Problemos atšalus orams su matoriuku 1CD-FTV 81KW

Pradėjo RDeEsser, Gruodis 31, 2015, 14:26:22 PM

« ankstesnis - sekantis »

RDeEsser

Sveiki.Antra žiema iškyla problema su varikliu.Pernai jautėsi prie didesnių šalčių (~ -15ºC),šiais metais jau problema atsiranda ir spustelėjus vos -3ºC šaltukui.Taigi problema tokia : užvedus variklį po kurio laiko užsidega Check Eng lempikė ir matoriuks gesta.Prie mažesnio šalčio variklis stovint (nejudant) dirbti gali ilgiau kol užsidegs ta lempikė,kai šaltis lauke didesnis - tai trunka kur kas trumpiau.Beje pastebėjau jog kol variklis šaltas,tereikia įjungti priekinio stiklo pašildymą ir chekas užsidega akimirksniu,automatiškai gesta variklis,bet jei variklis šiltas - viskas dirba be priekaištų.Atlikus diagnostiką šaltam varikliui (nes kitaip neina užčiuopti klaidos kodo) išlenda klaidos kodas "EDU circuit 97(2)".Beje sušilus varikliui iki darbinės temperatūros adapteris jau jokios klaidos neberodo,taip kaip automatiškai ir problemos su varikliu dingsta.Gal yra gudrių diedų kas yra susidūrę su panašia problema ir gali pasidalinti mintimis apie šia bėdą?
E

Artūras Alytus

#1
Man atrodo, kad klaida 97 tai P1215. Aš pradėčiau nuo peržiūros gal kur masės nėra. Apžiūrėk ar nuo akumo einantis minusas visur gerai priveržtas prie kėbulo.  Čia kažkas panašaus ir žmogus susitvarkė http://autodata.ru/article/all/toyota_nadia_1az_fse_diagnostika_koda_r_1215_oshibka_bloka_upravleniya_forsunkam/
Čia http://www.carhelp.info/forums/showthread.php?t=92025 žmogui nebuvo masės i kėbulą. Dar čia http://mikrob.ru/viewtopic.php?f=500&t=98305

RDeEsser

Citata iš: Artūras Alytus Įrašytas Gruodis 31, 2015, 14:45:10 PM
Man atrodo, kad klaida 97 tai P1215. Aš pradėčiau nuo peržiūros gal kur masės nėra. Apžiūrėk ar nuo akumo einantis minusas visur gerai priveržtas prie kėbulo.  Čia kažkas panašaus ir žmogus susitvarkė http://autodata.ru/article/all/toyota_nadia_1az_fse_diagnostika_koda_r_1215_oshibka_bloka_upravleniya_forsunkam/
Čia http://www.carhelp.info/forums/showthread.php?t=92025 žmogui nebuvo masės i kėbulą. Dar čia http://mikrob.ru/viewtopic.php?f=500&t=98305
Dėkuj už patarimą !!.Kažkaip ir man įtarimas daugiau krypsta link elektrinės dalies,vien dėl to kad pajungus stiklo šildymą gedimas užfiksuojamas akimirksniu.Tik keista tai,kodėl varikliui pašilus gedimas dingsta,vasarą taip pat niekada nėra buvę panašių triukų :think: ?Negi pašilus varikliui kas kart atsistato prastas kontaktas kažkur provodkėj?O gal žiemą esant minusinei temperatūrai suveikia kažkoks tam tikro mazgo elektrinis pašildytojas,kuris ir suryja didelę dalį srovės kurios nepakanka dėl kažkur esančio blogo kontakto?
E

mind

Saltyje kunai traukiasi, va tau ir atsiranda kazkur laisvumas kontakte.
Darbas yra tiems, kas nemoka žvejoti. :D

RDeEsser

Na galbūt galbūt,tik kažkiek keista kad tas susitraukiantis kūnas visada nekontaktavimo kondiciją pasiekia tik esant žemesnei nei  0ºC temperatūrai,o esant temperatūrai į pliusą kontaktas atsistato be kažkokių pašalinių oksidacijų ar panašių veiksnių kaip niekur nieko.Beje kur randasi tas pats EDU (kiek suprantu purkštukų valdymo blokas)? :think:
E

RDeEsser

Tai gi,kiek pasikuičiau po interneto erdves ir radau kad pilnai tai gali būti ir dėl SCV vožtuvo kaltės.

