Hibridu kuro sanaudos

Pradėjo Henris, Gruodis 10, 2015, 23:08:11 PM

« ankstesnis - sekantis »

kixxoff

Citata iš: darius555 Įrašytas Gegužė 29, 2019, 08:52:43 AM


Vazineju su Audi Q5 Mk2. Pries tai turejau Audi A3 Mk3

...ėl įsibėgėjimo - RAV4 nuo 0 iki 100 per 8,2 sekundes - cia kaip pilnai baterija ikrauta.Pabandyk tai su tuscia baterija ir bus 10s/100 jei ne daugiau.Yra tubej video kaip ant NX300h bandyma dare
Bet aš ir ne draginimui jį perku :) 8s ar 10s.. esmė kitur :)
Aš jau čia daug kartų rašiau, tai tik pasikartosiu. Kodėl 2019 RAV4 hibridas? - jei atsakyma maksimaliai sutrumpinti iki vieno dalyko, tai dėl patikimos variklio/pavarų dėžės kombinacijos. Nu nesijausiu aš ramiai jei pas mane bus kažkokia ten turbina su kažkokia robotizuota pavarų dėže. Mane tai elementariai parins  :-) kad ir kaip dinamiškai tai vairuojasi.
+/- 2 sekundės iki 100 manęs visai nejaudina.

darius555

Citata iš: kixxoff Įrašytas Gegužė 29, 2019, 09:13:15 AM
Bet aš ir ne draginimui jį perku :) 8s ar 10s.. esmė kitur :)
Aš jau čia daug kartų rašiau, tai tik pasikartosiu. Kodėl 2019 RAV4 hibridas? - jei atsakyma maksimaliai sutrumpinti iki vieno dalyko, tai dėl patikimos variklio/pavarų dėžės kombinacijos. Nu nesijausiu aš ramiai jei pas mane bus kažkokia ten turbina su kažkokia robotizuota pavarų dėže. Mane tai elementariai parins  :-) kad ir kaip dinamiškai tai vairuojasi.
+/- 2 sekundės iki 100 manęs visai nejaudina.

Nu su pries tai buvusia A3 prasukau 150k problemos per garantiny :

1. Uzsidege airbag lempute - pakeite davikly
2. Pakeite parktronika
3. Pakeite aliumine apdailos detale aplink stikla nes atsoko
4. Pakeite dirzelio itempeja - 2.0TDI liga ant salto variklio ciulbet pradeda

Po garantinio : pakeite kuro dureliu varikliuka nes strigt pradejo (80EUR sumokejau pas oficialu dilery)


pecionka

Citata iš: darius555 Įrašytas Gegužė 29, 2019, 08:23:03 AM
.....rieš tai mano minėtas RAV4 2.5L hibridas dabar 7.5L, - o kiek degina ant 140km/h? Kai bandziau NX300h tai rode 9/100 kompas

Aš žinau link ko suki. :)
Jei pvz autostradoj laikyt 140-150km/h ir dar prieš vėją, tai bus visi 10litrai :)
Bet šitoje vietoje dyzelis irgi ryja daugiau nei įprastai, labai nuo oro sąlygų priklauso.

darius555

Citata iš: pecionka Įrašytas Gegužė 29, 2019, 10:54:48 AM
Aš žinau link ko suki. :)
Jei pvz autostradoj laikyt 140-150km/h ir dar prieš vėją, tai bus visi 10litrai :)
Bet šitoje vietoje dyzelis irgi ryja daugiau nei įprastai, labai nuo oro sąlygų priklauso.

Bet tikrai ne 10l/100. Su A3 itilpdavau I 5.5-6/100. Su Q5 sunku pasakyt dar mazai vaziavau ant 140 bet >7 tikrai nebus

Venza

 Labai keisti palyginimai cia jusu.Norit sudet viska i viena masina:taupumas,dinamika,komfortas,kaina ir t.t. Kol kas taip nera ir ko gero greitai nebus.Tam tikslui reikia turet kelias masinas.Su Priusu zmonos ir as daznai i miesta islekiu ir tikrai nera geresnes masinos miestui.Tikrai taupi,greitai susyla ir ziema sanaudos tik 1 -1.5l didesnes.Vaziuojam i keliones,reikia ka pavezt didesnio,priekaba patempt vaziuojam su Sienna.Noriu adrenalino,sedu i Pontiac Solstice,palakstau.
Man tik idomu kas gali pirkt RAV4 kai uzsakius ji reikia laukt metus laiko?  :D
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

kixxoff

#245
Citata iš: Venza Įrašytas Gegužė 29, 2019, 11:14:13 AM
Labai keisti palyginimai cia jusu.Norit sudet viska i viena masina:taupumas,dinamika,komfortas,kaina ir t.t. Kol kas taip nera ir ko gero greitai nebus.Tam tikslui reikia turet kelias masinas.Su Priusu zmonos ir as daznai i miesta islekiu ir tikrai nera geresnes masinos miestui.Tikrai taupi,greitai susyla ir ziema sanaudos tik 1 -1.5l didesnes.Vaziuojam i keliones,reikia ka pavezt didesnio,priekaba patempt vaziuojam su Sienna.Noriu adrenalino,sedu i Pontiac Solstice,palakstau.
Man tik idomu kas gali pirkt RAV4 kai uzsakius ji reikia laukt metus laiko?  :D
RAV4 laukti ne metus, o 5 menesius. Man liko tik 1.5  :-) :-) :-)

