Avensis Verso D4D nera traukos pasiekus darbine temperatura

Pradėjo pinskas, Lapkritis 28, 2015, 23:22:02 PM

« ankstesnis - sekantis »

pinskas

Avensis Verso 2003m D4D 85kW kai pasiekia darbine temperatura nera traukos, tai atsiranda paveluotai, tai nera. Kol salta traukia viskas gerai. Kuriasi gerai tiek silta tiek salta.
Viskas prasidejo po to kai isvale EGR ir iskirpo varza nuo kuro temperaturos daviklio(kuro temperatura buvo sukelta iki 90 laipsniu, dumino pries tai juodais dumais, kad smarkiau uzspaudus sankryzoje - net juodas dryzis likdavo ant asfalto is po duslintuvo).
EGR isvalytas ultragarsu.
Siurbli prapute - jokio pagerejimo.
Siurblio voztuvus zalia, raudona irgi keite - jokio pagerejimo.
Isvaliau kuro filtra bake - jokio pagerejimo.
Oro srauto matuokle isvale - irgi jokio rezultato.
Kuro temperaturos davikli pakeiciau kitu (devetu) - vistiek tas pats.
Prie kompo buvo pajungta - turbina gerai pucia, purkstukai normos ribose (jei gerai pamenu -0.7, 1.0, -0.7, 1.0), siurblys irgi gerai rodo - zodziu kaip ir jokiu gedimu kompas nerodo.
Stovint masina tiek salta, tiek silta gazuojasi viskas normaliai. Bet vaziuojant pasiekus darbine temperatura ir dar kokias 3min pavaziavus pradeda netraukt, tarsi turbina neisijungtu, paskui lyg tais vel griebia. Kai netraukia - spaudi gaza, o apsukos labai letai kyla. Kartais buna kad atleidi gaza ir kuri laika dar uzsigazavus lieka.
Gal kas buvot susidure su panasiu gedimu? Ka dar ziuret?

Egis_

tai vat tada,kuomet ir pradeda karsta tau netraukt reikia jungt kompa ir ziuret visus darbinius parametrus tiek stovint/tiek vaziuojanciam automobiliui. Klaipedoje galiu pagelbet.

ketvirtasis

Citata iš: pinskas Įrašytas Lapkritis 28, 2015, 23:22:02 PM
Viskas prasidejo po to kai isvale EGR ir iskirpo varza nuo kuro temperaturos daviklio
Paaiškink kokią varžą tau kirpo? Kodėl ją kirpo? Patikslink
Kas diena taip naujiena, vienam purktukų keitiklis, kitam kažką karpo.

pinskas

Parametrus ir ziuri karstos - bet kaip sakau, viska kaip ir normos ribose rodo.

Zodziu pas mane buvo atjungtas kuro temperaturos daviklis nuo siurblio ir ant tu laidu uzdeta varza, kad kompas matytu 90 laipsniu kuro temperatura pastoviai. Tai ta varza kai iskirpo ir normaliai kaip priklauso gamykliskai kai pajunge kuro temperaturos davikli - tada ir pradejo netraukti prie darbines temperaturos.

Kas dar ka galit patarti, ka ziureti?

Egis_

Citata iš: pinskas Įrašytas Lapkritis 29, 2015, 18:05:49 PM
Parametrus ir ziuri karstos - bet kaip sakau, viska kaip ir normos ribose rodo.

Zodziu pas mane buvo atjungtas kuro temperaturos daviklis nuo siurblio ir ant tu laidu uzdeta varza, kad kompas matytu 90 laipsniu kuro temperatura pastoviai. Tai ta varza kai iskirpo ir normaliai kaip priklauso gamykliskai kai pajunge kuro temperaturos davikli - tada ir pradejo netraukti prie darbines temperaturos.

Kas dar ka galit patarti, ka ziureti?
nelabai ka ir patarsi kai pats nematai nes priezasciu tikrai gali buti daug. bandyk tuomet atgal kabinti ta varza ir vazineti su ja - tokiu pat principu dirba ir taip vadinamieji ''tiuningbox'ai''.

pinskas

Citata iš: Egis_ Įrašytas Lapkritis 29, 2015, 19:00:32 PM
nelabai ka ir patarsi kai pats nematai nes priezasciu tikrai gali buti daug. bandyk tuomet atgal kabinti ta varza ir vazineti su ja - tokiu pat principu dirba ir taip vadinamieji ''tiuningbox'ai''.

Dabar zinai toks kaip sportinis interesas uzejes - issiaiskinti del ko ta varza buvo uzkabinta :) Ketvirtadieni varau auto pas ta  pati meistra, jis jau kaip ir krypsta i tai, kad reik lupt purkstukus lauk ir det ant stendo - bet cia jau nemazai pinigu tas dalykas, o as kaip ir nenoriu kisti kruva pinigu i masina, kuri kazkokiu budu vaziuoja. Be to kiek cia visur skaitinejau ir rusiskam forume visas temas apie purkstukus ir kuro temperaturos davikli isskaiciau - tai jei purkstukai blogi buna, tai dazniausiai karsta ar salta sunkiai kuriasi. Tokio atvejo kaip mano kaip ir neradau kad kam nors butu taip buve.
Kazkaip idomiai man cia su ta varza, sakyciau kad butu sumazinta kuro temperatura, tai tada kaip ir kuro daugiau paduotu ir masina geriau trauktu. O cia sukelta temperatura, tai kaip ir kuro maziau turetu paduot, o masina geriau vaziuoja. Dar radau kad Mersam su 2.9 varikliu irgi taip daro, bet kodel  - irgi neparasyta.