Manau kad prastas kontaktas šioje situacijoj mažiau tikėtinas,nes atšalus orams kuras kiek patirštėja ir to gali pakakti kad strigtų kažkuris vožtuvas kas ir iššaukia gedimą,o kai variklis įšyla,tuo pačiu AS siurblys ir vožtuvas - problemos nebelieka.Ką gi,užuodžiu išlaidas :-{ .Ar teisinga kryptim užsikabinau?
E

Artūras Alytus

Turi omenyje SCV vožtuvus, raudoną ir žalią ? Mano auto buvo kažkas panašaus nutikę, kaip tavo. Būdavo užsidega čekas iš niekur nieko ir traukos nėra. Kartais taip sutampa, kad užsidega įjungus pvz pečiuką. Buvau išsiėmęs juos abu, apžiūrėjau ir atgal sudėjau , nes nelabai ką ten su jais įmanoma padaryti, bet nuo to laiko čekas neužsidega. Tik kai motoras šaltas yra , jaučiasi toki mini sutrukčiojimai. Aišku galima mirkyti ultragarso vonelėje.

ginciavas

Labai graziai ardosi ir valosi svc voztuvas. Nepamenu, ar siam, ar rusu forume yra  visas ardymas ir valymas su nuotraukom ir aprasymu.

RDeEsser

#8
Citata iš: Artūras Alytus Įrašytas Sausis 01, 2016, 20:05:26 PM
Turi omenyje SCV vožtuvus, raudoną ir žalią ? Mano auto buvo kažkas panašaus nutikę, kaip tavo. Būdavo užsidega čekas iš niekur nieko ir traukos nėra. Kartais taip sutampa, kad užsidega įjungus pvz pečiuką. Buvau išsiėmęs juos abu, apžiūrėjau ir atgal sudėjau , nes nelabai ką ten su jais įmanoma padaryti, bet nuo to laiko čekas neužsidega. Tik kai motoras šaltas yra , jaučiasi toki mini sutrukčiojimai. Aišku galima mirkyti ultragarso vonelėje.
Jo,tie patys.
Na pas mane užsidegus čekui variklis gesta beveik iškart,po to užsidega visa girlianda...Šiaip kuriasi gerai,gal jaučiasi kokiu apsukimu daugiau kad reik sukt kai šaltas variklis,bet tai tik pirmas kūrimas,iš antro karto griebia beveik vos krustelėjus,bet po kelių sekundžių vėl čekas,ir taip kokį 10 kartų kol variklis kažkiek užšyla.Po kiekvieno kūrimo variklis gali padirbti vis ilgiau ir ilgiau iki sekančių čekų kol galiausiai čekai dingsta ir bėdos baigiasi.Kaip minėjau pernai jau buvo panašiai,bet tai vyko prie žemesnių temperatūrų,šiais metais jau užtenka ir kelių laipsnių žemiau nulio.Taigi gedimas progresuoja kaip ant mielių.
Citata iš: ginciavas Įrašytas Sausis 01, 2016, 20:12:56 PM
Labai graziai ardosi ir valosi svc voztuvas. Nepamenu, ar siam, ar rusu forume yra  visas ardymas ir valymas su nuotraukom ir aprasymu.
Ar šitą turi galvoj ? http://www.common-rail.ru/equip/equip_05.phpNors vožtuvas šiek tiek ne toks,bet panašus ir nepasakyčiau kad jis čia laisvai rankos judesiais dirbtų,be to gerokai reikia būti "atsigavusiam" ant spec įrankių.
E

ginciavas

#9
Ne, ne šitas. Ten paprastesnis buvo, tik nuotraukos ir komentarai ir nereikėjo jokių spec įrankių.
Va, kažką panašaus radau
https://www.youtube.com/watch?v=JBDZcabr3rM
Beje, ten diagnostikos lape, variklio apsukos užkilusios. O ant laisvų koks kuro slėgis?

RDeEsser

Citata iš: ginciavas Įrašytas Sausis 01, 2016, 20:40:14 PM
Ne, ne šitas. Ten paprastesnis buvo, tik nuotraukos ir komentarai ir nereikėjo jokių spec įrankių.
Va, kažką panašaus radau
https://www.youtube.com/watch?v=JBDZcabr3rM
Beje, ten diagnostikos lape, variklio apsukos užkilusios. O ant laisvų koks kuro slėgis?
Apsukos užkilusios nes variklis šaltas.Čia apsukos užkyla automatiškai kai variklis šaltas ir jei įjungiu pečių.
E

ginciavas

Šita supratau, bet kai pasiekia darbinę temperatūrą ir nukrenta apsukos, koks tada kuro slėgis?

Artūras Alytus

Čia kalba eina apie tokį https://www.youtube.com/watch?v=uhD1C5L2KYI dar : https://www.youtube.com/watch?v=kaga5cbOjns
Abejoju ar jie ardosi, kiek liečiau, tai nėra ten judančių detalių ir įrankių nereikia spec jokių.

RDeEsser

Citata iš: ginciavas Įrašytas Sausis 01, 2016, 20:58:15 PM
Šita supratau, bet kai pasiekia darbinę temperatūrą ir nukrenta apsukos, koks tada kuro slėgis?
Dabar tiksliai nepasakysiu,rytoj gal.Turiu tik vasarą darytą išklotinę.
E

ginciavas