Venza

Dabar uzsakius gautum tik kovo ar balandzio menesi  :D
Tik ka kalbejausi su atstovais.
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

kixxoff

#247
Citata iš: Venza Įrašytas Gegužė 29, 2019, 17:21:24 PM
Dabar uzsakius gautum tik kovo ar balandzio menesi  :D
Tik ka kalbejausi su atstovais.
hehe. eilė kaip prie koenigsegg (irgi hibridas, beje  :-] )
O jei rimtai, dyleriai deda ilgą laikotarpį, nes to reikalauja distributorius. Tai daro tam, kad nereikėtų mokėti delspinigių (jeigu ką).
Taigi, sutartyje bus apie 10 mėnesių, bet vadybininkas gali pašnibždėti realesnę datą, kuri GAL bus apie 4-6 mėnesius.

Bet kokiu atveju reiks laukt. Manau, taip būna su visais naujais modeliais.

Venza

 Beja pabaltijo salys kartu paemus uzsisake toki kieki RAV,kiek ir Italija ar GB  ;)
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

kixxoff

#249
Citata iš: Venza Įrašytas Gegužė 29, 2019, 17:40:14 PM
Beja pabaltijo salys kartu paemus uzsisake toki kieki RAV,kiek ir Italija ar GB  ;)
Pakomentuosiu taip (čia toks pletkas, skaičiau kažkada straipsniuką, todėl nežinau ar tai tikrai taip daroma).
Lietuvoje registruojama gana daug naujų automobilių, bet ar jų tiek daug keliuose..? nelabai. Tai pletkas toks - mašinas atstovybės "perka" čia (kaina gi kur kas geresnė nei kokioj Vokietijoj), o po to automobiliai keliauja į Vakarus ir ten perparduodami. Nenustebčiau, jei tie "pardavimai" ant popieriaus tik vyksta. Visiems gerai - LT dyleriai daro gerus pardavimus, ir Europoje visi patenkinti.
Rimtai. Atkreipkit dėmesį kaip bendrauja vadybininkai - man tikrai nepasirodė, kad jie labai kovoja už klientus ir stengiasi jiems būtinai parduoti auto. Bendrauja taip, tarsi tu jiems ne labai įdomus. Nori auto, nu ok, parduosim. Kaunas man žinot ką pasakė? Sako "tai kas iš to, kad aš jums duosiu pasiūlymą, jūs su juo vis vien nueisit pas atstovą savo mieste ir jis duos tą pačią kainą arba net mažesnę". Čia citata! Pasiūlymą davė su didesne kaina, nei tuo metu buvo "akcijinė"  :-]

woow

Labas visiems,
prisijungiau į forumą sužinoti daugiau apie RAV4 hibrido kuro sąnaudas ir šiaip nuomonę, bet toks jausmas, kad visi kuklinasi ir slepia tai kiek gi tas RAV4 hibridas valgo užmiestyje, kai baterija kaip ir nebepadeda. Mano poreikiai apie 10000km per metus sudaro kelionė į darbą užmiesčio keliu, na kadangi srautas nemažas tenka ir pastabdyti ir aplenkti. Šiaip nelakstau, jau per senas :( .
Visur peržiūrėjau iš jaujų (2021m): Tiguan, Tucson, Qashqai, RAV4, na dar žada pasirodyti Sportage naujas, bet ten Tucson tik kitoj saujoj, ir Qashqai su e-power technologija.
Padal reklamuojamas WLTP sąnaudas RAV4 mažiausios, na gal ir patikimumas agregatų užsirekomendavęs. Man mitsu outlanderis atitarnavo 12 metų ir dar veža, ne jokių esminių gedimų.
Tai gi Toyota RAV4 verta dėl sąnaudų?

