Padangų slėgio davikliai

Pradėjo Daynewss, Lapkritis 23, 2015, 11:20:38 AM

« ankstesnis - sekantis »

Daynewss

Sveiki,
atėjo ruduo ir teko pasikeisti padangas. Galinės jau beveik plikos, tai vietoj jų pirktos naujos ir ratai uždėti ant priekio, o nuo priekio permesti ant galo. Pavažiavau dieną ~35 km ir dar kitą dieną iš pat ryto pradėjo mirksėti slėgio lemputė, po to užsidegė ir dega visą laiką. Slėgis ~2,6 priekyje ir 2,4 gale.
Ar gali būti, kad sukeitus ratus vietomis kompas blogai mato duomenis ir todėl grybauja?
Ar gali būti, kad atsarginiame rate taip pat yra slėgio daviklis ir joje slėgis nukrito ir dabar pūliuoja?

Sonixas

Zmogus moka ne uz darba,o uz kito zmogaus zinias :D

Daynewss


Sonixas

Citata iš: Daynewss Įrašytas Gruodis 02, 2015, 19:26:30 PM
2006 Amerikonas

gali but ir atsarginis ratas.bet labiausiai turbut kad nulauze davikli bemontuodami
Zmogus moka ne uz darba,o uz kito zmogaus zinias :D

Daynewss

Gal kas keitėt? Kur pirkti? Gal kas naudotus turi?


Venza

 Nezinau ar tiks mano pagrinde visi nuo 2008m,bet gal ir tiks.Jeigu ka,galesiu idet keliu rusiu ir su nuskaitymo irenginiu praskanuoja ir kuris tinka,ta ir idedi.Kaina 10eur jeigu tiks.Tik nezinau kada galesiu idet,gal paieskok kas is Panevezio i Vilniu zada vaziuot?
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Jonasa

Nekuriant naujos temos, noriu paklausti, ar kazkokio ypatingo atsargumo reiktu imtis, keiciant PRIUS ratus paciam?

Bemsas

Visose masinose ratai keiciasi vienodai, ir nesvarbu ar tai Zigulys, ar Bentley. Davikliai stovi rato viduje, o cia jau servise gali sulauzyti nuimant ar uzdedant padanga, jei dirba sudrankiai.

Daynewss

#9
Kiek pasidomėjau ir linkstu prie draugo nuomonės, kurio įmonėje tvarkau/montuoju ratus jau ~15 metų - gaidys tie sensoriai.
Iš principo gerai, bet kaip ir daugumoje šiuolaikinių mašinų, tik pirmus 5-10 metų. Pasižiūrėjus jų sandarą pasidaro aišku, kad juos reikia keisti naujais kas 5-10 metų, nes kietėja gumos (pradeda leisti orą), nebeišsisuka ventiliai (pradeda leisti orą, o pas mane vienas nebeišsisuka), sėda baterija ir dėl to rodo klaidą. Keisti bateriją teoriškai negalima, praktiškai galima, bet prasideda žaidimai.
Kadangi ratlankiai oksidavęsi ir nuolat (kas savaitę, dvi) reikia pripūsti oro, tai keičiant padangas į vasarines bus valomi, gruntuojami ir dažomi diskai iš vidaus, kur klijuojamos padangos.
Draugo rekomendacijos: lupti daviklius lauk, dėti naujus ventilius ir tvarkyti ratlankius.
Papildomi variantai:
1. Daviklius, su baterijos keitimu ar ne, klijuoti tiesiog ant ratlankio (jo teigimu daug kas taip daro).
2. Atjungti slėgio daviklių nuskaitymą ir važinėti kaip važinėjo pasaulis iki šiol.
3. Pirkti naujus daviklius, nes jo nuomone senų/naudotų pirkti neverta, nes jie per tiek laiko patampa trapūs.

Kaip manot? Gal dar kas nors turit variantų?

Paskaitymui http://www.mytoyo.com/topr-51-tire_pressure_warning_system.html

bladas

Yra slėgio daviklių, kur ventilis yra įsukamas / išsukamas, nežinau, ar Toyotai tokie būna.  Batareikos  turėtų būti paprastos tabletes, tipo CR2016 ar CR2032, tik lygtai reikia ardyti daviklį, kad iki jos prieiti. O ta ventilio guma tai taip, kietėja, ir pradeda leisti orą. Aš kai keičiau dabar padangas, profilaktiškai pasikeičiau ir du senus ventilius, kadangi mano paprasta mašina su paprastais ratais, tai ir kaina atitinkama - po 1 €.

Bemsas

Kodel Toyota negali pasidaryti paprasta sistema,  kokia turi VW? Ten padangu slegio lempute uzdega ABS, kai pamato kad 1 rato greitis yra kitoks, nei likusiu 3 ratu.

bladas

Citata iš: Bemsas Įrašytas Balandis 20, 2016, 11:35:31 AM
Kodel Toyota negali pasidaryti paprasta sistema,  kokia turi VW? Ten padangu slegio lempute uzdega ABS, kai pamato kad 1 rato greitis yra kitoks, nei likusiu 3 ratu.
Greitis? Ar slėgis ?

Bemsas

#13
Citata iš: bladas Įrašytas Balandis 20, 2016, 11:36:25 AM
Greitis? Ar slėgis ?

Ten nera jokiu slegio davikliu. Matuojamas rato greitis. Rato su mazesniu slegiu kitoks sukimosi greitis.

bladas

Tai tikrai žymiau pažangiau negu tie dačikai rato viduje