakeist, nuvaziuota kokie 5000-8000 km vasara reikes ardytis, matyt neatsileidzia iki galo

Ardykis, mankstink suportus, patikrink spyruokles ir stumokliukus... Jei neatsileidzia- blogai, gali uzkalt tada ir abs neatmus... o tai ziema greitai griovi ar stulpa gali surast... nenoriu prisneket tik...
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

fennix

#71
Citatahorn parašė:
geras čia parašymas apie 100.000km kaladėlėm. Taip išeina, kad kaladėlių keitimo intervalus kas 30.000km idiotai sukūrė. Įdomu kaip protinguoliams stūmuoklių žiedai laiko?

Jei stabdziai tvarkingi tai geros kaladeles gerai laiko, nereikia cia ismislu daryt. Aisku yra tokia kaladeliu savybe- senejimas. Jos gi mato ir vandens ir ledo ir drusku.... ir didelius temperaturu svyravimas. Jei vazineja protingas zmogus jis stabdziu neperkaitina, atsargiai vaziuoja per balas ir panasiai. Del to ir ilgiau gali naudot tiek kaladeles, tiek diskus... Siaip stumokliu ziedai bent jau maniskiam motoriukui kiek girdejau laiko gana ilgai ir 500 000 km nera riba varikliui... Ketus yra gana kietas metalas ir jei tvarkingai buvo padaryta apkatke ner problemu su tais paciais ziedais 300 000 km nuvaziuot. Taciau aisku jei pilsi sh tepala, drosi varikli temperaturos  ir smugio perkrovomis- tikrai sutirpdysi tuos ziedus greitai...galima ir per 20 000 km juos nudevet, bet toyota istverminga sioj srity.... Na o jei zinai kad ziedai tau bus pirmiausiai sudegsianti detale- tai tu juos ir keisi ne i standartinius o i performance.... Buvau rades saviskei internete ziedus skirtus isgaut iki 350 ag is cilindro ir tik uz 400 baksu... O tai nera tiek jau daug jei skaiciuosi kiek tau atsieis antras ziedu keitimas...Bet litu daug neturejau tai emiau orginalius uz 250 lt. Ir va jau 8000 km kaip grazu ir miela... Net tas zemokas variklio riaumojimas atsirado... Na tik reiks dar zvaklaidzius naujus nusipirkt, nes kazko nelabai patinka man jie jau... Na o griztant prie stabdziu- ziema labai aktualu juos sutvarkyt taip- kad ratai stabdytu tolygiai. Pats net 2 kartus pries ziema variau ant stendo... Priekis 2.3 /2.3 galas 1.7/1.8, Rankini bandydamas vyrukas susimove per greit uztraukes ir masina tiesiog isspjove is volu :D  nepamenu kiek buvo bet lygiai...
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

FUX

man idomu kiek maniske nuvaziavus, kad jau kompresija kritus ir tepala ryja. Kai pirkau rode 120 000 bet ir siaip neatrodo labai nutrinta masina..
Mindaugas,
Vilnius
Avensis 01 D4D Uni
----

fennix

CitataFUX parašė:
man idomu kiek maniske nuvaziavus, kad jau kompresija kritus ir tepala ryja. Kai pirkau rode 120 000 bet ir siaip neatrodo labai nutrinta masina..

Dyzelinas degdamas isskiria daugiau silumos nei benzinas del to didesne apkrova ir ziedams tenka... Be to dyzelinui ir kompresija didesne reikalinga.... Tepala gali ryt ne del to kad nutrinti kompresiniai ziedai...  o del to kad tepalo skyles uzsikisusios stumoklyje arba voztuvu gumeles jau "atitarnavo".
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

Aurimas

Na tai kad kaip tik benzinas daugiau isskiria, temperaturos didesnes yra benzininiuose varikliuose, vien duslintuvai du, tris kartus greiciau isdega nei dyzelio.