Dabar varza uzsidejes vaziuoju.

Kas dar ka galit patart - dar turiu laiko iki ketvirtadienio :)

Egis_

Citata iš: pinskas Įrašytas Lapkritis 29, 2015, 20:22:12 PM
Dabar zinai toks kaip sportinis interesas uzejes - issiaiskinti del ko ta varza buvo uzkabinta :) Ketvirtadieni varau auto pas ta  pati meistra, jis jau kaip ir krypsta i tai, kad reik lupt purkstukus lauk ir det ant stendo - bet cia jau nemazai pinigu tas dalykas, o as kaip ir nenoriu kisti kruva pinigu i masina, kuri kazkokiu budu vaziuoja. Be to kiek cia visur skaitinejau ir rusiskam forume visas temas apie purkstukus ir kuro temperaturos davikli isskaiciau - tai jei purkstukai blogi buna, tai dazniausiai karsta ar salta sunkiai kuriasi. Tokio atvejo kaip mano kaip ir neradau kad kam nors butu taip buve.
Kazkaip idomiai man cia su ta varza, sakyciau kad butu sumazinta kuro temperatura, tai tada kaip ir kuro daugiau paduotu ir masina geriau trauktu. O cia sukelta temperatura, tai kaip ir kuro maziau turetu paduot, o masina geriau vaziuoja. Dar radau kad Mersam su 2.9 varikliu irgi taip daro, bet kodel  - irgi neparasyta.

Dabar varza uzsidejes vaziuoju.

Kas dar ka galit patart - dar turiu laiko iki ketvirtadienio :)
mastai visiskai teisingai. daznai varza kabindavo ant davikliu, bet kad matytu kompas zemesne temperatura, tuomet automatiskai ankstina kompas degima, dideja ipurskiamo kuro kiekis...- visa tai prideda kelis asilus. kadangi pas tave jau daryti toki vejai su varzom, reiketu tikrinti visus automobilio davikliu parametrus bei pati ecu, kartais buna ji atsidarius atrandi tikrai idomiu dalyku. ar tikrai kompas nemeta jokiu klaidu? koks kuro slegis rail'e kai dingsta/sumazeja trauka? ar ziureti visi parametrai vaziuojanciai masinai?

pinskas

Citata iš: Egis_ Įrašytas Lapkritis 29, 2015, 23:15:13 PM
mastai visiskai teisingai. daznai varza kabindavo ant davikliu, bet kad matytu kompas zemesne temperatura, tuomet automatiskai ankstina kompas degima, dideja ipurskiamo kuro kiekis...- visa tai prideda kelis asilus. kadangi pas tave jau daryti toki vejai su varzom, reiketu tikrinti visus automobilio davikliu parametrus bei pati ecu, kartais buna ji atsidarius atrandi tikrai idomiu dalyku. ar tikrai kompas nemeta jokiu klaidu? koks kuro slegis rail'e kai dingsta/sumazeja trauka? ar ziureti visi parametrai vaziuojanciai masinai?

O kur tas ECU stovi - kairej pusej prie sparno po kapotu ar as klystu? Kaip ji patikrint?

Egis_

Citata iš: pinskas Įrašytas Lapkritis 30, 2015, 09:16:20 AM
O kur tas ECU stovi - kairej pusej prie sparno po kapotu ar as klystu? Kaip ji patikrint?
Pats tu jo nepatikrinsi, cia reikia atitinkamu elektronikos ziniu ir supratimo. Geriau patikek automobili specialistams, nes pagal uzduotus mano klausimus atsakymu nera, todel ir toliau nebera prasmes pletot tema be atitinkamu testu bei parametru.

iparado

Panasi tema, kad nekurti naujos, tai avensis verso 2005 d4d, pastebejau kad kartais kai pradedi spausti gaza kazkur nuo 100km/h ji begejasi taip banguotai, jauciasi bangavimas nezymus, po kazkur 130km/h praeina, ir tai ne visada buna...cia kazkokai beda jau, ar tiesiog reikia tarkime koki oro filtra keisti? ar srauto matuokle reiktu ziureti? DPF filtro nera, gali ten dar kazkas buti uzsikise, nors pagazavus dumu nemeta?

Egis_

Citata iš: iparado Įrašytas Birželis 05, 2016, 15:14:05 PM
Panasi tema, kad nekurti naujos, tai avensis verso 2005 d4d, pastebejau kad kartais kai pradedi spausti gaza kazkur nuo 100km/h ji begejasi taip banguotai, jauciasi bangavimas nezymus, po kazkur 130km/h praeina, ir tai ne visada buna...cia kazkokai beda jau, ar tiesiog reikia tarkime koki oro filtra keisti? ar srauto matuokle reiktu ziureti? DPF filtro nera, gali ten dar kazkas buti uzsikise, nors pagazavus dumu nemeta?
tikrinti reikia filtrus, turbinos valdyma, gali strigineti turbinos geometrija, osm yra surista su turbina, idealiausia butu - diagnostika vaziuojanciai masinai nuimant turbinos ir osm parametrus, tuomet matytusi kame problema.