xaudrius

Citata iš: woow Įrašytas Rugsėjis 03, 2021, 12:33:51 PM
Labas visiems,
prisijungiau į forumą sužinoti daugiau apie RAV4 hibrido kuro sąnaudas ir šiaip nuomonę, bet toks jausmas, kad visi kuklinasi ir slepia tai kiek gi tas RAV4 hibridas valgo užmiestyje, kai baterija kaip ir nebepadeda. Mano poreikiai apie 10000km per metus sudaro kelionė į darbą užmiesčio keliu, na kadangi srautas nemažas tenka ir pastabdyti ir aplenkti. Šiaip nelakstau, jau per senas :( .
Visur peržiūrėjau iš jaujų (2021m): Tiguan, Tucson, Qashqai, RAV4, na dar žada pasirodyti Sportage naujas, bet ten Tucson tik kitoj saujoj, ir Qashqai su e-power technologija.
Padal reklamuojamas WLTP sąnaudas RAV4 mažiausios, na gal ir patikimumas agregatų užsirekomendavęs. Man mitsu outlanderis atitarnavo 12 metų ir dar veža, ne jokių esminių gedimų.
Tai gi Toyota RAV4 verta dėl sąnaudų?
Sveikas, aš jau metai kaip su rav hibridu. Aš irgi važiuoju į darbą užmiesčio keliu. Tik bėda ta,kad srautas mažas,todėl vidurkis apie 6.Bet jei tenka stabdyti ir greitėti,ekonomija padidėja. Iš viso,tai miesto automobilis,ten atsiskleidžia jo privalumai-dinamika,ekonomija,manevringumas. Vasarą mieste būna ir į 4.5 telpu. Trasoje tarp 5-6. Žiemą per šalčius mišriu režimu apie 7-8. Prieš tai važinėjau su Verso 2.0 D4D,tai išlaidos degalams tikrai nepadidėjo. Jei norisi daugiau info,brūkštelk į PM,papasakosiu plačiau.
Kiekvienas spyris į subinę yra postūmis į priekį.

Henris

Klysta tie, kurie galvoja, kad trasoj dirba tik benz variklis, jie su el motorais dirba kartu, kad ir prie 130, ypac isibegejant ar kylant i kalna. El motoras is baterijos paima kazkiek galios, todel degalu ipurksti reikia maziau.
Uzmiestyje priklauso nuo greicio, jei laikau apie 150km/h bus tarp 7-8l, jei iki 100km/h tai ir i 5 gali sutilpt.
Mieste as nesivalkioju pensininko rezimu, leidziu ir aktyviau sau pavairuoti, tai apie 6.5 kazkur, ziema 7-8l. Pas mane visi varomi, tai stovi du el motorai, gali skirtis sanaudos pas mane i didesne puse nuo 2wd. Bet siaip jei lyginant, kad turiu 221AG ir iki 100 begejas per 8.1s tai as tikrai negaliu pykt del tokiu sanaudu.
Jei i hibrida ziuresi tik del ekonomijos tai su 10k km i metus tikrai neapsimoka, nes pradine kaina zymiai didesne nei pvz benzino 2.0. Bet as renkuosi hibridus del didesnio sukimo momento, tam tikru mazgu mazesnio devejimosi ir pan.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

balticam

Citata iš: woow Įrašytas Rugsėjis 03, 2021, 12:33:51 PM
Labas visiems,
prisijungiau į forumą sužinoti daugiau apie RAV4 hibrido kuro sąnaudas ir šiaip nuomonę, bet toks jausmas, kad visi kuklinasi ir slepia tai kiek gi tas RAV4 hibridas valgo užmiestyje, kai baterija kaip ir nebepadeda. Mano poreikiai apie 10000km per metus sudaro kelionė į darbą užmiesčio keliu, na kadangi srautas nemažas tenka ir pastabdyti ir aplenkti. Šiaip nelakstau, jau per senas :( .
Visur peržiūrėjau iš jaujų (2021m): Tiguan, Tucson, Qashqai, RAV4, na dar žada pasirodyti Sportage naujas, bet ten Tucson tik kitoj saujoj, ir Qashqai su e-power technologija.
Padal reklamuojamas WLTP sąnaudas RAV4 mažiausios, na gal ir patikimumas agregatų užsirekomendavęs. Man mitsu outlanderis atitarnavo 12 metų ir dar veža, ne jokių esminių gedimų.
Tai gi Toyota RAV4 verta dėl sąnaudų?

Vidutines sanaudos Rav4 hibrido bus vos vos didesnes nei dyzelio, mazesnes nei benzo. Jei tik 10k i metus, tai aisku kad hibridas visiskai neapsimoka-neatsipirks pinigine prasme nei per kur, iskaiciavus pirkimo kaina. As tokiu atveju pirkciau benza be jokiu galvos sukimu. O jei jau labai traukia prie "zaliu", pagalvociau ir apie elektromobili. Bet tas irgi kosmosa naujas kainuoja pakol kas. Taciau kas linkes prie masinos prisirist 15-20 metu - investicija i ateiti gera.

Henris

nu elektromobiliui per 15-20 metu viena karta garantuotai reiks baterija keisti, nes vistiek ikraudines ja dazniau, o ne tik kai issikrauna beveik iki 0. O baterija kainuoja puse masinos kainos. Elektromobili nebent rinktis jei max iki 10 metu planuoji vaziuot
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019